Jump to content

Diverse probleme cu motoarele N47


Recommended Posts

forja clar a primit motorul... dar motivul pentru care cedeaza rpd este din cauza materialelor. Este de notorietate ca n47 este un esec total. Faptul ca se folosesc metalele reciclate este de asemenea cunoscut. Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea ar fi, mai degraba un imjector de la pistonul respectiv, dar asteptam diagnoza lui Robert care are detaliile :popcorn:

Se poate ... dar de la injector blocat de obicei se topeste pistonul. Se producere ardere de tib soba in cilindru. Deobicei este afectat si arborele pentru ca este spalat de motorina. Deabia astept raspuns de la Robert.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Faptul ca la unu din nu stiu cate mii s-a intamplat treaba asta cu pistonul crapat nu inseamna ca e un defect ... din punctul meu de vedere si doar ca opinie personala cred ca e din cauza injectorului coroborat cu ceva talpa grava. Probleme cu injectoarele sunt mult mai dese la marci gen MB, si aici chiar nu e cazul ca posesorii de BMW sa se planga.

O problema reala a motorului este intradevar distributia si acolo e clar un defect de proiectare si calitate slaba a materialelor. Dar de aici pana la a spune ca motorul este un fiasco mai e cale lunga. Eu cunosc personal cunosc mai multe n47 cu peste 200.000km la care nu a picat distributia si nimic altceva legat de motor, cu revizii facute in jurul lui 15k km. N47 a fost conceput pentru consum si taxe mici. Cate masini cunoasteti care ruleaza cu 150km/h constant la un consum de 5.7l / 100km? Mie unu chiar imi place, ma duce de la A la B destul de repede cu un consum de invidiat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Titlul e cel putin aiurea pus,nu cred ca e o problema foarte intalnita la N47,practic poate apare cam la orice motor N47 sau nu.

 

Titlul este bun.

 

Este un topic unde se pot scrie defecte ale acestui motor pentru a-l cunoaste mai bine.

 

Si un defect la 10 mil de motoare poate fi scris aici. Dar sa fie un defect cat de cat documentat: cum se manifesta, piese uzate, solutii, poze, preturi..

Link to comment
Share on other sites

Iacata, nu e de la "forja grava" ci de la mama lui :)

 

bineinteles.

 

Dupa parerea mea, cumuland pareri asa din citite, este cel mai prost calitativ dintre motoarele astea de generatie relativ noua.

 

 

Asta cu forja grava e puerila, ce inseamna "forja grava"? ca nu cred ca apare nici in manual vreo limita maxima de stres pana unde ai voie sa duci un motor... oare M57 n-a luat "forja grava" niciodata, de gasesti motoare cu 500 000Km? chiar si M47...

 

Nu zic ca M57 sau M47 n-ar fi avut niciodata probleme, dar nu cu frecventa asta ... plus ca deocamdata masinile echipate cu N47 sunt relativ scumpe si nu si le permit chiar toti pruncii teribilisti, ca sa stie ce inseamna "forja" cu intretinere de austeritate....

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum am mai spus...am acest motor n47 si am 180.000 k si motorul merge ca nou.

 

Iti doresc 500k fara probleme,au inteles cu toti mesajul tau cu siguranta,problema mai grava este ca sunt destui cu probleme la acest motor,lant mai nou piston si bloc fisurat,nu stiu ce sa mai zic,a devenit cam costisitoare "PLACEREA ASTA DE A CONDUCE"

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de ce tot se vorbeste la N47 despre "camasi".

 

Blocurile moderne de BMW nu au camasi.

Daca blocul este uzat, in mod normal mai bine iei alt motor.

 

Un motor de genul acesta se poate bucsa, dar asta e o reparatie mai mult artizanala.

Motorul respectiv nu o sa mai mearga niciodata ca lumea.

 

In aceeasi ordine de idei, daca un piston pica, se practica schimbarea doar acelui piston, dar asta e tot o reparatie de mantuiala.

 

Ca la carte este sa schimbi toate pistoanele daca a picat unul.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Toate blocurile au camasi, nu exista bloc motor fara camasa.

Si sunt motoare la care s-a schimbat un singur piston si motorul merge bine dupa mii de km, exista motoare cu camasa schimbata si motorul merge foarte bine dupa mii de km si aici vb de motoare BMW, moderne.

 

http://imageshack.us/a/img837/9486/20130201181149.jpg

 

Sper ca se vede destul de bine camasa in poza.

Edited by Robert__TAU
Link to comment
Share on other sites

Camasa este incercuita in poza

http://img32.imageshack.us/img32/9486/20130201181149.jpg

 

 

Benzina 2006:

Camasa sparta:

http://imageshack.us/a/img856/8058/val2o.jpg

 

 

Sa mai pun?

 

 

Uite motor cu camasa schimbata din 2009 http://www.bimmer-service.ro/reparare-motor-bmw-seria-x5-e70-2009-3-0d/

 

Aici motor cu un singur piston schimbat http://www.bimmer-service.ro/inlocuire-piston-motor-bmw-seria-3-e46-320d/

 

Motor cu 2 pistoane schimbate http://www.bimmer-service.ro/reparatie-motor-330xd-2003-clapete-admisie-aspirate/

Edited by Robert__TAU
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de ce tot se vorbeste la N47 despre "camasi".

 

Blocurile moderne de BMW nu au camasi.

Daca blocul este uzat, in mod normal mai bine iei alt motor.

 

Un motor de genul acesta se poate bucsa, dar asta e o reparatie mai mult artizanala.

Motorul respectiv nu o sa mai mearga niciodata ca lumea.

 

In aceeasi ordine de idei, daca un piston pica, se practica schimbarea doar acelui piston, dar asta e tot o reparatie de mantuiala.

 

Ca la carte este sa schimbi toate pistoanele daca a picat unul.

Daca ii dai clientului ambele variante si el decide sa schimbe doar un piston de ce crezi ca e de mantuiala? Fiecare decide cum si unde isi repara masina...

Apropo de mantuiala.. cum testezi tu o bucsa? :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

M52 nu are parca. E aluminiu tratat/coated cu ceva nikasil.

Si nici M30 (vechitura) nu are, e fonta masiva.

 

 

niste cazane; dar mult mai fiabile si performante decat astea noi

la alea si pistoanele erau pe gamaje; nu merg asa imperecheate dupa ureche in mod normal

macar un set de segmenti la toate pistoanele si tot ar fi ceva :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Toate blocurile au camasi, nu exista bloc motor fara camasa.

Si sunt motoare la care s-a schimbat un singur piston si motorul merge bine dupa mii de km, exista motoare cu camasa schimbata si motorul merge foarte bine dupa mii de km si aici vb de motoare BMW, moderne.

 

 

Sper ca se vede destul de bine camasa in poza.

Aliajul respectiv nu este o camasa.

BMW nu a proiectat motorul respectiv cu posibilitatea schimbarii camasilor.

Daca blocul este uzat, se cere schimbarea lui. Honuirea corecta nu se poate efectua decat cu scule speciale care nu sunt accesibile oricui. Stiu ca exista niste scule banale de honuire, dar aia nu e o reparatie, e o carpeala.

 

Cum sa nu existe bloc motor fara camasi? Stii ce inseamna "monobloc"?

 

Faptul ca se pot bucsa e cu totul altceva.

 

Nu e nimic nou ca motoarele se pot repara astfel, am facut-o si eu.

Ideea este alta, si anume ca e o carpeala. Daca se poate, un motor sh e o alegere mai buna.

 

 

Daca ii dai clientului ambele variante si el decide sa schimbe doar un piston de ce crezi ca e de mantuiala? Fiecare decide cum si unde isi repara masina...

Apropo de mantuiala.. cum testezi tu o bucsa? :popcorn:

 

Aici nu vorbim despre asta.

Normal ca e mai avantajos din punct de vedere financiar pentru service sa repare un motor decat sa-l schimbe, castigi mai mult.

Dar e clar ca un motor nu se repara corect asa.

Nu se schimba doar un piston, trebuie schimbate toate. Are legatura cu uzura diferita pe care le vor avea pistoanele intre ele.

Normal ca iei pistonul la cota de reparatie, dar ele nu vor cantari exact la fel. Daca nu cantaresc la fel, motorul nu va mai merge niciodata perfect rotund, iar performantele vor fi afectate.

Sigur ca cei mai multi oameni nu-si dau seama de asta, e pe ideea "las-o ca merge si asa".

 

Blocurile astea din aluminiu sunt foarte sensibile.

Daca motorul a picat si aliajul de pe peretii cilindrului este afectat, mai mult ca sigur blocul e de aruncat.

 

Eu recomand clientilor mei, in cazul in care gasesc probleme la bloc, schimbarea lui.

Edited by Ciupanezu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu as fi vrut sa stiu intr-un anume moment ca mai bine schimbi motorul decat sa faci reparatii de gen ,dar evident ca foamea mecanicului respectiv a fost mult mai mare si i-a depasit total orice intentie de a fi profesionist . Si tu stii bine ciupa de cine zic .Eu as recomanda la fel , schimbati motorul daca trosneste vreun cilindru , altfel sunteti total la priceperea mecanicului si alte necunoscute , evident ca daca nu merge dupa se prevaleaza si oricum o dai tot achiti piese si manopera . Nu spun ca asta e cazul aici dar sunt mari sanse ca reparatia in sine sa depaseasca un eventual motor sh .La fel de bine poate fi o reusita totala .E un soi de hazard prin care eu nu as mai trece , a trosnit la revedere alt motor :) Chiar sunt curios ce costuri vor fi la reparatia asta si probabil nu e nici un secret din partea lui robert sa ne spuna dupa ce e game over . Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.