Jump to content

bate rau cardanul !


Recommended Posts

Am uitat sa te intreb, ai verificat si tu in vreun fel starea puntii atunci cand ai luat-o? esti sigur ca totul a fost ok?

 

Sa nu cumva sa ibe probleme grupul sau planetarele sau vreun rulment ceva, de aici si vibratia.

 

O alta intrebare: ai urcat masina pe un elevator ceva si s-o pornesti sa vezi daca mai vibreaza si unde vibreaza?

da,am verificat-o ,masina donatoare mergea cand m-am hotarat sa iau puntea,a fost desfacuta de pe aceasta si pusa pe a mea,si da ,la masina s-a lucrat numai pe elevator,trepidatia apre la cutie si motor,chiar si la relanti,se vede mai ales pe elevator si cand masina e pe liber,ceea ce inainte de schimbul puntii nu se intampla,bine,aceasta ar putea fi doar o coincidenta,deci tind sa cred ca nu e de la cardan sau grup,oricum o sa comand si suportii de la motor si sambata o sa fie si mecanicul acolo sa se ocupe special de masina mea,pt ca in cursul saptamanii eu nu il prindeam la service cand ajungeam,ca termina programul,asa ca ramane de vazut ce va fi sambata....

 

Nu are cum sa-ti tremure toata masina in sarcina de la volanta.

asa ma gandeam si eu,dar ar fi posibil sa fie de la vreun suport motor daca o fi mai slabit?astazi a tras mecanicul putin de motor si zicea ca e cam slab cel pe dreapta,da nu a mai avut timp sa stea mai mult de ea....

Link to comment
Share on other sites

Salutare! Astazi a mai verificat un mecanic masina si mi-a spus ca in primul rand am ambreiajul pe duca,tampoanele nu sunt rupte nici la cutie nici la motor,problema cica ar putea fi de la volanta si ca ar fi posibil sa am cu masa dubla,din cate stiam eu numai cele cu aer au masa dubla,dar a spus ca e posibil sa aiba si a mea,oricum,am luat de la un prieten un kit ambreiaj(volanta,disc,placa si rulment de presiune)de 2,5 ca am inteles ca merge (daca a mai incercat cineva chestia asta sa imi spuna si mie daca e ok) si sambata schimb totul la ambreiaj...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare! Dupa cum spuneam urma sa verific ambreiajul sambata trecuta si asa am facut. Cand am dat jos cutia de viteze surpriza...placa de presiune era dusa rau ,avea rupte din ea niste tablite care imi atingeau in carcasa cutiei(am atasat si poza cu placa de presiune).

Am inlocuit placa si rulmentul de presiune si acum masina merge foarte bine. Multumesc celor care au incercat sa ma ajute.

ACUM,mai am si eu o intrebare, ce grup ar fi mai bun pe masina mea,cel de 3,45 care il am acum sau cel de 3,38 care a fost pe masina? mentionez ca o folosesc aproape zilnic in oras dar am si iesiri pe distante mai lungi de cateva ori pe luna.

Edited by vio_bz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.