Jump to content

BMW 520d e60


iustin s

Recommended Posts

Coockie ai inteles gresit.

ai zis ca in banii aia nu gasesc ceea ce doresc...ok, dar hai sa ma fac inteles. plecand de la supozitia ca ma duc la targ, o vad, imi place, sunt gata sa o iau, pretul se negociaza si ajung la suma de x lovele, despre care nu stiu daca reflecta o masina bine tinuta sau e teapa.(uitasem, multi zic ca o dau mai ieftin ca au o pb de sanatate, ca pleaca din tara, si tot felul de alte nenorociri)..de asta te intrebam de pret, nu ca incep acum sa caut prin prieteni si cunoscuti persoane cu pb dispuse sa vanda masina la bani mai putini decat face- decat sa mi'o vanda cu inima indoita, mai bn nu o iau...

Sper ca ai inteles unde vroiam sa ajung...

Numa' de bine sa auzim!

Edited by marsh@ll
Link to comment
Share on other sites

Aaa. Ok. Un om sanatos la cap nu ar da un e60 lci dar cu m47 2.0d cu aproximativ 200.000 km, trapa, piele, volan reglaj electric, trapa, memorii scaune etc intretinut cum trebuie sub 10.000 euro. De exemplu eu doar in schmbul de ulei si filtru cutie (oe bmw), fulie vilbrochen si alte maruntisuri, am bagat recent in jur de 700 euro. Sunt costuri de intretinere, nu ma intelege gresit dar gandeste-te ca una pe la 8-8500 sigur nu le are pe astea facute plus multe altele. Deci cam la cat ajungi cu una precar intretinuta in final?
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deci un e60 an 2007 cu m47 e mai scump decat unul cu n47? 10 mii e o suma mare pt e60 din 2007, asta e realitatea, cu trapa sau fara. Pai un e60 din 2009 cat sa coste 15mii? Banii pe piesele schimbate nu se recupereaza niciodata, poate caz izolat in care sa fie vreo ruda sau cunoscut care ia masina.

Cei care tin de pret, ajung sa vanda masinile oricum la pretul pietei sau foarte putin peste, doar ca dupa 1 an 2, in care ei spera iluzoriu ca iau banii pe o masina mai intretinuta. Totusi e60 din 2007 are deja 10 ani, fierul se devalorizeaza, ca doar nu e vreo masina de colectie.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca problema se pune gresit din start.

Mareshale, ceea ce faci tu e vanatoare de ocazii. Dar masina o s-o iei tot la noroc.

Daca iti doresti neaparat E60, stai si aduna bani pentru una dotata si impecabila tehnic.

Altfel, limiteaza-te la un nonLCI bun si asta e. Degeaba te tot socotesti tu si la ultima suta de euro, ca nu asa se cumpara o masina. Iar daca tot o cumperi asa, nu poti avea pretentii de dotari si fiabilitate.

Chiar si la o masina sh foarte buna exista posibilitatea sa-ti cada ceva. Si-atunci ce faci? Legi cu sarma?

Link to comment
Share on other sites

Hai mah cosmin ce dreq...vroiam sa stiu ce merge cu cat am...LCI, asta as vrea, dar vedem si ce se poate. si inainte am vrut bemveu, si mi'am luat passat; la fel si atunci am inteles ca de cati bani dispun nu gasesc decat vreo epava..nu exclud nici varianta asta- non LCI.

insa o discutie mai aprofundata aici, chiar mi'a fost de real ajutor..sub nici o forma nu caut ocazie- am zis si mai sus treaba cu inima indoita...

Imi pare rau ca ai inteles asa...

 

Intr'adevar se pune pb si pe partea cealalta, dpdv al posesorului calculat, km putini, consumabile schimbate la timp, brate, amortizoare, distributie etc, dar cu un pret pe masura. Si doar un pasionat sau cineva cunoscut, care cunoaste masina o ia la adevaratul pret...un amator niciodata nu va da mai mult decat pretul pietei pt ca se pune pb necunoasterii masinii, sau necunoasterii in sine.

Acum din ce am citit pe un forum, pana si cartea service se aranjeaza.

Asa ca oricine pleaca cu gandul sa ia o masina se gandeste asa : "o iau, tre sa schimb ulei, filtre, distributie, tre sa ii fac aia, ba cealalta".

Poate sa imi zica ala cate in luna si in stele, daca nu il cunosc nu se justifica pretul.

 

Exemplu. Saptamana trecuta un prieten mi'a dat sa merg cu un b5.5, 2002,1.9 4motion, resoftat, full ce putea avea modelul in anul respectiv, mai putin trapa..pretul 5500..

P.s. bine ai punctat.. LOTERIE

Edited by marsh@ll
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare tuturor..

Zilele astea am inceput sa caut viitoarea masina, conform cerintelor din postarile de mai sus -E60 LCI cu motorul de 163 cai-

1. Am probat un N47 care mi-a lasat o impresie foarte ok si de care am fost super incantat, insa distributia se cerea schimbata.

2. 530 touring, 2005, hidramat...super tare frate, dar totusi 3000 cm3- nimic de reprosat...

3. 520 LCI cu M47- si am sa ma opresc aici sa va impartasesc experienta. In treapta a 2 a in mod special, se simtea o vibratie care se accentua direct proportional cu modul in care calcam acceleratia (ca sa va faceti o idee, in loc de tr 1 ii dai a 3 a si masina se smunceste si tremura- doar ca era ceva mai liniar); vibratia disparea in momentul in care se trecea in tr 3 a, cu toate ca si aici se simtea foarte putin, insa la fel daca se accelera mai puternic (dar nu la aceeasi intensitatea ca in tr a 2 a).

Masina avea cauciucurile de iarna pe 16, drumul era foarte ok, fara gropi/denivelari, afara erau aprox 17 grade.

a. Intrebarea mea este- facea asa de la puterea motorului (intervenea dsc) sau ar fi vreo problema tehnica?

b. Banui ca nu e normal ca la 4500 ture sa taie pedala? am patit-o in tr 3 a.

c. Mi s-a parut mai lenes fata de motorizarea de 177 cai, asa sesizabila este diferenta intre cele 2 tipuri de motor? daca N47 in tr 2 si 3 avea ceva agresivitate, in tr a 4 a isi ia avant, M47 parca era lesinat. Cu passatul meu de 90 cai din 98 il ciufuleam in tr a 3 a de nu se vedea... Mentionez doar de tr 3 a, deoarece proprietarul nu a fost de acord sa mergem exterior, iar in oras mai mult de 120 nu i-am dat.

-daca atat poate M47 deja ma gandesc la 2500cm3 pre-LCI resoftat.

 

Astept parerile voastre cei ce detineti modele avand respectivele motorizari..

Stima!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Intre timp am mai probat cateva modele avand laudatul m47...nici unul nu ma impresionat la demaraj asa ca acum ma orientez spre motorizarea de care multi se ingrozesc..

In cautarea masinii ideale am intalnit tot felul de oameni "sinceri" . La cum vorbeau la telefon si cum aveau pozele si descrierea masinii in anunturi- se putea cumpara cu ochii inchisi..dar realitatea a fost dura...

- am intalnit masini impecabile, dar date cu oja???? ( wtf)

- am intalnit masini pt pretentiosi, dar revopsite total- deja vopseaua se umflase pe caroserie

- am intalnit masini, ful fara piele si trapa, dar nu aveau macar senzori de parcare.

- am intalnit masini cu "km reali", dar "am dat 50k inapoi sa de'a bn in bord"... (omg??)

- am intalnit tot felul de nebuni care pe buna dreptate incercau sa isi vanda marfa cat mai bn, insa marfa lasa de dorit, iar prostii in ziua aia au foat de negasit...

 

Ce sa va mai zic, deja m'am cam sictirit sa umblu prin tara, bani cheltuiti aiurea pe motorina, timp irosit pe drum. Mai vad o masina, doua, cu motorul de 177 cai si daca nici acolo nu e sa fie dragoste la prima vedere o iau spre tara lui Merkel..

 

O curiozitate am totusi,

Este vreo diferenta in ceea ce priveste demarajul, daca se anuleaza filtrul de particule? Nu efect placebo, date tehnice reale???

 

Multumesc anticipat.

Va tin la curent cu marea achizitie cand va sosi momentul.

Link to comment
Share on other sites

Colegiiii...gata, l-am luat...din toata inima l-am luat.

520d LCI 163 cai, cu DPF ON..8700E adusa din germania de 3 zile..

Dupa ce am luat-o si pana acasa am mers ca melcul...90-100 km/h...imi era frica, era sentimentul acela dintre agonie si extaz; mi se parea ca trancane {cu toate ca nu se auzea nimic}, ca tremura volanul, cand accelerez, cand franez. dupa ce am ajuns acasa si am mai revenit cu piciorele pe pamant totul era ok.

Si cum intotdeauna se gaseste cate un binevoitor, mare cunoscator si expert in auto, ca sa imi strice inima, ma suna si imi zice ca e cel mai panarama model de bmw, ca si-a luat un prieten de-al lui una la fel si ia picat 2 brate, nush ce fulie cu ambreiaj, releul de la bujii...ca masina nu trage in comparatie cu passatul lui (variant 2002 1.9 tdi 4 motion resoftat.)..ca el asta iarna era sa se rastoarne cu bmw-zapada, gheata nebunii- nu am mai suportat si i-am inchis telul..

Dimineata, parca a fost facut, la pornire s-a aprins in bord pe display-ul mic, cu galben, un volan si vreo 6 de 0 sub el...am mers cu masina 5 minute, dupa ce am oprit-o cand am dat sa o pornesc surpriza..nu porneste..mi-a aparut semnul exclamarii si pe navigatie mesajul ''ignition switch on'', apoi incercand sa o pornesc iara, imi apare pe display-ul mic si tot cu galben o pedala si un picior inclinate la 45 grade..apoi a luat-o..de la ce sa fie?

Careva s-a mai intalnit cu aceasta situatie?

Oricum dupa amiaza imi fac programare si maine ma duc la tester cu ea...

App.- bag cheia in contact si nu imi pare nici un martor in bord, decat cel de centura si cand e folosit, cel de la frana de mana. apas butonul Start/Stop si cand porneste motorul atunci se aprind si martorii..

 

Stima si o zi buna!

Edited by marsh@ll
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Colegiiii...gata, l-am luat...din toata inima l-am luat.

520d LCI 163 cai, cu DPF ON..8700E adusa din germania de 3 zile..

Dupa ce am luat-o si pana acasa am mers ca melcul...90-100 km/h...imi era frica, era sentimentul acela dintre agonie si extaz; mi se parea ca trancane {cu toate ca nu se auzea nimic}, ca tremura volanul, cand accelerez, cand franez. dupa ce am ajuns acasa si am mai revenit cu piciorele pe pamant totul era ok.

Si cum intotdeauna se gaseste cate un binevoitor, mare cunoscator si expert in auto, ca sa imi strice inima, ma suna si imi zice ca e cel mai panarama model de bmw, ca si-a luat un prieten de-al lui una la fel si ia picat 2 brate, nush ce fulie cu ambreiaj, releul de la bujii...ca masina nu trage in comparatie cu passatul lui (variant 2002 1.9 tdi 4 motion resoftat.)..ca el asta iarna era sa se rastoarne cu bmw-zapada, gheata nebunii- nu am mai suportat si i-am inchis telul..

Dimineata, parca a fost facut, la pornire s-a aprins in bord pe display-ul mic, cu galben, un volan si vreo 6 de 0 sub el...am mers cu masina 5 minute, dupa ce am oprit-o cand am dat sa o pornesc surpriza..nu porneste..mi-a aparut semnul exclamarii si pe navigatie mesajul ''ignition switch on'', apoi incercand sa o pornesc iara, imi apare pe display-ul mic si tot cu galben o pedala si un picior inclinate la 45 grade..apoi a luat-o..de la ce sa fie?

Careva s-a mai intalnit cu aceasta situatie?

Oricum dupa amiaza imi fac programare si maine ma duc la tester cu ea...

App.- bag cheia in contact si nu imi pare nici un martor in bord, decat cel de centura si cand e folosit, cel de la frana de mana. apas butonul Start/Stop si cand porneste motorul atunci se aprind si martorii..

 

Stima si o zi buna!

 

Pe display Ăži-a apĂŁrut semnul ceasului,nu a volanului,Ăži s-a resetat ceasul din cauza bateriei slabe.Cred cĂŁ bateria este pe ducĂŁ!

Semnul distinctiv cu pedala ºi piciorul Þi-a apãrut din cauzã cã ai apãsat de douã ori consecutiv pe butonul start-stop fãrã sã Þii piciorul pe pedala de frânã.

Link to comment
Share on other sites

Domnilor masina e manuala...nu exista automana in conceptia mea...dar asta e alt subiect...

Ideea e urmatoarea- ma luminat un mecanic de la Dacia.

Cand sa iau masina, nu se deschidea portbagajul nici de pe cheie nici din interior, asa ca vanzatorul i'a schimbat cheia. Am incercat cu a doua, si a mers. Din momentul ala aparea VOLANUL galben si intr'adevar ceasul era resetat. Nu era nici un lacatel.

Eu am mers acasa pe a doua cheie.

Ma duc la tester. Nimic- doar 4 bujii arse si o eroare pe AC.

Vine baiatul de la Dacia si zicandu'i despre figura din dimineata acestei zile incepe sa rada si imi zice.

"Dupa ce bagi cheia in contact, apesi butonul Start/Stop. Si se aprind martorii in bord. Astepti sa se stinga si abia apoi calci ambreiajul si mai apesi odata Start/Stop."

Iar ca sa nu imi mai apara eroarea cu pedala galbena inclinata la 45 de grade si un pantof peste se datoreaza faptului ca nu am calcat ambreiajul pana la capat de cursa.

Iar faza cu volanul galben e de la a doua cheie. Am mers dupa tester cu prima cheie si nu am mai avut problema. Plus ca meniul a revenit in germana si a disprut si semnul exclamarii de pe display'ul mai mare dintre kilometraj si turometru..

 

Scuzati romanul, dar poate pe viitor vreun novice va intalni situatia..

 

O seara frumoasa va doresc.!

Link to comment
Share on other sites

Vine baiatul de la Dacia si zicandu'i despre figura din dimineata acestei zile incepe sa rada si imi zice.

"Dupa ce bagi cheia in contact, apesi butonul Start/Stop. Si se aprind martorii in bord. Astepti sa se stinga si abia apoi calci ambreiajul si mai apesi odata Start/Stop."

 

De asta exista service specializat pe o anumita marca. Cine repara dacii ar trebui sa dea sfaturi pentru dacii. Nu de alta dar te-a sfatui rau. Ca nu se mai manifesta problema acum e una, dar nu asa trebuie pornit motorul. Scrie si in cartea masinii.

 

Problema pe care o ai poate avea mai multe cauze si sigur nu are legatura cu secventa de pornire. De exemplu o baterie slaba (veche sau descarcata) impreuna cu un angrenaj uzat sau neuns al modulului care deblocheaza volanul.. Asta cauzeaza o intarziere in deblocare si apar erori.

 

P.S. Sper ca nu incepem cu teoriile conspiratiei cum BMW cere secventa simpla: bagi cheia, calci ambreaj si apesi start doar pentru a ne lua banii si alte povesti... :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.