Jump to content

Al meu E60, LCI SCHWATZ !


dorinacke

Recommended Posts

Dupa un an si 5 luni de la achizitie, din lipsa de preocupari momentan, mi-am zis ca totusi sa scriu si eu cateva randuri despre al meu E60 LCI , fabricat in 2008 , 130kw.

Sincer inainte sa-l cumpar eram intre e60 si A6 ...ambele 2.0 diesel..puteri diferite dar nu e mare dieferntza la vlaga. Asta pana am ajuns si langa una si langa cealalta si am ales.M-am indragostit de BMW. Nu sh e altfel, e mai sobru mai serios. Nu e pom de Craciun consola asa, ca la Audi.

Dotari : pai e negru metalizat, navi professional, pachet de lumini interior si exterior, senzori de lumina si ploaie, scaune electrice ,incalzite, fara piele (am o oroare de la o fosta masina cu piele bej), bi-xenon adaptiv, cruise control, senzori cu afisaj, bluetooth, sistemul audio nu este cel de top (as fi vrut eu), e cel cu 8 difuzoare.

Masina a fost adusa din Germania cu 152k km, reali cu carte service...ok a fost si inca este ok.

A venit cu jante pe 16'' , ulterior am cumparat jante de seria 6 pe 17'' - nu tin neaparat sa fac din ea cea mai cea, in sensul ca la banii pe care i-am dat pe jantele astea nu-mi era greu sa fi ales pe 18''. Tin si la confortul rinichilor mei pe drumurile Ro.

Ca un bonus ce sunt sigur ca 99% din voi nu il are , masina mi-a venit cu 3 chei telecomanda plus cea de urgentza !!

I-am adaugat folii lateral spate si luneta, cu 40% opacitate.

Masina imi asa cum e, nu ma complic cu paket M.

Cutie automata am evitat sa cumpar si interiorul am vrut sa nu fie crem sau gri..sau cu mahon.

In ea pana acum nu am investit decat in consumabile. Farurile au fost reconditionate, inevintabil la o masina SH sa nu fie un pic sablate, le-am pus si folie protectoare, masina e ceruita cam la 3 luni.

Am facut aprox 30k km , e o placere cand aj acasa sa nu plec cu ea cat mai departe.

Nu i-am pus iconitze sau cruciulitze pe toata inaltimea parbrizului ca sa nu se rupa distributia si totusi nu prezinta zgomot in prezent. ;)

 

 

Mai adaug poze cu jantele pe 16'' (arhicunoscute), spatele si o poza cu interiorul.:thumbsup:

Numerele de inmatriculare au fost sterse ca sa nu arunce lumea cu pietre in mine.

 

post-51726-0-62211900-1360100644_thumb.jpg

Edited by dorinacke
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

''PS: As fi ales o motorizare putin mai mare dar .. la toti ni-i greu :download:''

 

Da, acum dupa ce au aparut asa multe probleme se pare cu distributia, as fi luat unu de 3l , ca la un test drive sa zic asa, fusesem cu un 530-non LCI. Mi-a placut, Dar puterea astuia e suficienta pe grohotishurile de la noi. Am circulat pe autostrada, nu la noi,cu 210 km/h. Am vrut sa ating si eu viteza asta...merge. :clover:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

SCHWATZ ???? Sigur nu e SCHWARZ ce inseamna NEGRU(DE -> RO) a ta fiind neagra :)

 

Faina masinutza! Multi KM fara probleme!

 

DA e SCHWARTZ, asa e insa era o aluzie ...o gluma... asa ziceau niste samsari , care ei cica stiau si Germana... in fine . Am vorbit cu niste camarazi de BMW si le-am tot zis cum ziceau aia la telefon. E SCVATZ domnule, metalizat. !!:thumbsup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Niciodata. Am avut inainte de E60 si nu se compara.

 

 

Sunt fan bmw dar am mers si cu e60 si cu a6, sincer e o diferenta de gusturi nu ca ar fi diferenta mare intre ele.Am mers de curand cu un a6 3.0tdi soft facut de abt, avea aproape 300 de cai si am ramas uimit de cum mergea.

 

Frumoasa masina ta sa o stapanesti sanatos, referitor la pielea pe scaune, puteau sa iei semipiele, e cea mai buna alegere.

Link to comment
Share on other sites

@ branevl - ' referitor la pielea pe scaune, puteau sa iei semipiele, e cea mai buna alegere.' ...stii cum e, la mana a doua nu ca iei ce prinzi insa , mai faci compromisuri, mie mi-a placut ca aspect si ca nu era revopsita, si mergea rotund motorul ...etc. Eu sincer as fi vrut culoarea gri metalizat , am mai avut 2 vehicule inainte si ambele gri metalizat au fost. Imi place culoarea gri ca tine la praf, in special. :turned:
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@ branevl - ' referitor la pielea pe scaune, puteau sa iei semipiele, e cea mai buna alegere.' ...stii cum e, la mana a doua nu ca iei ce prinzi insa , mai faci compromisuri, mie mi-a placut ca aspect si ca nu era revopsita, si mergea rotund motorul ...etc. Eu sincer as fi vrut culoarea gri metalizat , am mai avut 2 vehicule inainte si ambele gri metalizat au fost. Imi place culoarea gri ca tine la praf, in special. :turned:

 

 

Mai bine negru, da-l in spanac de gri, e banal pe o masina.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ce nu am scris in descriere ....mai era si functia Hill Assist. Apropo, cei care mai aveti E60 sau chiar si la E90 ...aveti functia asta, e un fel de Standard sau e optionala ??

Ar mai fi ceva de lamurit - in spatele grilei centrale, exista acele flapsuri ...care din ce-am inteles cand am fost cu ea la AB la ascultat de distributzie :angry2: , mi s-a spus ca sunt inchise de o electrobobina ptr a eficientiza ...consumul de combustibil prin disiparea aerului mai usor si prin a incalzi motorul mai repede.

Totodata mi s-a spus ca...vara in principiu, mergand cu ea si incalzindu-se apa mai repede si nefacand fata ventilatorul auxiliar, acele flapsuri / aripioare se deshid ...si fluxul de aer spre radiator, normal, - se mareste. Ideea e ca eu n-am reusit nici pe cea mai calduroasa zii asta vara (si am vaz in bord si 39 gr C) dupa ce-am mers cu ea si o lasam la relanti....special sa vad daca sunt in pozitia deschis sau nu. Asadar, niciodata nu le-am vazut deschise. VOI aveti ...le-ati vazut vreodata deschise ? Nu sunt puse la misto acolo ...nu cred, mai ales ca daca apas cu degetu pe ele se cam misca f putin... toate, in tandem.

Link to comment
Share on other sites

Ce nu am scris in descriere ....mai era si functia Hill Assist. Apropo, cei care mai aveti E60 sau chiar si la E90 ...aveti functia asta, e un fel de Standard sau e optionala ??

Ar mai fi ceva de lamurit - in spatele grilei centrale, exista acele flapsuri ...care din ce-am inteles cand am fost cu ea la AB la ascultat de distributzie :angry2: , mi s-a spus ca sunt inchise de o electrobobina ptr a eficientiza ...consumul de combustibil prin disiparea aerului mai usor si prin a incalzi motorul mai repede.

Totodata mi s-a spus ca...vara in principiu, mergand cu ea si incalzindu-se apa mai repede si nefacand fata ventilatorul auxiliar, acele flapsuri / aripioare se deshid ...si fluxul de aer spre radiator, normal, - se mareste. Ideea e ca eu n-am reusit nici pe cea mai calduroasa zii asta vara (si am vaz in bord si 39 gr C) dupa ce-am mers cu ea si o lasam la relanti....special sa vad daca sunt in pozitia deschis sau nu. Asadar, niciodata nu le-am vazut deschise. VOI aveti ...le-ati vazut vreodata deschise ? Nu sunt puse la misto acolo ...nu cred, mai ales ca daca apas cu degetu pe ele se cam misca f putin... toate, in tandem.

 

 

Cred ca la viteza le deschide aerul din fata, ia vezi acum iarna, se imping cu degetul asa de usor ca vara?

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

Ce nu am scris in descriere ....mai era si functia Hill Assist. Apropo, cei care mai aveti E60 sau chiar si la E90 ...aveti functia asta, e un fel de Standard sau e optionala ??

Ar mai fi ceva de lamurit - in spatele grilei centrale, exista acele flapsuri ...care din ce-am inteles cand am fost cu ea la AB la ascultat de distributzie :angry2: , mi s-a spus ca sunt inchise de o electrobobina ptr a eficientiza ...consumul de combustibil prin disiparea aerului mai usor si prin a incalzi motorul mai repede.

Totodata mi s-a spus ca...vara in principiu, mergand cu ea si incalzindu-se apa mai repede si nefacand fata ventilatorul auxiliar, acele flapsuri / aripioare se deshid ...si fluxul de aer spre radiator, normal, - se mareste. Ideea e ca eu n-am reusit nici pe cea mai calduroasa zii asta vara (si am vaz in bord si 39 gr C) dupa ce-am mers cu ea si o lasam la relanti....special sa vad daca sunt in pozitia deschis sau nu. Asadar, niciodata nu le-am vazut deschise. VOI aveti ...le-ati vazut vreodata deschise ? Nu sunt puse la misto acolo ...nu cred, mai ales ca daca apas cu degetu pe ele se cam misca f putin... toate, in tandem.

 

Am eu acele flapsuri si le-am vazut si deschide vara dupa un drum lung, nu te astepta sa le vezi prea des deschise. Ciudat e ca eu am E60 NFL si stiam ca pe E60 FL nu s-au mai pus.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Constat ca tweeterele mele de la oglinzi lipsesc cu desavarshire, dezamagire totala ca, pana acu n-am dat importanta, avand destula fidelitate pe inalte, si cu acele grile perforate in dreptul oglinzii , BMW ♥ fiind ,sincer NU credeam pana sa citesc pe forum ca e posibil ca acele locasuri sa fie de forma.

Dar sunt de forma, asa ca le voi umple cu 2 tweetere din upgradeurile facute pe fostele masini ( demontate inaintea vanzarii :p), am de ales ori 2 PIONEER, ori Bose. Nu prea-s adeptul "do it yourself ", ma sperie consola aia dp usa soferului, nu prea-mi vine sa trag de fatza de usa, merg la service de electrica auto...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.