Jump to content

e46 320d sau 318i


flodeflo

Recommended Posts

nu am adus nici o ofensa la adresa ta, era o intrebare generala. prea ridici in slavi 320d... sunt masini bune dar nu stii peste ce poti da. Am spus doar ca poate inlocui 318i cu 325 atata tot.

Ok,nu ridic nimic in slavi doar ca stiu ca e o masina buna si merge exceptional si trebuie sa stie lucrul asta.Sunt masini de 10 de ori mai bune decat cazanul meu,dar cazanul asta 320D se pisa pe 318i la orice ora.

 

Crezi ca daca isi permitea 325i mai intreba care dintre 318i vs 320D e mai buna.

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Salutare, ca fapt divers injectoarele se pot si reconditiona si costa in jur de 400 de lei cu montat si demontat de pe masina (bucata). Legat de consum, diesel e mult mai ok, legat de sprint e fara discutie mai ok 320d. Scria cineva de taxa, pentru un 320d din 99 luna a 11-a, timbrul de mediu azi este 461 de euro. In caz ca nu modifica idioata de Plumb nimic, eu zic ca e mai bine sa iei unul neinmatriculat, ai sanse mai mari sa fie in stare mai buna decat cele din Ro, dar fiecare face cum stie mai bine. Acum e la risc, daca nu modifica legislatia, pentru ca nu stii cand i se nazare fostului proprietar sa isi ceara banii inapoi pentru taxa auto platita.

Dupa cum zicea un coleg mai sus, cine vrea benzinar isi cumpara benzinar, cine vrea diesel o sa isi ia diesel. Eu am ales diesel pt consum, iar cei 136 de cai sunt acceptabil pt masina, fata de 318 eu zic desi ma repet ca e mult mai ok un 320d.

Link to comment
Share on other sites

sa dai 5000 pe un diesel din 11/99, asta da afacere, de dragul de a spune ca diesel e mai bun decat benzina. pai 320d 136cp/tractor nici nu l-as lua in calcul.

@butzy alea 0,5 sec 0-100km/h sunt o gluma; e deajuns ca la diesel sa ai o mica problema din multe posibile si uite asa trece un 318 pe langa tine de nu iti dai seama ce ti se intampla.

Link to comment
Share on other sites

@Butzy, ca se pisa 320d pe 318i sau nu, omul nu de asta a intrebat ce sa aleaga.

 

La masini second, ori ai bulan si prinzi una buna si nu bagi bani in ea(de obicei platesti mai mult decat pretul pietei) ori iei o teapa si postezi pe forumuri la nesfarsit si iti pierzi cate o jumatate de zi cautand rezolvari la problemele pe care le intalnesti + inca jumate din valoarea masinii o investesti sa o aduci pe linia de plutire

 

Lumea si-a spus parerea, sunt multe topice diesel vs benzina (si eu am fost in dilema asta), nu asta e rostul acestui topic.

 

@flodeflo - vezi in ce stare gasesti masina, asta e cel mai important.

 

Cel mai simplu e sa aduci o masina de dincolo si sa o inmatriculezi tu cu manutele tale (asa ai siguranta ca taxa nu e recuperata si poti vinde oricand masina).

 

Dieselul e ceva mai scump, benzinarul e mai iefin. Probleme poti sa ai cu oricare. Incearca sa conduci ambele masini (probabil ai cunostinte/prieteni care au aceste motorizari ca sunt des intalnite) si dupa asta hotaraste-te ce vrei.

 

Atentie mare la diesel insa, euro 4 e abia dupa anul 2004 si nu toate din 2004 sunt Euro4 (cel putin nu la noi la RAR).

 

@BC11CZY, omul vrea o masina cu motor pana in 2000cmc, peste, e jale cu taxele(impozit, asigurare). Eu nu dau bani la stat si asiguratori pentru dreptul de a avea o masina cu motor mare si implicit multi cai. Pentru cai multi, mai bine ma limitez la 2.0 cu turbo (benzina) si sunt happy. Nu e aceeasi senzatie, dar e un compromis bun.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Ok,nu ridic nimic in slavi doar ca stiu ca e o masina buna si merge exceptional si trebuie sa stie lucrul asta.Sunt masini de 10 de ori mai bune decat cazanul meu,dar cazanul asta 320D se pisa pe 318i la orice ora.

 

Crezi ca daca isi permitea 325i mai intreba care dintre 318i vs 320D e mai buna.

In ce sens se pisa?

Ca si sofer crezi ca sesizezi diferenta aia de 0,5 secunde cu cat accelereaza mai repede un 320d fata de un 318i pana la 100km/h? Si daca la volanul unui 318i este un sofer mai experimentat si care le are cu plecarile, pleaca de langa tine de zici ca stai pe loc.

Daca aveai macar un 330d inteleg sa zici ca se pisa pe 318, dar ai un amarat de 2.0 diesel, hai sa nu exageram, mai trebuie sa zici ca un 320d fuge de rupe pamatul si ca ia tot bordul, din comentariile tale inteleg ca nu te-ai urcat in masini cu mai mult de 150 de cai si cand te-ai urcat intr-un 320d zici ca e racheta.

 

flodeflo daca vrei sa vezi cum merge un 318i sa il conduci si sa iti faci o idee poti sa faci un drum pana in Suceava, e mai scumpa masina de 5000 de euro dar e coupe, macar vezi cum se comporta un 318 de 143 cai.

Edited by Cosm1n
Link to comment
Share on other sites

ma faceti sa rad, normal ca e mai bun un benzinar la sprint dar la mers de autostrada e mai bun diesel, se intinde mai bine si are consumul cu 2 litri mai mic

 

nu mai zic ca oricat de tractor este pe drumuri virajate si cu declivitate turbo face diferenta, in mod normal nu decuplezi din treapta 5 in panta, si la pante in scurt cu diesel zbori si cu benzina ramai in treapta 1

 

 

,

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

sa dai 5000 pe un diesel din 11/99, asta da afacere, de dragul de a spune ca diesel e mai bun decat benzina. pai 320d 136cp/tractor nici nu l-as lua in calcul.

@butzy alea 0,5 sec 0-100km/h sunt o gluma; e deajuns ca la diesel sa ai o mica problema din multe posibile si uite asa trece un 318 pe langa tine de nu iti dai seama ce ti se intampla.

Ce 0,5 secunde ma si tu dormi?

 

@Butzy, ca se pisa 320d pe 318i sau nu, omul nu de asta a intrebat ce sa aleaga.

 

La masini second, ori ai bulan si prinzi una buna si nu bagi bani in ea(de obicei platesti mai mult decat pretul pietei) ori iei o teapa si postezi pe forumuri la nesfarsit si iti pierzi cate o jumatate de zi cautand rezolvari la problemele pe care le intalnesti + inca jumate din valoarea masinii o investesti sa o aduci pe linia de plutire

 

Lumea si-a spus parerea, sunt multe topice diesel vs benzina (si eu am fost in dilema asta), nu asta e rostul acestui topic.

 

@flodeflo - vezi in ce stare gasesti masina, asta e cel mai important.

 

Cel mai simplu e sa aduci o masina de dincolo si sa o inmatriculezi tu cu manutele tale (asa ai siguranta ca taxa nu e recuperata si poti vinde oricand masina).

 

Dieselul e ceva mai scump, benzinarul e mai iefin. Probleme poti sa ai cu oricare. Incearca sa conduci ambele masini (probabil ai cunostinte/prieteni care au aceste motorizari ca sunt des intalnite) si dupa asta hotaraste-te ce vrei.

 

Atentie mare la diesel insa, euro 4 e abia dupa anul 2004 si nu toate din 2004 sunt Euro4 (cel putin nu la noi la RAR).

 

@BC11CZY, omul vrea o masina cu motor pana in 2000cmc, peste, e jale cu taxele(impozit, asigurare). Eu nu dau bani la stat si asiguratori pentru dreptul de a avea o masina cu motor mare si implicit multi cai. Pentru cai multi, mai bine ma limitez la 2.0 cu turbo (benzina) si sunt happy. Nu e aceeasi senzatie, dar e un compromis bun.

I-am dat omului suficiente sfaturi de ce sa aleaga 320D in loc de 318i daca citeai probabil ca nu mai ziceai nimica, faza cu pipi era pentru ala care a a zis ca e mai obosit diselu-ul fata de 318i

Link to comment
Share on other sites

Auzi intre 320d de 150 de cai si 318i de 143 de cai sunt exact 0,5 secunde diferenta la sprintul 0-100km/h

Mai informeaza-te!

Daca citeai mai inainte ai fi vazut ca am scris in cat timp iau ambele suta.

 

Dar ceea ce am zis eu prin 0,5 era consumul de combustibil in plus fata de cel de carte de 4,5 extraurban.

Link to comment
Share on other sites

post-49352-0-92976700-1360697160_thumb.jpg

Uite aici o poza cu panarama mea de 320d touring. Eu nu cred ca un 318 tine pasul pe autostrada, din nici un pdv, mai ales ca am condus 318.

PS poza e facuta cand franam.

Se tine si chiar te face... Motoarele pe benzina suporta turatii mari si la viteza își arată avantajele. Un diesel la 4000 de turatii constant e fortat la maxim pe cand un benzinar la 5000 e relaxat inca. cine intelege ce face compresia unui diesel stie ca el nu e facut pt forja ci pentru cuplu si ca in turatie mare se aplica sarcini mari asupra pistoanelor, bielelor si al arborelui.M ați înnebunit cu motorul asta de 2.0 d zici ca e baza mtorizarilor BMW nu un compromis pt consum.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

sa dai 5000 pe un diesel din 11/99, asta da afacere, de dragul de a spune ca diesel e mai bun decat benzina. pai 320d 136cp/tractor nici nu l-as lua in calcul.

@butzy alea 0,5 sec 0-100km/h sunt o gluma; e deajuns ca la diesel sa ai o mica problema din multe posibile si uite asa trece un 318 pe langa tine de nu iti dai seama ce ti se intampla.

Comparam masini in toate mintile aici sau una in stare buna ca un cazan?

 

Si i-a pune tu 5 oameni in 318i si 5 in 320D si vezi care si cum merge mai bine:))

Link to comment
Share on other sites

Probabil dar 2.0d are la aproape 220 km/h aproape 4000 rot/min in tr6 si merge pana la 4500.

Daca tu zici ca merge , ok asa sa fie.

Schimb 320d cu 318i cineva intewresat?

Malasorte daca citeai tot topicul vedeai ca am avut de ales intre motorizarile astea, si cand am ales n-am dat cu banu, nu sunt afon cand vine vorba de motoare.

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Se tine si chiar te face... Motoarele pe benzina suporta turatii mari si la viteza își arată avantajele. Un diesel la 4000 de turatii constant e fortat la maxim pe cand un benzinar la 5000 e relaxat inca. cine intelege ce face compresia unui diesel stie ca el nu e facut pt forja ci pentru cuplu si ca in turatie mare se aplica sarcini mari asupra pistoanelor, bielelor si al arborelui.M ați înnebunit cu motorul asta de 2.0 d zici ca e baza mtorizarilor BMW nu un compromis pt consum.

Nu a zis nimeni ca e baza ar fi chiar ridicol sa susti asa ceva.

 

S-a zis clar ca 320D e mai performant si ca performate 0-100, cuplu si consum ,fata de 318i, dar na la multi le e greu sa accepte ca il face unu cu tractoru:)

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Nu a zis nimeni ca e baza ar fi chiar ridicol sa susti asa ceva.

 

S-a zis clar ca 320D e mai performant si ca performate 0-100 cuplu si consum fata de 318i dar na la multi le e greu sa accepte ca il face unu cu tractoru:)

Auzi nu mai ridica in slavi motorul asta ca e un 2.0 de 150 de cai si vezi ca malasorte cred ca are un diesel pe masina, numai ca are 193 de cai, asa ca eu zic ca stie ce vorbeste.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca omul isi ia masina sa faca TAXI, si in legatura cu consumul vrei sa zici ca a ta consuma 5% in afara? Da-mi voie sa nu te cred.

Nu 5 cam 5.7 la viteze de 120 - 130 pe pilot. Consumul mediu (vis a vis de poza postata de mine ) in DE cu peste 200 in mod constant , a fost pe BC de 6.7.

Sa ma ierte D-zeu 6.7 cu peste 200 in mod constant.......da-o draq

Link to comment
Share on other sites

aceiasi cai si 100de nm mai multi dezvoltati pe toata plaja de turatie cuplata cu 6 trepte, fata de un 318 care intra pe cuplu de la 4500rpm si urca liniar si la 5500-6000 se plafoneaza

eu nu sunt adeptul dieselului dar....

Nici noi adeptii benzinei dar un 2.0d nu e chiar racheta hai totusi sa fim obiectivi si rupe pamantul si consuma 5%.

 

peste 1400km autonomie pe autobanda cu mers peste 130 pe gps

Omul sta in Radauti, Judetul Suceava ce autostrada de 1400 de km? Hai sa fim seriosi omul isi ia masina pentru ca are nevoie de masina si poate un drum doua pe an la mare si munte.

Link to comment
Share on other sites

Dau un exemplu. Plec din CT pana la Nadlac nu alimentez, sunt aproape de rosu dar nu e becul aprins, bag cam 50 de litri, si trec granita, mai opresc sa alimentez aproape de Munchen....va spun ca sunt fan concedii cu masina...si am ceva km la activ la 3-4 concedii pe an in EU cu masina
Link to comment
Share on other sites

Nu 5 cam 5.7 la viteze de 120 - 130 pe pilot. Consumul mediu (vis a vis de poza postata de mine ) in DE cu peste 200 in mod constant , a fost pe BC de 6.7.

Sa ma ierte D-zeu 6.7 cu peste 200 in mod constant.......da-o draq

Am zis si lui Boaska omul sta in Romania, lasa Germania, Autoband si alte treburi, consumul din Romania in afara nu cred ca este 5% o fi diesel dar nici chiar asa.

Link to comment
Share on other sites

Nici noi adeptii benzinei dar un 2.0d nu e chiar racheta hai totusi sa fim obiectivi si rupe pamantul si consuma 5%.

 

 

Omul sta in Radauti, Judetul Suceava ce autostrada de 1400 de km? Hai sa fim seriosi omul isi ia masina pentru ca are nevoie de masina si poate un drum doua pe an la mare si munte.

Nu a zis nimeni ca e racheta ca ari fi ceva sa faci o racheta cu un motor de 2.0 si 150 de cai:))))

 

S-a zis ca e mai bun decat 318i performante,consum,cuplu.

 

Nu ridic in slavi acest motor, dar ce sa fac eu daca e mai bun decat 318i si apropo diesel-ul de pe FL CR se tureaza pana la 5000 rot/min

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.