Jump to content

e46 320d sau 318i


flodeflo

Recommended Posts

Diesel-ul nu e fiabil pt ca majoritatea au km multi , eu am 2 diesel-uri in familie de 4 ani si pe partea de motor nu am bagat niciun ban , acum daca nimeresti unul alergat si neingrijit e clar ca te mananca de bani.

318i parca avea si el destule probleme...

Link to comment
Share on other sites

oare cel care a deschis topicul mai citeste ce pe aici sau se uita la alte marci? :hyper: ...nu de alta, dar poate acum este temator daca e bine sa intre in tabara diesel sau benzina la cate pasiuni se starnesc aici; totusi, slaba replica de la cei cu gpl....ar fi putut combate si ei fff bine cu economia obtinuta chiar cu o motorizare pe benzina :goodjob:
Link to comment
Share on other sites

vb din proprie experienta am luat un 318i acum 1 an si m am gandit fix la faptul ca un diesel e46 2002-2003 are mult prea multi km in bord deci multi bani investiti pe urma, avand inainte un astrah 17cdti la care am schimbat injectoare pe la 170k 800e sh ,alternator si multe alte probleme m`am gandit cum ar fi sa schimb astea la un bmw ?!destul de costisitoare asa ca am facut o alegere foarte buna cu 318i 143 cai , trage foarte bine in 20 000 km facuti intr`un an avand o singura problema cauza din vina fostului proprietar -am schimbat pompa servo directie 250e in rest nici o alta problema !

Nici eu cu 320D nu am avut nici o problema si masina avea 183 de mii de km in bord cand am cumparat-o nu poti compara un Opel cu un BMW

Link to comment
Share on other sites

@cortez

exact. si asta inseamna ca faci o recomandare subiectiva.

Rares daca gaseam un diesel 150 cai in onctombrie 2011 pana in 160k km in 5500euro luam diesel crede-ma ! pentru mine ambele motoare sunt foarte bune imi place la fel de mult diesel doar ca acum in 5mii de euro si neavand bani in plus e clar ca nu ti mai permiti si sa schimbi prea multe dupa ...

dar oare d c isi mai ia bmw daca nu are bani dupa :p

 

Nici eu cu 320D nu am avut nici o problema si masina avea 183 de mii de km in bord cand am cumparat-o nu poti compara un Opel cu un BMW

se plang destui ca sunt probleme cu injectoarele la un momendat pica astea de la motorina proasta clar!deci nu mai conteaza opel,bmw tot cad la un momendat si la bmw

Edited by cortez11
Link to comment
Share on other sites

Rares daca gaseam un diesel 150 cai in onctombrie 2011 pana in 160k km in 5500euro luam diesel crede-ma ! pentru mine ambele motoare sunt foarte bune imi place la fel de mult diesel doar ca acum in 5mii de euro si neavand bani in plus e clar ca nu ti mai permiti si sa schimbi prea multe dupa ...

dar oare d c isi mai ia bmw daca nu are bani dupa :p

 

 

se plang destui ca sunt probleme cu injectoarele la un momendat pica astea de la motorina proasta clar!deci nu mai conteaza opel,bmw tot cad la un momendat si la bmw

Nu am zis ca nu o sa cada la un moment dat,asa se scrie corect,si daca e sa pice, nu au decat, pana atunci am grija sa la intretin corespunzator.

 

E 16 mil un injector original nu mi se pare o avere.

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

eu am avut de 2 ori mai multe BMW pe benzina decat pe diesel, si toate cu motoare peste 2,5 litri. Initial, am avut benzinare. Pana cand mi-am dat seama ca cheltui foarte multi bani pe carburant. Atunci am trecut la diesel. Ultimul l-am tinut mai mult de 2 ani, timp in care nu am avut nicio problema tehnica cu el.

 

Daca toti mergem pe idea "hai sa ne luam benzina, ca daca luam diesel si se strica, am pus-o!". Dar, daca luam diesel si nu se strica, aveti idee cati bani se pot economisi din diferenta de consum?

 

mai bine de atat nici ca nu se putea spune...vad ca e la moda ca toata lumea care conduce benzinar sa spuna tuturor sa cumpere benzinar iar cei cu diesel...intelegeti voi

 

eu am avut 318i (118cp) // 318i (143cp) // 320d (136cp) si acum am 320d (150cp)...nu pot sa spun care dintre ele a fost mai buna sau chestii de genu atata timp cat fiecare masina cu vechimea unui e46 poate sa aibe probleme fie ea pe benzina/motorina. acum depinde foarte mult de ce vrei tu si cat de mult mergi cu masina si ce asteptari ai de la viitoarea masina. nu o spun pentru ca acum am 320d facelift cel de 150cp dar cat consuma si cu cati bani il intretin eu zic ca e alegerea perfecta tinand cont ca nu am avut probleme grave din fericire cu el pana acum...bafta

Link to comment
Share on other sites

si la facelift sunt probleme, de fapt nu gasesti masina buna in romania decat foarte rar, nici nu voi mai lua vreodata din romania alta,poate doar una de 2 ani cu carte service luata din reprezentanta

 

asa cum nfl are probleme la electronica de pe pompa asa si fl are probleme la pompele de inalte si injectoare, la nfl injectoarele tin 4 pompe de injectie, actuatorul la fl care se strica.. ,si puterea pusa la roata nu o sa gasiti unu nelovita si cu probleme, toti le dau pana cad si le marita in targ, km dati inapoi la greu

 

si la cate sunt in tara gasesti piese ca sa iti faci treaba, eu unul a-s lua benzina+gpl motor peste 2000

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Era normal si destul de previzibil pentru oricine ca o sa se ajunga la diesel versus benzina.

Cred ca poti sa-ti iei teapa cu amandoua sincer daca e sa luam in calcul cel mai urat scenariu posibil. Intotdeauna trebuie sa verifici ce cumperi.

Restul tine de preferinte/posibilitati materiale.

Link to comment
Share on other sites

si la facelift sunt probleme, de fapt nu gasesti masina buna in romania decat foarte rar, nici nu voi mai lua vreodata din romania alta,poate doar una de 2 ani cu carte service luata din reprezentanta

 

asa cum nfl are probleme la electronica de pe pompa asa si fl are probleme la pompele de inalte si injectoare, la nfl injectoarele tin 4 pompe de injectie, actuatorul la fl care se strica.. ,si puterea pusa la roata nu o sa gasiti unu nelovita si cu probleme, toti le dau pana cad si le marita in targ, km dati inapoi la greu

 

si la cate sunt in tara gasesti piese ca sa iti faci treaba, eu unul a-s lua benzina+gpl motor peste 2000

 

tot ce ai zis aici asa si este. mai ales in al 2`lea paragraf.

deci iesi foarte bine cu diesel in felul urmator : iei un NFL si schimbi pompa de injectie cu una noua, sau FL la care schimbi pompa de inalte cu injectoarele dar aici depasesti 2000 de E. asta in cazul in care motorul are compresie buna si nu mananca uleiul. poti fi sigur ca cel putin 5, 6 ani esti departe de probleme.

acum de o saptamana m`a lasat la un 320d 136 d cai electronica de la pompa. deci o pompa noua ar fi singura metoda, dupa care poti sa iti iei zborul oriunde, fara frica de a suna depa tractari auto si partea proasta e ca nu da semne....pur si simplu se opreste instant. ii dai cheie si nimic. sincer, la una cu peste 250.000 nu m`as intinde la drumuri lungi, vorbind de NFL diesel; dar la fel se poate si cu FL, injectoarele fiind partea problematica.

Link to comment
Share on other sites

tot ce ai zis aici asa si este. mai ales in al 2`lea paragraf.

deci iesi foarte bine cu diesel in felul urmator : iei un NFL si schimbi pompa de injectie cu una noua, sau FL la care schimbi pompa de inalte cu injectoarele dar aici depasesti 2000 de E. asta in cazul in care motorul are compresie buna si nu mananca uleiul. poti fi sigur ca cel putin 5, 6 ani esti departe de probleme.

acum de o saptamana m`a lasat la un 320d 136 d cai electronica de la pompa. deci o pompa noua ar fi singura metoda, dupa care poti sa iti iei zborul oriunde, fara frica de a suna depa tractari auto si partea proasta e ca nu da semne....pur si simplu se opreste instant. ii dai cheie si nimic. sincer, la una cu peste 250.000 nu m`as intinde la drumuri lungi, vorbind de NFL diesel; dar la fel se poate si cu FL, injectoarele fiind partea problematica.

nu a dat nici un semn?deloc din mers asa?

Link to comment
Share on other sites

exact. cica ar fi o piesa electronica in calculatorul de la pompa, care datorita vechimii in primul rand, al trepidatiilor, si al temperaturii se dezlipeste de pe placa de baza, si se arde. in momentul cand s`a ars pompa se si opreste instant, poti sa ai 200km/h.
Link to comment
Share on other sites

Concluzia la care am ajuns eu e ca sunt mai ametin acum decat cand am deschis topicul.Am gasit unul care ar fii o varianta si imi mai raman bani de posibile reparatii daca este cazul oricum il duc la un service cunoscut sa il intoarca pe toate partile sa vad ce cumpar,asta e maisna dativa si voi o parere http://www.tocmai.ro/bmw-320-d-8561787.html
Link to comment
Share on other sites

Ce mi-a sarit rapid in ochi este nuca de la schimbator kitschoasa si kilometri care sunt destul de putini pentru 2001!

 

Si husa aia de la volan e de vis :laugh:.

 

Pozele sunt cam putine, da-i un email si cere mai multe in care sa se vada starea masinii.

Link to comment
Share on other sites

Eu in locul tau m-as orienta care un E46 NFL, benzina, 316 sau 318 (capacitatea cilindrica e aceeasi) cu dotari (scaune incalzite, comenzi pe volan, clima automata).

 

Taxa e vreo 900euro (asta noua), gasesti in 3500euro aduci una in tara.

 

Cu toate taxele si drumurile, estimez ca in 5000euro ii faci si un schimb de filtre si ulei.

 

Macar nu ai bataie de cap cu taxa.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.