Jump to content

problema suspensie pneumatica E39


eddiy

Recommended Posts

salutare,se da masina din titlu,varianta touring,echipata cu suspensie pneumatica pe puntea spate..azi am gasit-o lasata pe dreapta-spate,am pornit-o,a inceput sa se ridice,timp in care se auzea sufland aer in dreptul rotii cu pricina,suspectez perna sparta,ii dau roata jos sa vad care e treaba p-acolo,o ridic pe cric,la un moment dat perna s-a desumfat de tot,compresorul nu se mai aude,nici nu se mai ridica(am oprit-o si pornit-o de zeci de ori,nimic..)..am inteles ,perna e dusa,daca o strang cu mana se aude ca rasufla..dar ce poate avea compresorul de nu mai porneste?stie cineva unde se afla acest compresor?nu-l vad pe nicaieri..m-ar ajuta o schema,eventual imagini cu sistemul de umflare a pernei,in special detalii despre compresor,trasee,tubulaturi..perna sunt convins ca nu mai e buna..multumiri anticipate.
Link to comment
Share on other sites

parerea mea e ca,compresorul nu mai baga aer din cauza ca e masina ridicata pe cric prea sus si senzorul nu da comanda la compresor

i-a pune roata inapoi sa vezi baga aer sau nu

compresorul il gasesti sub roata de rezerva, este o carcasa metalica rotunda, acolo este compresorul.

Link to comment
Share on other sites

nici cand am pus roata nu baga,nu se mai ridica deloc,...@gyno09 multumesc pt informatie,stii cumva si care este siguranta/releul de la compresor?sau e posibil ca datorita erorii aparute din cauza pernei sparte sa nu mai comande calculatorul pornirea compresorului?..si inca o intrebare..pernele au vreun traseu de aer comun,sau sunt total independente una de alta? pt ca s-a cam lasat si cealalta de cand nu mai baga compresorul..
Link to comment
Share on other sites

nici cand am pus roata nu baga,nu se mai ridica deloc,...@gyno09 multumesc pt informatie,stii cumva si care este siguranta/releul de la compresor?sau e posibil ca datorita erorii aparute din cauza pernei sparte sa nu mai comande calculatorul pornirea compresorului?..si inca o intrebare..pernele au vreun traseu de aer comun,sau sunt total independente una de alta? pt ca s-a cam lasat si cealalta de cand nu mai baga compresorul..

 

 

Am avut o problema similara cu a ta, insa la mine mergea compresorul si umfla perna de cate ori era nevoie. Oricum am schimbat-o si de atunci nu mai am probleme.

Referitor la intrebarea ta, da, au traseu comun, doar ca fiecare are cate o supapa pt a regla presiunea astfel incat ele sa ramana egale.

Link to comment
Share on other sites

cat te-a ajuns schimbarea pernei?si de unde ai luat-o? pe net nu gasesc pe nici un site asa ceva,doar recuperate..

 

 

Eu am luat-o de la BMW dar locuiesc in italia, am dat vreo 160€ pe ea (pretul ei initial era 225€ dar era ultima pe stoc si mi-a lasat-o la 160€) si mi-a schimbat-o un mecanic care lucreaza exact acolo la ei; i-am dat vreo 20€. Cauta vanzatorii autorizati la sectiunea "vanzari piese si accesorii" si vezi ca au ei perne de aer. Sunt baieti care vand piese noi si oem si aftermarket.

Link to comment
Share on other sites

Salutare baieti si eu sunt posesorul unui e39 touring si la mine dupa ce am adus-o in tara dupa 6 luni ma lasat prima perna si dupaia cealanta in maxim o luna pentru ca cea noua o forteaza pe ce-a uzata e mai rigida si cealanta se duce rapid,am schimbat-o singur fara probleme,daca vrei stiu un loc perna noua de bmw la pretul de 160 euro era la 200 dar cred ca o putem scoate la pretul asta sau mai ieftina,daca vrei mai multe detalii vb la nr 0752686902 Marius si apropo nu iti mai baga compresorul ca senzorul a depistat ca e sparta perna si la mine baga de fiecare data cand porneam masina sau ma urcam in ea dar dupaia dupa cateva zile nu mai baga deloc eu te sfatuiesc sa o schimbi si sa nu umbli acuma la compresor,etc,ca dereglezi si o sa se chinue ce-l care o va pune pe tester o zi sa o aduca la normal,eu am patit-o dar e bine ca am softurile si am stat eu si am reglat cat de jos vreau sa fie de la sol,ca daca o dereglezi o sa iti stea stranba.Bafta si daca e ceva ma poti suna sa te ajut.
Link to comment
Share on other sites

nici cand am pus roata nu baga,nu se mai ridica deloc,...@gyno09 multumesc pt informatie,stii cumva si care este siguranta/releul de la compresor?sau e posibil ca datorita erorii aparute din cauza pernei sparte sa nu mai comande calculatorul pornirea compresorului?..si inca o intrebare..pernele au vreun traseu de aer comun,sau sunt total independente una de alta? pt ca s-a cam lasat si cealalta de cand nu mai baga compresorul..

Daca imi aduc bine aminte stiu ca are o sigurata si un releu chiar acolo langa compresor in acel suport de tabla. Eu cand am probat compresorul am desfacut acolo si l-am pus direct la baterie. Bafta

Link to comment
Share on other sites

nici cand am pus roata nu baga,nu se mai ridica deloc,...@gyno09 multumesc pt informatie,stii cumva si care este siguranta/releul de la compresor?sau e posibil ca datorita erorii aparute din cauza pernei sparte sa nu mai comande calculatorul pornirea compresorului?

Nu zic ca e asa, dar poate nu iti mai porneste compresorul deoarece nu se mentine presiunea in perne, din cauza celei defecte. Ca un fel de protectie, daca vrei. Din moment ce nu urca presiunea in instalatia de self leveling, compresorul e oprit pentru a nu fi suprasolicitat.

Link to comment
Share on other sites

Am cumparat touringul in septembrie si o perioada de timp suspensia era ok. dupa care zgomotul compresorului s-a accentuat. Intro dimineata, am ramas fara curent (am uitat ceva in priza de la bricheta). Dimineata cand am luat curent de la alta masina, compresorul mi-a ridicat spatele la nivel de X3. Cu greu am parcurs 5km pt. ca spatele era f. rigid si m-a arunca in toate partile. Ce am facut:

 

-demontat capsula in care sta compresorul. Acolo am gasit un tampon rupt din partea metalica pe care l-am sudat in argon cat se poate de repede. Am identificat blocul de valve cu rezervorul de aer, releul si siguranta. Toate sunt in portbagaj.

-pt. ca masina era sus, am dezfiletat toate racordurile de 6 si masina a coborat prin eliminarea aerului din perne aproape de asfalt. Chiar ma gandeam ca daca nu o mai pot ridica, am puso.

-am montat totul la loc, strangand cu cheia de 10 inca o tura si 1/2 racordurile de cuplare pe blocul de valve pestesemnele de fabrica;

-la tampoanele de cauciuc ale compresorului am intervenit si pe o parte si pe alta cu silicon de motor de la Victor Reinz.

 

Rezultatul:

 

-compresorul nu mai cupleaza la 2-3 zile (pierdeam aer pe la racorduri);

-daca incarc greutate suplimentara e atat de silentios incat abia il aud;

-masina nu cade nici pe stanga, nici pe dreapta.

 

Sansa mea a fost ca pernele de aer sa fie bune/schimbate, deci dupa 13 ani se impune o revizie la compresor, racorduri si bloc de valve.

Link to comment
Share on other sites

am fost azi sa-i mai dau o cheie si se pare ca de data asta compresorul a pornit cum am pus contactul..merge ce merge ,la un moment dat se opreste..dar nu mai are putere sa ridice partea pe care suspectez perna sparta..cealalta se ridica cat de cat si se aude la roata ca si cum as umfla o camera sau o minge..la cea presupus sparta se aude cum sufla aerul in gol si nu da semne de ridicare..pt mine e cat de cat evidenta problema desi nu am fost la service pana acum,nu vad ce altceva ar mai putea fi..astept sa vina o perna de luni incolo sa vedem ce zice:)..multumesc tuturor pt raspunsuri..
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
Salut baieti,am citit postarile voastre si daca sunteti amabilia sa ma ajutati si pe mine cu o problema.Acum cateva zile am avut neplacerea sa mi se rupa puntea de spate la un e39 touring,deoarece bucsele erau foarte uzate(chiar daca nu au batut excesiv) cand am bagat in viteza intai si am vrut sa plec de pe loc mi s-a rupt puntea in locul unde tine diferentialul(are doua urechi si o bucsa mai mica) s-a forfecat pe acolo.Dar problema mea acum nu e asta,dupa ce am schimbat puntea pe spate m-am trezit ca partea din dreapta spate e mai ridicata ca cea din stanga,dar oricum ambele parti sunt mai sus decat erau inainte de a schimba puntea,iar masina e mult mai rigida si din cauza diferentei de nivel dintre parti e si instabila pe sosea.Ce credeti ca ar trebui sa fac.Mi-am dat seama de asta dupa doa zile deoarece cand am luat-o de la service era deja seara si nu am circulat cu ea foarte mult.Astept ajutorul vostru.Multumesc frumos anticipat.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Am cumparat touringul in septembrie si o perioada de timp suspensia era ok. dupa care zgomotul compresorului s-a accentuat. Intro dimineata, am ramas fara curent (am uitat ceva in priza de la bricheta). Dimineata cand am luat curent de la alta masina, compresorul mi-a ridicat spatele la nivel de X3. Cu greu am parcurs 5km pt. ca spatele era f. rigid si m-a arunca in toate partile. Ce am facut:

 

-demontat capsula in care sta compresorul. Acolo am gasit un tampon rupt din partea metalica pe care l-am sudat in argon cat se poate de repede. Am identificat blocul de valve cu rezervorul de aer, releul si siguranta. Toate sunt in portbagaj.

-pt. ca masina era sus, am dezfiletat toate racordurile de 6 si masina a coborat prin eliminarea aerului din perne aproape de asfalt. Chiar ma gandeam ca daca nu o mai pot ridica, am puso.

-am montat totul la loc, strangand cu cheia de 10 inca o tura si 1/2 racordurile de cuplare pe blocul de valve pestesemnele de fabrica;

-la tampoanele de cauciuc ale compresorului am intervenit si pe o parte si pe alta cu silicon de motor de la Victor Reinz.

 

Rezultatul:

 

-compresorul nu mai cupleaza la 2-3 zile (pierdeam aer pe la racorduri);

-daca incarc greutate suplimentara e atat de silentios incat abia il aud;

-masina nu cade nici pe stanga, nici pe dreapta.

 

Sansa mea a fost ca pernele de aer sa fie bune/schimbate, deci dupa 13 ani se impune o revizie la compresor, racorduri si bloc de valve.

 

Salut. Imi pare ca esti cel mai "doctor" in aceasta problema, probabil dupa ce te-a durut capul putin. pe mine ma doare deja de o luna si nu-i dau de cap. Desi am schimbta sezorul de autoleveling de pe dreapta spate cu unul nou, la o zi dupa ce sterg eroarea apare iar semnaland ca defect acelasi senzor. Momentran ridic masina cu laptopul conectat la ea in fiecare zi. Merge bine vreo 10-15 km apoi se aprinde iar in bord becul, masina ramane jos si testerul semnaleaza aceeasi eroare. Cred ca singura solutie ar fi sa inlocuiesc pe rand niste piese de la o masina fara probleme. Crezi ca e posibil sa fie aceasta problema de la calculatorul de suspensie?

Link to comment
Share on other sites

Practic, ce se intampla? Dupa o perioada de timp gasesti masina pe partea dreapta lasata? Daca o ridici din tester si ai schimbat senzorul de nivel, ramane perna de aer dreapta de verificat, conducte si conexiuni.

Eu din tester chiar setasem suspensia spate ceva mai jos, plus mic reglaj intre stanga si dreapta. Era ok vizual insa foarte rigida.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Am avut problema cu pernele de aer pe spate si imediat mi s-a ars si compresorul, la un E61 2008. Mai pe scurt, mi-am bĂŁtut capul multĂŁ vreme pana am dat de niște bĂŁieți din rep. Moldova care au service in Bragadiru (ieșirea din Militari) care au deschis recent un service ce se ocupa doar de suspensii pneumatice. Repara compresoare, cu garanție si fac perne de aer la o fabrica..pt aproape toate modelele de mașini (pt a mea nu fac pt ca e un model mai rar ĂŽntâlnit asa ca le-am cumpĂŁrat noi)

Va dau contactul si cine are nevoie, apelati, sunt de ĂŽncredere bĂŁieții. Recomand.

0761999800 - Sergiu

Șos. Alexandriei 25

Cornetu (Bragadiru)

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Am avut problema cu pernele de aer pe spate si imediat mi s-a ars si compresorul, la un E61 2008. Mai pe scurt, mi-am bĂŁtut capul multĂŁ vreme pana am dat de niște bĂŁieți din rep. Moldova care au service in Bragadiru (ieșirea din Militari) care au deschis recent un service ce se ocupa doar de suspensii pneumatice. Repara compresoare, cu garanție si fac perne de aer la o fabrica..pt aproape toate modelele de mașini (pt a mea nu fac pt ca e un model mai rar ĂŽntâlnit asa ca le-am cumpĂŁrat noi)

Va dau contactul si cine are nevoie, apelati, sunt de ĂŽncredere bĂŁieții. Recomand.

0761999800 - Sergiu

Șos. Alexandriei 25

Cornetu (Bragadiru)

Bafta!

 

Salut! Cat te-a costat reparatia si in ce a constat.. mai exact. Merci!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.