Jump to content

Imbinare turbo cu filtru particule la E90


bbi

Recommended Posts

Salut

 

Am un E90 320d 163CP, i-am dat jos turbo l-am reconditionat apoi la montarea lui imbinarea intre turbo si filtru de particule nu mai este etansa.

 

Am fost la doua service-uri pana acum si nu i-au dat de cap. Am comandat colierul nou l-am schimbat, am dat drumul la filtru de particule pentru o mai buna pozitionare intre turbo si filtru de particule si nimic. Cu mana cand apropii turbo de filtru de particule merge in momentul in care ii pun colierul si incep sa strang parca se descentreaza iar colierul in una din parti nu strange.

 

Acum stau si ma gandesc poate cei care au reconditionat turbo e posibil sa imi fi schimbat partea dinspre filtru de particule cu una descentrata? Poate pare banal ce spun insa ma gandesc la tot felul de lucruri.

 

Merci

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

E clar ca ceva e stramb daca nu mai etanseaza. Ori teava care intra in dpf, ori turbina are carcasa stramba. Sau colierul nu e de acolo...

 

 

colierul l-am folosit si pe cel original si am dat comanda si de unul nou original si amandoua la fel prind.

 

teava care intra in dpf nu exista, partea din spate a turbinei se cupleaza direct la dpf. Dpf- ul e acelasi nu bruscat, mai ramane partea din spate a turbinei cea dintr-un material foarte gros care nu prea poate sa fie stramba.

Link to comment
Share on other sites

Deci capatul dpf-ului dinspre turbina e sub forma de teava...din ce imi aduc eu aminte are si vreo 5cm lungime...acolo ma gandesc ca s-a strambat ceva cand s-a desfacut. Sau s-a impins toata galeria de evacuare mai in spate si acum nu mai ajunge sa se imbine perfect.
Link to comment
Share on other sites

partea marcata cu cerc si sageata vine prinsa de dpf. Materialul este foarte dur nu cred ca se poate deforma in urma unei lovituri, cu toate astea vizual nu pare sa fie descentrat sau stramb. Capatul dpf-ului nu este nici el stramb. Galeria de evacuare nu are cum sa se impinga mai in spate, turbo are 3 suruburi sus si unul dedesubt si nu prea poti sa ii schimbi pozitia, este fixa, doar din dpf poti sa il reglezi.

 

Oricum mi se pare ciudat. Poate inainte de a prinde turbina pe pozitie era mai usor sa prind colierul intre turbo si dpf apoi sa prin turbina pe pozitia? insa risti sa nu mai cada turbo la gauri

 

Acum nu stiu ce sa zic. As comanda un al treilea colier poate cel comandat nu era bun cu toate ca l-am comandat original

Link to comment
Share on other sites

pai este normal sa nu poti schimba pozizia la turbina in schimb poti sa il reglezi din pdf

dar desfa pdf_ul din esapament sa il poti regla mai bine

este imposibil sa nu intre daca totul este oe

 

 

da merg maine la service din nou si acelasi lucru i-am propus sa facem sa scot pdf-ul din esapament si sa il reclez. cred ca o sa pun si putina pasta speciala de esapament pe gura la pdf

Link to comment
Share on other sites

nu pune pasta

desfa esapamentul si pe urma sigur intra

 

 

maine am sa desfac esapamentul sper sa mearga. pasta a pus astazi mecanicul foarte putina. de ce spui sa nu pun pasta? sa o curat maine de pasta? pasta era ca un silicon alba si chiar scria pasta de esapament.

Link to comment
Share on other sites

pai acolo nu este nici o garnitura nimic pasta aia o sa lipeasca dpf_ul de turbo( nu stiu cat bine face )

normal acolo se lasa fier pe fier si strans bine colierul ala etanseaza perfect

 

 

ok mersi mult de informatii, merg maine la service si am sa revin cu informatii. o seara buna

Link to comment
Share on other sites

am fost astazi la service din nou.

am reusit sa pun colierul in pozitie corecta iar turbo cu dpf s-a imbinat perfect insa dupa ce am pornit-o la fel un usor fum si miros vine din partea colierului. In concluzie cred ca nu etanseaza corect colierul. La un moment dat mecanicul mai strangea putin colierul iar fumul incepea sa nu se mai observe pana cand dupa ce la strans foarte tare cred ca a cedat colierul iar fumul a inceput usor sa reapara ca in prima faza.

 

Acum sunt doua variante: Ori colierele pe care le am sunt sunt descentrate, larginte si nu mai etanseaza corect ori fumul vine din alta parte. Insa turbo l-am dat jos, galeria am verificat-o daca e sparta si sufla pe undeva, racordul flexibil verificat si toate sunt ok nu sufla pe nicaieri si nu prezinta urme de fum.

 

Ce m-am gandit sa fac: Trebuie sa caut un service cu o camera video de control ca cea de la RAR, cu care sa pot vedea in spatele turboului si in jurul colierului exact pe unde iese fumul, iar apoi sa comand un nou colier si sa repet operatiunea.

Link to comment
Share on other sites

revin cu o intrebare. stie cineva daca acest colier are vreo pozitie cum trebuie strans?

 

Daca cineva cu un 320d E90 ar putea sa verifice daca acest colier este strans la maxim ca in poza de mai jos.

 

Verificarea se face usor cu mana. Se scoate racordul flexibil care duce la filtru de aer pentru a avea spatiu si se verifica cu mana adica palpezi colierul si se simte daca e stans pana la capt sau nu. Atentie sa nu fie turbo incalzit ca frige.

 

Daca cineva este dragut sa ma ajute cu aceasta informatie ii multumesc mult

post-32863-0-83534800-1360965031_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut dpf dat jos si cand l-am remontat am strans colierul respectiv pana cand distanta intre ambele capete e sub 5mm,oricum se simte si "la mana" ca la un momentdat o eventuala strangere ar fi inutila.

 

 

multumesc de informatie, am observat ca la noile modele in special din seria 320d F30 cat si 120d F20, la catalizator apare si o garnitura in plus.

 

Codul colierului ramane acelasi si pentru 320d E90 si pentru 320d F30 doar ca apare in plus aceasta garnitura. Cred ca o sa comand aceasta garnitura ca in poza

post-32863-0-83924000-1361015747_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

revin cu informatii dupa ce am primit si colierul si garnitura problema persista. Dupa multe diagnoze si ideii ale mecanicilor am observat cum acest gaz iese din turbina de la imbinarea corpurilor de la turbo curios fara sa afume. Prin pulverizarea unei solutii la imbinare se vede cum acesta face bule de aer.

 

Acum intrebarea este umratoarea, cum am spus mai sus turbina a fost reconditionata si clar reconditionarea ei nu a fost atent facuta si au uitat ca reasamblarea ei sa fie bine facuta.

 

Mai jos atasez o poza, prin sagetile 1 si 2 este zona pe unde scapa acele gaze. Ce sfaturi imi dati ca nu as dori sa mai trimit aceasta turbina la reconditionat mai ales ca doar scapa gaze.

 

As putea eu desface acele surubri si sa pun un silicon la imbinare? daca da ce tip de silicon avand in vedere ca sunt temperaturi destul de mari

post-32863-0-23539800-1361819941_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

mai strange suruburiele alea cu o cheie de 8mm parca si gata , silicon nu poti pune .

 

 

operatiunea asta de dat turbina jos si de pus inapoi dureaza o zi. Iti dai seama daca o dau jos strang suruburile o pun la loc si la fel scapa. Si pentru a o testa trebuie sa pornesc masina deci montat aprope tot pe ea. Exista undeva de facut un test de etansietate pe vreun banc de probe

Link to comment
Share on other sites

ALTCEVA NU POTI FACE !

nu poti pune silicon la turbina , daca se desprinde un pic il trage tot pe palete

in partea din fata ai o garnitura de guma , poti verifica daca este ok.

 

Problema vad ca este din ce in ce mai vasta. Se bat cap in cap unele lucruri.

 

Normal daca turbina ar scapa gaze ar trebui sa fie murdara de fum insa este curata. Fumul se vede cu o lanterna in zare cum iese de la motor din partea turbinei, am pus o bucata de hartie alba acolo unde iese fumul insa nu afuma deloc hartia. Am observat ca daca accelerez fumul nu mai iese odata ce las la ralanti fumul incepe din nou sa fie vizibil, dupa cum spuneam trebuie sa te uiti cu lanterna in unele unghiuri.

 

Nici nu stiu ce sa-i mai fac. Am fost la nenumarati mecanici dar in zadar. Maine merg la un mecanic care are o camera video de control poate reusesc sa vad ceva cu ea.

 

Stiu ca turbina are o garnitura de un material otelit cred care imbina mijlocul turbinei de evacuarea turbinei? "Dariusel" de care garnitura de guma vorbesti? din partea compresorului a turbinei pe aspiratie sau din partea evacuarii a turbine?

 

Daca altcineva are vreo sugestie oricare ar fi il rog sa posteze

Link to comment
Share on other sites

Mare atentie ce faci! Nu e de joaca cu asa ceva. Odata desfacuta turbina pot aparea probleme la etansare, e normal.

Incearca la www.reconditionari-turbine.ro/.

E cel mai bun din Bucuresti in materie de turbine,reconditionari s.a.

Tu unde ai facut reconditionarea asa de curiozitate?

 

 

Reconditionarea am facut-o in Bucuresti la TurboParts. Cu toate ca masina am folosit-o cred ca maxim 5 luni cu turbina reconditionata, garantia a expirat deoarece o perioada masina nu a fost folosita. Am vorbit si cu baiatul de la adresa ce mi-ai recomandat-o tu si a zis ca intradevar acest tip de turbina au avut ceva probleme la etansare si el foloseste a zis un fel de pasta speciala din germania cand le reconditioneaza. Nu mi-a spus cum se cheama si normal.

 

Mai multe detalii am citit aici acelasi baiat ionut de la reconditionari-turbine.ro

 

http://ionutturbo.com/2012/05/23/cum-reparam-turbina-mitsubishi-de-bmw-seria-3-320d-e90/

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum reconditioneaza turbine, dar eu am avut ocazia sa "colaborez" cu el si nu pot sa spun decat ca e papagal... La fel ca multi altii incearca sa te convinga ca el e cel mai bun din lume in domeniu... Si incearca sa te faca pe fațĂŁ. Cam atat despre mister turbo.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.