Jump to content

Probleme grave


Recommended Posts

Daca nu o sa iei cuzineti noi, atunci cand iei vibrochenul sh, sa-l iei cu tot cu cuzinetii lui si sa-i montezi in aceeasi pozitie care au avut-o pe el. Cuzinetii tai nu-i mai folosi, mai ales pe cei de palier.

Asa stiam si eu. Spuneti-mi va rog frumos cum recunosc vibrochenul pentru M47.

Link to comment
Share on other sites

Asa stiam si eu. Spuneti-mi va rog frumos cum recunosc vibrochenul pentru M47.

are partnumber scris pe el

 

plus uitate cat de diferite sunt

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3314&hg=11&fg=20

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2227&hg=11&fg=20

 

se vede din satelit

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Mi-am dat seama imediat dupa ce am postat, m-am uitat in RealOem. :thumbsup:

Mi-au cerut 12 mil pentru montaj. Am mai "macinat" putin si mi-am adus aminte de un fost coleg mecanic, cu doar 5 mil mi-o rezolva.

Cu ocazia asta schimb si uleiul la cutie plus alte maruntisuri.

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Cred ca era ironic.

+1. dar poate omul cand o sa dea anuntul o sa scrie " a avut vibrochenul rupt", " s a rupt in timp ce mergeam constant cu 180-200" . Daca nu scrie asa in anunt probabil vom avea inca un membru cu " masina impecabila, km reali, f ingrijita de fost proprietar " :))

Ps parerea mea schimba cuzineti.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

+1. dar poate omul cand o sa dea anuntul o sa scrie " a avut vibrochenul rupt", " s a rupt in timp ce mergeam constant cu 180-200" . Daca nu o face el vom avea inca un membru cu " masina impecabila, km reali, f ingrijita de fost proprietar " :))

:laugh: :laugh: :laugh:

 

@malasorte - esti amuzant. Dar de unde faza cu 180-200 constant?

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de viteza si ca i-a picat motorul, dar cand auzi ca pune vibrochen din dezmembrari cu cuzineti sh, iar cand ii cer aia 1200 Ron ca sa-l schimbe, el alege sa-i puna vibrochenul un fost coleg pe 50 de sute, trebuie sa fii nebun sa vrei sa cumperi masina.

Era altceva daca monta piese noi, mai putin vibrochenul, iar manopera o facea la un service de incredere.

Plus ca e foarte putin probabil ca doar vibrochenul sa fi fost afectat.

In mod normal, aici trebuia segmentare, planare chiulasa, rectificate supapele, nu doar schimbare vibrochen sau alt motor.

Edited by Ciupanezu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de viteza si ca i-a picat motorul, dar cand auzi ca pune vibrochen din dezmembrari cu cuzineti sh, iar cand ii cer aia 1200 Ron ca sa-l schimbe, el alege sa-i puna vibrochenul un fost coleg pe 50 de sute, trebuie sa fii nebun sa vrei sa cumperi masina.

Era altceva daca monta piese noi, mai putin vibrochenul, iar manopera o facea la un service de incredere.

Plus ca e foarte putin probabil ca doar vibrochenul sa fi fost afectat.

In mod normal, aici trebuia segmentare, planare chiulasa, rectificate supapele, nu doar schimbare vibrochen sau alt motor.

 

Am vazut motor de vanzare cu 400 euro :). Nu mi se pare scump doar ca nu zice nimic de km.

 

LE: Poate nu era o ideea rea nici un motor chel (fara injectoare, turbina si altele care nu duc la demzembrarea motorului, pe care el poate lua de pe motorul actual) doar sa nu fi fost reparat anterior si sa fie in stare buna.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Omu` lucreaza la un service de incredere, si e alegerea mea. Asa mi s-a recomandat de catre George Dereglatu, sa las cuzinetii SH. :thumbsup: Masina chiar a fost intretinuta. Le pot schimba chiar gratis la service-ul firmei unde lucrez, dar e foarte aglomerat si nici oamenii nu sunt de calitate. Mai bine la schimb la cine stiu 100% ca e capabil de niste lucruri. :thumbsup: Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Nasol frate...sper sa iasa bine . Cu ceva vreme in urma mi-a zis cineva ca daca ai volanta nasoala iti poate rupe arborele, n-am crezut si l-am mai luat si la misto, cu toate ca am si eu un minim de cunostiinte mecanice....

 

SA povestesti cu merge masina dupa..

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de viteza si ca i-a picat motorul, dar cand auzi ca pune vibrochen din dezmembrari cu cuzineti sh, iar cand ii cer aia 1200 Ron ca sa-l schimbe, el alege sa-i puna vibrochenul un fost coleg pe 50 de sute, trebuie sa fii nebun sa vrei sa cumperi masina.

Era altceva daca monta piese noi, mai putin vibrochenul, iar manopera o facea la un service de incredere.

Plus ca e foarte putin probabil ca doar vibrochenul sa fi fost afectat.

In mod normal, aici trebuia segmentare, planare chiulasa, rectificate supapele, nu doar schimbare vibrochen sau alt motor.

Nu mi-a cedat vibrochenul la 200 de km/h, ci la 40 de km/h la vreo 3 zile dupa imprudenta respectiva. Mi-am dat seama ca e ceva grav si am oprit-o la 3 secunde dupa ce am AUZIT BATAIA. Chiar nu a fost afectat nimic altceva. Poate o sa o vand poate nu, am mai spus asta. E strict problema mea. Nu am nevoie de scenarii de genu` asta. Le multumesc celor care m-au ajutat si ii rog insistent pe cei care au chef de contradictii rautacioase sa le pastreze pentru ei. Dupa ce am cumparat volanta cu masa dubla plus kit de ambreiaj pe LUK, si am vazut ca mi-a cedat si arborele, chiar nu am mai dispus de suma necesara achizitionarii unuia NOU (3500 DE RON). Asta e! Oamenii care umbla la masina mea sunt numai oameni profesionisti, gen Dereglatu, Gaby(de langa REAL pentru cine e din Pitesti). O puteam duce intr-un service, dar problema e ca nu am incredere in serice-urile de aici. Reprezentanta nu am luat-o in calcul tot din prisma preturilor care ma depasesc in momentul de fata. Si nu numai pe mine. Pe multi rautaciosi de pe forum. :thumbsup: Respect!

Edited by LEOZRX
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca si eu detin o cofetarie, imi cer scuze ca mi-am permis sa-mi dau cu parerea.

 

Nu ai cum sa-ti dai seama daca altceva a fost afectat sau nu.

Chiulasa trebuia dusa neaparat la rectificat, macar pentru o verificare. Nu-ti dai seama din ochi daca a fost si altceva afectat.

 

Atata timp cat povestesti aceste lucruri pe un forum public, trebuie sa accepti si eventualele comentarii, mai ales ca sunt insotite de argumente, nu aiurea in tramvai.

 

E intr-adevar posibil sa fie doar vibrochenul afectat, dar nu cel mai probabil.

Edited by Ciupanezu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca si eu detin o cofetarie, imi cer scuze ca mi-am permis sa-mi dau cu parerea.

 

Nu ai cum sa-ti dai seama daca altceva a fost afectat sau nu.

Chiulasa trebuia dusa neaparat la rectificat, macar pentru o verificare. Nu-ti dai seama din ochi daca a fost si altceva afectat.

 

Atata timp cat povestesti aceste lucruri pe un forum public, trebuie sa accepti si eventualele comentarii, mai ales ca sunt insotite de argumente, nu aiurea in tramvai.

Sunt de acord cu tine, dar uneori se exagereaza.

Link to comment
Share on other sites

crezi ca daca o faci de mantuiala si o pui la vanzare imediat ai mari sanse sa o dai? si cum ramane cu banii investiti pana in prezent? sau crezi ca daca o dai si iei unul de 150cp nu o sa aiba probleme deloc? crezi ca da cineva masina de buna?

 

si daca nu o dai ce faci stai fara masina? ca daca o faci de mantuiala o sa-ti bata motorul

 

eu am dat 16 mil pe o pompa de inj cu toate ca nu am nevoie, tu de 350euro iti luai un motor complet si din 2 faceai unul complet. arborele se masoara cu micrometrul, daca are uzura se rectifica,cuzinetii se pun noi, ai spus ca aveai si ceva probleme cu fum trepidatii etc, desfaceai tot si montai un set de pistoane verificate, segmenti si o alta chiulasa cu garnitura noua si mai mergeai inca 10 ani cu el,verificai si pompa de ulei, intinzatoare, sau luai unul complet functional si il omologai pe ci cand aveai chef

 

ai mare grija cum faci ca daca montezi arborele cu niste jeguri de cuzineti si ia bataie sau nu ai presiune ulei te pisi pe el, il mai faci odata

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Vilbrochenul se testeaza cu micrometrul, dar mai ales cu ceasul comparator.

 

http://vauxhall.workshop-manuals.com/astra-g/images/astra-g-2706.jpg

 

Un vibrochen sh merita verificat pentru ca cei de la dezmembrari nu vand niciodata o asemenea piesa de pe un motor pe care l-ar fi putut vinde intreg, ci de pe unul stricat.

Link to comment
Share on other sites

Vilbrochenul se testeaza cu micrometrul, dar mai ales cu ceasul comparator.

 

http://vauxhall.workshop-manuals.com/astra-g/images/astra-g-2706.jpg

 

Un vibrochen sh merita verificat pentru ca cei de la dezmembrari nu vand niciodata o asemenea piesa de pe un motor pe care l-ar fi putut vinde intreg, ci de pe unul stricat.

 

Corect!

 

Dar noi ii uram lui LEO NOROC in gasirea unui arbore ok!

Link to comment
Share on other sites

de asemenea se monteaza capacele la manetoane si palier si se verifica diametrele daca ies din parametrii si sunt decalibrate sau schimbate intre ele, de obicei cei care rectifica arbori au cunostintele necesare si scule sa iti dea un sfat daca merge sa nu fara rectificare sau ce tb rectificat numai arbore sau numai palier
Link to comment
Share on other sites

Dupa un drum Pitesti-Bucuresti si invers, mers numai peste 160 km/h ba chiar si 200 unde s-a putut, motorul a inceput sa bata putin. Aceasta bataie o simteam si in pedala de ambreiaj, am crezut ca e volanta de vina. Sambata motorul a inceput sa bata ingrozitor s-au aprins martrii DSC si ABS in bord, s-a accelerat de cateva ori peste 1000rot/min si imediat l-am oprit. L-am tractat pana la service, am dat capacul de la culbutori jos si nimic interesant. Axele au un pic de uzura, lantul e in regula.... Urmeaza sa dau chiulasa jos sa vedem ce s-a intamplat. Suspectez ca o supapa a fost atinsa de piston. Voi ce credeti? :cry:

Aceasi problema o am si io...

Ai apucat sa "localizezi " bataia...

La mne se aude din zona pompei de injectie..

Sa intamplat in mers 130-140 km fara alte zgomote..sau mai bine daca incercam sa depasesc 150 aparea un zgomot metallic

La un moment dat sa auzit un zgomot metallic bataie sau rapait in zona pompei..am mai dat 1 data la automat sa localizez zgomotul parca batea unu cu ciocanul in motor in cadenta mare...

Link to comment
Share on other sites

Aceasi problema o am si io...

Ai apucat sa "localizezi " bataia...

La mne se aude din zona pompei de injectie..

Sa intamplat in mers 130-140 km fara alte zgomote..sau mai bine daca incercam sa depasesc 150 aparea un zgomot metallic

La un moment dat sa auzit un zgomot metallic bataie sau rapait in zona pompei..am mai dat 1 data la automat sa localizez zgomotul parca batea unu cu ciocanul in motor in cadenta mare...

Ai mare grija. Nu o mai porni. Du-o tractata sau pe platforma la service. A mea e la mecanic. Cu toate piesele. Idiotii de la service nu mi-au legat cardanul si mi-a batut in caroserie pana la mecanic de mi-a spart capu` in masina. Facea la fel ca o mitraliera. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.