Jump to content

Problema e36 316 M40


Recommended Posts

Prima zi, nimic schimbat, aceiasi pornire buna si dupa cateva secunde scade relantiul, lipsa putere, accelerare greoaie.

Ca noutate am sesizat un sasait/fluierat neregulat in zona galerie admisie/corp acceleratie, nu am putut sa-mi dau seama exact.

Astept pareri/propuneri daca binevoiti.

Link to comment
Share on other sites

Cu lactopul cred :))

 

Btw, la instalatia de gpl ai ecu? Daca da, s-ar putea ca acesta sa-ti influenteze mersul masinii, daca nu e configurat calumea.

Da are ECU, trebuie sa ajung la Buc cu el ca sa fie bine , am mai citit pe alt forum ca e posibil din cauza la gaz sa faca asa si ca trebuie consumat tot gazul si dupa aia va merge, eu nu am avut rabdare sa termin gazul si am bagat surubelnita in supapa pe unde alimentez si am scos tot gazul din butelie, concluzia e ca nu e nici-o schimbare. Bine macar ca nu am taiat catalizatorul ca altii :pardon:

Mai sap in continuare si va tin la curent, fasaitul ala neregulat ceva despre el ? Valva PCV nu am gasit sa aiba motorul asta.

Link to comment
Share on other sites

:)) pai ti-am zis la sfatul mecanicului (un idiot) l-am spart.

Nu are treaba gazul in sine, nu e de la asta.

Mergi la un service, baga-i o reconfigurare a ecu-ului... Apoi mergi 4-5 km pe gpl, apoi alti 4-5 pe gpl, te intorci la aia, se uita pe harta injectiei, mai fac mici ajustari, apoi ar trebui sa fie totul ok.

Totusi, sa mergi la un service ok, altfel nu o sa-ti calibreze bine ecu-ul de la gpl.

La ce temperatura iti intra gazul? Numai sa nu-mi zici ca la 30 grade...

Link to comment
Share on other sites

:)) pai ti-am zis la sfatul mecanicului (un idiot) l-am spart.

Nu are treaba gazul in sine, nu e de la asta.

Mergi la un service, baga-i o reconfigurare a ecu-ului... Apoi mergi 4-5 km pe gpl, apoi alti 4-5 pe gpl, te intorci la aia, se uita pe harta injectiei, mai fac mici ajustari, apoi ar trebui sa fie totul ok.

Totusi, sa mergi la un service ok, altfel nu o sa-ti calibreze

bine ecu-ul de la gpl.

La ce temperatura iti intra gazul? Numai sa nu-mi zici ca la 30 grade...

Din cauza asta am zis ca trebuie sa ajung la Buc, imi intra la turatie mie nu la temperatura, si am glumit cu catalizatorul, stiam povestea :)

Ce parere ai, daca nu am valva PCV, exista altceva care ii tine locul ?

Link to comment
Share on other sites

Eu tin bine minte un bun mecanic. Nu tragea bine masina, am pus pe tester, nici o eroare. A verificat nu stiu ce la motor, nimic. A ascultat la toba si a mirosit pe acolo, si a ajuns la concluzia ca e catalizatorul infundat, mi-a zis sa-l spart, ca nu o sa fie nici o problema, si "o sa vezi ce o sa traga masina dupa aia".

Zis si facut, l-am spart, si fix o p*la, masina mergea la fel.

Dar daca tu asculti si-ti dai seama ce are masina, inseamna ca ai un dar mai special. :download:

Link to comment
Share on other sites

Salut, am zis sa nu deschis topic separat, nu gaseam unde sa postez problema mea la un E36 1.8 benizna din '94, ceasul din bord (sub turometru) cel care indica consumul, pornesc masina si se da peste cap, se duce la maxim si nu mai imi indica deloc...am facut diagnoza si nu zice nimica acolo. Va rog o idee din ce ar putea fi ? multumesc
Link to comment
Share on other sites

Daca face asa cand stai pe loc, e normal. E consumul instant. Cand stai pe loc, teoretic e foarte mare, pentru ca rotile nu se invart.

E raportat la viteza curenta si cantitatea de benzina consumata de motor.

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am gasit niciodata prea murdara clapeta la a mea.

Sunt curios daca rezolvi ceva.

pyu-le de cateva zile de cand am curatat alea merge super bine, nu am vazut nici macar o oscilatie la turometru, dupa ce se incalzeste sta undeva la 900 rpm, consumul pare cam mare pe benzina nu stiu ce sa zic deocamdata.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

pyu-le de cateva zile de cand am curatat alea merge super bine, nu am vazut nici macar o oscilatie la turometru, dupa ce se incalzeste sta undeva la 900 rpm, consumul pare cam mare pe benzina nu stiu ce sa zic deocamdata.

 

Odata ce e consumul mare, nu e de vina sonda lamda?

Link to comment
Share on other sites

Sa incepem cu inceputul .... la rece porneste si functioneaza foarte bine, la cald porneste si functioneaza foarte bine doar daca intervalul dintre porniri este mai mic de 30 min aprox.

In filmulet scartaitul acela cred ca este de la pedala de acceleratie cum o apasam ca tampitu si degeaba, abia urca in turatie, odata ajunsa la 2000 si ceva aproape 3000 rpm isi revine, dupa cum se poate observa si in filmare."Ce sa este oare"?

 

 

senzor de bataie (knock sensor)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.