Jump to content

Probleme troncanit toba...


Recommended Posts

Este vorba despre un E46 320D FL 2004, si de curand am un sunet de oale sparte, provenit de la teava de esapament.

 

Sunetul se manifeste sub 1000rpm si suna enervant, de ti-e si rusina sa opresti cu masina la semafor. Cand ponesc, cand opresc, cand stau la relanti suna ingrozitor de urat. Problema se intesifica cam de o luna incoace. Intai se auzea la pornit/oprit, apoi din ce in ce mai tare la relanti, si de o saptamana suna in draci sub 1000m

 

Am pus un filmulet filmat azi cu sunetul. http://youtu.be/c-eZZ7rCoRk

 

 

Racordul flexibil este ok, dar evacuare tot loveste.

Fulia nu pare cu probleme, m-am uitat la intinzatorul de curea si merge ling nu se misca deloc.

Am facut o diagnoza pe motor, totul e ok.

 

Ar putea fi suportii de motor, cutie ? La inspectie mecanicul mi-a zis ca par buni, dar nu i-a testat nicicum, doar s-a uitat la ei... Din ce am citit pe net, pot sa arate bine si cand ii dai jos sa vezi ca defapt is praf.

 

Se simte o mica vibratie la RECE, la plecarea de pe loc ( nu ca si cea de volanta uzata ) destul de slaba, insesizabila, dar este prezenta.

 

 

Astept o parere de la voi, inainte sa ma usuce toti de bani si problema sa nu se remedieze.

 

Ps: cu o saptamana in urma mi s-a desfacut un furtun de servo, de la pompa si am pierdut lichidul. Ma gandesc ca motorul are vibratii mai mari decat normal, cand pun mana pe el, imi tremura mana destul de pronuntat, sa zic 1cm fata de o linie mediana data.

 

Ms anticipat.

 

 

Sent from ĂŻÂŁÂż New iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pai asta e problema, ca nimeni nu mi-a zis nimica sigur, mi-a zis ca suportii par ok ( nu au fost schimbati de cand e masina )

Pe elevator nu, doar pe groaba, si mi-au spus ca toba loveste de la vibratiile motorului.

 

Dar...dau din umeri, ca nu stiu sigur ce ar putea fi, am auzit la afirmatia ca: " toba e de rahat, e prinsa in spate si in racordu flexibil" de m-am saturat.

 

 

Sent from ĂŻÂŁÂż New iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Racordul l-am schimbat ieri, ca am crezut si eu ca din cauza lui e sunetul.

Era piscat, nu se vedea doar ca era afumat locul acolo, si cateodata mirosea a gaze ( doar cateodata simteam )

 

Sunetul a ramas la fel si dupa schimbarea lui, nu cred sa fie de la el. Troncane la fel ca si inainte de schimbare.

 

 

Se poate sa se fi slabit toba la prindere in spate si sa atinga pe tablia aceea oare ?

 

Am fost si la al doilea mecanic, care mi-a zis ca e bun racordul flexibil pus ieri, si ca nu afuma nimic pe langa el.

Nu mai stiu ce sa cred, cati mecanici atatea pareri :|

 

Stiti pe cineva bun in Timisoara ?

 

 

Sent from ĂŻÂŁÂż New iPad using Tapatalk

Edited by Dr.Cipry
Link to comment
Share on other sites

Primul mecanic:

- mi-a zis ca bate toba in caroserie de la vibratiile motorului si ca nu stie ce ar putea fi, inafara de faptul ca e prost sistemul de evacuare facut.

 

Al doilea mecanic:

- s-a uitat si la suportii motorului si mi-a zis ca par ok.

 

 

Un mecanic bun in Timisoara, o recomandare ceva ? Ca m-am saturat sa aud tot felul de pareri.

 

 

Sent from ĂŻÂŁÂż New iPad using Tapatalk

Edited by Dr.Cipry
Link to comment
Share on other sites

Suportii motor pot parea ok la inspectie vizuala si chiar pot sa nu fie rupti. In momentul in care pui un tampon uzat langa unul nou, probabil o sa vezi ca cel nou e mai inalt cu cativa mm.

 

Si eu am avut problema asta, a inceput la sub 1000rpm si doar cand motorul era rece. Miros de gaze nu am avut si nici nu am, probabil e ok racordul flexibil.

 

Daca si motorul se zguduie la pornire/oprire atunci sunt tampoanele. Un test ce mai poti face este sa opresti/pornesti motorul cand masina e in panta. Nu ar trebui sa se mai simta atat de tare. La mine se simtea inclusiv cand masina era pe D (E46 320dA).

 

Evacuare prost proiectata exista doar la inceputul vietii masinii, as zice ca 2003-2004-2005 au fost niste ani buni pentru E46 :) . Mai ales daca zici ca tampoanele sunt cele originale (si am vazut ca ai 194.000km), ar cam trebui schimbate. Si eu cam tot atati km aveam cand le-am schimbat, nu stiu daca erau originale sau nu, unul s-a rupt la demontare. Si dupa, masina era de vis :) .

 

LE: Si la mine se auzea tot in zona rotilor spate, doar in anumite conditii cum ar fi ies dintr-o curte in panta cu spatele si accelerez tot cate un pic.

 

LE2: In Timisoara nu este nici un service specializat pe sisteme de evacuare? In Cluj sunt vreo 3 cunoscute, doar de evacuari se ocupa, nu i-am auzit niciodata plangandu-se ca evacuarile sunt prost gandite :D .

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Bãnuiesc cã sunt si aici service-uri bune, doar cã n-am avut probleme pânã acum cu maºinile si nu cunosc service-uriuri ca lumea.

 

S-a rezolvat troncanitul cu schimbarea suportilor? Am sã-i schimb ºi eu cã le ajunge de când is...dar sã se rezolve si problema asta, Întorc oamenii capu pe drum.

Sunã urât de tot si destul de tare.

Link to comment
Share on other sites

Bănuiesc că sunt si aici service-uri bune, doar că n-am avut probleme până acum cu maşinile si nu cunosc service-uriuri ca lumea.

 

S-a rezolvat troncanitul cu schimbarea suportilor? Am să-i schimb şi eu că le ajunge de când is...dar să se rezolve si problema asta, întorc oamenii capu pe drum.

Sună urât de tot si destul de tare.

 

In aceleasi conditii, cu tampoanele noi nu se mai aude nimic. De mentionat ca am schimbat si tampoanele de la cutie. De atunci, cred ca o singura data s-a mai auzit si foarte usor. Probabil sunt si alte tampoane pe evacuare care trebuie verificate/inlocuite.

 

Daca esti indemanatic, da scuturile jos si verifica prinderile esapamentului cu caroseria. Daca observi cauciucuri imbatranite, e cazul sa le schimbi si alea. Daca era ceva grav, sigur se rupea ceva la ce galagie se aude.

 

Acuma mai e o faza, la mine nu se auzea atat de tare ca la tine si nici nu s-a agravat in cele cateva saptamani de umblat cu masina asa.

 

Nu bag mana in foc, ca tampoanele sunt neaparat problema la tine dar as incepe cu ele avand in vedere vechimea lor. Si incet ajungi la cauza problemei.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

intre esapament si sasiu, este o izolatie fonica de metal, deobicei la astfel de problema, aia bate in esapament.

+1

Cand se desprinde chestia aia nu cade pe langa esapament, ramane deasuprea (cel putin asa a fost in cazul meu, era marisoara, si am incercat sa o scot de acolo dar nu am putut), eu aveam deasupra finalei si se auzea la fel ca in filmuletul postat... doar pe liber.

Incearca sa pui piciorul pe esapament sa o tii cat de cat fixata poate observi ceva.

Bafta :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am rezolvat problema, partial.

 

Te fura mecanicii intr-o veselie.

Baiatul la care am fost acuma, mi-a zis ca a fost sudat un racord, si dupa cum se vedea ( m-am uitat si eu ) era second, din dezmembrari banuiesc, nicidecum nou.

 

Balangane in toate directiile racordul respectiv.

 

Am comandat racord nou, luni urmeaza sa mi-l puna, pana atunci mi-a dat o sudura la racordul care ii pe masina, sa nu mai troncane.

 

Om foarte de treaba, iti arata tot ce face...greu gasesti oameni dinastia prin Timisoara.

 

Numai bine.

Edited by Dr.Cipry
Link to comment
Share on other sites

Exagerez cu ce ?

Am platit 2 mecanici pana acuma si pana am ajuns acasa facea la fel.

 

Azi am fost la un baiat la garaj si mi-a spus ca racordu ala e sudat dar nu se pricepe la taiat/sudat.

 

In final am gasit un tinichigiu care se ocupa si cu evacuari, si care mi-a rezolvat problema partial pana luni cand vine racordul.

Edited by Dr.Cipry
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.