Jump to content

320d e46 din 2000 se termina bateria fara consumatori


Recommended Posts

Am o problema din decembrie. Am ramas fara baterie, nici macar nu am avut suficient curent sa deschid portbagajul sa ajung la baterie. Am crezut ca e bateria(un electrician mi-a spus ca nu sta incarcata) am schimbat-o. Dupa cam 3 saptamani a reaparut problema cu bateria noua(bosch S4). La fel am ramas fara nici un pic de baterie nici macar pentru deschiderea masinii. Inainte de a ramane fara baterie, pornea f. greu, mai ales dupa ce stateam la serviciu, nu dimineata la prima cheie. Am fost la alt electrician, a pus-o la tester, a verificat tot ce putea verifica, nu aveam consumatori. Dupa inchiderea masinii(repaus la computer), aveam consum 0.00. Aceasta problema se repeta acum la cam 2 saptamani(cam atat dureaza o incarcare de baterie se pare). S-a verificat cablul rosu de la baterie la motor.

 

Fara consumatori desi a stat la testat o zi intreaga, nu stiu ce descarca bateria. Ce sa caut, unde sa caut rezolvarea?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

mie imi consuma bateria MK3-ul.pornea la intervale regulate (sa-si actualizeze p'acolo pozitia... habar n-am)cu masina incuiata,in sleep mode

 

de cand am facut up-grade la MK4, nici un fel de problema(aceeasi baterie)

 

sau poate intamplarea a facut sa coincida...

Link to comment
Share on other sites

Am o problema din decembrie. Am ramas fara baterie, nici macar nu am avut suficient curent sa deschid portbagajul sa ajung la baterie. Am crezut ca e bateria(un electrician mi-a spus ca nu sta incarcata) am schimbat-o. Dupa cam 3 saptamani a reaparut problema cu bateria noua(bosch S4). La fel am ramas fara nici un pic de baterie nici macar pentru deschiderea masinii. Inainte de a ramane fara baterie, pornea f. greu, mai ales dupa ce stateam la serviciu, nu dimineata la prima cheie. Am fost la alt electrician, a pus-o la tester, a verificat tot ce putea verifica, nu aveam consumatori. Dupa inchiderea masinii(repaus la computer), aveam consum 0.00. Aceasta problema se repeta acum la cam 2 saptamani(cam atat dureaza o incarcare de baterie se pare). S-a verificat cablul rosu de la baterie la motor.

 

Fara consumatori desi a stat la testat o zi intreaga, nu stiu ce descarca bateria. Ce sa caut, unde sa caut rezolvarea?

 

Multumesc.

 

Verifica daca ai incalzire auxiliara pe masina. Incalzirea auxiliara e legata direct la baterie. Incalzirea este comandata de calculatorul masinii cand sa porneasca si cand nu, printr-un cablu ale carui mufe, in interiorul modulului oxideaza si au contact imperfect, rezultand in scurt/pornirea aux heating cand masina e in repaus.

Un prieten a avut problema asemanatorare cu a ta si asta a fost rezolvarea.

Link to comment
Share on other sites

Am scos mufa de la incalzire auxiliara. Astept sa vad daca mai se descarca. Inca nu am verificat ce e cu webasto respectiv cu MK3-ul, dar am sa le verific si pe acestea. Daca mai aveti alte idei de incercari, le astept si apreciez.

 

Voi reveni cu statusul masinii.

Link to comment
Share on other sites

Am scos mufa de la incalzire auxiliara. Astept sa vad daca mai se descarca. Inca nu am verificat ce e cu webasto respectiv cu MK3-ul, dar am sa le verific si pe acestea. Daca mai aveti alte idei de incercari, le astept si apreciez.

 

Voi reveni cu statusul masinii.

 

Nu este de ajuns sa scoti mufa, deoarece pompa tot ramane alimentata. Daca vrei sa-i tai alimentarea, atunci deconecteaza cablul rosu care intra in ea. Prin acea mufa mica doar se dau comenzile de ON/OFF. Unde e mufa in interiorul casetei de plastic, acolo oxideaza.

Link to comment
Share on other sites

Am dus-o la un alt service, unde au testat-o in fel si chip. N-au gasit problema, dar au banuit ca este BLOWER MOTOR RESISTOR(piesa cu tepi). Am inlocuit piesa, care poate sa fie responsabila de pornitul din senin a ventilatorului. Astept sa vad daca aceasta este rezolvarea.

 

Revin cu statusul masinii.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Am dus-o la un alt service, unde au testat-o in fel si chip. N-au gasit problema, dar au banuit ca este BLOWER MOTOR RESISTOR(piesa cu tepi). Am inlocuit piesa, care poate sa fie responsabila de pornitul din senin a ventilatorului. Astept sa vad daca aceasta este rezolvarea.

 

Revin cu statusul masinii.

sal.am si eu aceiasi problema cum ai avut-o tu,a fost piesa cu tepi pana la urma?mie imi consuma bateria cateodata,ma gandesc ca piesa cu tepi este pe duca dar nu sunt convins

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Am si eu problema asta. Primul electrician ma pus sa schimb platoul cu diode din alternator. Dupa iar ramaneam fara baterie pe care o cumparasem cu 5 luni in urma o Varta black F5, Acuma cei de la reprezentanta mi-au zis ca e prea slaba bateria pt ce consumatori are masina. Azi mi-am pus alta baterie mai mare si astept sa vad daca asta e problema... :(
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.