Jump to content

330xi vs A4


asterix___

Recommended Posts

Dansul cred ca a inceput deja de cateva zile; ieri l-am sunat pe inspector pt a vedea cand poate sa mearga la reconstatare la MHS si mi-a comunicat ca dosarul e la seful lui deorece e vorba de o suma mare. Am aflat ca programul pt deplasari in service-uri pt reconstatari se face vineri pt saptamana urmatoare. Acum mai astept linistit cateva zile urmand sa vad ce se intampla si daca nu se va intampla nimic cred ca-i pun in intarziere direct cu cei 0,2%/zi avand in vedere ca desi Ordinul CSA nu da un termen pt reconstatare, acesta se subintelege din art 36. pct.5 ca nu poate fi mai mare de 10 zile.
Link to comment
Share on other sites

Se discuta pe alte threaduri ceva gen E46 vs Logan nou si avantajele masinii noi, bla bla bla. Logan nou care nici macar nu are optiune de airbag de cap. Uitati-va mai sus (aveti linkul) ce se intampla intr-un E46 la impactul lateral (ultimele secvente) si ce se intampla intr-un Logan; mai exact cum se loveste capul dummy-ul de stalpul loganului de sare vopseaua de pe manechin.

Eu acum vin de la doctor ( prof dr univ, dr) si diagnosticele sunt urmatoarele:

Traumatism cranio cerebral acut inchis

Hernie disc

Traumatism toracic.

Concluziile le trageti voi..

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Acelasi lucru il sustineam cu un an in urma la discutii asemanatoare cu diverse persoane ca masina veche e masina veche. Eu am avut accident cu e39, impact in laterala dreapta dar urmarile asupra masinii au fost mult mai grave ca la tine. Eu nu am patit absolut nimic si nici pasagerul din dreapta.

Masina am vandut-o avariata dar cumparatorul a reparat-o inlocuind pragul cu totul, stalpul, usile, centuri, airbag-urile. Masina arata fix ca inainte si nu cred ca ar avea probleme prea mari la un incident similar. Eu unul nu sunt adeptul a astfel de reparatii, as prefera recarosare.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Am vorbit la Astra cu persoana care se ocupa de vatamari corporale; trebuia deschis dosar din prima pt masina + vatamare corporala insa avand in vedere ca nu s-a intamplat (nu din vina mea) voi deschide dosar separat pt vatamare corporala direct la persoana (singura) care se ocupa cu asa ceva de la Astra. Procedura este sa deschid dosar si sa le aduc toate facturile + investigatiile medicale + diagnostic iar ei fac o oferta de despagubire. Lucru care la prima vedere suna bine insa in timp nu stiu cat de bine va fi pt ca practic asta nu se mai repara niciodata si se poate agrava bine in timp iar daca nu voi tine cont de ea se poate ajunge la operatie pt hernia de disc, ceea ce nu e cazul acum.

Oricum, voi updata topicul cu toate informatiile posibile ca sa stie lumea cum se procedeaza in caz de Doamne fereste!

Primul lucru, nu aveti incredere in diagnosticul de la camera de garda a spitalului in care ajungeti (nu neaparat din vina doctorilor) si faceti investigatii complete cu aparatura moderna. La o simpla radiografie nu se vad multe (inclusiv leziuni si fracturi mai mici ale coloanei). La un CT se vede aproape tot 3D iar un RMN completeaza tot tabloul.

O alta surpriza neplacuta a fost IML-ul; in primul rand diagnosticul pus in camera de garda a fost pus de un dr. neurochirurg rezident iar stampila acestuia cat si diagnosticul nu este luat in calcul de catre IML. Acest lucru se poate rezolva mergand la alt doctor calificat iar certificatul medico legal se completeaza ulterior dupa caz.

Cam atat pt moment; miercuri se deplaseaza inspectotul de daune la service pt reconstatare.

Edited by asterix___
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Oricat de profesional s ar realiza reparatia , masina nu va mai oferi acea protectie ca inainte , asta sa fie clar pentru toti ! Ca vreti voi sa va mintiti asta e altceva ! odata atinsa in punctele de rezistenta e bye bye masina ! Fiecare o face pe riscul lui !

 

Aici e un exemplu elocvent:

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Din pacate la noi legislatia este deficitara. Nu exista dauna totala din punct de vedere tehnic, ci doar economic. Cand reparatia este mai costisitoare decat valoarea masinii . Asta sa zicem ca nu ar fi cel mai grav lucru, in general devizele sunt oricum mari in astfel de cazuri.

Cel mai grav lucru este ca se permite "daunelor" sa mai circule. Pe siteurile din Germania de ce credeti ca unele masini sunt "nur fur export" ?

Link to comment
Share on other sites

corect; in multe tari daunele totale sunt radiate fara drept de a mai circula in tara respectiva. in italia am impresia ca se taie masina in 2 daca mai e ceva de capul ei, asta ca sa fie siguri.

pe a mea probabil ca o voi dezmembra aici, asta daca nu voi intampina probleme majore cu asigurarea, caz in care probabil ma voi judeca cu ei 2 ani pe 0,2%/zi. pana acum asigurarea s-a miscat ok si a fost ok.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Vestea buna e ca in urma rmn-ului (pe tomografie sau computer tompgraf -CT- nu se vad) la coloana am avut o intindere serioasa de ligamente si doar atat. Dupa un repaus total de 3 saptamani sunt 95% ca nou.

Cererea de despagubire am depus-o fix acum 1 luna si s-a depasit termenul legal deja cu 20 de zile. Astazi, dupa 1 saptamana de sunat zilnic la ei, a expirat termenul pe care mi l-am propus sa li-l acord si am depus la sediul central o cerere la conciliere directa in vederea evitarii unei actiuni in instanta. Evident ca acest lucru nu prea le-a convenit (mai ales cand le-am spus ca pe mine nu ma deranjeaza sa ne judecam 2-3 ani pe 0,2%/zi de intarziere + daune de nefolosinta, adica facturi rent a car si taxi) si am fost indrumat catre agentul de daune si seful lui.

Evident ca de la dosar cica lipseste o semnatura iar agentul constatator a uitat sa depuna poze la dosar dupa reconstatare, drept pt care dosarul a fost respins de la plata.

O mare minciuna fara nicio acoperire juridica deorece in momentul in care mi s-a adus la cunostiinta oferta lor de despagubire (in scris si cu antet) si in baza careia s-a depus cererea de despagubire, restul e istorie.

Ar mai fi multe de spus insa avand in vedere ca e (foarte) posibil ca acest topic sa fie citit si de persoane de la Astra, momentan ma voi abtine momentan de la alte discutii.

Oricum, ideea e ca dpdv legal, desi toata lumea injura asigurarile, daca esti bine informat si actionezi 100% corect fara intentia de a-i pacali nici macar cu 5 lei, legea te avantajeaza si ai multe cai de a actiona.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.