Jump to content

Retrofit Faruri Halogen la Bi-xenon


B11WTTE60

Recommended Posts

asta cu "sa-ti dea banii inapoi" e o solutie cam taraneasca si fara dreptate

omul respectiv si-a pierdut timpul si el a facut ce a stiut......... e vina ta ca l-ai ales.... nu a lui ca nu stie

tu nu ai dreptul mario sa-i impui la om ce preturi sa foloseasca si cu cat sa-si vanda el timpul ! e alegerea lui si alegerea ta daca vrei sau nu sa beneficiezi de el !

omu a acceptat povestile lui si de aia i-a pus anulatoare de erori. altfel daca nu accepta si pleca totul era ok.

deci are si cumparatorul o vina aici. chiar mai mare decat a vanzatorului.

 

mario tu ai idee ce inseamna sa montezi 2 faruri la e90 ? inseamna sa dai si bara jos.... si s-o pui la loc asa cum a fost... aliniata.....

+ fire trase si inversate la faruri....

tu cat ai cere pentru asta ??

 

nu ai dreptul sa-l faci hot pe om. nu a furat nimic. si-a vandut munca..... asa cum a stiut el. vezi ca jignesti aiurea si ai un limbaj cam colorat.

Link to comment
Share on other sites

Bun, ca vad ca lumea s-a infierbantat sa va spun eu care am lucrat la masina asta in 2 randuri un total de vreo 9 ore cum sta treaba.

 

Masina avea din fabrica:

 

- halogen

- stopuri pre-LCI

- FRM 2 la o versine de soft din data fabricatiei, undeva 2007 daca retin bine

- fara senzor de lumina

 

Clientul a dorit in prima faza:

 

- faruri OEM Xenon LCI

- fara autoleveling

 

FRM2 nu se poate coda Xenon LCI la ilevel 38 fara sa codezi si spatele (stopurile) LCI, dupa codare fata merge OK dar spatele e in balarii, nu are rost sa explic aici diferenta la stopuri pre-LCI / LCI.

Fara Autoleveling (senzorii de pe roti) fara buton de AUTO pe lumini si fara spalatoare de faruri, iarasi nu se poate face codare OEM care sa nu aiba erori.

 

In faza a doua clientul a adus si stopurile LCI care NU SE POT CODA PE FRM2.

Acum am sa va explic de ce: La seria 1 FRM2 pozitia vine pe 2 fire in fiecare stop la 8 volti, cand se apasa frana pe un circuit se modifica de la 8 la 12 volti si astfel se aprinde becul la 100% intensitate, pe celalalt circuit de 8 volti (pozitie) cand se aprinde ceata se modifica si acolo la 12 volti si se aprinde becul respectiv la 100% intensitate.

 

La FRM 3 sunt circuite separate de frana/pozitie/ceata care sunt 0 volti la OFF si 12 volti la ON.

Ca si solutie provizorie pana clientul isi achizitioneaza un FRM 3 am folosit un circuit de 8 volti (ceata) pentru pozitie (LED-ul din stop) si circuitul de la stopul 3 de frana pentru stopurile de frana pe spate deoarece acesta functioneza corect 0-12v la ON/OFF.

 

Pentru functionarea corecta a farurilor fara autoleveling/senzor de lumina/FRM3 am preferat sa pastram codare de HALOGEN si sa folosim 2 balasturi de xenon aftermarket pentru a suprima flicker-ingul cauzat de FRM2.

Repet : o solutie provizorie pana la configurarea corecta a masinii.

 

Cu piesele date in cele 2 zile si 9 ore de munca, parerea mea este ca e maxim ce se poate obtine.

Noi nu suntem adeptii "carpelilor" si nu avem preturi "exagerate", dar montajul de faruri (cu dat bara fata jos si remontat) si pana la acest moment aprox. 9 ore de munca are costul aferent.

 

Cand clientul va dori sa faca masina OEM adica va avea faruri/stopri LCI, FRM3, senzor de lumina, butonul corect de lumini, senzorii la roti si spalatoarele de faruri, totul va functiona corect.

Link to comment
Share on other sites

Imi place de voi la cum va certati ! o intrebare pentru initiatorul topicului !

 

Tot ce ai cumparat tu pe masina , e oem de la a la z? sau becurile si balasturile sunt aftermarket?

 

Pentru mario : nu ai ce cauta aici amice , din posturile facute de tine aberezi maxim !

 

Hai sa lamurim problema : Ce are andrei VUV e o solutie al dracului de buna , sa faci retrofit cu marimoto bixenon pe un far de halogen e cea mai simpla si buna idee ! partea proasta e alegerea pieselor de calitate ! Un balast aftermarket bun NU ARE NEVOIE de capacitor ca sa anuleze acel "flicker effect" Bmw e60/e90/e87 etc [ cam tot ce sa facut dupa 2005 ] au stabilizatoare de tensiune pe masina ! Daca angel eyes urile/becurile/led etc fac urat cand le aprinzi.... inseamna ca piesele alese sunt de proasta calitate ! Marimotor/FX-R si alte lupe sunt doar un model , dar pot fi facute si de 10 "fabricanti" , O lupa care se respecta [ de calitate ma refer ] intotdeauna va avea soclul becului d2s,d1s, d2r, etc si nu h1/h7/h4 etc !

 

Apreciez pe cei ce fac retrofituri cu piese OEM [ oem ul e OEM... asta e clar ] , dar necesita multa bataie de cap/documentare/nervi si rabdare , ca sa nu mai zic de suma investita !

 

Ce vedeti pe retrofitsource [ si culmea si mai ieftine ] nu are absolut nici o legatura cu ce se importa in tara noastra ! Diferenta am simtit-o pe propria mea piele cu un set de FX-R pentru e46 ! La becuri mergeti pe osram , dar asigurati-va ca sursa e de incredere si vinde original si nu fake uri ! Un set de balasturi bune costa vreo 200 de ron [ fara anulatoare , fara ignitere fara capacitori etc ]

 

 

Daca baiatul a facut retrofit la stopuri originale pe led in spate + faruri bixenon cu balasturi OEM si becuri osram cel putin , are nevoie de acel FRM 3 si encodat cu cap , nu trase fire auxiliare , sau prin stopuri . Totul pleaca din module/mufe si cutia de sigurante ! pe urma se face encodarea !

 

Ce ai explicat tu pana aici , denota ca treaba nu e atat de "clean" pe cat trebuia sa fie !

 

http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?p=10029497

 

 

Sper sa ajute si pe altii ! vad ca unii au reusit fara mari batai de cap si majoritatea problemelor se rezumau la fire si cum trebuiau ele sa fie legate + encodarea aferenta !

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

FRM2 nu se poate coda Xenon LCI la ilevel 38 fara sa codezi si spatele (stopurile) LCI, dupa codare fata merge OK dar spatele e in balarii, nu are rost sa explic aici diferenta la stopuri pre-LCI / LCI.

ba da. se pot repara din coding stopurile.

dupa codare se vor aprinde in plus un rand de stopuri, care se scot din coding si revin la normal si trebuie intensificata iluminarea pozitiilor.

intensitatea va ramane putin mai redusa ca inainte chiar cu PWM-ul la maxim deoarece se asteapta ca acolo sa fie leduri.

e mai putin deranjant asa decat sa pui anulatoare de becuri.

 

Fara Autoleveling (senzorii de pe roti) fara buton de AUTO pe lumini si fara spalatoare de faruri, iarasi nu se poate face codare OEM care sa nu aiba erori.

se poate fara nici o eroare. doar ca nu va mai merge nici rotita de leveling si nici autolevelingul pana nu pune senzori.

ce legatura are blocul cu auto pentru senzori de lumina ? merge fara ... iar spalatoarele de faruri nu au nici o relevanta.... nu dau erori

In faza a doua clientul a adus si stopurile LCI care NU SE POT CODA PE FRM2.

Acum am sa va explic de ce: La seria 1 FRM2 pozitia vine pe 2 fire in fiecare stop la 8 volti, cand se apasa frana pe un circuit se modifica de la 8 la 12 volti si astfel se aprinde becul la 100% intensitate, pe celalalt circuit de 8 volti (pozitie) cand se aprinde ceata se modifica si acolo la 12 volti si se aprinde becul respectiv la 100% intensitate.

 

eronat.

se pot lejer. doar ca trebuie inteles ce inseamna codingul din FRM. nu la nimereala.

locul pozitiei si franei se poate pune pe orice bec folosing functiile din FRM (FKT).

voltajul se ajusteaza sau se anuleaza folosind liniile cu PWM.

 

La FRM 3 sunt circuite separate de frana/pozitie/ceata care sunt 0 volti la OFF si 12 volti la ON.

Ca si solutie provizorie pana clientul isi achizitioneaza un FRM 3 am folosit un circuit de 8 volti (ceata) pentru pozitie (LED-ul din stop) si circuitul de la stopul 3 de frana pentru stopurile de frana pe spate deoarece acesta functioneza corect 0-12v la ON/OFF.

 

voltajul pe fire si pozitia lor se poate modifica din coding. totul este configurabil.

poti stinge, aprinde, muta becuri cum vrei tu doar din coding.

nu trebuie sa tragi fire din alte parti pentru improvizatii.

 

Pentru functionarea corecta a farurilor fara autoleveling/senzor de lumina/FRM3 am preferat sa pastram codare de HALOGEN si sa folosim 2 balasturi de xenon aftermarket pentru a suprima flicker-ingul cauzat de FRM2.

Repet : o solutie provizorie pana la configurarea corecta a masinii.

 

ai ales o solutie total nepotrivita presarata cu improvizatii si cu functionalitate extrem de limitata.

CUM DRAC sa folosesti balasturi chinezesti doar ca nu ai stiut cum sa codezi ?????????

 

Cu piesele date in cele 2 zile si 9 ore de munca, parerea mea este ca e maxim ce se poate obtine.

Noi nu suntem adeptii "carpelilor" si nu avem preturi "exagerate", dar montajul de faruri (cu dat bara fata jos si remontat) si pana la acest moment aprox. 9 ore de munca are costul aferent.

 

Cand clientul va dori sa faca masina OEM adica va avea faruri/stopri LCI, FRM3, senzor de lumina, butonul corect de lumini, senzorii la roti si spalatoarele de faruri, totul va functiona corect.

 

ce drac a durat 9 ore ? bara se da jos in 30 minute. farurile sa zic ca se demonteaza si monteaza altele intr-o ora cu tot cu inversat si legat fire....

bara se pune inapoi in 30 minute.

in total s-au strans 2 ore...... coding se pare ca nu ai facut nimic......

deci de unde 9 ore ?

Link to comment
Share on other sites

Farurile au fost 1000ron sh, becurile 290x2(noi),balastru 590x2(noi) si am mai schimbat control element light(butonul de unde aprinzi luminile) 85euro, codare plus montaj 700ron.

 

 

Intrebare stupida : ce firma ati pus frate de balasturi de a fost omul nevoit sa plateasca 1200 ron pe 2 balasturi care au nevoie si de capacitori , becuri ce firma sunt? [ costa 650 de ron aprox un set de becuri OSRAM CBI pe 5000k si sunt cele mai bune , nu chinezarii ]

 

Cunosc baiat din valcea , care vinde si monteaza kituri xenon pe masini 2010/2011 fara absolut NICI O EROARE si costa 300 de ron ca pret de baza [ 2 balasturi si 2 becuri decente h1/h7/h4 etc] , iar cele xenon mai bune gen d1s/d2s costa cam 250-300 de ron setul maxim !

 

Repet si o zic din nou : un balast aftermarket BUN , nu are nevoie de condensatori si alte anulatoare pe ele ca sa functioneze corect pe o masina de producatie recenta si functioneaza pe bloc de lumini de halogen !

 

Roby s: aici nu e vorba de incapabilitatea de a coda un FRM/LCM petru balasturi aftermarket pentru ca nu exista asa ceva. Chestia cu codatul apare doar cand folosesti balasturi OEM [ echipare de fabrica ] . In rest acele balasturi sunt facute sa functioneze fara erori pana si pe frm/lcm uri de halogen !

 

 

Mie personal imi miroase a vrajeala maxima [ pentru a justifica cheltuiala facuta de proprietar ]

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

sunt mai multe tipuri de balasturi... daca da erori nu inseamna neaparat ca nu e bun.....

un balast cu CAN BUS nu da erori de bec ars, iar altul fara da ... sunt 2 chestii diferite. nu inseamna ca unu e bun si altul nu.

 

Roby s: aici nu e vorba de incapabilitatea de a coda un FRM/LCM petru balasturi aftermarket pentru ca nu exista asa ceva. Chestia cu codatul apare doar cand folosesti balasturi OEM [ echipare de fabrica ] . In rest acele balasturi sunt facute sa functioneze fara erori pana si pe frm/lcm uri de halogen !

 

pai se pare ca nu ai prins toata discutia si te referi doar la o mica parte din ea.......

aici e vorba de ce vorbim noi ..... de intreaga poveste........nu doar de partea cu tigania aia cu balasturile aftermarket

Link to comment
Share on other sites

Am comentat doar ce am fost capabil sa inteleg [ sincer nu excelez la capitolul electrica/electronica ] Am citit toata discutia totusi ! Ideea e ca un balast bun , nu are voie sa faca asa ceva ! Un set de balasturi mi a dat peste cap LCM ul masinii [ un e46 facelift ] , le am schimbat apoi cu altele mai ok si totul sa rezolvat ! stiu ca la e87 , e90,e60 etc treaba se complica , dar in principiu treaba e cam la fel !
Link to comment
Share on other sites

Imi place de voi la cum va certati ! o intrebare pentru initiatorul topicului !

 

Tot ce ai cumparat tu pe masina , e oem de la a la z? sau becurile si balasturile sunt aftermarket?

 

Pentru mario : nu ai ce cauta aici amice , din posturile facute de tine aberezi maxim !

 

Hai sa lamurim problema : Ce are andrei VUV e o solutie al dracului de buna , sa faci retrofit cu marimoto bixenon pe un far de halogen e cea mai simpla si buna idee ! partea proasta e alegerea pieselor de calitate ! Un balast aftermarket bun NU ARE NEVOIE de capacitor ca sa anuleze acel "flicker effect" Bmw e60/e90/e87 etc [ cam tot ce sa facut dupa 2005 ] au stabilizatoare de tensiune pe masina ! Daca angel eyes urile/becurile/led etc fac urat cand le aprinzi.... inseamna ca piesele alese sunt de proasta calitate ! Marimotor/FX-R si alte lupe sunt doar un model , dar pot fi facute si de 10 "fabricanti" , O lupa care se respecta [ de calitate ma refer ] intotdeauna va avea soclul becului d2s,d1s, d2r, etc si nu h1/h7/h4 etc !

 

Apreciez pe cei ce fac retrofituri cu piese OEM [ oem ul e OEM... asta e clar ] , dar necesita multa bataie de cap/documentare/nervi si rabdare , ca sa nu mai zic de suma investita !

 

Ce vedeti pe retrofitsource [ si culmea si mai ieftine ] nu are absolut nici o legatura cu ce se importa in tara noastra ! Diferenta am simtit-o pe propria mea piele cu un set de FX-R pentru e46 ! La becuri mergeti pe osram , dar asigurati-va ca sursa e de incredere si vinde original si nu fake uri ! Un set de balasturi bune costa vreo 200 de ron [ fara anulatoare , fara ignitere fara capacitori etc ]

 

 

Daca baiatul a facut retrofit la stopuri originale pe led in spate + faruri bixenon cu balasturi OEM si becuri osram cel putin , are nevoie de acel FRM 3 si encodat cu cap , nu trase fire auxiliare , sau prin stopuri . Totul pleaca din module/mufe si cutia de sigurante ! pe urma se face encodarea !

 

Ce ai explicat tu pana aici , denota ca treaba nu e atat de "clean" pe cat trebuia sa fie !

 

http://www.1addicts.....php?p=10029497

 

 

Sper sa ajute si pe altii ! vad ca unii au reusit fara mari batai de cap si majoritatea problemelor se rezumau la fire si cum trebuiau ele sa fie legate + encodarea aferenta !

 

 

 

Totul a fost OEM, faruri, droser Valeo 590ron bucata, si becuri d1s philips 290ron bucata.

Edited by B11WTTE60
Link to comment
Share on other sites

Am comentat doar ce am fost capabil sa inteleg [ sincer nu excelez la capitolul electrica/electronica ] Am citit toata discutia totusi ! Ideea e ca un balast bun , nu are voie sa faca asa ceva ! Un set de balasturi mi a dat peste cap LCM ul masinii [ un e46 facelift ] , le am schimbat apoi cu altele mai ok si totul sa rezolvat ! stiu ca la e87 , e90,e60 etc treaba se complica , dar in principiu treaba e cam la fel !

 

 

Repet, sunt balastre OEM Valeo cu becuri d1s philips, sau pus capacitoare deoarece flicareau.Daca ar fi fost balastru AM nu ar fi trebuit.

 

Atatea discutii...vrei OEM...na OEM. :)

Bani multi si rezultate enervante. Cam 3000 lei l-a dus pe B11WTTE60 si tot n-a iesit ca lumea.

Putea foarte bine sa-si modifice farurile stock la 1/3 din pretul asta si n-avea nici cea mai mica problema. Dar mirajul asta OEM innebuneste lumea.

 

 

Si peste 6 luni repeti investitia sau cum?Decat sa pun lupe si becuri xenon sa imi vad masina la stiri ca a luat foc de la instalatia electrica,prefer sa o las halogen.

Edited by B11WTTE60
Link to comment
Share on other sites

RobyS : te rog sa faci tu masina asta sa mearga cu frm2-ul montat pe ea, iti platesc eu manopera.

 

pai tocmai am facut una acu 2 saptamani....

E90 non LCI cu FRM1 si halogene ---> FRM2 cu bixenon LCI

 

minusuri totale fara FRM3 :

- DRL pe angel eyes nu merge

- pozitiile spate merg la 80 % intensitate

- autolevelingul asteapta senzorii de pe brate

 

in rest masina e codata pe bixenon..... frumos ca de fabrica.... cu balasturile ei, fara nici un fir tras in plus pe langa cele care le-a avut....

la firele si mufele de la stopuri nici nu s-a umblat... se aprind toate becurile corect.....

 

masina n-are nici o eroare !!!

 

 

..... trimite-mi masina si o fac .... sau pot sa o trimit la cineva in bucuresti si o face.... cat ii platesti sa o repare ?

Link to comment
Share on other sites

Repet, sunt balastre OEM Valeo cu becuri d1s philips, sau pus capacitoare deoarece flicareau.Daca ar fi fost balastru AM nu ar fi trebuit.

Si peste 6 luni repeti investitia sau cum?Decat sa pun lupe si becuri xenon sa imi vad masina la stiri ca a luat foc de la instalatia electrica,prefer sa o las halogen.

 

nu ar fi flicarit daca masina ar fi codata pe xenon.

Link to comment
Share on other sites

Nu zic ca nu se pricep dar sunt putini...citesti mai sus si iti dai seama cine sunt respectivii.

 

 

Stii care este problema, daca ai avea cunostiinte sa iti dai seama daca sunt buni sau nu, ti-ai face singur treaba, iti dai seama doar dupa ce nu iti merge asa cum iti doreai si trebuie sa mai platesti in plus.

 

nu ar fi flicarit daca masina ar fi codata pe xenon.

[/quote

 

Fara FRM3 merge dim on off la angel eyes?

Edited by B11WTTE60
Link to comment
Share on other sites

Ba neo cum nu esti ma tu adeptul carpelilor ? Cum codezi tu farurile de LCI de E90 si ceri 200 ron pe ele si nici macar nu tragi fire din FRM ? Am trimis un om la tine, ca am vazut ca te mai pricepi, dar tu ii faci codarea si il trimiti la alex_wly sa-i traga el firele ? pai ce e asta? Imi poti explica si mie ?

 

Sau la tine ce inseamna codat? sa mearga xenon-ul , chit ca nu se aprinde DRL-ul la 12v, nu are parking lights, etc?

Edited by InSidE
Link to comment
Share on other sites

Deci nu am nevoie de FRM 3, asta vroiam sa aflu

 

exista cateva minusuri fara FRM3.....le-am enumerat mai sus.......

dar sunt oricum mult mai putine si non-invazive decat cele care le ai acum pe masina

 

Fara FRM3 merge dim on off la angel eyes?

 

nu

Edited by RobyS
Link to comment
Share on other sites

InSide...mai citeste si forumuri straine si o sa intelegi cum sta treaba. Nemtii se pricep destul de bine la codari/retrofit-uri...etc. Am si prieteni acolo care si-au facut tot felul de modificari si mult mai ieftin ca aici. Nu la dealer....sunt destui pe forum care fac chiar si din placere asta fara bani sau oricum foarte ieftin.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.