Jump to content

Scurgeri trapa


Guest Pole

Recommended Posts

Care este traseul scurgerilor de la trapa la seria 1 ?

 

Pana in momentul asta am descoperit ca de la trapa pleaca niste furtune de cauciuc (pe sub capitonaj) in stalpii st/dr parbriz.

 

Mai departe care este traseul si mai ales pe unde se scurge apa ?

 

Iar s-a infundat pe undeva si apa se infiltreaza pe stalpi.

Link to comment
Share on other sites

ar trebui cred sa iasa undeva intre motor si firewall, ar trebui sa se vada, eu am patit la VW :), stie Dan ceva...cu sarmulita aia nu vei reusi, in cel mai rau caz vei disloca furtunasele intrucat ele se unesc printr-un manson de cauciuc si ies foarte usor unul din altul, nici cu aer comprimat nu-i indicat sa incerci din acelasi motiv. De obicei se "sudeaza" la capete, pe unde ar trebui sa curga apa, din cauza prafului si a mizeriilor adunate, trebui doar sa le faci un pic de "masaj" si eventual sa le lubrifiezi cu o solutie pentru chedere pentru a nu se intari si lipi din nou! Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

la e36 ies undeva in interiorul aripilor fata. Eu am incercat cu un cablu mai rigid(cu insertie metalica in interior) si am reusit sa le desfund, nu a sarit nici un furtunas. Dupa ce bagi cablul toarna putina apa si vezi daca curge jos, iar in caz ca tot inauntru curge atunci cred ca va trebui demontat plafon, stalpi etc, se poate sa fie sarite furtunasele.

inca ceva, mi s-a intamplat cu un alt e36 ca la spalatorie din cauza presiunii sa reuseasca sa forteze apa pe undeva pe langa cheder, iar apa s-a prelins pe acele furtunase si mi-a umezit stalpii. Nu era nimic infundat, a aparut infiltratia dupa spalatorie?

Edited by mihai vigariu
Link to comment
Share on other sites

daca se umezesc stalpii pe interior inesemna ca sunt infundate si apa refuleaza pe la imbinari, nu neaparat ca sunt desprinse, in niciun caz nu trebuie desfacut capitonajul, asta e ultima solutie daca si dupa ce le desfunzi ai aceleasi probleme, furtunasele nu se desprind fara vreo actiune mecanica exercitata asupra lor...de asta nici nu as incerca cu vreo sarmulita sau mai rau cu aer comprimat... Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

furtunasele le-am vazut, sunt gen burduf de cauciuc negru, si leaga scurgerile trapei de stalpi, ele nu sunt iesite. Undeva este infundat, pe traseul din stalpi sau la iesire. asta incercam sa aflu, care este traseul lor exact si pe unde ies scurgerile ca sa bag pe acolo ceva, ca pe sus nu am cum fara sa demontez tot plafonul, ceea ce e o tampenie. Edited by Pole
Link to comment
Share on other sites

asa este, se vad, insa daca bag ceva pe acolo, agat racordul de cauciuc care intra in stalp si iese din locas.

 

ce cablu ai folosit ?

 

 

Daca dai imbracamintea de la stalpi jos, n-ar trebui sa se vada? ma gandesc ca ai avea acces mai usor la furtune, ai putea sa le "masezi", si asa poti sa vezi si daca sunt dintr-o bucata sau nu.

Link to comment
Share on other sites

asa este, se vad, insa daca bag ceva pe acolo, agat racordul de cauciuc care intra in stalp si iese din locas.

 

ce cablu ai folosit ?

 

un cablu care imi ramasese de cand s-a lucrat la instalatia electrica a casei, poate ar fi trebuit ceva chiar mai flexibil, dar pe asta l-am avut. Am avut grija sa nu fie partea metalica iesita din imbracatura, ca sa nu se intepeneasca cumva. Atat timp cat nu fortezi,n-ar trebui sa faci vre-o buba.

Link to comment
Share on other sites

bai nene, unde crucea lor sunt scurgerile ??? unde ? tot aud ba ca la roata, ba ca la prag... UNDE ? ok, sus am inteles toti unde sunt, dar jos unde sunt ?

 

mortii si dumnezeii ma-sii, cacat de masina, plm, abia astept sa se duca pe pula toata electronica masinii din cauza scurgerilor de la trapa.

 

am cautat pe net, unii i-au dat in judecata si au castigat, fix pentru motivul asta care se pare este unul foarte des intalnit. Mizerabil, ma pis pe ea de masina de cacat.

 

Bine dracului ca nu am trapa la E61.

 

am intrebat inclusiv la AB, ei nu au ce sa faca cica. Pai ce plm de marca mai e asta bai frate.

Edited by Pole
Link to comment
Share on other sites

exact problema asta o am si eu la fiecare inceput de primavara (este vorbe despre un seria 3 e90), cel putin o scurgere se infunda si apa se infiltreaza prin stalpul aferent, partea proasta este ca pentru a le desfunda cei de la APAN sunt nevoiti sa imi desfaca din interior, nu se pot desfunda cu ajutorul aerului comprimat cu atat mai putin cu ajutorul unui cablu (poti sa strapungi furtunul de scurge si atunci sa vezi distractie). Pentru a testa care este infundata poti sa deschizi trapa la maxim si apoi sa torni apa pe canalele corespunzatoare scurgerilor ( 2 fata ,2 spate) si sa vezi la care se aduna apa si nu se scurge, cele care nu sunt infundate iti vor face si o idee pe unde se scurge apa.
Link to comment
Share on other sites

bai nene, unde crucea lor sunt scurgerile ??? unde ? tot aud ba ca la roata, ba ca la prag... UNDE ? ok, sus am inteles toti unde sunt, dar jos unde sunt ?

 

mortii si dumnezeii ma-sii, cacat de masina, plm, abia astept sa se duca pe pula toata electronica masinii din cauza scurgerilor de la trapa.

 

am cautat pe net, unii i-au dat in judecata si au castigat, fix pentru motivul asta care se pare este unul foarte des intalnit. Mizerabil, ma pis pe ea de masina de cacat.

 

Bine dracului ca nu am trapa la E61.

 

am intrebat inclusiv la AB, ei nu au ce sa faca cica. Pai ce plm de marca mai e asta bai frate.

 

Lasa ca am eu la E60 si la o ploaie mai mare in vara am avut apa in interiro dreapta fata si la roata de rezerva (noroc ca am luat modulele de acolo). Si cel mai interesant e dupa 2-3 zile a simtit un miros interesant in interior.

Asta am patit in vara, acum vad ca nu a mai intrat apa.

Link to comment
Share on other sites

La al meu E34 sunt in interiorul stalpilor, undeva pe langa prag, de jos in sus , cum zici tu, se ajunge foarte usor. Dar si mai usor ajungi de sus in jos. In colturile canalelor de scurgere ale apei sunt gaurile . La E34 furtunele zici ca's de metal, asa m-am chinuit sa le indoi cand am schimbat trapa... Baga ceva sarma pe acolo ca nu ai cum sa le desprinzi, sunt dintr/o bucata de sus pana jos, cel putin la majoritatea masinilor cu trapa pe care le-am avut, acelasi traseu il aveau, PRIN STALP DE SUS PANA JOS, DINTR-O BUCATA :thumbsup:

 

Cauta deva de genul asta

 

http://www.materialeieftine.ro/cs-photos/products/original/dispozitiv_de_desfundat_tevi_5_m_635047_santo_1242_img1.jpg

 

dar mult mai subtire, vazusem intr-o zi prin BauMax ...de mai multe diametre...

Edited by Ziggye
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.