Jump to content

BMW X1 Probleme si numar de Km


MariusFR

Recommended Posts

salut!

 

in ce oras ai 8-9% xdrive si cutie automata?:) ca sub un 10% nu am stat niciodata. mers zi de zi prin bucuresti la ore de dimineata si seara cand e cam aglomerat.

daca faci referire la acel scartit cand ai bracaj maxim al rotilor, mi s a rezolvat pe garantie schimband o rola de la motor cu una care se gaseste la o motorizare mai mare(gex 23d).

 

sa o stapanesti sanatos in continuare.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Va salut !

Sunt posesorul unui BMW X1, editie octombrie 2009, 2.0 diesel sDrive, 177 cp.

Va rog sa imi spuneti daca v-ati confruntat cu problema mea si ce solutii ati gasit:

- la plecarea de pe loc, DOAR la rece si nu tot timpul, DOAR in viteza 1, masina imi tremura ca si cum as pleca cu a3a. Pedala de ambreiaj mi se pare un pic tare si mai smuceste cand schimb viteaza si dau drumul la ambreiaj, ca si cum as lua prea repede piciorul de pe pedala. Intra f bine in viteza, trage bine, pleaca de pe loc si fara sa accelerez, doar sa ridic incet ambreiajul.

Nu bate nimic, nu troncane.

Mulțumesc frumos pentru rĂŁspunsuri!

Edited by BonJovi
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut, la al meu X1 s a dus caseta de directie, bine, nu mi au cazut rotile, dar am simtit un joc in volan si am mers la reprezentanta,dupa test mi au zis ca este din caseta de directie, masina este din 2014, are 46000km si incetinesc la orice denivelare si groapa, am grija de ea, cum dracu sa se duca asa repede?? Mai intreband in stanga, dreapta sa aflu ca la x1 este o problema comuna asta cu caseta, am garantie pe masina, dar caseta cica nu intra.

S a mai dus la cineva caseta? Daca da, cum ati rezolvat o? Am auzit ca se poate strange, la reprezentata mi au cerut o cĂŁruțĂŁ de bani.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Salut! Sunt posesor de x1 xdrive18d 8HP de 3 saptamani, este al doilea BMW care a ajuns in familie. A fost masina de firma a unei rude e din 2014 cu 36000km. Am mers cu ea cam 1500km, este inca in garantie cateva luni si vreau sa o folosesc cat mai intens ca sa vad daca are vreo buba. Masina pare bulletproof dupa cei 1500km parcursi 500 Buc, 1000 DN si un pic de autostrada de test.

 

Ce am constatat:

- foarte zgomotos motorul la relanti la rece, odata cald toarce f frumos (i-am comandat pasla speciala pt capota)

- slab antifonata fata de seria 2 active tourer din 2015 (f45)

- motorul N47 de 143 cp, slab fata de B47 de 150cp de pe seria 2...aici ma refer la silentiozitate si rafinament in functionare/liniaritate

- interiorul seriei 2 in varianta Sportline cu piele este o bijuterie fata de X1 e84 xline cu sensatec

- stabilitatea si senzatia de control si directia f bune la x1, desi F45 e peste medie -aici vb de viraje abordate cu 80-120, croaziera cu 140

- xdrive este impresionant pe zapada/zloata/mazga/balti pe carosabil...mie mi s-a parut incredibila diferenta fata de f45 in conditii de aderenta proasta cand tragi de masina, cu anvelope Nokian iarna amandoua - "niveleaza" tot, nu simti nimic in directie, nu intra DSC

- sensibil mai zgomotoasa la viteze de croaziera fata de f45, totusi se poate circula ok cu ea la 140...adica comfort OK

- cutia 8HP mi se pare o bijuterie...odata ce inveti cum reactioneaza este f f comfortabila

- consum 8-9 in Buc, incerc sa evit varfurile de trafic, desi nu reusesc totdeauna, 5,3-5,8 drum national la viteze 90-110; f45 manual 8 in Buc 4,2-4,8 DN

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Interesanta comparatia Graper. Din ce stiu eu F48 are aceiasi platforma cu F45, deci mari diferente nu ar trebuii sa fie.

In cazul lui X1 actual fata de modelele anterioare se pare ca marea smecherie este noul sistem xdrive cuplat la cutia in 8 trepte. La E84 la drumuri lungi tare mult se simte lipsa acelor 2 trepte, dar se descurca. Spunea cineva intr-un post anterior ca este mai benefic pt motor, tinand-ul putin mai turat, si are dreptate.

Graper, sa le stapanesti sanatos pe amandoua, si spor la km.

Link to comment
Share on other sites

Salut! Sunt posesor de x1 xdrive18d 8HP de 3 saptamani, este al doilea BMW care a ajuns in familie. A fost masina de firma a unei rude e din 2014 cu 36000km. Am mers cu ea cam 1500km, este inca in garantie cateva luni si vreau sa o folosesc cat mai intens ca sa vad daca are vreo buba. Masina pare bulletproof dupa cei 1500km parcursi 500 Buc, 1000 DN si un pic de autostrada de test.

 

Ce am constatat:

- foarte zgomotos motorul la relanti la rece, odata cald toarce f frumos (i-am comandat pasla speciala pt capota)

- slab antifonata fata de seria 2 active tourer din 2015 (f45)

- motorul N47 de 143 cp, slab fata de B47 de 150cp de pe seria 2...aici ma refer la silentiozitate si rafinament in functionare/liniaritate

- interiorul seriei 2 in varianta Sportline cu piele este o bijuterie fata de X1 e84 xline cu sensatec

- stabilitatea si senzatia de control si directia f bune la x1, desi F45 e peste medie -aici vb de viraje abordate cu 80-120, croaziera cu 140

- xdrive este impresionant pe zapada/zloata/mazga/balti pe carosabil...mie mi s-a parut incredibila diferenta fata de f45 in conditii de aderenta proasta cand tragi de masina, cu anvelope Nokian iarna amandoua - "niveleaza" tot, nu simti nimic in directie, nu intra DSC

- sensibil mai zgomotoasa la viteze de croaziera fata de f45, totusi se poate circula ok cu ea la 140...adica comfort OK

- cutia 8HP mi se pare o bijuterie...odata ce inveti cum reactioneaza este f f comfortabila

- consum 8-9 in Buc, incerc sa evit varfurile de trafic, desi nu reusesc totdeauna, 5,3-5,8 drum national la viteze 90-110; f45 manual 8 in Buc 4,2-4,8 DN

 

INteresante remarci. La 130 la ora pe pilot ce consum ai? Banuiesc ca ai ecopro si tu. Ma gandeam ca varianta de 143 de cai trebuie sa consume mai putin.

In video de mai jos, la 130 la ora are consum de 6. Insa cutia e manuala, ceva mai turata.

Ce rpm ai la 130? Ma gandesc ca avand 8hp ca si mine, cutia este etajata identic chiar daca ai doar 143 de cai. De exemplu eu la 160 am putin sub 2500 rpm in treapta 8.

 

 

Saylorman, x1 lci dupa 2013 are cutia cu 8 trepte. De ce sa fie mai benefic ca il tine mai turat? Tu ce nivel de turatii ai la 130/160, ca inteleg ca ai cutia cu 6 trepte?

Edited by cavaliere
Link to comment
Share on other sites

Calaviere a mea este din 2011(non LCI) cu cutia in 6 trepte, automata cu xdrive... la 130km/h am undeva la 2400 rpm. Acum la cutia mea indiferent ca sunt in D sau DS, tot dracul ala este, ca este ultima treapta si nu are ce face.Nu mai tin minte ce turatie am la 160km/h. Deaia am spus ca se simte lipsa celor 2 trepte de la LCI in sus. Si chestia cu beneficiul este ca tinand putin mai turat motorul se va simti la curatarea EGR, DPF,turbo, etc. Dar te taxeaza la consum. Personal nu ma deranjeaza consumul castigand un DPF mai curat, si implicit o functionare mai buna a motorului. In oras atunci cand imi permite temperatura exterioara, merg mai mult in DS, in ideea ca sa tin putin mai turat motorul. Nu stiu daca aerodimanica de dulap cum spun altii este principalul factor ce influenteaza cunsumul la X1. Eu as da vina in special pe cutia in 6 trepte + automata + xdrive care este permanent.
Link to comment
Share on other sites

Calaviere a mea este din 2011(non LCI) cu cutia in 6 trepte, automata cu xdrive... la 130km/h am undeva la 2400 rpm. Acum la cutia mea indiferent ca sunt in D sau DS, tot dracul ala este, ca este ultima treapta si nu are ce face.Nu mai tin minte ce turatie am la 160km/h. Deaia am spus ca se simte lipsa celor 2 trepte de la LCI in sus. Si chestia cu beneficiul este ca tinand putin mai turat motorul se va simti la curatarea EGR, DPF,turbo, etc. Dar te taxeaza la consum. Personal nu ma deranjeaza consumul castigand un DPF mai curat, si implicit o functionare mai buna a motorului. In oras atunci cand imi permite temperatura exterioara, merg mai mult in DS, in ideea ca sa tin putin mai turat motorul. Nu stiu daca aerodimanica de dulap cum spun altii este principalul factor ce influenteaza cunsumul la X1. Eu as da vina in special pe cutia in 6 trepte + automata + xdrive care este permanent.

 

 

Pai xdrive este si pe seria 3 5 etc si nu influenteaza consumul vizibil. Problema este cx-ul mare, insa oricum consuma mai putin decat un x3 de ex. Consum de 10 in Bucuresti si 6 si ceva la 130 la ora este superok.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai xdrive este si pe seria 3 5 etc si nu influenteaza consumul vizibil. Consum de 10 in Bucuresti si 6 si ceva la 130 la ora este superok.

Nu stiu Cavaliere , eu am facut o comparatie tot cu un X1 care are acelas motor si putere ca a mea (177 cai), dar care este cu CV manuala fara xdrive si iese cu 1L mai putin decat la mine.

post-77158-0-50211700-1488113695_thumb.jpg

Nu vreau sa stric tematica topicului si sa ne indreptam cu discutia catre consumul masini. Una peste alta sunt multumit de masina. Pentru ca a fost SH stiam ca pot aparea anumite probleme pe care trebuie sa ti le asumi. Acum tin sa cred ca am adus-o intr-o stare tehnica aproape de normalitate, desi mai am unele chestii pe care vreau sa le fac pt linistea mea, cum se spune. Si de acum incolo pot spune ca urmarind evolutia poti face un rezumat de cat de fiabila este masina.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
astazi am reusit sa imi rezolv problema pe care o aveam cu intreruperea totala a curentului, ca si la E90 nu facea bine contact mufa de plus ce intra in panoul de sigurante. problema se manifesta random, taia curentul total asupra masinii, ca si cum era borna deconectata de la baterie. firul a fost lipit cu pistolul de lipit direct in panou. daca este cineva cu probleme similare la e84 sau e9x sa ma contacteze si ii spun in detaliu cum se rezolva
Link to comment
Share on other sites

In primul rand salutari, acesta e primul meu post pe acest forum. Saptamana trecuta am finalizat procedura de achizitie a unei masinute X1 (masina de serviciu). Am rulat cu ea un pic peste 200 km, din care jumatate pe autostrada. Prima impresie e una pozitiva. Am trecut de la ML 320, 224 CP, af 2007 la X1, 150 CP, af 2016 (masina noua). Diferenta in briz-brizuri care fac viata mai usoara celui de la volan este evidenta. Pilot automat, limitator de viteza, parcarea fara asistenta soferului, etc. Dar, m-a cam dezamagit navigatorul. Indicatiile vocale lipsa in limba romana si mai ales, ceea ce ma entuziasmase dupa ce am rasfoit prospectul, functia "conected drive" - pauza. Mi-a zis baiatul de la reprezentanta ca functia cu pricina nu este valabila pentru RO pe motiv ca BMW inca nu a reusit sa negocieze un contract de colaborare cu o firma de telecomunicatii. Mi s-a parut cam subtire argumentarea, dar in fine. Hartile oferite de navigator sunt depasite. Imi arata ca functionala o benzinarie care e dezafectata de peste 5 ani. Nu recunoaste autostrada Sibiu - Deva.

 

Exista vreo solutie sa pot activa "conected drive" sau raman in continuare cu telefonul lipit de parbriz pe Waze?

Link to comment
Share on other sites

Azi am mai rulat cu X1 cateva sute de km. I-am calculat consumul, dupa metoda plinului. La 600 si un pic de km (100 pe autostrada restul regim extraurban, dar forjata, am si ramas fara permis... :mellow: ), calculand dupa cantiatea de motorina consumata mi-a iesit o media de 6,07 l / 100 km. Nu-i o metoda de calcul cu precizie de laborator si consumul este un pic peste ce scria in prospect, dar mi se pare Ok. Fata de precedenta care halea > 11 l suna bine.

 

In alta ordine de idei, kilometrajul partial se reseteaza din butonul din stanga jos al panoului de ceasuri de bord, dar consumul mediu cum il pot reseta?

 

In l;egatura cu functia parcare automata (sau cum s-o fi numind), e ceva de capul ei? Tot am vrut s-o testez dar n-am apucat. Dealerul a avut grija sa accentueze faptul ca functioneaza OK doar in conditii ideale de parcare. Daca o activez, risc sa sifoneze masinile parcate in vecinatate?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Consumul mediu se reseteaza din iDrive

 

Sau din butonul de BC dupa ce setezi in prealabil sa-ti afiseze in bord acel consum mediu. Dupa care ti apasat pe acel buton de BC din capul manetei de semnalizare pana cand acel consum mediu se reseteaza.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Cu riscul de a ma face singur de cacao, fac publica o nelamurire. Dupa ce am alimentat cu carburant am vrut sa spal parbrizul. Am vrut sa aplic metoda standard, pe care am folosit-o la toate masinile pe care le-am condus pana acum (Dacia 1300, Logam, Audi A4, Mercedes ML), adica sa ridic stergatoarele si sa spal geamul. Surpriza, capota de la motor nu-mi permite sa ridic bratul stergatorului la mai mult de 30 de grade fata de parbriz. Am fost eu trancalau? Are bratul stergatorului vreo articulatie pe care n-am vazut-o eu? Sau e necesar sa pun contactul, sa dau drumul la stergatoare si sa le opresc in pozitie verticala ca se le pot ridica? Sper ca nu...

 

O alta surpriza neplacuta, acum doua zile m-am trezit cu parbrizul fisurat. Sub stergatorul de parbriz din dreapta in zona unde se imbina stergatorul cu bratul suport. Fisura "fuge" vazand cu ochii pe mai multe directii. N-am nici cea mai vaga idee ce anume a provocat fisura. Sa vad ce zice inspectorul de daune.

 

La ML am avut parbriz ionizat (cred ca asta-i termenul), la partea superioara ca o banda, care protejeaza mainile si bratele de arsuri solare pe timpul verii. Daca tot trebuie sa schimb parbrizul, am intrebat la reprezentanta daca pot pune un astfel de parbriz, chiar daca ar trebui sa platesc din buzunar diferenta fata de un parbriz standard. Mi-a explicat omul ca nu se poate. Ceva de genul ca is o grama de coduri (senzor de ploaie, etc.) care nu permit montarea de alt fel de parbriz decat cel cu care a iesit din fabrica. Chiar asa sa fie?

 

Am mai inrebat si de functia Conected Drive cand o sa fie activa in RO. Mi-a zis ca probabil la anul, dar sa nu-mi fac prea multe sperante, ca si daca as fi intrebat anul trecut tot acealsi raspuns l-as fi primit, adica "la anul"...

 

Consumul insa e OK. Pe autostrada, cu pilotul automat setat la 135 km/h, consumul resetat, la 100 km rulati am avut un consum de 5,7 %. La drum intins, 500 km, din care doar vreo 50 pe autostrada, consumul a fost de 6 %. La ML cand scoteam consum sub 10,5 % era nmotiv de sarbatoare...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Este X1 XDRIVE 18D, motorul are 1995 cmc. In ceea ce priveste jantele, mea culpa, nu stiu, in Cartea de identitate scrie 225/55 R17 97W sau 225/50 R18 95W. Chiar nu stiu daca jantele sunt de 17 sau de 18.

 

In ceea ce priveste parbrizul, deocamdata pica. Am vorbit intre timp cu cei de la firma de leasing si nu ma lasa sa pun alt tip de parbriz.

Edited by radian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.