Jump to content

arcuri sport: H&R sau Eibach


slefbb

Recommended Posts

Indiferent de culoare, mie cel mai frumoasa mi se pare in primul rand sa fie O SINGURA culoare + bandourile vopsite in aceeasi nuanta.

La jante, e o chestie de gusturi: voua trebuie sa va placa, voi o conduceti si sunt banii vostrii.

In rest, va urez bafta la indeplinirea tuturor obiectivelor. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

da, are folie masina.stiu masina, arata chiar ok dar nu prea o avantajeaza poza + jantele mi se par nepotrivite. baga topic la masina mea DEVIL sa vada lumea evolutia :D

 

Probabil de pe 4tuning [ acolo e postata evolutia masinilor din familie ! Asa e , poza nu o avantajeaza + ca nu se cunosc modificarile suferite !

 

 

Indiferent de culoare, mie cel mai frumoasa mi se pare in primul rand sa fie O SINGURA culoare + bandourile vopsite in aceeasi nuanta. La jante, e o chestie de gusturi: voua trebuie sa va placa, voi o conduceti si sunt banii vostrii. In rest, va urez bafta la indeplinirea tuturor obiectivelor. :thumbsup:

 

 

La culoare ai dreptate , dar bandourile au fost lasate asa din cauza aspectului practic ! El o conduce , eu detin un e60 si un e36 , doar ma ocup de proiect si atat [sunt responsabil pe plan tehnic/audio/si tinichigerie ] ! Multumim frumos , oricum ai un pm cu linkul la evolutia masinii ca sa vezi de fapt de unde sa plecat cu ea si pana unde sa ajuns. Momentan inca este "work in progress" . Multumim de urari , sa urmarit doar un street setup la ea , nu stance sau altceva !

Link to comment
Share on other sites

In acea poza erau puse niste distantiere de 20 mm doar pe spate. Sunt distantierele pe care le folosesc la rotile de iarna.

 

O sa vad cum se vede dupa ce fac schimbul de amortizoare si cel mai probabil sa iau alte distantiere de 10 mm fata / spate...ar trebui sa iasa la linie..dar vedem

Link to comment
Share on other sites

de Weitec ce ziceti ? are cineva ? Am auzit ca sunt Made by KW .Am primit o oferta de Weitec galbene -30 fata/spate la 984 de lei

 

La banii aia iei eibach, chiar mai ieftin... 902 lei am gasi eibach pentru masina mea, pe site-ul pus de @slefbb

Edited by mdln
Link to comment
Share on other sites

Am avut eu arcuri verzi de la Weitec pe un Toledo 2003 si pe spate coborase 3cm, dar pe fata era mai mare distanta intre roata si aripa, la inceput nu imi placea deloc, dar cu timpul m-am acomodat cu ele ca si aspect. Ca si duritate cu amortizoare sport de fabrica erau foarte ok, in afara de ceva stabilitate in plus ca si confort era aceeasi mancare de peste, iar despre problema asta la weitec am mai citit si pe alte forumuri ca nu coboara cat trebuie fata si spatele Edited by auras_Gl
Link to comment
Share on other sites

Mai e o treaba, arcurile sport coboara x centimetri raportat la arcurile stock NOI! Tu cand schimbi arcurile de pe masina, acestea in cele mai multe cazuri au o vechime..ceea ce inseamna ca arcul ala este uzat si s a mai lasat fata de cum arata el de nou..

 

De aceea multi spun ca nu a coborat atat cum trebuie, dar daca raportezi ca cati cm erau intre cauciuc si aripa atunci cand arcul era nou, o sa observi ca a dropul este cum scrie producatorul arcului sport

 

Acum nu zic nominal de weitec, ci doar generalizez..

Link to comment
Share on other sites

Poate careva sĂŁ-mi spunĂŁ care este distanta dintre janta si aripa (pe fata și spate) dupĂŁ montarea arcurilor eibach pro kit?

Mașina mea este un BMW 320D E46 FL cu suspensie stock și vreau sa montez arcuri eibach pentru un efect vizual mai plĂŁcut al mașinii.

Credeți ca mașina v-a avea garda la sol mai micĂŁ dupĂŁ schimbarea arcurilor având ĂŽn vedere cĂŁ arcurile stock sunt deja folosite de 9 ani.

Mulțumesc frumos pentru ajutor.

Link to comment
Share on other sites

Pentru cei interesat de drop ul real oferit de eibach pro kit , iata cateva poze cu suspensia "asezata"

 

Setup :

 

- Arcuri eibach pro kit 30/25

- Amortizoare Bilstein B4

- Roti : fata 17x8 cu 225/45 si spate 17x9j cu 245/40

 

Ca setup dayli use e super ok combinatia , nici prea joasa nici prea inalta ! O masuratoare exacta nu pot oferi , dar cred ca se observa destul de bine si la ochiul liber ! Cu jante pe 18 si gume cu talon de 40/35 efectul de drop se accentueaza !

 

 

http://img255.imageshack.us/img255/6700/20130307145732.jpg

 

http://img571.imageshack.us/img571/2475/20130307145657.jpg

 

http://img266.imageshack.us/img266/6923/20130307145649.jpg

 

http://img607.imageshack.us/img607/7037/20130307145628.jpg

 

http://img69.imageshack.us/img69/6162/20130307132017.jpg

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

am schimbat ieri arcurile, cu eibach 30/30. sunt mai bine decat ma asteptam..

 

am intentionat sa fac poze before/after dar pana am terminat s-a facut noapte afara si nu se mai vedea nimic

 

revin cu poze :)

 

ca si feedback, se simte foarte ok..doar putin mai rigida, dar e manevrabilitate mai buna

Link to comment
Share on other sites

@Devil sau cine mai are pe E46 Fl cu bara fata de Mtech2 eibach sau HR daca poate sa imi masoare distanta in cm care ramane intre asfalt si spliterele de pe bara de M(m-ar tenta sa schimb si eu arcurile, dar as vrea sa stiu dinainte cum e cu garda la sol, ca nu as vrea sa nu mai am unde sa parchez masina in fata blocului din cauza suspensiei).
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vad ca nu vrea nimeni sa ma ajute cu o masuratoare in cm(sa imi zica distanta intre spliterul de M tech 2 si asfalt).

Alta intrebare ar fi daca iau un kit de arcuri Eibach pro kit -3cm si le montez pe amortizoarele stock, bieletele antiruliu mai trebuiesc schimbate cu unele mai scurte sau nu( sau doar in cazul in care schimb toata suspensia cu una reglabila)

Alta chestie care ma macina ar fi ca eu am ca roti de vara pe masina Style 72 Oem, incaltate cu 225/45/18 fata spate(le-am gasit la pret bun si am zis ca e mai confortabila masina decat cu balon de 40), acum ma gandesc daca pun arcurile eibach oare sa fie probleme sa atinga in carenaje sau aripi/bari anvelopa?

Ms frumos si astept raspunsuri ca sa stiu ce sa comand zilele astea, ca am gasit pe spate un arcu rupt

Edited by auras_Gl
Link to comment
Share on other sites

am schimbat ieri arcurile, cu eibach 30/30. sunt mai bine decat ma asteptam..

 

am intentionat sa fac poze before/after dar pana am terminat s-a facut noapte afara si nu se mai vedea nimic

 

revin cu poze :)

 

ca si feedback, se simte foarte ok..doar putin mai rigida, dar e manevrabilitate mai buna

 

 

Asteptam pozele :download: :download:

Link to comment
Share on other sites

Alta intrebare ar fi daca iau un kit de arcuri Eibach pro kit -3cm si le montez pe amortizoarele stock, bieletele antiruliu mai trebuiesc schimbate cu unele mai scurte sau nu( sau doar in cazul in care schimb toata suspensia cu una reglabila)

N-au treaba. Bara stabilizatoare si bieletele antiruliu nu interfereaza in nici un fel cu garda la sol. Se rotesc in bucsele de pe lonjeroane atat cat au ele nevoie.

Link to comment
Share on other sites

MI-am montat si eu Eibach prokit. Ma abonez la ideea deja exprimata ca sunt pentru daily-drive varianta optima ca alegere confort/stabilitate. Ca informatie noua, pe masina mea - E46 coupe - NU coboara garda la sol deloc (sau insesizabil). Pentru cei care vor sa isi coboare coupeurile trebuie aleasa o varianta cu drop mai mare, arcurile sport ce sunt montate din fabrica sunt similare.
Link to comment
Share on other sites

MI-am montat si eu Eibach prokit. Ma abonez la ideea deja exprimata ca sunt pentru daily-drive varianta optima ca alegere confort/stabilitate. Ca informatie noua, pe masina mea - E46 coupe - NU coboara garda la sol deloc (sau insesizabil). Pentru cei care vor sa isi coboare coupeurile trebuie aleasa o varianta cu drop mai mare, arcurile sport ce sunt montate din fabrica sunt similare.

Ce fel de arcuri ai montat, ce drop ?

Link to comment
Share on other sites

MI-am montat si eu Eibach prokit. Ma abonez la ideea deja exprimata ca sunt pentru daily-drive varianta optima ca alegere confort/stabilitate. Ca informatie noua, pe masina mea - E46 coupe - NU coboara garda la sol deloc (sau insesizabil). Pentru cei care vor sa isi coboare coupeurile trebuie aleasa o varianta cu drop mai mare, arcurile sport ce sunt montate din fabrica sunt similare.

 

nu coboara ca alea vechi aveau vreo 10 ani + probabil si erau si ele lasate..

 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

MI-am montat si eu Eibach prokit. Ma abonez la ideea deja exprimata ca sunt pentru daily-drive varianta optima ca alegere confort/stabilitate. Ca informatie noua, pe masina mea - E46 coupe - NU coboara garda la sol deloc (sau insesizabil). Pentru cei care vor sa isi coboare coupeurile trebuie aleasa o varianta cu drop mai mare, arcurile sport ce sunt montate din fabrica sunt similare.

si-a montat edy la fostul coupe si era o diferenta enorma fata de ce avea inainte stock, nu inteleg de ce nu ti-a coborat ... poate nu ai ales arcurile bine, de exemplu daca ai un 320d si alegi niste arcuri de 318i nu o sa iti coboare in veci

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.