Jump to content

~~~Probabil cel mai cochet Service " mini showroom " Specializat BMW~~~


alex.teile

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Si eu ii recomand cu mare incredere pe baieti. Am fost acum cateva zile la ei pentru schimbarea cutie de viteze automata+revizia acesteia si vreau sa spun ca am ramas cu o parere foarte buna despre tot ceea ce insemna servicii oferite. Merita, zic eu, sa-ti lasi masina la tratament pe mana unor astfel de doctori.Sincer. Eu am facut-o si o voi mai face cu toata increderea!
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Luna ianuarie aduce celor care iubesc marca BMW si in special cei care conduc orice model BMW Seria 1 ( E81, E82, E87, E88 ,F20, F21) o reducere de 50% la Constatarea Generala (verificare motor + anexe, verificare punte spate, verificare punte fata) si DIAGNOZA in cadrul EFFICIENT SERVICES !

 

Serviciul este oferit pe baza de programare prealabila.

Edited by alex.teile
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Compania Efficient Services ofera clientilor sai in premiera un serviciu de inlocuire al cheilor dedicate masinilor BMW si MINI.

 

Acesta se aplica tuturor modelor BMW si MINI din ultimii ani, si ofera clientilor garantia unei lucrari de calitate la standarde BMW Germania.

Cheile care pot sa fie inlocuite si initializate de noi sunt cele Diamond, Smart Key, Smart Key gama F Series si BMW Wallet & Adaptor.

Pentru oferta ne puteti contacta telefonic sau prin e-mail.

 

Adresa:

Bulevardul Timisoara Nr. 103-111,

Sector 6 Bucuresti, Corp B4 Complex Bucuresti Construct

 

E-mail:

contact@efficientservices.ro

 

Telefon:

+40 723 773 889

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Compania Efficient Services ofera clientilor sai serviciu de update pentru sistemul de navigare cu ultimele software originale BMW.

 

De asemenea se pot activa si diferite functii speciale ale sistemelor de navigare originale dedicate masinilor BMW si MINI.

Sistemele utilizate sunt BMW Road Map Europe 2014, Road Map Europe Premium 2014, Road Map Europe Motion 2014 USB si Road Map Europe NEXT 2014-2015.

Pentru oferta ne puteti contacta telefonic sau prin e-mail.

 

Adresa:

Bulevardul Timisoara Nr. 103-111,

Sector 6 Bucuresti, Corp B4 Complex Bucuresti Construct

 

E-mail:

contact@efficientservices.ro

 

Telefon:

+40 723 773 889

Edited by alex.teile
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat anul trecut la ei discuri/placute fata, insa nu am fost deloc incantat. Baiatul care a lucrat era novice:

 

- mi-a impins pistonasul etrierului inapoi si mi-a varsat lichidul din borcan de cugea pe sub masina. Abia cand i-am atras atentia si la insistentele mele a aruncat o sticla de apa in sila pe-acolo pe unde cursese lichidul.

- l-am pus sa scoata scoata din lichidul de frana din borcan cu o seringa si mi-a pierdut garnitura de la capacul borcanului. Cand am gasit-o (eu) picata pe-acolo si i-am spus s-o puna inapoi, m-a lovit cu replica: "asta nu e de aici, este de la filtrul de combustibil, ca e unsuroasa" (ce-are a face coada vacii cu stampila primariei?!). M-am rezumat la a ma murdari eu pe maini si mi-am montat-o singur.

- l-am rugat (de 2 ori) sa-mi curete bolt-urile pe care gliseaza etrierii - a refuzat, pe motiv ca "merg si-asa" si ca "nu trebuie". I-a montat la loc la fel de murdari si plini de mizerie cum i-a scos. Era treaba de 5 secunde.

- aveam suportul ce tinea senzorul de uzura de la placute rupt, asa ca l-am intrebat daca il au sau daca il pot comanda. Raspunsul a venit sec: "nu", si mi-a infasurat senzorul pe-acolo cum a stiut el. Chiar as fi dorit sa-si dea interesul si sa mi-l comande, dar nah, era greu, si probabil prea ieftin ca sa-si dea osteneala. Am renuntat a-i mai adresa intrebari si am preferat sa ma tirez cat mai repede de-acolo.

 

Per total, strict din cauza mecanicului, mi-au lasat o prima impresie proasta, de service fara simt de raspundere. Daca si un schimb de placute il fac in bataie de joc, nu stiu cum procedeaza la lucrarile mai complexe.

Partea de receptie a clientului a fost ok, insa asta vine pe locul 2 atunci cand mergi la un service auto.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat anul trecut la ei discuri/placute fata, insa nu am fost deloc incantat. Baiatul care a lucrat era novice:

 

- mi-a impins pistonasul etrierului inapoi si mi-a varsat lichidul din borcan de cugea pe sub masina. Abia cand i-am atras atentia si la insistentele mele a aruncat o sticla de apa in sila pe-acolo pe unde cursese lichidul.

- l-am pus sa scoata scoata din lichidul de frana din borcan cu o seringa si mi-a pierdut garnitura de la capacul borcanului. Cand am gasit-o (eu) picata pe-acolo si i-am spus s-o puna inapoi, m-a lovit cu replica: "asta nu e de aici, este de la filtrul de combustibil, ca e unsuroasa" (ce-are a face coada vacii cu stampila primariei?!). M-am rezumat la a ma murdari eu pe maini si mi-am montat-o singur.

- l-am rugat (de 2 ori) sa-mi curete bolt-urile pe care gliseaza etrierii - a refuzat, pe motiv ca "merg si-asa" si ca "nu trebuie". I-a montat la loc la fel de murdari si plini de mizerie cum i-a scos. Era treaba de 5 secunde.

- aveam suportul ce tinea senzorul de uzura de la placute rupt, asa ca l-am intrebat daca il au sau daca il pot comanda. Raspunsul a venit sec: "nu", si mi-a infasurat senzorul pe-acolo cum a stiut el. Chiar as fi dorit sa-si dea interesul si sa mi-l comande, dar nah, era greu, si probabil prea ieftin ca sa-si dea osteneala. Am renuntat a-i mai adresa intrebari si am preferat sa ma tirez cat mai repede de-acolo.

 

 

 

per total, strict din cauza mecanicului, mi-au lasat o prima impresie proasta, de service fara simt de raspundere. Daca si un schimb de placute il fac in bataie de joc, nu stiu cum procedeaza la lucrarile mai complexe.

Partea de receptie a clientului a fost ok, insa asta vine pe locul 2 atunci cand mergi la un service auto.

Buna ziua ,

 

Foarte probabil sa fie o confuzie si sa va referiti la alt service. Dar daca sustineti ca lucrarea in cauza a fost efectuata in acest service , va rugam a avea amabilitatea de a atasa factura pe care ati primit-o pentru serviciile prestate. In aceasta maniera am putea identifica mecanicul care a lucrat la masina Dvs. Totodata dupa data facturii , putem accesa imaginile aflate pe hard disk-ul ce inmagazineaza informatiile din service.Va rugam a ne transmite si numarul auto sau numele Dvs . Este foarte important ca in sprijinul afirmatiilor Dvs sa primim un document care sa ateste ca masina a fost intr-adevar in service-ul mai sus amintit.(factura , certificat de garantie , comanda de lucru, etc.)

 

Cu stima ,

 

 

Alexandru Dinoiu

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu este nicio confuzie. Chiar acum am fost sunat de cineva de la service pt a-si cere scuze, deci presupun ca ati facut cumva asocierea intre userul meu si mine. Cu siguranta am si factura pe undeva pe-acasa, insa nu cred ca mai este necesara in aceste conditii.

 

Eu nu am nicio pretentie, doar mi-am exprimat punctul de vedere vis-a-vis de interactiunea pe care am avut-o la respectivul moment.

In orice caz, am apreciat telefonul pe care l-am primit de la dvs. si poate o sa va iau din nou in considerare pe viitor.

 

Numai bine.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Detailing Interior BMW X6 35d 2014

 

Echipa Efficient Services prezinta serviciul de detailing pentru masini.

 

Toate masinile care primesc un detailing interior au scaunele scoase pentru a se curata inclusiv sinele pe care culiseaza acestea.

 

http://www.news.bmw-teile.ro/detailing-interior-bmw-x6-35d-2013/

 

Date de contact

 

Adresa:

Bulevardul Timisoara Nr. 103-111, Sector 6 Bucuresti, Corp B4 Complex Bucuresti Construct

 

E-mail:

contact@efficientservices.ro

 

Telefon:

+40 723 773 889

+40 741 269 385

+40 748 385 269

Link to comment
Share on other sites

salut,am observat ca aveti si serviciu de vopsitorie,am un E30 coupe care as vrea sa il vopsesc integral,masina e dezechipata(nu mai are interior,instalatie electrica, motor, cutie , evacuare) culoarea ar fi alpinweiss 2,imi poti spune te rog o cotatie aproximativa?multumesc
Link to comment
Share on other sites

salut,am observat ca aveti si serviciu de vopsitorie,am un E30 coupe care as vrea sa il vopsesc integral,masina e dezechipata(nu mai are interior,instalatie electrica, motor, cutie , evacuare) culoarea ar fi alpinweiss 2,imi poti spune te rog o cotatie aproximativa?multumesc

Salut, ai PM!

Link to comment
Share on other sites

Am facut revizia la X5 la ei:

1. Pretul a fost sub cel de la reprezentanta avand in vedere ca s-au folosit numai produse originale.

2. Am putut sta langa masina (desi am intrat doar odata sau de doua ori).

3. Curatenie asa cum este normal intr-un service civilizat.

4. Mi-au facut si o constatare generala in pretul de revizie.

5. Receptia...nota 10.

 

Per total am fost foarte multumit de serviciile prestate de catre ESS. Voi reveni cu placere.

 

P.S. Zici ca fac reclama...Dar am factura care atesta ca eu i-am platit pe ei nu invers :thumbsup:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

1. Pretul a fost sub cel de la reprezentanta avand in vedere ca s-au folosit numai produse originale.

De curiozitate, cu cat a fost mai mic pretul lor fata de cel din reprezentanta? Eu cand am intrebat mi-au facut o oferta cu mai putin de 100 Lei sub pretul de la MHS asa ca, evident, am mers in reprezentanta.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Restaurare BMW E30 motor M42-Schimbare distributie 318 iS

 

Restaurarea se refera la motorul pe benzina M42 care benefeciaza si de o schimbare de distributie.

 

http://www.news.bmw-teile.ro/restaurare-bmw-e30-motor-m42/

 

Efficient Mobile Services

 

Date de contact

 

Adresa:

Bulevardul Timisoara Nr. 103-111, Sector 6 Bucuresti, Corp B4 Complex Bucuresti Construct

 

E-mail:

contact@bmw-teile.ro

 

Telefon:

+40 723 773 889

+40 741 269 385

+40 748 385 269

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Retrofit sistem navigatie BMW E46 2014-Dynavin E46 D99 montaj Efficient Services

 

 

Nu de putine ori ne-am aflat in situatia de a conduce o masina cu un sistem multimedia care nu mai corespunde normelor tehnologice ale prezentului.

 

Un asemenea exemplu este si acest BMW E46 care a primit in cadrul Service-ului dumneavoastra BMW Efficient Services un nou sistem multimedia dedicat pe aceasta serie BMW.

Sistemul are navigatie 2014 cu intreaga harta a Romaniei, sistem Bluetooth care se monteaza in spatele oglinzii retrovizoare centrale si o camera video montata in portbagaj.

 

http://www.news.bmw-teile.ro/retrofit-sistem-navigatie-bmw-e46-2014-dynavin-e46-d99-montaj-efficient-services/

 

Efficient Mobile Services

 

Date de contact

 

Adresa:

Bulevardul Timisoara Nr. 103-111, Sector 6 Bucuresti, Corp B4 Complex Bucuresti Construct

 

E-mail:

contact@bmw-teile.ro

 

Telefon:

+40 723 773 889

+40 741 269 385

+40 748 385 269

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.