Jump to content

~~~Probabil cel mai cochet Service " mini showroom " Specializat BMW~~~


alex.teile

Recommended Posts

Un articol cel putin interesant , procedura corecta de schimbare a distributiei la N47

 

http://www.news.teil...istributie-n47/

 

De acord, dar vine urmatoarea intrebare (logica dealtfel): de ce atunci masinile care au rechemare nu sunt reparate dupa aceasta procedura? Nu o respecta BMW? Sau cand e pe banii clientului e o procedura, si cand e pe banii lor e cealata? My 2 cents...

 

LE: Aaaah, si pentru cine nu stie, mai este o chestie, pe care o sa o detaliez cand o sa imi fac timp. Cine isi imagineaza ca primeste garantie la piesele originale achizitionate din alte parti decat reprezentanta, se insala amarnic. O sa revin cu detalii, insa e mult de scris si inca nu am timp sa fac asta.La fel si in cazul distributiei, sper ca toata lumea este constienta ca desi piesele sunt originale, BMW nu va da niciodata garantie pe piesele montate intr-un service fie el si autorizat RAR. Asa-zisa garantie o da service-ul cam pe barba lui in realitate, si oricum o da un an (nu 2, cum este legea in Romania), si oricum intr-un an n-o sa parcurga nimeni 100k, deci riscurile sunt....

 

 

Edited by mcliviu
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Si ca sa nu creada cineva ca sunt partinitor, ipocrit sau subiectiv, eu am fost in acest service de mai multe ori, si am gasit si bunavoita cateodata, dar si lipsa de interes. Am verificat acolo (mecanic si tester) masina actuala, si pot spune ca mecanicii de acolo au fost foarte rigurosi, si au explicat tot, plus ca au raspuns la toate intrebarile, si poti vedea singur pentru ca poti sta langa masina.

 

La noi comerciantii cresc preturile in functie de nr de clienti, nu neaparat in functie de calitatea serviciilor, sau normarea timpului (vezi ce spunea Bala pe un alt topic cu schimbarea filter polen care dureaza 5 minute si pretul din reprezentanta). O comparatie pe care imi place sa o fac este cu serviciile de la noi din zonele montane sau de pe litoral, care, sa recunoastem, sunt o japca. Insa, atata vreme cat exista clienti care platesc (unii si in avans chiar!), si mecanicii nu stau degeaba, nu exista absolut niciun interes de a imbunatati calitatea relatiei cu clientul, recomandarile de feedback si asa mai departe. Se aplica din pacate principiul romanesc de "merge si-asa". Abia in momentul in care apare o "criza", ne gandim sa schimbam ceva. Si cumva este de inteles, din moment ce acest service nu este o comunitate de intrajutorare, ci are ca obiectiv final un singur lucru: profitul.

 

 

 

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am fost de doua ori in acest service. Odata am plecat cu buza umflata, banii dati si ceasurile de la X5 distruse. A doua oara am fost cu o alta problema si am plecat si cu banii dati si fara rezolvarea problemelor. Am desfacut sa vad ce au lucrat si calitatea lucrarilor. Are rost sa va spun de fire legate cu izolir de instalatii electrice de casa? Inadituri si calitate de 2 lei... Mai mult, a refuzat returnarea banilor desi i-am prezentat intr-un mod civilizat problemele constatate, insa Alex a ales sa ii creada pe inginerii lui, practic, clientul e un mincinos. Nu vreau sa detaliez, nu sunt genul care ma uit la bani pierduti, dar ma uit la gest. Urmatorul pas va fi sa-i fac o reclamatie pentru faptul ca nu a emis factura, bon fiscal sau orice alta forma legala de tranzactionare a unui serviciu. A doua reclamatie va fi la politie pentru ca "au pierdut" o piesa pentru care nu am fost nici despagubit nici piesa nu am primit-o inapoi. Ce sa zic, mergeti la Alex daca aveti nevoie sa va simtiti ca in Romania.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Cum adica ceasurile distruse? Ce s-a intamplat? Eu am primit bon si factura de fiecare data, problemele sunt altele. Saptamana viitoare o sa fiu in concediu, si o sa am timp sa povestesc pe larg experienta mea (cu copii dupa facturi, conversatii email, poate o sa dau si convorbirile telefonice). Stay tuned.:rolleyes:

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Daca nu mi se rezolva problema, voi face si eu acelasi lucru. Momentan, i-am dat posibilitatea sa rezolve problema cumva.(astept de aproape o luna, dar stim toti ca este un om foarte ocupat si prioritizeaza - aici am citat). Referitor la ceasuri, problema care a fost acum 2 ani, o pot povesti pentru ca nimeni nu m-a despagubit cu nimic. Masina era un X5 4.4i cu ceasuri originale. Am gasit pe ebay in germania ceasuri de 4.6is, le-am luat, le-am adus la el. Mi-a spus ca e nevoie de rescriere cip din ceasuri cu vin-ul masinii ca sa functioneze. Am stat toata ziua acolo cu ei timp in care mi-am facut treaba de servici,pentru ca nu aveam incredere sa las masina pe mana nimanui. Vali colegul lui Alex a lucrat la ceasuri. Dupa 1000 de probe pe masina cu ceasurile desfacute bucati si reglaje manuale de limbi (cu mana) a decis ca totul e gata si pot pleca. Am platit 200 lei pe manopera cu mentiunea ca totul functioneaza perfect. Masina era pe rezerva, acum de benzina era culcat la pamant, mi s-a recomandat sa ma duc sa alimentez urgent pentru ca masina a stat mult pornita si nu e tocmai economica. M-am oprit in prima pompa, am alimentat, acul de benzina nu s-a ridicat niciun pic. Am plecat cu motorul rece de acolo, acul de temperatura nu se ridicase nici la benzinarie. Am strabatut tot Bucurestiul cu masina si niciunul din ace nu s-a miscat vreun mm. L-am sunat pe Alex, i-am spus ce se intampla, mi-a spus ca ma va chema el intr-o zi sa se uite la ele. Dupa o zi am constatat ca acul de la turometru ramanea agatat la 1500 ture si cadea la relanti daca ii dadeai un bobarnac in geam. Dupa alte doua zile displayul de la computerul de bord a cedat si arata doar linii. Am tot insistat la Alex si explicatia a fost ca devina sunt ceasurile in care s-a mai umblat si ei nu au facut decat sa rescrie un cip, nicidecum sa umble la ace, in conditiile in care eu fusesem toata ziua acolo si vazusem ce a facut.... De scarba, i-am urat de bine in gand si m-am impacat cu ideea. Nu stiu inca si nu voi sti niciodata de ce am fost atat de prost sa mai vin si a doua oara sa-si bata joc de mine. Motivul a fost ca mi-a promis Alex ca se ocupa el personal, am observat ca isi schimbase atitudinea, ca totul era diferit.Mare greseala.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Datorita unor probleme, Alex nu mai reuseste de ceva timp sa intre pe forum si nici resetarea parolei nu pare sa functioneze. Poate un moderator reuseste sa identifice problema. Intre timp, voi posta raspunsul lui Alex in legatura cu situatiile reclamate:

 

 

"Sunt de acord ca timpul de raspuns la solicitari este foarte mare si incercam sa rezolvam aceasta situatie ,insa la fel de bine este stiut ca nu gasesti specialisti pe toate drumurile, motiv pentru care in momentul de fata, dupa nenumarate experiente neplacute cu oamenii de birou, am ales sa ma ocup personal de parte de devizare si ofertare tocmai ca sa fiu in contact direct cu utilizatorul final si sa primesc feedback in mod direct de la acesta.

 

In ceea ce priveste partea tehnica, sau maniera in care prestam serviciile , ma indoiesc ca suntem atat de slab pregatiti pe cat sustin unii sau altii, insa si aici exista posibilitatea de a imbunatati cate ceva. Este foarte adevarat ca nu punem in contact direct mecanicul cu clinetul la telefon, intrucat nu exista posibilitatea de a efectua o constatare prin telefon, mai mult sa ne asumam o constatare sau o eventuala reparatie prin telefon. Totusi incercam pe cat posibil sa ascultam descrierea problemei pe care o relateaza clientul si sa incercam sa venim cu o idee cam ce ar putea fi stricat la masina, dar intotdeauna chemam masina in service pt constatare.

 

De acord sunt si cu faptul ca o buna parte dintre masinile echipate cu motoare N47 , ajung in service -ul nostru reclamand diferite probleme si constatam ca masinile prezinta un zgomot anormal al motorului atat in sarcina cat si la relanti. In momentul in care consideram ca masina prezinta un zgomot cat de mic, avizam clientul si recomandam inlocuirea distributiei, insa niciodata nu spunem cat ar mai putea sa mearga masina intrucat nu putem aproxima. Mai mult spunem ca masina poate sa mai mearga 50 000 de km sau poate sa mai mearga 500 si distributia sa se rupa. Cert este ca nu suntem noi factori de decizie sau formatori de opinie. Decizia finala si parerea asupra constatarii o faceti voi.noi doar recomandam, niciodata nu decidem pentru client. Acum daca parerea ne este impartasita sau nu sau daca este considerat oportun de catre voi sa aveti incredere in competenta noastra, asta ramane tot la latituniea voastra.Ce este cert, este ca am inlocuut distributii conform procedurii de lucru detaliata de ISTA si nu am avut reclamatii sau probleme pana in acest moment.

Constat ca exista useri ai BMW Club care considera ca a fost pus un diagnostic gresit si ca masinile circula de cca 10 luni fara probleme. Pot spune doar ca ma bucur pentru acest lucru , intrucat clientul nu a platit bani pana in acest moment. Intrebarea este urmatoarea : cam cat mai poate circula masina fara sa se inlocuiasca distributia??? Aici este vb despre masina Dl. Ivascu, masina care a fost reparata la noi conform constatarii noastre, respectand procedura de instalare descrisa de catre ISTA, totusi distributia nu a fost inlocuita. Reparatia s-a rezumat la inlocuirea amortizoarelor. Pana acum clientul nu a reclamat o reparatie sau inlocuire defectuoasa. Speram ca nu am dezamagit.

 

In ceea ce priveste preturile practicate, mentionez ca niciodata nu am bagat mana in buzunarul clientului, mai mult, am iesit in intampinarea acestuia prin a oferta 1 procent peste pretul nostru de achizitie pentru piesele necesare la inlocuirea distributiei, conditionand doar maniera in care se efectueaza aceasta inlocuire, respectiv a se inlocui conform ISTA. Este evident ca pretul este pe masura , insa noi platim piesele catre furnizor , nu sunt primite cadou. Cat despre manopera este normal sa fie la un pret destul de mare , intrucat lucram cca 4 zile in vederea inlocuirii distributiei. Mai nou, BMW a configurat un SDV, care ne permite sa instalam distributia in maniera corecta fara a mai demonta chiulasa de pe masina si fara a mai demonat motorul de pe masina. Procedura se aplica pt toate motoarele mai putin pt masinile xdrive, acolo fiind mult mai comfortabil sa demontezi motorul de pe masina. Cu alte cuvinte, costurile se reduc considerabil intrucat anumite piese nu se mai inlocuiesc si teoretic mai putine ore pt manopera.

 

In ceea ce priveste reclamatiile la adresa mea sau la adresa service-ului sau a colegilor mei , punctual o sa evidentiez 2 situatii:

 

Situatia 1. Cazul lui Liviu Bratu, cu privire la inlocuirea unui convertor de presiune.

Masina lui Liviu a ajuns in service in urma cu aproximativ 1 an si jumatate. Clientul reclama ca masina nu trage. A fost recomandata verificarea turbinei, lucru care a fost efectuat intr-un sevice partener. Clientul considera ca nu e cazul sa mai recomand service uri partenere. De acord cu asta si asumat.

Recomandam inlocuirea convertorului de presiune, clientul este de acord, inlocuim si masina functioneaza normal. Dupa aproximativ un an de zile de la momentul inlocuirii, clientul reclama faptul ca piesa inlocuuta face un zgomot anormal, insa masina functioneaza. Constatam acelasi lucru, reclamam furnizorului situatia si solicitam garantie pt clientul nostru. Furnizorul stabilieste o procedura complicata. Convenim cu acesta sa transmita o alta piesa pe care o achitam noi, intr-adevar dupa o perioada destul de lunga, considerand ca este normal ca furnizorul sa raspunda pt garantia piesei in fata noastra si noi in fata lui Liviu.

Mentionez ca Liviu a avut ocazia sa cunoasca reprezentantul furnizorului si ca au foat evidentiate aspectele in care se acorda garantia .

Montam intr-un final piesa obtinuta ca si garantie, montajul a fost efectuat pe costul nostru atat piesa cat si manopera.

Dupa o perioada relativ scurta, clientul reclama acelasi zgomot, produs de acelasi reper.am chemat masina in service pt investigatii suplimentare. Am verificat, am constatat ca masina se comporta normal insa piesa face zgomot din nou. Am recomandat lui Liviu sa verifice suplimentar masina si in alt service ca poate nou ne scapa ceva. Dupa ce a vizitat una dintre reprezentante, a inlocuit piesa , masina finctioneaza normal si fara zgomot. Sa speram ca in continuare sa finctioneze in aceeasi maniera corecta si curata. La momentul verificarilor suplimentare am efectuat diverse proceduri si am montat diverse elemente pe masina in speranta ca vom reusi sa identificam problema. Din pacate nu am reusit. Clientului nu i-a fost solicitata niciodata achitarea unei facturi pt verificarile suplimentare si pt testarea cu alte componente montate pe masina. Cert este ca Liviu a fost dezamagit ca nu am reusit noi sa identificam problema. Ne pare rau pt acest lucru si speram ca pe viitor sa fim pe placul clientului. Totusi , chiar si cu aceasta situatie sa spunem nerezolvata, Liviu continua sa programeze masini in service si revine in service ul nostru, fapt care arata ca totusi este multumit de servicii mai putin de timpul de raspuns. S-a notat si asta si speram sa rezolvam cat de curand.

 

In cazul al 2 lea , este vorba despre Razvan.

 

Este adevarat ca Razvan a ajuns in service in urma cu ceva timp cu o situatie de rezolvat vis a vis de ceasuri pt BMW X 5 E 53.

 

Sunt de acord cu Razvan ca ceasurile nu au fost functionale in totalitate dupa interventia asupra lor. Cu ce nu sunt de acord este faptul ca ceasurile nu au fost lucrate de catre mine ci de un colaborator. Nu pot spune ca ceasurile au fost stricate dupa ce Vali a lucrat la ele, insa nici nu pot spune ca ceasurile au fost functionale inainte de interventia asupra lor. Cert este ca la momentul in care Vali a lucrat la ele , mi -a fost indicat faptul ca ceasurile prezinta lipituri vechi pe procesor, fapt care arata ca au mai fost facute interventii asupra lor. Am comunicat si asta lui Razvan. Sunt de acord ca nu a fost gasita o solutie in ceea ce priveste reparatia lor sau inlocuirea lor insa nu pt ca noi am refuzat, ci pur si simplu pt ca nu am mai fost contactati pt aceasta situatie pt care nu stim daca suntem sau nu raspunzatori , avand in vedere interventiile anterioare asupra ceasurilor . A nu se lua totusi in considerare aspectul urmator, respectiv a se asocia numele lui Vali cu faptul ca el este angajat al service ului. Vali este colaborator, este independent si lucreaza cu mai multe service-uri. Iar parerea mea este ca este un tehnician foarte bun si asta o pot confirma foarte multi dintre voi.

 

In situatia a doua , respectiv prezenta lui razvan in service cu o a doua masina, mentionez urmatoarele aspecte.

Razvan are dreptate partial in ceea ce priveste retrofiturile realizate.

 

Situatia este urmatoarea. Clientul a furnizat toate piesele in vederea realizarii retrofiturilor, respectiv:

 

Scaune cu functie activa(partial montate de catre client)

Maneta cruise control(piesa pt alt model, incompatibila cu masina)

Kitt retrofit cic(incomplet, fara antena gps,fara cotiera, cu ornament fara decupaj idrive model cic...etc)

 

Razvan are dreptate cu privire la o buna parte dintre aspecte, respectiv vis avis de faptul ca lucrurile nu au fost functionale in intregime in momentul realizarii retrofiturilor.

Cert este ca am reusit sa adaptam lucrurile.furnizate de catre client prin modificari si am reusit sa realizam partial retrofiturile. In mod normal trebuia sa primim toate piesele conforme fara sa aducem modificari, gresala noastra este ca am acceptat sa facem un compromis si sa incercam sa adaptam. In mod normal refuzi o astfel de lucrare. Gresala noastra aici. Din pacate nu am avut suficient timp sa reglam toate aceste lucruri intrucat Razvan a motivat ca are nevoie de masina. Pe o parte codam un element si apoi codam un altul care ne baga in avarie o parte din masina. Si construiam ca Mesterul Manole ziua si se darama noapte. Poate daca mai aveam timp la diapozitie reuseam sa multumim pe toata lumea. In ceea ce priveste piesa ratacita la noi in garaj,am intrebat pe fiecare dintre colegi despre existenta ei si am scotocit fiecare colt al garajului si nu am gasit nimic. Este foarte urat sa insinuezi ca ne-am fi insusit piesa. Nu am foat hoti niciodata si nici unul dintre colegii mei nu este hot. Este normal sa bag mana in foc pt ei si sa ii cred intrucat lucrez cu oamenii acestia de ani buni. Inainte de a reclama Razvan pe BMW Club aceasta situatie si ajume Luni, l -am sunat personal si i -am spus ca nu am uitat de ce a reclamat si ca fac verificari in continuare sa stabilesc ce s -a intamplat cu piesa , totodata cu calitatea lucrarii care el nu este multumimt. Mai mult , chiar daca masina a vizitat alte garaje dupa ce a plecat de la noi si s -ar fi putut rataci piesa in alte locuri, i -am spus ca am transmis solicitari ptr o piesa similara si o sa o iau pe barba mea cum spune Moga, intrucat Razvan sustine ca mi -a lasat -o chiar mie. Nu il contrazic , dar pur si simplu nu imi amintesc de pieaa lui absolut nimic. Recunosc ca sunt obosit si am un deficit de atentie , insa hot nu am fost niciodata. Am preferat sa imi asum cele spuse de Razvan si sa caut o alta piesa ,ca poate omul are dreptate. Nu am argumente nici pro nici contra. In ceea ce priveste calitatea lucrarilor, am transmis clientului ca vreau sa vad masina si pe timpul mei si pe costul meu vreau sa demontez si sa inspectez fiecare aspect pe care il reclama si sa confrunt lucrurile cu angajatii service ului care sustin lucruri diferite, urmand ca in cazul in care unul sau altul are dreptate sa gasim o solutie.

Nu pot sa fiu stapan pe timpul nimanui si nici nu pot sa raspund unei situatii ca si cum ai bate din palme, insa cert este un lucru si anume ca mai devreme sau mai tarziu , intotdeauna revin si caut sa multumesc pe fiecare.

 

Sunt un om asumat si nu imi asum doar din gura ci prin fapte, insa toate lucrurile trebuiesc analizate si programate conform programului ambelor parti implicate.

Sunt de acord si cu faptul ca fiecare are realitatea lui si ca poate uneori suntem in pozitia in care gandim cu inima in locul creierului, insa nu pot sa acuz niste oameni care pana acum nu au dezamagit doar pe baza afirmatiilor lui Razvan. Am cerut doar ca ce este corect sa fie corect si fata de mine si fata de echipa mea , totodata fata de Razvan .

 

In cazul in care lucrurile nu sunt conforme pozitiei uneia dintre partile implicate, va asigur ca situatia ar fi gestionata si rezolvata. Egal printr-o reparatie, inlocuire sau decontare partiala sau integrala a unui serviciu prost prestat sau a unui produs.

 

Cert este ca pt a realiza lucrurile acestea este nevoie de deschidere din partea ambelor parti in vederea realizarii obiectivului propus. In ceea ce ma priveste sunt in continuare interesat, sa rezolv orice situatie care genereaza efecte negative ca urmare prezentei in service ul pe care il administrez.

Totodata consider ca ratingul si feedbackul vostru se realizeaza nu numai pe baza lucrarilor efectuate in conditii de calitate si reusita , ci si pe baza manierei in care este gestionata o situatie negativa si care produce efecte sau costuri suplimentare pentru voi. Ptr ca aceste lucruri sa se realizeze este nevoie de ingaduinta din partea ambelor parti, diplomatie si dorinta de a rezolva situatia inainte de a deveni o problema. Cel mai important aspect , care nu trebuie neglijat, este timpul, timp care este pretios pt fiecare dintre noi. Sunt convins ca atat Liviu cat si Razvan vor confirma cel putin partila lucrurile descrise mai sus si vor transmite feedbackul lor ulterior gestionarii situatiei. Ambii mi -au parut oameni cu capul pe umeri si nici intr-un caz nu s-a pus problema ca unul dintre ei sau eu sa iesim pierzanti din oricare dintre situatii sau sa fim fortati sa ne evitam pe viitor.

 

Sper ca oricare dintre cei 2 mentionati anterior sau oricare dintre clientii nostrii sa ne acorde incredere chiar si in momentul in care considera ca ceva este in neregula, sa ne evidentieze problemele sau eventualele situatii fie transparent pe main sau pe pagina noastra de web.www.efficientservices.ro

Fie la adresa personala de mail alex.dinoiu@efficientservices.ro

 

Va asigur ca veti beneficia de toata atentia si tot sprijinul meu cat si al colegilor , cu rugamintea de a ne tolera cu privire la timpul de raspuns, intrucat aici suntem deficitari. Totusi orice situatie se rezolva.

 

In speranta ca am reusit sa beneficiez de atentia voastra, va multumesc pt timpul acordat in a lectura cele de mai sus. Imi cer scuze in fata celor carora nu am fost foarte operativ sau punctual si va asigur ca se lucreaza in vederea optimizarii timpului de raspuns cat si a procedurilor de lucru. Nu ezitati sa ma contactati, voi raspunde oricarei solicitari , indiferent daca ma avantajeaza situatia sau nu.

 

Cu stima ,

 

Alexandu Dinoiu"

  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Nu fac mare caz pe acest incident (petrecut in nov sau dec 2015 daca nu ma insel), pana la urma era doar o curea, insa m-a deranjat foarte tare nepasarea lui cand i-am spus ca a fost comandata la ei si montata tot acolo, precizand faptul ca am facturile acasa...am primit un doar zambet sec ca si raspuns, apoi s-a trecut la subiectul distributie...Deci..cu asa atitudine cu siguranta voi reveni cu drag acolo :flowers:

Sau poate ar fi trebuit sa trimit pe cineva de gen masculin cu masina in service, se pare ca, ca si femeie, fie esti tratata cu seriozitate maxima (cu ghilimelele de rigoare), fie pleci cu piese schimbate, puse invers...etc :rolleyes: dar nu ma mai mir, asta e Romania :goodjob:

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg cum ar putea fi montata o curea invers si sa si functioneze.

Cat despre distributie, specifica faptul ca ei nu obliga clientul ( ar fi si culmea:)) ) , dar ca doar recomanda.

Pai eu inteleg sa recomanzi cand chiar trebuie, ca asa ce facem recomandam la toate n47 care ne intra in service? Din punctul asta de vedere, eu as avea mai mare incredere in Filaret, Proleasing, decat intr-un service care pana la urma urmareste doar profitul. Adica daca tie ca si client total habarnist si speriat de ce citesti pe forum esti anuntat ca "da domle recomandam sa schimbati distributia, ca poate crapa motorul", atunci tu o schimbi ca in fond ei incaseaza 90 miliaone sau cat o fi ( ca vorba aia calitatea costa dupa cum scrie pe acolo), iar lor nu ai ce sa le reprosezi ca doar "nu ti-au bagat mana in buzunar". :)) practic e interpretabila situatia pt ca tu n-ai de unde sa stii daca chiar trebuia schimbata distributia.

Parerea mea e ca mai bine ceri si o parere de la un alt service, preferabil reprezentanta.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu, chiar nu ma pricep la mecanica. Am apelat la ei, deoarece aveam o parere cat de cat buna + ca citisem si parerile colegilor de pe forum.

Pe mine m-a socat ca desi mi s-a spus ca e montata invers, nici macar nu mi-a spus daca e ok sa circul asa...ce se intampla etc...

In fine, se mai intampla :rolleyes: Legat de distributie, am primit niste recomandari de la colegi si voi merge sa vedem daca va necesita schimbul acum...

Link to comment
Share on other sites

Garantat zic sa schimbi distributia,bine in aceasi teorie poti sa schimbi un motor intreg,si clar interesul lor e sa iti ia cat mai multi ban,dar parca nu chiar in "halul" asta.Am trimis coleg la ei,au recomandat schimb distributie iar undeva pe acolo aparea si capac culbutori de ex ,pe langa alte piese care nu cred ca ar fi avut legatura cu distributia.Ma rog paranoia asta cu pica distributia prinde bine la serviceuri,acum ca o faci si cu 9000 lei si cu 3000 lei tine de fiecare service,din ce am inteles piesele nu sunt extrem de scumpe manopera difera in schimb,de ex la xdrive cum s-a zis trebuie dat jos motorul de pe masina,la rwd merge schimbata prin spate si or mai fi in functie de model ceva particularitati. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Garantat zic sa schimbi distributia,bine in aceasi teorie poti sa schimbi un motor intreg,si clar interesul lor e sa iti ia cat mai multi ban,dar parca nu chiar in "halul" asta.Am trimis coleg la ei,au recomandat schimb distributie iar undeva pe acolo aparea si capac culbutori de ex ,pe langa alte piese care nu cred ca ar fi avut legatura cu distributia.Ma rog paranoia asta cu pica distributia prinde bine la serviceuri,acum ca o faci si cu 9000 lei si cu 3000 lei tine de fiecare service,din ce am inteles piesele nu sunt extrem de scumpe manopera difera in schimb,de ex la xdrive cum s-a zis trebuie dat jos motorul de pe masina,la rwd merge schimbata prin spate si or mai fi in functie de model ceva particularitati.

 

Capacul culbutori integreaza filtrul epurator mai nou la anumite modele . A mentionat mai sus ca acum vor mai scadea preturile pt ca nu se va mai demonta chiulasa . Eu am primit oferta pt distributie N47 E90 6700 ron ,masina nu e xdrive, oferta in cadrul careia manopera costa 1774,19 ron respectiv 2200 ron cu TVA . Un pret care este perceput de toti pe unde am intrebat , poate chiar mai scump , ma refer strict la manopera . Restul de 4500 ron reprezinta piese in cadrul ofertei de pe forum , mai exact pret de achizitie si implica ceva mai multe repere decat am primit in cadrul altor recomandari . Strict dpdv al manoperei mie imi pare acceptabil .

 

Evident ca recomandarea exista pt N47 , multi schimba preventiv , problema e binecunoscuta . E ca la dr , te duci si ceri mai multe pareri nu te obliga nimeni sa mergi acolo .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Eu cand scriam mai demult ca oamenii nu-s in stare sa schimbe un set de placute de frana calumea, voi vorbiti de montat fire pe CAN si activat chestii, mult peste nivelul de Dorel :) Eu n-am mai calcat pe la ei de-atunci, si zau ca n-am plans o secunda.
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.