Jump to content

Bmw X3 trepidatii si 4X4


Recommended Posts

Detin un Bmw X3 2.0d cumparat la sfarsitul lui 2008. Tin sa mentionez ca, pana nu am avut motorul spart de lantul de distributie nu am avut nicio problema la ea. Din fericire pentru mine BMW Bavaria a sarit in ajutor repede si mi-a dat un motor nou nout pe care inca mai am garantie. Inainte de a se rupe lantul de distributie am fost cu masina in service de TREI ORI!!!! Am spus clar ca ceva nu e in regula si ceva bate. Au spus ca nu e nimic si ca pot sta linistit. Nu a fost cazul. Toata chestia se intampla in Bmw Cluj.

 

Asta doar sa va faceti o parere despre meseriasii de la noi. Bun. Revenind la subiect. Intampin doua probleme care mie mi se par grave:

1. La schimbarea de viteze ( tin sa mentionez ca masina are cutie automata ) acul merge undeva la 1.1 pe axa turometrului si masina vibreaza vizibil. Vibreaza gen "nu ai schimbat viteza bine si e prea mare" la cutia manuala. Parca masina se chinuie sa traga si tremura.

Am dus-o de vreo patru ori la Bmw Cluj, au spus ca nu e nicio problema. Am mai consultat ceva experti tot ce mi-au putut zice e ca s-ar putea, desi ei nu stiu, sa fie ceva cu softul de la cutie. Sau cu altceva, nu e sigur. Nu se prea pricep.

 

1. Mi-am schimbat cauciucurile si jantele. Dupa aceasta schimbare sistemul 4X4 intra aproape in orice curba o iau un pic mai tare ( atentie: nu sunt vitezoman dar sistemul intra in situatii cand nu ar trebui ). Aveti idee cine e in stare si poate regla un astfel de sistem? Bmw Cluj nu se pricep la asa ceva, ori altceva.

 

M-ar interesa urmatoarele:

Ati intampinat astfel de probleme?

Care ar fi cauza?

Unde ma pot duce sa pot da si eu de un meserias bun sa imi zica: Uite frate, asta nu e buna ti dusa. Trebuie facut asa si asa. Ca vine vorba de soft, ca vine vorba de 4X4. Sa stie ce vorbeste. M-am saturat de balbaieli si propozitii care li se termina cu semnul intrebarii.

Edited by revanger
Link to comment
Share on other sites

pai , sa fie dealer, sau ceva care repara bmw, nu orice tilicari.

 

si oricum,nu vorbsti la tel. intai?

 

eu asa as face.

 

la x3 e si o problema mai delicata, sunt putine si nu se pricepe oricine la ele, aici la noi.

 

 

 

am impresia ca si Szeged-u are dealer bmw, nu stiu sigur,

Edited by sbircris
Link to comment
Share on other sites

Singurul service in care am bagat-o a fost Bmw Cluj ( in reprezentanta ) si in Targu Mures la fel in reprezentanta. In alte parti nu am fost decat la o verificare.

Ce service foarte bun as gasi in Debrecen? sa stiu ca problema mea ar gasi solutie. Mai ales cea cu tremuratul.

 

Nu, masina nu am scos-o din tara in ceea ce priveste service-ul.

Link to comment
Share on other sites

Cineva mi-a spus ca subturatia si indicatorul respectiv de 4X4 e DSC care intra. As vrea sa stiu urmatoarele la un X3 de la sfarsitul lui 2008:

Cat trebuie tinut butonul DSC pentru a opri sistemul respectiv?

Trebuie sa apara neaparat semnul de frana de mana trasa dar culoarea galbena?

 

Multumesc. Si ca sa va raspund pot sa zic da, cat de curand o sa trec prin Germania sa o pun la punct. Din toate punctele de vedere.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Cineva mi-a spus ca subturatia si indicatorul respectiv de 4X4 e DSC care intra. As vrea sa stiu urmatoarele la un X3 de la sfarsitul lui 2008:

Cat trebuie tinut butonul DSC pentru a opri sistemul respectiv?

Trebuie sa apara neaparat semnul de frana de mana trasa dar culoarea galbena?

 

Multumesc. Si ca sa va raspund pot sa zic da, cat de curand o sa trec prin Germania sa o pun la punct. Din toate punctele de vedere.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut,

 

Cel mai important lucru legat de masina ta este sa-mi spui, daca inainte sau dupa schimbarea de la motor, s-a schimbat ceva electric la masina ta. Exemplu, ai schimbat un bec la stopul pe frina spate care s-a ars cu unul necorespunzator, ai un trailer-coupling (cirlig) montat necorespunzator. Parerea mea este sa verifici electric masina, din experienta mea din untimele 6 luni s-a dovedit ca BMW-urile sunt mari consumatoare de curent si asta o fac prin nul. Este bine sa mergi la un electrician care se pricepe bine la partea electrica. Ceea ce este ciudat intr-adevar este ca nu dai peste nici cea mai mica eroare (dar nu imposibil !). Legat de 4x4 care iti intra mai tot timpul in curbe, ar trebui sa refaci bracajul si acolo ai sa decoperi suprize majore, gen bratul pe dreapta indoit

sau distanta pe stinga intre axe este mai mica sau mai mare fata de pe dreapta. Iti urez mult succes, eventual tine-ma la curent. Eu personal m-am saturat de asazisele diagnostice de reprezentante. Problema la masina ta trebuie gindita pentru fiecare din neajunsurile prezentate. Apoi tester si apoi un mecanic/electrian bun sau cum vrei ca ordine !Reprezentantele sunt pentru problemele cotidiene nu pentru cele gen pe care o mai am eu acum la X3-ul meu cu manuala, ca face mici intreruperi la talpa blana dupa viteza a 3 in sus, genul benzinarului care nu-i merge o bujie cind si cind ! Eu am avut probleme multe cu masina si tot asa m-am luat dupa unul si dupa altul si rau am facut. Acum am inteles filozofia BMW si daca gindesti putin, intrebi cunoscatorii iti vei obtine cu certitudine raspunsurile la toate intrebarile tale.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut,

 

Cel mai important lucru legat de masina ta este sa-mi spui, daca inainte sau dupa schimbarea de la motor, s-a schimbat ceva electric la masina ta. Exemplu, ai schimbat un bec la stopul pe frina spate care s-a ars cu unul necorespunzator, ai un trailer-coupling (cirlig) montat necorespunzator. Parerea mea este sa verifici electric masina, din experienta mea din untimele 6 luni s-a dovedit ca BMW-urile sunt mari consumatoare de curent si asta o fac prin nul. Este bine sa mergi la un electrician care se pricepe bine la partea electrica. Ceea ce este ciudat intr-adevar este ca nu dai peste nici cea mai mica eroare (dar nu imposibil !). Legat de 4x4 care iti intra mai tot timpul in curbe, ar trebui sa refaci bracajul si acolo ai sa decoperi suprize majore, gen bratul pe dreapta indoit

sau distanta pe stinga intre axe este mai mica sau mai mare fata de pe dreapta. Iti urez mult succes, eventual tine-ma la curent. Eu personal m-am saturat de asazisele diagnostice de reprezentante. Problema la masina ta trebuie gindita pentru fiecare din neajunsurile prezentate. Apoi tester si apoi un mecanic/electrian bun sau cum vrei ca ordine !Reprezentantele sunt pentru problemele cotidiene nu pentru cele gen pe care o mai am eu acum la X3-ul meu cu manuala, ca face mici intreruperi la talpa blana dupa viteza a 3 in sus, genul benzinarului care nu-i merge o bujie cind si cind ! Eu am avut probleme multe cu masina si tot asa m-am luat dupa unul si dupa altul si rau am facut. Acum am inteles filozofia BMW si daca gindesti putin, intrebi cunoscatorii iti vei obtine cu certitudine raspunsurile la toate intrebarile tale.

Salut si mersi de raspunsul detaliat.

 

Problema nu a fost rezolvata inca. Cum am scris si in alt topic e foarte posibil ca tremuratu sa fie consecinta a transmisiei defectuoase. Drept urmare cand masina e accelerata constant uneori schimba in a3a si se tureaza pe la vreo 3 mii si schimba inapoi intr-a patra. Pe langa asta si faptul ca turometru oscileaza vizibil ( defapt nu sta deloc fix o ia razna sus jos vizibil ) poti zice ca e un indicator ca e dus ceva la transmisie.

 

In fine. Pe marti ma duc la o firma care se ocupa cu reparatii de cutii de viteze automate. Ei o sa-mi zica daca aia e. Oricum in rest am verificat tot tot tot. Masina merge perfect.

 

Problema 4X4 era dintr-un rulment si a fost remediata. Insa mie mi-o sarit gandu la inceput in ceea ce priveste tremuratu la transimie. O sa vedem ce o sa fie. Oricum scriu aici rezultatu, ce si cum.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut si mersi de raspunsul detaliat.

 

Problema nu a fost rezolvata inca. Cum am scris si in alt topic e foarte posibil ca tremuratu sa fie consecinta a transmisiei defectuoase. Drept urmare cand masina e accelerata constant uneori schimba in a3a si se tureaza pe la vreo 3 mii si schimba inapoi intr-a patra. Pe langa asta si faptul ca turometru oscileaza vizibil ( defapt nu sta deloc fix o ia razna sus jos vizibil ) poti zice ca e un indicator ca e dus ceva la transmisie.

 

In fine. Pe marti ma duc la o firma care se ocupa cu reparatii de cutii de viteze automate. Ei o sa-mi zica daca aia e. Oricum in rest am verificat tot tot tot. Masina merge perfect.

 

Problema 4X4 era dintr-un rulment si a fost remediata. Insa mie mi-o sarit gandu la inceput in ceea ce priveste tremuratu la transimie. O sa vedem ce o sa fie. Oricum scriu aici rezultatu, ce si cum.

 

Salut.

Nu ne-ai mai zis ce a avut mashina.

Se pare ca la mine e aceeasi problema si nu-i pot da de capat.

Mentionez ca si la mine s-a rupt distributia si problema a aparut dupa reparatie

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.