Jump to content

Tremura toata masina e46 320d


Recommended Posts

nu deloc..s-a stricat turbina nu eram in tara si am tras de ea pana sa ajung in tara,dupa ce am ajuns am oprit motoru am mai stat putin dupa care am incercat sa o pornesc iar nu am mai reusit...am fost la bavaria la filaret verdictu : pistoanele 2 si 4 topite

Turbina a luat-o pe ulei. Uleiul din motor e pe evacuare in catalizator, de aia s-au topit pistoanele

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Si a mea tremura ca toti dracii in relanti cand am luat-o din Deutschland, anul trecut (cutie automata, 150cp).

Daca o acceleram putin, tremuratul disparea complet.

Facea foarte urat (vibratii) si la oprit / pornit motorul.

Am inlocuit ambii suporti motor cu altii noi OEM si vibratia a disparut complet, suportii vechi erau praf, dintr-unul curgea ulei ...

 

PS: din pacate nu prea ajuta in cazul de fata pentru ca vad ca au fost schimbati deja suportii motor ...

Edited by Orvo
Link to comment
Share on other sites

Si a mea tremura ca toti dracii in relanti cand am luat-o din Deutschland, anul trecut (cutie automata, 150cp).

Daca o acceleram putin, tremuratul disparea complet.

Facea foarte urat (vibratii) si la oprit / pornit motorul.

Am inlocuit ambii suporti motor cu altii noi OEM si vibratia a disparut complet, suportii vechi erau praf, dintr-unul curgea ulei ...

 

PS: din pacate nu prea ajuta in cazul de fata pentru ca vad ca au fost schimbati deja suportii motor ...

 

 

in cazu asta o sa le fac o vizita celor de la bavaria si o sa dau comanda de alti suporti de motor...altceva nu vad i-as mai putea face..

Link to comment
Share on other sites

asa am facut eu am schimbat debitmetru de la un prieten. nimic schimbat. am observat ca daca scot mufa si accelerez brusc scoate fum, dupa cateva accelerari e locomotiva. am fost la tester totu ok. mia spus care senzor de parcare nu mai merge si mia zis ca pompa de apa de la spalatoare faruri nu merge ( iam scos eu mufa pt ca imi curge un spalator) si in rest totu ok. relantiu cand era calda statea la 730 si la prietenu meu la 830. mia ridicat relantiu din tester si acum e totu ok. au disparut complet vibratiile
Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema o am si eu. am un 320d 110kw steptronic. tot la relantii imi face si mie. relatiu il am la 780 RPM. daca calc putin acceleratia si il duc la 830 merge ok. intra 830 si 900 si ceva iar vibreaza. cum accelerez peste 900 merge ok. eu ma gandeam ca este din tampoanele de la motor. din cate am auzit eu sunt hidraulice si au invelis din cauciuc. debitmetru de aer apare pe tester ( i0nut zice ca nu ia aparut nici o eroare ).

Convertizoru transmite cuplu de la cutie la roti. din cate am inteles eu eu se umple cu ulei in timpul mersului cand se schimb vitezele. Daca e el dus e cam nasol costa o caruta de bani. eu nu am puso pe tester dar o sa incerc sa iau un debitmetru de la cineva sa vad cum se comporta

LA E 39 520d 2001 manuala...

Am avut aceasi problema cu tremuratul la anumite turatii 800-900 ture...

Problema este ca sa RUPT VIBROKENU.... si acu e piesa de muzeu o dau la dezmembrat...

Pacat de ea..:(

Link to comment
Share on other sites

asa am facut eu am schimbat debitmetru de la un prieten. nimic schimbat. am observat ca daca scot mufa si accelerez brusc scoate fum, dupa cateva accelerari e locomotiva. am fost la tester totu ok. mia spus care senzor de parcare nu mai merge si mia zis ca pompa de apa de la spalatoare faruri nu merge ( iam scos eu mufa pt ca imi curge un spalator) si in rest totu ok. relantiu cand era calda statea la 730 si la prietenu meu la 830. mia ridicat relantiu din tester si acum e totu ok. au disparut complet vibratiile

salutare, am vorbit ieri cu un mecanic si a zis ca nu se poate mari relantiul din tester..poti sa ne spui si noua cum ai reusit!?

Link to comment
Share on other sites

am fost la un service din craiova printro cunostiinta. am stat langa baiatu de la service si am vazut tot ce a facut. testeru era in limba romana. la valori era totu ok masina. numai ca era relantiu mic. era acolo o sectiune cu relantii. si undeva a aparut ajustare relantii. cand ia dat ajustare ii aparea sa stearga prima data toate erorile memorate, sa apreasca si sa porneasca masina din nou. dupa ce a facut operatia asta a intrat din nou acolo (turatia dupa tester era identica cu cea dupa BC-u verificat cu functia 7.2) si ia setat valoarea la 830. cel putin atat am vrut eu verificand inainte la un motor identic.(nu imi amintesc chiar totu in totalitate) testeru a costat in jur de 19000RON (o cunosc pe patroana)si era tradus in limba romana. pot sa zic ca spunea totu mura in gura. aceeasi parere am ceruto si eu la mai multi mecanici si miau zis ca valorile relantiului sunt setate din fabrica si nu poti umbla la ele. mecanicii in general stiu pe parte de mecanica, partea de software ii depaseste pe multi. dak o viata au stat cu cheile in mana si mozoliti multi dintre ei nici nu stiu sa foloseasca un calculator ce sfat vrei sati dea. incearca la un tester si zile celor de acolo ce scrisei eu mai sus. dar dute la un tester mai serios nu la baieti care au interfate la 200ron luate dupa net. multa bafta
Link to comment
Share on other sites

LA E 39 520d 2001 manuala...

Am avut aceasi problema cu tremuratul la anumite turatii 800-900 ture...

Problema este ca sa RUPT VIBROKENU.... si acu e piesa de muzeu o dau la dezmembrat...

Pacat de ea..:(

de ce sa fie piesa de muzeu mai cumperi un 520 d de afara la max 2000 euro pui de pe el motoru si eventual ce-ti mai trebuie si restul le vinzi

garantat vinzi restul la 2000 euro si iesi pe zero si cu motorul schimbat si mai ai si o bucata de caroserie pe langa casa pt gaini(ceva tot iti ramane din ea ca e greu sa vinzi chiar tot)

plus de asta si motorul vechi e bun inca la cineva care i s-a bulit partea de sus etc.

Link to comment
Share on other sites

LA E 39 520d 2001 manuala...

Am avut aceasi problema cu tremuratul la anumite turatii 800-900 ture...

Problema este ca sa RUPT VIBROKENU.... si acu e piesa de muzeu o dau la dezmembrat...

Pacat de ea..:(

 

 

la mine era problema ca era relantiu foarte mic si atunci tremura. cum acceleram la 830RPM disparea totu. si asta am facut din tester si acum e totu ok

Link to comment
Share on other sites

am fost la un service din craiova printro cunostiinta. am stat langa baiatu de la service si am vazut tot ce a facut. testeru era in limba romana. la valori era totu ok masina. numai ca era relantiu mic. era acolo o sectiune cu relantii. si undeva a aparut ajustare relantii. cand ia dat ajustare ii aparea sa stearga prima data toate erorile memorate, sa apreasca si sa porneasca masina din nou. dupa ce a facut operatia asta a intrat din nou acolo (turatia dupa tester era identica cu cea dupa BC-u verificat cu functia 7.2) si ia setat valoarea la 830. cel putin atat am vrut eu verificand inainte la un motor identic.(nu imi amintesc chiar totu in totalitate) testeru a costat in jur de 19000RON (o cunosc pe patroana)si era tradus in limba romana. pot sa zic ca spunea totu mura in gura. aceeasi parere am ceruto si eu la mai multi mecanici si miau zis ca valorile relantiului sunt setate din fabrica si nu poti umbla la ele. mecanicii in general stiu pe parte de mecanica, partea de software ii depaseste pe multi. dak o viata au stat cu cheile in mana si mozoliti multi dintre ei nici nu stiu sa foloseasca un calculator ce sfat vrei sati dea. incearca la un tester si zile celor de acolo ce scrisei eu mai sus. dar dute la un tester mai serios nu la baieti care au interfate la 200ron luate dupa net. multa bafta

 

Ms mult pt raspuns! Am fost la alt mecanic si mi-a zis ca tampoanele pe care le-am pus nu sunt bune..sa ii pun tampoane special pt ea si nu ar mai tb sa vibreze. sunt curios sa o fac si pe asta..daca inca vibreaza cu siguranta o sa te caut si vin la craiova daca nu gasesc pe cineva cu tester care sa imi poata mari relantiul..sa auzim de bn. ms inca odata pt ajutor..stima!

Link to comment
Share on other sites

Ms mult pt raspuns! Am fost la alt mecanic si mi-a zis ca tampoanele pe care le-am pus nu sunt bune..sa ii pun tampoane special pt ea si nu ar mai tb sa vibreze. sunt curios sa o fac si pe asta..daca inca vibreaza cu siguranta o sa te caut si vin la craiova daca nu gasesc pe cineva cu tester care sa imi poata mari relantiul..sa auzim de bn. ms inca odata pt ajutor..stima!

 

Pai ce naiba tampoane i-ai pus initial de trebuie sa le schimbi cu unele special pentru ea?

 

Ca o mica parere ontopic: si eu aveam tremurat la relanti la E46 si am decis sa schimb suportii de la motor. Cei vechi nu aveau absolut nimic vizual gen ulei scurs dar s-au dovedit a fi praf deoarece cu tampoanele noi tremuratul la relanti a disparut complet.

Link to comment
Share on other sites

Pai ce naiba tampoane i-ai pus initial de trebuie sa le schimbi cu unele special pentru ea?

 

Ca o mica parere ontopic: si eu aveam tremurat la relanti la E46 si am decis sa schimb suportii de la motor. Cei vechi nu aveau absolut nimic vizual gen ulei scurs dar s-au dovedit a fi praf deoarece cu tampoanele noi tremuratul la relanti a disparut complet.

 

 

Pai eu am pus tampoane second de la un e46 D de prin anul 2000 sau cam asa ceva si banuiesc ca nu se potrivesc...

Tampoanele de la lemforder am auzit si eu ca ar fi destul de bune si nu sunt nici scumpe, mi-a zis un prieten care lucreaza in domeniu ca m-ar costa 250 unul..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Salut, am si eu un E46 din 2002, 2.0 diesel de 150 CP si cam de 5 ori la 3-4 zile imi tremura motorul in relanti pt o perioada scurta de timp si apoi isi revine. Mi-a testat-o un prieten si avea urmatoarele coduri de eroare : 4560, 43F1 si 4AB2. Ma puteti ajuta cu ce trebuie sa verific si cum...va multumesc
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
aceeasi probl o am si eu la 318d-02....la oprire face mai urat un sunet stran....la pornire mai putin.....in relantiu tremura putin,,,,,am schimbat tampoanele de la motor dar inutil!....cateodata cand pornesc in viteza 1....se aude un tremurat..de la motor inspre spatele masini....ca un fel de derapaj cand lasi ambreajul si nu o accelerezi mai tare......in schimb de o accelerezi mai tare la pornire nu face nimic ,e totul ok......posibile idei?
Link to comment
Share on other sites

Am patit si eu recent ceva similar, 320d e46 150cp si nu realizam de la ce tremura toata masina, din moment ce kit-ul de ambreiaj l-am schimbat anul trecut in vara iar tampoanele de la motor le-am schimbat anul acesta in aprilie. Am bagat masina pe rampa si am dat evacuarea jos sa vad daca mai vibreaza, cand am dat-o jos am obsevart o fisura de aprox. 6cm pe lungimea tevii dintre catalizator si toba mare ,la partea superioara cum vine montata pe masina, deci la o simpla examinare fara sa o fi dat jos nu s-ar fi vazut.

Am sudat-o in locul respectiv si au disparut si vibratiile. Acum nu stiu daca e neaparat de la fisura respectiva, o alta probabilitate este sa nu fi fost bine prinsa la cuplarea dintre teava de la racordul flexibil si cuplarea cu catalizatorul de la vechiul proprietar.

 

Poate va ajuta cu ceva ceea ce am patit eu, merita sa veroficati si asta. Repet, eu asa am scapat de vibratii in toata masina. Succes! :thumbsup:

Edited by Gelu 320d
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.