Jump to content

BMW E60 525D 2007 modificat


dj_rzn

Recommended Posts

Uite ca a venit vremea sa-mi prezint si eu masina dupa ce am pus jantele de vara. Masina este un 525d din 02/2007 non-LCI (fabricat cu o luna inainte sa apara LCI-urile) si modificat ulterior. Mai jos aveam o lista cu modificari (e in engleza deoarece am dat copy-paste de pe alt site din strainatate pe care activez):

 

Engine MODS:

- Removed swirl flaps

- Removed particle filter (physical + soft)

- Removed muffler\only "magnum style" tips

- CHIPPED\ECU TUNED (235HP, 540NM - results on dyno)

 

Exterior MODS:

- M Tech Front bumper

- M Tech side skirts

- M5 Replica rear bumper

- Shadow line trims

- Stainless steel exhaust

- Black carbon emblems

- Porsche Magnum style tips

- LCI Headlights

- LCI Tailights

- Hamman Front LIP

- Blacked out grills

- Tinted windows

- M trunk finisher

- M5 fender grills

- ACS Roof spoiler

- LED AE 10W

- LED license plate

- 19' M5 E60 style 166 wheels with M6 offset

- Tinted side blinkers

Interior MODS:

- M steering wheel

- Full multifunction comfort interior\seats

- LCI IDrive controller

 

Future MODS:

- Zimmermann drilled rotors + ATE ceramic brake pads

- Vorsteiner HOOD

- M5 side mirrors

- 530d Turbo + 535d Intercooler (target 270HP)

- Quaife LSD

 

 

http://i1159.photobucket.com/albums/p628/Razvan_Murgu/5_zps63f1cb3e.jpg

http://i1159.photobucket.com/albums/p628/Razvan_Murgu/2_zps820de37b.jpg

http://i1159.photobucket.com/albums/p628/Razvan_Murgu/3_zps21e5647e.jpg

http://i1159.photobucket.com/albums/p628/Razvan_Murgu/DSC_0762_zps7d972536.jpg

http://i1159.photobucket.com/albums/p628/Razvan_Murgu/4_zpsea0e13c7.jpg

http://i1159.photobucket.com/albums/p628/Razvan_Murgu/5_zps63f1cb3e.jpg

Edited by dj_rzn
Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa! :)

Deci ai mai prins motor de 2.5. Compromisul ideal pentru Romania.

Pe spate inteleg ca ai jantele cu ET17. Dau foarte bine asa.

 

S-o stapanesti sanatos in continuare !

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masina sa o stapinesti sanatos si fara probleme.

Am vazut ca ai eliminat flapsurile de la galeria de admisie si filtrul de particule.

Cum se comporta masina dupa ce sau facut modificarile sunt ceva schimbari majore bine in afara de faptul ca stai linistit si ca ai scapat de niste probleme.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc Cosmin! Am ET 17 pe spate intr-adevar.

 

@slefbb - masina e inaltata deoarece ieri cand am facut pozele am schimbat si amortizoarele toate 4, inainte era ceva mai cobarata dar se aseaza in 5000km la loc. Nu vreau sa o mai cobor din 2 motive, va fi prea rigida (am deja una pe 19 cu H&R) si imi va atinge LIP-ul peste tot. Cat despre oglinzi M, le trec acum la "Future Mods" ca am uitat de ele, mersi!

 

@bmwbv - daca scoti flaps-urile de la galerie nu vei sesiza absolut nicio diferenta, in schimb daca scoti filtrul de particule vei vedea o mica crestere in viteza cu care urca in ture, si bineinteles pe dyno iti iese o diferenta de putere de 3-5CP in plus dar nu ii vei simti.

Edited by dj_rzn
Link to comment
Share on other sites

Superba masina! Si toba finala nu mai ai deloc sa inteleg. Cum te impaci cu oracaitul? ;)

Pune si graficele DYNO facute de Dragos....daca vrei.

 

Intercoolerul a intrat la fix? Nu e mai mare daca zici ca e de 535d? Si turbina la fel...ai pus de 530d sau ai modificat diametrul admisiei?

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

@daniel_ - Multumesc!

@Andrei_VUV - Multumesc, toba finala nu mai este, in masina nu prea se aude sunetul dar afara se aude. Eu dupa prima saptamana dupa cea am scos filtrul de particule imi tot spunea lumea ca suna frumos masina si ma intrebau ce i-am facut, pana cand am pus un prieten la volan si l-am pus sa dea o tura pe langa mine sa vedem, nu mi-a venit sa cred cat de frumos suna cu inox. (ala face toata treaba ca are rezonanta, daca pui teava normala nu va avea acest efect)

Turbina si intercoolerul sunt la Future mods , urmeaza, nu stiu inca cu ce ne intalnim, ar trebui sa se poata face niste adaptari.

Edited by dj_rzn
Link to comment
Share on other sites

Asta in ideea in care daca tot i-ai facut soft sa nu sugrumi turbina actuala. Cred ca e mult mai "sanatos" pentru turbina upgrade-ul asta. Plus ca vei ajunge probabil spre ~600Nm.

 

numai tipsurile nu prea imi plac, poate pui ceva de m5 oem.

Tipsurile OEM arata nasol , chiar si alea de M5. In comert se gasesc de la Borla,Magnaflow s.a tipsuri mult mai interesante si de calitate net superioara...inox 100%. Alea OEM sunt un pic cromate la exterior sa dea bine dar la interior sunt tabla chioara si se innegreste ,se face ca naiba in 2,3 ani.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

@branevl - Ma bucur ca iti place dar sunt de acord cu Andrei in privinta tips-urilor, cele OEM mi se par penibile. Motorul duce 270cp fara probleme, probabil vor fi necesare niste furtune siliconate, problema e cutia.

 

@Andrei_VUV - la 270cp cred ca am sa depasesc un pic 600nm si e cuplul maxim care tine cutia dar am inteles ca ar duce mai mult dar cu schimbari de ulei la fiecare 30.000km. (asa are "tiago" de pe 5series, 625 cuplu cu aceeasi cutie ca a mea dar schimba uleiul in cutie la 30.000km)

Link to comment
Share on other sites

Ar fi bine sa fie doar asta...schimbarea uleiului la 30k.

 

Problema mai mare ar fi in treptele inferioare, in special 1,2, sa nu abuzezi la maxim de cuplu si asa nu cred ca ar fi probleme. Te duci la Dragos iar si se ocupa el..cu softul.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Vad ca ai cutie automata, nu iti e frica ca o sa te lase, mai ales dupa ce faci modificarile care ti le-ai propus o sa sara de 600NM o sa fie spre 700 chiar, si cred ca la valorile astea o sa fie doar o chestiune de timp pana pica.

 

In rest arata bine masina.

Link to comment
Share on other sites

Vom vedea, am cand am sa fac upgrade-ul am sa-l provoc pe Dragos (Completechip) sa scoata 270cp fara sa depaseasca 600nm cuplu, cred ca va putea linistit.

 

@dragos1801 - Nu va pica pentru ca vom face un setup echilibrat, se poate limita cuplul nu e o problema, mai ales ca daca nu ai LSD degeaba ai cuplu mult. La pedala la fund acum cu 540nm imi intra DTC-ul cu 275/30 pe spate si amortizoare noi.

Edited by dj_rzn
Link to comment
Share on other sites

600Nm e la general dar in treptele inferioare il limiteaza fara probleme.

 

600nm am si eu pe cutie automata, si pe treptele inferioare cuplul este limitat la 560nm..Pana acum am 70 mii km cu softul si nici o problema la cutie, sper sa tina si in continuare...

 

@dj_rzn Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos in continuare..

Pune si un video sa vedem cum se aude evacuarea....

Link to comment
Share on other sites

Ai vrea sa ai si tu asa ceva pe masina...pana nu vezi live degeaba iti dai cu parerea aici!

Astept si un video cu ceva demaraj..0-100..0-200 ;)

 

De unde stii tu ma ce vreau eu? Iar te bagi in seama aiurea? Am si precizat ca e doar parerea mea.

 

PS. Am si eu tipsuri pe masina in caz ca te intereseaza.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.