Jump to content

fum alb la relanti si dimineata cand este rece


Recommended Posts

buna ziua am si eu un bmw 320d din 2004 si de vreo luna a inceput sa scoata fum alb la relanti si cand se pune in miscare pana pe la 80 la ora scoate in continuu si apoi gata nu mai scoate. si cand accelerez mai tare scoate fum negru un pic mai mult decat normalsi tin sa precizez ca am duso la service si auschimbat injectoarele,acu nu stiu ce sa mai cred ce ar putea fi

daca aveti idee cam care ar fi cauza ca la tester a iesit bine nicio defectiune.va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Aha, deci tu esti cel care stie...

Sunt curios despre ce supapa vorbesti? Eu stiu ca E46 320d 2004 are turbina cu gometrie variabila nu cu supapa wastegate. Ar fi o supapa, dar e la EGR, nu la turbo. Restul, vreo 16, sunt in chiulasa.

Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

Aha, deci tu esti cel care stie...

Sunt curios despre ce supapa vorbesti? Eu stiu ca E46 320d 2004 are turbina cu gometrie variabila nu cu supapa wastegate. Ar fi o supapa, dar e la EGR, nu la turbo. Restul, vreo 16, sunt in chiulasa.

 

 

:laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

buna ziua am si eu un bmw 320d din 2004 si de vreo luna a inceput sa scoata fum alb la relanti si cand se pune in miscare pana pe la 80 la ora scoate in continuu si apoi gata nu mai scoate. si cand accelerez mai tare scoate fum negru un pic mai mult decat normalsi tin sa precizez ca am duso la service si auschimbat injectoarele,acu nu stiu ce sa mai cred ce ar putea fi

daca aveti idee cam care ar fi cauza ca la tester a iesit bine nicio defectiune.va multumesc.

 

antigel pierzi ?

Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema o am si eu bmw 320d 150cp 2003, 2-3 minute cand plec dupa loc scoate fum mult gri... apoi nu mai scoate deloc nici la viteze mari nici daca o fortez decat cand o pornesc si plec cu ea.. daca e vreun mecanic bun pe forum care a mai intalnit problema si poate sa ne ajute il rog sa nu ezite... restul... va rog sa va abtineti de la caterinca!
Link to comment
Share on other sites

Iti recomand sa verifici pe la termostatul de dupa EGR. Mie pe acolo imi mai scapa si asta pt ca termostatul nou nu vine cu tot cu garnitura si am refolosit-o pe cea veche...care bineinteles ca nu mai etanseaza perfect tot timpul. Edited by Tudor NTD
Link to comment
Share on other sites

antigel pierzi ?

deloc nu pierde chiar am verificat. dar parca numai trage nici asa bine cred ca are undeva la vreo 120 de cai acu

 

Esti sigur ca fum si nu condens???

ieri dimineatza mau claxonat masinile la ce era in spatele meu dar dupa ce am iesit pe autobanda sia revenit si scoate fum negru numai cand schimba sau o cand o accelerez peste 2500

 

Si mie cam asa imi face, dimineata la pornire. Ideea este ca e si condens acolo, nu numai fum. Si la mine dupa ce se incalzeste nu mai scoate deloc. Posibil sa fie de la turbina, iti suiera dimineata turbina?

turbina am duso la service si au zis ca este in regula.nu suiera

Link to comment
Share on other sites

Iti recomand sa verifici pe la termostatul de dupa EGR. Mie pe acolo imi mai scapa si asta pt ca termostatul nou nu vine cu tot cu garnitura si am refolosit-o pe cea veche...care bineinteles ca nu mai etanseaza perfect tot timpul.

 

sau mai poate papa ulei....in special la rece...asta e valabila la benzinar cat si la diesel.am vazut cateva cu simptomele aste....iar daca pierfde antigel,poate pierde si pe la garnitura de la chiulasa....sa nu mai etanseze bine;

dar nu sunt un expert in ceea ce priveste motorizarile diesel....

Link to comment
Share on other sites

si eu am o problema similara cu fum alb, abur si m-am hotarat sa schimb filtrul epurator vezi daca si la modelul tau de 150 CP ai filtru ca si la al meu de 136 CP eu iti recomand sa-l inlocuiesti
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

si eu am o problema similara cu fum alb, abur si m-am hotarat sa schimb filtrul epurator vezi daca si la modelul tau de 150 CP ai filtru ca si la al meu de 136 CP eu iti recomand sa-l inlocuiesti

 

Eu am un 318 D din 2006 si am dimineata aceiasi problema cu fumul alb/condens sau orice ar fi el...are si un miros intepator....oare sa fie de la filtrul epurator care nu cred sa fi fost schimbat sau de la altceva?

Dupa ce merg putin nu mai scoate acel fum alb...de multe ori scoate fumul alb doar dupa un minut dupa ce o pornesc...ciudat. :shifty:

Precizez ca la ultimul drum Oradea - Bucuresti si retur adica vreo 1300 km o trebuit sa completez cam 0,5 l ulei Gastrol Edge 5 W 30 (eu dinasta folosesc desi nu am filtru de particule)

Masina are 135000 km si am adus-o de 1 luna din Germania si avea absolut toate filtrele si uleiul schimbate dar sincer nici nu am stiut sa intreb sau sa verific acest filtru epurator! :(

 

Astept un sfat de la voi pt ca eu sunt la primul BMW si am foarte multe de invatat de la voi! ;)

 

Va multumesc din suflet pt ajutor! :thumbsup:

Edited by mexx20_ro
Link to comment
Share on other sites

Hm, cam mult ulei consuma...nu prea e-n regula. Trebuie studiata problema cu atentie (vezi turbina in primul rand).

 

Pai asta e noua, verificat + factura primita (dar mai verific odata la service).

Citeam mai inainte ca este normal cam maxim 0,7 l / 1000 km consum de ulei.

E drept ca am fost 4 adulti in masina si a fost cand am tinut-o turata,frana de motor datorita conditiilor meteo...carosabil cu zapada., dar am mers si 200 km constant cu 160km/h pe autostrada. :(

 

Am mai citit tot aici ca poate ii place un ulei mai gros pe care nu il va consuma la fel de repede...este adevarat sau doar povesti?

 

Multumesc frumos pt raspuns! :)

Link to comment
Share on other sites

Poti sa incerci si un 5w40 daca nu ai dpf... Dar nu e normal sa manance atat ulei, chiar daca ii mai dai si in goarna. 0,5l la 5000km e ok, mai jos de atat e cam cu semnul intrebarii. Dar masina cum se comporta, scoate fum, trage bine, porneste usor/greu? Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

Poti sa incerci si un 5w40 daca nu ai dpf... Dar nu e normal sa manance atat ulei, chiar daca ii mai dai si in goarna. 0,5l la 5000km e ok, mai jos de atat e cam cu semnul intrebarii. Dar masina cum se comporta, scoate fum, trage bine, porneste usor/greu?

 

Alex, masina trage super bine in orice treapta de viteza , iar de pornit porneste bine ...nu la sfert dar porneste ok. (1,5 sec daca tin butonul se start apasat)

 

Am uitat sa-ti precizez ca atunci cand am venit din Germania pe 1500 km nu a consumat gram de ulei...cel putin nu am vazut eu, iar nivelul uleiului la plecarea din Koln a fost exact cum a fost inainte de drumul de Bucuresti. Acuma mai este un aspect...se poate ca neamtul sa fi folosit 5 w 40 Gastrol Magnatec sau Texaco 5 w 40 si de aici sa apara consumul? (am vazut ceva abtibild lipit pe masina cu Texaco dar nu se mai vedea exact ce tip de ulei s-a folosit si in cartea service nu-mi scrie)

 

As merge cu ea la un mecanic bun de BMW dar in Oradea nu mi s-a parut ca avem asa ceva...si am fost la cativa (inafara de reprezentanta nu prea sunt supermeseriasi pt BMW-uri sau cel putin nu ii stiu eu...inca). ;)

 

Alex,iti multumesc frumos pt faptul ca incerci sa ma ajuti...daca ai drum la Oradea te rog frumos sa dai un tel! ;) (pe PM ai numerele mele de tel)

Link to comment
Share on other sites

Daca masina e in regula din toate punctele de vedere, incearca un 5w40...

A, si mai verifica garniturile ce etanseaza sistemul de supraalimentare (turbina, intercooler), zona baii de ulei, sa nu cumva sa piarda pe acolo, desi ma indoiesc...

 

P.S. Cu placere! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Alex, masina trage super bine in orice treapta de viteza , iar de pornit porneste bine ...nu la sfert dar porneste ok. (1,5 sec daca tin butonul se start apasat)

 

Am uitat sa-ti precizez ca atunci cand am venit din Germania pe 1500 km nu a consumat gram de ulei...cel putin nu am vazut eu, iar nivelul uleiului la plecarea din Koln a fost exact cum a fost inainte de drumul de Bucuresti. Acuma mai este un aspect...se poate ca neamtul sa fi folosit 5 w 40 Gastrol Magnatec sau Texaco 5 w 40 si de aici sa apara consumul? (am vazut ceva abtibild lipit pe masina cu Texaco dar nu se mai vedea exact ce tip de ulei s-a folosit si in cartea service nu-mi scrie)

 

As merge cu ea la un mecanic bun de BMW dar in Oradea nu mi s-a parut ca avem asa ceva...si am fost la cativa (inafara de reprezentanta nu prea sunt supermeseriasi pt BMW-uri sau cel putin nu ii stiu eu...inca). ;)

 

Alex,iti multumesc frumos pt faptul ca incerci sa ma ajuti...daca ai drum la Oradea te rog frumos sa dai un tel! ;) (pe PM ai numerele mele de tel)

 

Sunt dator cu rezolvarea problemei cu consumul de ulei si anume am schimbat filtru epurator complet si am treecut pe Gastrol Edge Turbo Diesel 5 w 40 cumparat de la un magazin recomandat de Gastrol Romania.

Se pare ca trage un pic mai bine, nu mai consuma ulei iar fumul este aproape inexistent si in cazul turatiilor mari sau cand retrogradez o treapta pt a putea depasii mai rapid atunci cand situatia o cere.

 

Va multumesc tuturor celor care mi-ati dat sfaturi! ;)

Link to comment
Share on other sites

Sunt dator cu rezolvarea problemei cu consumul de ulei si anume am schimbat filtru epurator complet si am treecut pe Gastrol Edge Turbo Diesel 5 w 40 cumparat de la un magazin recomandat de Gastrol Romania.

Se pare ca trage un pic mai bine, nu mai consuma ulei iar fumul este aproape inexistent si in cazul turatiilor mari sau cand retrogradez o treapta pt a putea depasii mai rapid atunci cand situatia o cere.

 

Va multumesc tuturor celor care mi-ati dat sfaturi! ;)

 

Se pare ca m-am inselat...tot imi consuma ulei...dar e si mai ciudat decat inainte...aseara pe o portiune de 30 km mi-a consumat 250-300 ml aprox. Am schimbat filtru epurator iar uleiul a fost schimbat a doua oara cu unul mai vascos 5 w 40 Gastrol Edge Turbo Diesel. Masina a stat cam 6 luni in parc in Germania pt ca era la un pret mai mare si nu s-a vandut.

Ciudat este ca am venit cu ea de la Koln pana la Oradea si pe 1600 km nu mi-a consumat gram de ulei si parca tragea o idee mai bine.

 

Sa fie de la vreun furtun de la turbo sau ceva furtune de la filtru epurator....sau sa fie EGR infundat...sincer ma dispera aceasta situatie cu consumul de ulei! :(

 

Va rog sa-mi dati un sfat...poate ati patit si voi la fel...sincer daca nu ii dau de cap o vand si nu mai vreau sa aud veci de BMW. :(

 

Masina este un E 90 din martie 2006 , 318 d de 122 cp.

 

Va multumesc anticipat pt ajutor!!! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Pana la urma a rezolvat cineva problema cu fumul alb/condensul? Imi scoate si mie daca o las nepornita 2-3 zile parca-i mocanita. Nu are niciun miros. Imi pare a fi condes,dar la 20 de grade afara nu cred ca este normal.Imi scoate cam 5 minute dupa ce o pornesc dupa aceea nimic.Mentionez ca ulei nu mananca
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.