Jump to content

Presiune in instalatia de racire


ggaby1981

Recommended Posts

cu motorul rece sunt moi, se pot presa. Ziceam cu motorul la 80-90 grade sunt foarte tari

Chiulasa e din aluminiu si dacĂŁ are microfisuri acestea se dilata la cald. In general probleme de acest gen apar la cald.

Link to comment
Share on other sites

mister gabby, te paste o vizita la mecanic. Probabil problema se va agrava o data cu vremea mai calduroasa.

+1de obicei când e cald afara se lãsa cu furtune sparte la astfel de probleme.

Link to comment
Share on other sites

Cam asa sunt furtenele mele la 90 de grade. Ce am observat azi este ca dupa ce opresc motorul busonul usor de tot fasaie, adica presiunea e mai mare de 1.4 bari si da drumul. Becul de nivel scazut nu mi s-a mai aprins. Maine dimineata voi dechide busonul sa vad daca mai este presiune.

 

Acuma intrebarea este, sau mai degraba o rugaminte. Daca careva poate sa sa uite cat de tari se fac furtunele la 90 de grade (aratat pe OBC) si daca la 90 de grade furtunul de jos, adica cel cu termostat este rece. La mine ste rece, adica nu deschide termostatul.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=c9nK9c5eD4o

Edited by ggaby1981
Link to comment
Share on other sites

Perfect! Tine-o tot asa! Asa se repara cel mai bine masinile pe forum.

 

Nu-i faci nimic, nu o duci la un service. Doar te miri periodic de simptomele care mai apar. In plus, ai realizat ca e bine sa dai si informatii trunchiate si contradictorii cu privire la defect, cauze si manifestari, ca sa-i testezi ca lumea pe cei ce incearca sa-ti dea vreun sfat.

 

Au trecut 3 saptamani de cand ai deschis topicul. Ce zici, mai repari inca vreo satpamana masina pe acest topic, dupa care se poate inchide?

Link to comment
Share on other sites

Perfect! Tine-o tot asa! Asa se repara cel mai bine masinile pe forum.

 

Nu-i faci nimic, nu o duci la un service. Doar te miri periodic de simptomele care mai apar. In plus, ai realizat ca e bine sa dai si informatii trunchiate si contradictorii cu privire la defect, cauze si manifestari, ca sa-i testezi ca lumea pe cei ce incearca sa-ti dea vreun sfat.

 

Au trecut 3 saptamani de cand ai deschis topicul. Ce zici, mai repari inca vreo satpamana masina pe acest topic, dupa care se poate inchide?

 

Mai bine te-ai abtine la astfel de comentarii. Presupun ca jumatate din posturile tale sunt de bascalie, vad ca nu ai putine.

 

Daca erai mai atent si citeai tot vedeai ca am dus la masina la mecanic, dar na, de ce sa te obosesti sa citesti tot. Mai zi-mi te rog care sunt informatiile trunchiate.

 

Doar pe forumul de bmw am intalnit astfel de oameni.

 

Din cauza unor useri, ca si colegul de mai sus, precum si alti useri care se pricep sa strice topicul eu nu mai voi posta nimic nou in legatura cu problema mea.

 

Deci se poate inchide.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

ggaby1981, ai zis ca ai fost cu masina la service si i-ai schimbat termostatul si busonul de la vasul de expansiune. Asta ca sa nu ne mai acuzi ca nu cititm. Altceva ce i-a mai facut? Edited by ifx
Link to comment
Share on other sites

eu nu mai voi posta nimic nou in legatura cu problema mea.

Ce pot sa zic, o sa fim indurerarati cu totii...

 

Mai bine te-ai abtine la astfel de comentarii. Presupun ca jumatate din posturile tale sunt de bascalie, vad ca nu ai putine.

Eu si alti cativa useri am incercat sa-ti facem cateva recomandari. Oricum si recomandarile sunt inutile daca tu nu te pricepi chiar deloc. Dar mai mult de dat cu parerea nu poate face nimeni pe forum, de aceea ti-am recomandat sa mergi la un mecanic. Scuza-ma ca nu am fost mai explicit, dar prin mecanic se intelege o persoana priceputa, capabila sa repare o masina. Ori tu ai fost la o persoana care nu a fost in stare nici sa-ti diagnosticheze si nici sa-ti repare masina. Ala nu-i mecanic, si daca mergi tot la din astia o sa mai scrii cateva luni pe topic fara sa-ti rezolvi masina.

Link to comment
Share on other sites

ggaby1981, ai zis ca ai fost cu masina la service si i-ai schimbat termostatul si busonul de la vasul de expansiune. Asta ca sa nu ne mai acuzi ca nu cititm. Altceva ce i-a mai facut?

 

Eu l-am acuzat doar pe colegul care a precizat ca nu am fost la mecanic.

 

Apropo, de ce sa merg la mecanic, ca sa schimbe termostatul si sa zica ca e ok. Mai bine nu merg deloc la mecanic si incerc sa adun informatii.

Edited by ggaby1981
Link to comment
Share on other sites

Ce pot sa zic, o sa fim indurerarati cu totii...

 

 

Eu si alti cativa useri am incercat sa-ti facem cateva recomandari. Oricum si recomandarile sunt inutile daca tu nu te pricepi chiar deloc. Dar mai mult de dat cu parerea nu poate face nimeni pe forum, de aceea ti-am recomandat sa mergi la un mecanic. Scuza-ma ca nu am fost mai explicit, dar prin mecanic se intelege o persoana priceputa, capabila sa repare o masina. Ori tu ai fost la o persoana care nu a fost in stare nici sa-ti diagnosticheze si nici sa-ti repare masina. Ala nu-i mecanic, si daca mergi tot la din astia o sa mai scrii cateva luni pe topic fara sa-ti rezolvi masina.

 

Stai linistit, ca de priceput ma pricep mai mult decat ai crede. De aceea am zis sa incerc de detaliez aici pe forum.

 

Tu l-ai acuzat pe colegul. Esti pe bune?

 

Sunt foarte pe bune, nu se vede?

Link to comment
Share on other sites

Din respect pentru userii care au incercat sa ma ajute mentionez ca am gasit problema. Racitorul de gaze probabil fisurat. Am eliminat traseul antigelului prin racitorul de gaze si nu mai am presiune mare in instalatia de racire. Am urcat temperatura motorului la 90 de grade si conducta se putea linistit apasa, chiar dupa 2 ore ce o stat masina am deschis busonul si nu mai avea deloc presiune.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.