Jump to content

Demaraj E46 316i


Recommended Posts

Problema E46 316i:

La demaraj, atunci cand o calc brusc, nu trage cu toti caii, mai precis, daca ridic f. putin de pe acceleratie, si o calc din nou, fuge bine, asa cum ar trebui sa o faca din start. De cateva ori a si sughitat in turatii joase, in trepte inferioare, adica a zgaltait scurt si apoi a plecat normal, o scurta intrerupere.

Motorul merge rotund , fara variatii la relanti, fara alte simptome, porneste impecabil. Am schimbat filtre, bujii, valva pcv, curatat regulator relanti si clapeta acceleratie, sonda lambda dinainte de catalizator. Consumul a scazut cam cu un litru fata de cand am luat-o, dar nu sunt multumit, mediu e undeva peste 9, ultima data mi-a iesit 9,1, mi se pare totusi mult.

Am testat-o de 3 ori, de fiecare data nu ies erori(in afara de aceea cu sonda, care s-a rezolvat). Am incercat sa merg si cu mufa de la debitmetru decuplata si nu simt nici o diferenta.

Am vrut sa curat injectoarele, dar mi s-a spus ca nu e cazul, dupa cum ies gazele la test si dupa cum merge motorul, mai ales la relanti.

Am masurat presiunea la pompa de benzina, inclusiv pe retur, baga normal.

Ceva acolo mic isi face de cap si ma dispera, ca nici nu face mereu la fel. :blink:

Singura mea dilema ramane debitmetrul, atat pt. ezitarea de la demaraj, cat si pt. consum.

Alte pareri?

Nu ma ajuta sa imi spuneti ca 316-ele e lenes de felul lui.

Poate e careva in zona sucevei dispus sa imi imprumute pt. putin un debitmetru.

Link to comment
Share on other sites

Problema E46 316i:

La demaraj, atunci cand o calc brusc, nu trage cu toti caii, mai precis, daca ridic f. putin de pe acceleratie, si o calc din nou, fuge bine, asa cum ar trebui sa o faca din start. De cateva ori a si sughitat in turatii joase, in trepte inferioare, adica a zgaltait scurt si apoi a plecat normal, o scurta intrerupere.

Motorul merge rotund , fara variatii la relanti, fara alte simptome, porneste impecabil. Am schimbat filtre, bujii, valva pcv, curatat regulator relanti si clapeta acceleratie, sonda lambda dinainte de catalizator. Consumul a scazut cam cu un litru fata de cand am luat-o, dar nu sunt multumit, mediu e undeva peste 9, ultima data mi-a iesit 9,1, mi se pare totusi mult.

Am testat-o de 3 ori, de fiecare data nu ies erori(in afara de aceea cu sonda, care s-a rezolvat). Am incercat sa merg si cu mufa de la debitmetru decuplata si nu simt nici o diferenta.

Am vrut sa curat injectoarele, dar mi s-a spus ca nu e cazul, dupa cum ies gazele la test si dupa cum merge motorul, mai ales la relanti.

Am masurat presiunea la pompa de benzina, inclusiv pe retur, baga normal.

Ceva acolo mic isi face de cap si ma dispera, ca nici nu face mereu la fel. :blink:

Singura mea dilema ramane debitmetrul, atat pt. ezitarea de la demaraj, cat si pt. consum.

Alte pareri?

Nu ma ajuta sa imi spuneti ca 316-ele e lenes de felul lui.

Poate e careva in zona sucevei dispus sa imi imprumute pt. putin un debitmetru.

185001[/snapback]

 

Asa se comporta cand o calci brusc. Nu pleaca dupa cum te-ai fi asteptat. Inclusiv 318i pleaca la fel dar cand o turezi se duce bine.

Link to comment
Share on other sites

daca e debitmetrul, e f putin probabil sa il depistezi la o diagnoza normala. doar daca e "mort" de tot.

trebuie sa mergi la un tester specializat.

 

sau sa il deconectezi si sa vezi cum merge fara.

185066[/snapback]

 

nu este debitmetrul

Link to comment
Share on other sites

Asa se comporta cand o calci brusc. Nu pleaca dupa cum te-ai fi asteptat. Inclusiv 318i pleaca la fel dar cand o turezi se duce bine.

185038[/snapback]

E drept ca asa se intampla, in turatie nu se mai cunoaste nici o diferenta. De altfel, asa mi-a zis si tipul de la tester, cica ar fi caracteristic la 316.

Cat despre debitmetru, l-am decuplat si nu se simte nici o diferenta. Cel de la tester(unul doar pt. bmw-uri, cica, ii dadea acolo parametrii pt. orice tip de motor, gutman parca se numea aparatul), mi-a zis ca daca avea ceva debitmetrul, ii dadea valori variate cel putin la relanti atunci cand masura volumul de aer care intra in motor sau cam asa ceva, iar la mine valorile erau constante, atat la relanti cat si in turatie.

Probabil ca e doar o parere de a mea si ca trebuie sa ma linistesc cu gandul ca masina nu are nimic. :blink:

Sau poate alte pareri? :)

Link to comment
Share on other sites

Problema E46 316i:

La demaraj, atunci cand o calc brusc, nu trage cu toti caii, mai precis, daca ridic f. putin de pe acceleratie, si o calc din nou, fuge bine, asa cum ar trebui sa o faca din start.

185001[/snapback]

 

 

Iti dau o solutie pe care nu o vei urma :)

 

Pune injectoare noi :blink:

Link to comment
Share on other sites

E drept ca asa se intampla, in turatie nu se mai cunoaste nici o diferenta. De altfel, asa mi-a zis si tipul de la tester, cica ar fi caracteristic la 316.

Cat despre debitmetru, l-am decuplat si nu se simte nici o diferenta. Cel de la tester(unul doar pt. bmw-uri, cica, ii dadea acolo parametrii pt. orice tip de motor, gutman parca se numea aparatul), mi-a zis ca daca avea ceva debitmetrul, ii dadea valori variate cel putin la relanti atunci cand masura volumul de aer care intra in motor sau cam asa ceva, iar la mine valorile erau constante, atat la relanti cat si in turatie.

Probabil ca e doar o parere de a mea si ca trebuie sa ma linistesc cu gandul ca masina nu are nimic. :blink:

Sau poate alte pareri? :)

185201[/snapback]

 

 

pai daca deconectai debitmetrul si mergea motorul mai prost , atunci debitmetrul functiona. daca ai deconectat debitmetrul si merge la fel masina , inseamna ca debitmetrul nu isi face treaba.

Link to comment
Share on other sites

pai daca deconectai debitmetrul si mergea motorul mai prost , atunci debitmetrul functiona. daca ai deconectat debitmetrul si merge la fel masina , inseamna ca debitmetrul nu isi face treaba.

186029[/snapback]

Hmm, chiar nu stiu ce sa zic, ma gandesc la faptul ca un debitmetru defect nu ar avea ca simptome o mica ezitare la demaraj, ci o lipsa evidenta de putere si un mers neregulat, ceea ce la mine nu e cazul.

Link to comment
Share on other sites

Nici la plecarea de pe loc nu da in nas, fara sa o turez prea mult, ceea ce iar ar fi fost un indiciu pt. debitmetru pe moarte.

Am sa urmez pe jumatate sfatul lui Bavaria, adica am sa curat injectoarele la ultrasunete. :blink:

186115[/snapback]

 

 

Ma uit in urma si ma vad pe mine acum 2 ani, aceleasi probleme imaginare. NU ESTE DEBITMETRUL ! Eu la momentul respectiv am cumparat un debitmetru nou care m-a costat 9 mil si ceva dar asa cum a fost de asteptat nu debitmetrul era de vina...........pur si simplu asa functioneaza 316....318....

Link to comment
Share on other sites

incep si eu sa cre tot mai mult ca e doar o problema imaginara.

Postul tau ma ajuta serios, pt. ca ma fereste de o curatare a buzunarelor. :blink:

186138[/snapback]

 

Am uitat sa mentionez faptul ca la momentul respectiv curatam injectoarele in fiecare saptamana....schimbam filtrul de benzina ........etc

Link to comment
Share on other sites

incep si eu sa cre tot mai mult ca e doar o problema imaginara.

Postul tau ma ajuta serios, pt. ca ma fereste de o curatare a buzunarelor. :)

186138[/snapback]

 

 

Dar .........daca stau sa ma gandesc mai bine parca totusi ceva este in neregula :) Normal ar fi ca in momentul in care apesi pedala sa plece la fel de brusc pe cat apesi si nu sa vina in nas in prima faza in cazul in care apesi prea brusc. Totusi cred ca ar trebui sa verifici si daca gasesti cauza sa imi spui si mie..... :) :) :blink: :) :D

Link to comment
Share on other sites

Pai nu vine deloc in nas, doar ca mi se pare ca nu pleaca suficient de tare pe cat ar trebui, adica daca ridic f. putin si o calc iar, pare ca ar fugi ceva mai bine. Ramane sa vad injectoarele cand o sa am timp. Daca e altceva, oricum o sa postez aici.

186579[/snapback]

 

 

exact !!!!...... atunci cand accelerezi brusc nu pleaca atat de brusc pe cat apesi pedala de acceleratie.........trebuie sa ridici putin si sa mai apesi iarasi si abia atunci o ia cum trebuie din loc......

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Problema E46 316i:

La demaraj, atunci cand o calc brusc, nu trage cu toti caii, mai precis, daca ridic f. putin de pe acceleratie, si o calc din nou, fuge bine, asa cum ar trebui sa o faca din start. De cateva ori a si sughitat in turatii joase, in trepte inferioare, adica a zgaltait scurt si apoi a plecat normal, o scurta intrerupere.

Motorul merge rotund , fara variatii la relanti, fara alte simptome, porneste impecabil. Am schimbat filtre, bujii, valva pcv, curatat regulator relanti si clapeta acceleratie, sonda lambda dinainte de catalizator. Consumul a scazut cam cu un litru fata de cand am luat-o, dar nu sunt multumit, mediu e undeva peste 9, ultima data mi-a iesit 9,1, mi se pare totusi mult.

Am testat-o de 3 ori, de fiecare data nu ies erori(in afara de aceea cu sonda, care s-a rezolvat). Am incercat sa merg si cu mufa de la debitmetru decuplata si nu simt nici o diferenta.

Am vrut sa curat injectoarele, dar mi s-a spus ca nu e cazul, dupa cum ies gazele la test si dupa cum merge motorul, mai ales la relanti.

Am masurat presiunea la pompa de benzina, inclusiv pe retur, baga normal.

Ceva acolo mic isi face de cap si ma dispera, ca nici nu face mereu la fel. :blink:

Singura mea dilema ramane debitmetrul, atat pt. ezitarea de la demaraj, cat si pt. consum.

Alte pareri?

Nu ma ajuta sa imi spuneti ca 316-ele e lenes de felul lui.

Poate e careva in zona sucevei dispus sa imi imprumute pt. putin un debitmetru.

185001[/snapback]

maestre eu am 1793 cm pe un e 46 compact din 2001 si imi consuma 11 :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.