Jump to content

E90 318D/320D


codreee

Recommended Posts

Salut,

 

Am avut un E46 318D, acum am un A4 2.0 TDI si sunt hotarat sa ma intorc la un 318/320 din 2009-2010 pana in 50.000 km (problema e bugetul)

Sunt curios ce probleme "des intalnite" are acest model, sa stiu la ce sa am grija sau sa ma astept.

De asemean parerile voastre, mai ales ale posesorilor sunt binevenite si le astept cu interes.

 

Multumiri in avans !

Link to comment
Share on other sites

Pica distributia. Vreo 60-70 mil reparatia preventiva la reprezentanta sau alt motor in caz ca se rupe.

 

In rest e OK :)

 

Daca are ghinionsad.gif

 

Off topic:a facut careva un procent cate distributii s-au defectat/schimbat preventiv(din totalul de pe forum macar)?

Edited by adi v
Link to comment
Share on other sites

Eu detin un 318D din 2008 si-s foarte multumit. Cei de la service au zis ca e mai fiabil decat un 320D si ca am facut o alegere buna .. acuma cata dreptate au, nu stiu.

Si de ce ar fi mai fiabil ca un 320D? In mare au acelasi motor(N47) dar 143CP fata de 177cp. Si daca ne referim la distributie, nu cred ca daca are putere mai mica nu poate ca lantul sa nu pice. S au plans multi si cu 318d ca le au picat lantul. Nu tine cont de model... Deci, concluzia o tragi tu daca un 318 e mai fiabil ca si un 320. Pun pariu ca n ai refuza mai multa puterw:D

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Si de ce ar fi mai fiabil ca un 320D? In mare au acelasi motor(N47) dar 143CP fata de 177cp. Si daca ne referim la distributie, nu cred ca daca are putere mai mica nu poate ca lantul sa nu pice. S au plans multi si cu 318d ca le au picat lantul. Nu tine cont de model... Deci, concluzia o tragi tu daca un 318 e mai fiabil ca si un 320. Pun pariu ca n ai refuza mai multa puterw:D

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Poate are motorul de 122 CP, M47 , stiu ca acest motor nu are probleme cu distributia deci e clar mai fiabil decat n47, in plus distributia e in fata si nu trebuie sa demontezi jumatate de masina.

Edited by Cosm1n
Link to comment
Share on other sites

Am motor N47 de 143CP. Dupa cum ziceam, nu stiu daca are dreptate Dorelu' de la service sau nu. El doar zicea (ca o statistica) ca au trecut pe la el mai multe 320D decat 318D. Probabil ca acei cai in plus au un impact asupra motorului, in timp.

Evident ca mi-ar fi placut mai multi cai, doar ca diferenta de pret depasea bugetul meu la momentul respectiv.

Link to comment
Share on other sites

Poate are motorul de 122 CP, M47 , stiu ca acest motor nu are probleme cu distributia deci e clar mai fiabil decat n47, in plus distributia e in fata si nu trebuie sa demontezi jumatate de masina.

A zis omu ca masina e din 2008, deci N47. M47-le a fost pana in 2007

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.