Jump to content

Inele ghidaj ? Distantiere? O explicatie va rog !


Alex Dragan

Recommended Posts

Salut. Recent am cumparat un set de jante model BBS cu sigla M pe 18.

Le am pus pe un seria 3 E90 2007. Jantele au venit cu un set de inele ghidaj de aluminiu.

Echilibrate, cauciucuri bune fara bataie, in schimb trepidatie, instabilitate de la 80 in sus simtindu se mai bine.

Am cumparat un set de inele de plastic din magazin. Astea au intrat mai greu putin insa am scapat putin de trepidatie la viteze mici.

Acum problemele apar la viteza de peste 100 km/h mai ales in franare se simte mai puternic.

Pe jantele de 16 cu cauciucuri de iarna nu aveam nicio problema de genul. Jantele sunt drepte verificate.

Ce ma sfatuiti sa fac? sa ma bucur si eu de jantele astea.

post-15673-0-71313500-1362600438_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut. Recent am cumparat un set de jante model BBS cu sigla M pe 18.

Le am pus pe un seria 3 E90 2007. Jantele au venit cu un set de inele ghidaj de aluminiu.

Echilibrate, cauciucuri bune fara bataie, in schimb trepidatie, instabilitate de la 80 in sus simtindu se mai bine.

Am cumparat un set de inele de plastic din magazin. Astea au intrat mai greu putin insa am scapat putin de trepidatie la viteze mici.

Acum problemele apar la viteza de peste 100 km/h mai ales in franare se simte mai puternic.

Pe jantele de 16 cu cauciucuri de iarna nu aveam nicio problema de genul. Jantele sunt drepte verificate.

Ce ma sfatuiti sa fac? sa ma bucur si eu de jantele astea.

 

 

eu am avut jante care necesitau inele de centrare dar nu am pus.nu aveam nici un fel de problema cu ele.nu tremura deloc volanul

 

cred ca problema este de la echilibrat, jantele strambe,cauciucuri defecte.

 

daca crezi ca este de la inele i a masuri si fale la un strungar

Link to comment
Share on other sites

Inainte sa pun aceste jante aveam pe 16 tot de aluminiu bmw originale cu cauciucuri bune si nici gand de trepidatii la nicio viteza.

Cu jantele astea si cu inelele de le am primit la ele imi facea urat.

Am cumparat de plastic, distanta ar fii cam de 1 milimetru . masurat la strung butuc si janta pe interior.

Cu cele de plastic am mai scapat de trepidatie dar la frana tot trepideaza cum am spus mai sus.

 

Daca vrei sa fii ajutat ! te rog posteaza 2 poze cu interiorul jantelor sa vedem exact ce natie sunt [ replici , originale ] si dupa aia iti voi spune exact ce ai nevoie acolo !

O sa incerc sa fac pozele de care spui.

Link to comment
Share on other sites

daca inelele de centrare sunt bune si jantele sunt drepte , poate fi vorba de discuri ovalizate , mai ales ca vibreaza pe franare .

 

+1

Sau de brate la directie, si la mine era la fel, am crezut ca am discurile ovalizate, si era de la bratul de pe partea dreapta..

Link to comment
Share on other sites

dupa cum arata sunt replici de jante csl . Mai e o varianta , neplauzibila , dar posibila (patita de mine cu autosoft.... de 3 orihairy.png) : jante montate incorect . Ca sa vezi daca e de la jante schimba fata cu spatele . daca face la fel probabil e alt motiv pt trepidatii .

Un disc se ovalizeaza relativ usor : condus sportiv+ balta de cateva ori si esti rezolvat .

 

Link to comment
Share on other sites

dupa cum arata sunt replici de jante csl . Mai e o varianta , neplauzibila , dar posibila (patita de mine cu autosoft.... de 3 orihairy.png) : jante montate incorect . Ca sa vezi daca e de la jante schimba fata cu spatele . daca face la fel probabil e alt motiv pt trepidatii .

Un disc se ovalizeaza relativ usor : condus sportiv+ balta de cateva ori si esti rezolvat .

Iti dai seama de undeva ca sunt replici?

Link to comment
Share on other sites

Iti dai seama de undeva ca sunt replici?

 

De asta ti am cerut pozele cu interiorul ! pentru ca si eu banuiesc ca sunt replici : et ul vad ca e cel corect de seria 3 , deci jante de pe alt model nu au cum sa fie ! Daca sunt replici atunci ai nevoie de inele de ghidaj , daca sunt originale , cauzele pot fii de la faptul ca ai pus acele inele ! OEM ul intotdeauna nu va avea nevoie de inele de ghidaj pe masina , decat daca sunt luate de pe bmw e39 de exemplu , dar atunci ai fi avut jante cu ET agresiv gen 20-15 !

Link to comment
Share on other sites

jantele originale de csl sunt pe 19 8,5j et 44 fata si 9,5j et 27 spate . geek.png

@devil la replici nu-i nevoie de inele de centrare . doar la modele de jante generice.

Deci sa inteleg ca ce nu sunt pe 19 si cu detaliile spuse de tine sunt replici.

Are vreo legatura directia, unghiul de fuga? ce sa mai le fac sa stea bine pe masina ? ..

Link to comment
Share on other sites

jantele originale de csl sunt pe 19 8,5j et 44 fata si 9,5j et 27 spate . geek.png@devil la replici nu-i nevoie de inele de centrare . doar la modele de jante generice.

 

Nu e obligatoriu VNB ! Am avut si eu replici si sincer am fost nevoit sa pun inele de centrare , cu toate ca era specificat diametrul la butuc si tot , dar una e ce declara si alta e ce simti pe strada cu rotile respective ! Sincer eu inca nu am vazut replici care sa nu necesite inele de ghidaj si chiar daca exista , sunt rare si asta denota cat de serios e producatorul asupra produsului sau , chiar daca e replica !

 

 

Deci sa inteleg ca ce nu sunt pe 19 si cu detaliile spuse de tine sunt replici. Are vreo legatura directia, unghiul de fuga? ce sa mai le fac sa stea bine pe masina ? ..

 

La modelul tau alex , da ! jantele de m3 CSL doar pe 19 au fost facute , restul sunt replici facute de diferiti producatori no name si crede ma , in nici un caz BBS !

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca are cu ce sa te ajute geometria la problma ta . Mergi la un service bun si roaga-i sa-ti verifice ariculatia faa si discurile e frana . Daca nu gasesc nimic , cand ajungi in Bucuresti mergi la un service de roti , iar bun . Sunt cateva . Edited by VNB
Link to comment
Share on other sites

Problema este de la jante, nu mai dati tot felul de posibilitati, daca imediat dupa ce a schimbat jantele a aparut problema e clara treaba.

Iti trebuie inele de centrare , dute la un service ce se ocupa cu roti, trebuie inele bune nu balarii, am intalnit problema asta la un a4 cand a schimbat jantele cu niste replici.

Link to comment
Share on other sites

Problema este de la jante, nu mai dati tot felul de posibilitati, daca imediat dupa ce a schimbat jantele a aparut problema e clara treaba.

Iti trebuie inele de centrare , dute la un service ce se ocupa cu roti, trebuie inele bune nu balarii, am intalnit problema asta la un a4 cand a schimbat jantele cu niste replici.

Da am pus inele de plastic, la prima vedere mi am zis : ce efect sa aiba plasticul asta cat foaia de ceapa ? ..

Uimitor s a ameliorat putin dar tind sa cred ca tot din inelele astea mi se trage.

Un strungar bun mi a spus ca daca mi face imi face tot in genul celor de plastic si ca nu are rost sa mai inceapa treaba.

Asadar le am pus pe cele de plastic dar nu prea e satisfacator rezultatul.

Ce mi poate face un service de roti ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.