Jump to content

sfat achizitie BMW F10


Elvetianul

Recommended Posts

Stiu masina, ma intelesesem cu el la un pret si s-a razgandit ca ii ofera cineva cu 500e mai mult. Marti trebuia sa finalizam treburile dar daca asta a fost alegerea lui... m-as bucura sa o vanda dar nu cred. Edited by #Geo19
Link to comment
Share on other sites

Am inteles ca si la motorul 525 si la cel 530 post si dupa LCI lantul este in spate si nu se poate schimba. Mi se pare un risc mare sa se intample ceva si, chiar daca vrei sa il schimbi preventiv, sa dai jos motorul de pe o asa masina e munca si cred ca se pot intampla si lucruri.

 

Nu stiu daca sa mai iau sau nu un bmw chiar daca am gasit din 2014-2015, verificate si cu garantie.

 

La passat a facut o data motorul si am dat pe el 30k, nou, nu as vrea sa repet interventii la motor si la bmw.

 

Face sens ce zic sau gresesc?

Link to comment
Share on other sites

La 2014-2015 probabilitatea ca sa se rupa lantul e foarte mica, poate spre 0. Daca vrei sa-l schimbi preventiv , tot nu o sa faci tu operatia ci un service care a mai facut asta de sute de ori.

Iar schimbarea lantului cred ca poti sa o "impingi" spre 250-300 mii km la modelele din anii astia. Si de costat, costa vreo 3000-3500 lei - nu e un capat de tara la km astia.

Link to comment
Share on other sites

La 2014-2015 probabilitatea ca sa se rupa lantul e foarte mica, poate spre 0. Daca vrei sa-l schimbi preventiv , tot nu o sa faci tu operatia ci un service care a mai facut asta de sute de ori.

Iar schimbarea lantului cred ca poti sa o "impingi" spre 250-300 mii km la modelele din anii astia. Si de costat, costa vreo 3000-3500 lei - nu e un capat de tara la km astia.

 

Unde se poate schimba distributia la banii astia? Eu unde am cerut oferta am primit pentru minim 7000 ron. Daca era 3500 ron o schimbam imediat

Link to comment
Share on other sites

Pe la Bistrita am auzit ca e vreo 3500. Eu nu am schimbat - spun si eu ce am auzit de la altii - 3200, 3500, 4000. Chiar de 7000 nu am auzit.

 

Eu sunt din Cta. Am cautat prin zona de Cta-Buc. Si minimul a fost 7000 ron.

Posibil 3500 sa fie fara TVA si fara revizia de ulei

Edited by Andrei525
Link to comment
Share on other sites

Posibil Andrei - nu am intrat in detalii . Poate oamenii nu au schimbat nici chiar toate piesele. Am auzit de kituri de reparatie si la 1900 lei si mai scumpe.Am vazut chiar mai ieftine pe ebay.

Cred ca sunt mai multe infromatii pe topicul cu lantul la N47.

Link to comment
Share on other sites

Mai am o intrebare, am vazut multe Seria 5 au suspensie pneumatica. Este standard sau gasesc si fara? Ma gandesc ca e cam scumpa daca se strica asa ceva si ma cam leg la cap cu ea.

 

VEzi ca si la cele cu Edc costa 25 de milioane un amortizor. MAcar omul se informeaza, ca sunt multi care plang cu lacrimi de crocodil cand afla ca trebuie sa decarteze 2000 euro pe 4 amortizoare.

Link to comment
Share on other sites

Pneumatica ai doar pe f11( versiunea break) si doar pe puntea spate are perne de aer. In rest, pe f10 ai fie suspensie standard, m-sport sau suspensie adaptiva(edc) care inseamna amortizoare controlate electronic.

Multumesc. Asta inseamna ca daca iau un break din 2014 sau 2015 va avea pneumatica? Intreb pentru ca tocmai dupa astea ma uitam. F11 inseamna dupa iulie 2013, adica lci?

 

VEzi ca si la cele cu Edc costa 25 de milioane un amortizor. MAcar omul se informeaza, ca sunt multi care plang cu lacrimi de crocodil cand afla ca trebuie sa decarteze 2000 euro pe 4 amortizoare.

EDC este si el standard? Sau trebuie sa vad daca e pus ca optional pe masina?

Edited by victor mircea
Link to comment
Share on other sites

Nu, f10 inseamna seria 5 berlina iar f11 inseamna seria 5 break. Din cate stiu, f11 are suspensie pneumatica pe puntea spate si pe varianta lci(facelift) si pe pre-facelift, deci oricum ai da-o, tot ai perne de aer.

EDC este dotare optionala. Sa nu te duca in eroare faptul ca o sa vezi masini cu butoanele de sport, comfort si normal in partea stanga a schimbatorului de viteze si sa crezi ca au suspensie reglabila. Pana prin 2012 (sper sa nu ma insel) cele care aveau EDC, aveau acele butoane, dupa o anumita data s-au pus standard acele butoane dar fara a fi in standard si EDC. In cazul asta, butoanele alea schimbau timpul de raspuns al motorului(in sport), cateva mici chestii in Eco si altele ce tin de masina, dar nu si duritatea suspensiei.

Mai poate exista o optiune de Adaptive drive care are in componenta si amortizoare controlate electronic dar si bare stabilizatoare si etc(nu intram in detalii).

Cel mai bine, pentru a fi sigur de optionale, ceri seria de sasiu VIN a masinii si folosesti pe cumtru' google sa o "decodezi" (bmw vin decoder).

Link to comment
Share on other sites

Multumesc amandurora, e clar acum despre suspensie.

 

Voi ati recomanda touring sau sedan? Nu imi place neaparat touring, dar e mai ieftin din Germania si in cazul meu avand si caine ar fi util. Sedanul e mai elegant dar mai scump.

 

Ambele ar fi cu xdrive, trec de pe tractiune fata si mi-e frica la noi cu cea spate.

Link to comment
Share on other sites

Daca poate unicineva va rog postul asta cu ce de mai sus ca nu pot edita.

 

Am inteles ca xdrive are directie hidraulica si RWD are directie electronica, asa este?

 

Care e mai fiabila, aveti idee?

 

M-am hotarat sa ma feresc de suspensia pe aer din moment ce ati spus ca e mult reparatia (2000 de euro) si de EDC (sa nu aiba masina).

 

Ramane sa ma gandesc acum la directie. Eu vrea exdrive, asta inseamna directie hidraulica. Ar costa mult reparatia la asa ceva?

Link to comment
Share on other sites

EDC (electronic damper control) este optiunea scumpa; amortizoarele se schimba in jur de 220k-250k km, toate 4 2.000 euro; se poate anula optiunea si monta amortizoare normale.

Perne de aer - se schimba in jur de 150k km; poate gasesti una la care au fost deja schimbate; costa ~200 euro bucata aftermarket, ~400 euro bucata original; se pot schimba separat.

F11 (break) este mai comfortabila si mai practica; are cu vreo 70kg mai mult decat berlina (F10) - care e ceva mai rigida pe drum, dar arata mai bine.

 

suspensia M este mai rigida si mai joasa decat suspensia normala; are o singura setare.

suspensia EDC are 3 setari (comfort+, comfort, sport), desi nu sunt mari diferente de rigiditate intre ele (max 5-10%).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.