Jump to content

Ma smuceste cand apas kickdown-ul la un 730d


Adrian001

Recommended Posts

1. uleiul nu pleaca nicaieri , ori ai pierderi ori il arde cutia ( cand deja patineaza) moment in care daca schimbi uleiul sau il completezi e ca o frectie aplicata unui picior amputat. Adaptarea cutiilor este legenda forumurilor care repara si ambreajele uzate si convertoarele. O cutie odata ce a inceput sa patineze, sa dea suturi puternice 99 % va trebuie sa fie reparata fizic.

2. NU, nu e normal decat cand apar uzuri in cutie sau in blocul hidraulic. Si nu scade nimic, aplica mai multe pachete de discuri si placi odata cu schimbarea vitezei. Din cauza uzuri presiunea din cutie numai este aplicata corespunzator si cupleaza pachetele de discuri violent.

 

readaptarea pe tester se face nu e un mit

si scuze de exprimare, cupleaza discurile mai violent in kick decat in drive

daca cutia era stricata cred ca aparea ceva prin bord si facea urat la mers normal, daca are niste zmucituri in kick e de la ''mai multe pachete de discuri si placi aplicate in acelasi moment'' ai spus

exact ca tine era unul la cardinal care fara sa se uite mi-a zis ca ma costa 150 mil si cutia, si la bosch am completat nivelul de ulei si readaptarea la cutie cu 300roni si masina merge si azi cred

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca este de la cutie, debitmetrul este defect.

Am avut aceeasi problema la un 3.0D 218CP si a fost de la debitmetru.

La mine cand alimentam cu motorina mai "buna", fenomenul era mult mai putin sesizabil. Chiar si cand era cutia in DS se mai diminuau simptomele.

 

LE: Daca o accelerezi progresiv mai simti acele "socuri"?

Ca tot am vazut asta cu "benzina sau motorina mai "buna"": am ceva cunoscuti ce lucreaza la Rompetrol si nu ma refer la cei care sunt la pompa;

Mi-au zis ca e inutil sa pun effix fata de cea normala; cica nu e aproape nicio diferenta, daor o chestie de marketing pentru ca se stie ca toti punem ca putem mai bun in masina;

Voi ce ziceti??

Link to comment
Share on other sites

daca cutia era stricata cred ca aparea ceva prin bord si facea urat la mers normal, daca are niste zmucituri in kick e de la ''mai multe pachete de discuri si placi aplicate in acelasi moment'' ai spus

exact ca tine era unul la cardinal care fara sa se uite mi-a zis ca ma costa 150 mil si cutia, si la bosch am completat nivelul de ulei si readaptarea la cutie cu 300roni si masina merge si azi cred

 

O cutie poate sa fie stricata si sa patineze ambreiajele fara sa dea socuri.

Depinde ce problema are.

Link to comment
Share on other sites

if you have an automatic sit in it with the ignition off, press the pedal to the floor, then press a little harder. You will feel it click. That is the magic button. Now that you have practiced go out on the highway, and at about 50 MPH push it to the floor, hard to make the button. Smile, rinse, repeat as necessary.

e " boton" rolleyes.gif

Edited by sbircris
Link to comment
Share on other sites

Uleiul ars tot in cutie ramane.

In cazul unei cutii automate, uleiul ars e mai degraba ulei contaminat de ambreiajele arse.

Aici ma tem ca te pot contrazice pe ce am patit eu. Cand patina forwardul la cutia mea 5hp24 in aprox 5000 de km a ars vreo 5 litri de ulei. a mai gasit doar 3 litri de ulei in cutie... .

Cutia nu avea pierderi si nici acum nu are. Uleiul unde a ajuns? Discurile si placile le am gasit praf in forward si uleiul ramas era ars

pentru @boaska daca o cutie automata are ulei mult sub nivel este normal sa dea socuri fiind un sistem hidraulic fara presiune suficienta. Ala de la cardinal vroia bani .... De aici pana sa crezi ca orice cutie se rezolva cu readaptare si ulei ramana o legenda de forum.

In cazul de fata in bord apar erori atunci cand input si output Stall speed are neconcordante f mari. Adica cand cutia e f f uzata.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Mai degraba trebuie vazut in ce stare e uleiul.

Daca e deja ars sau are multa pilitura, il schimbi degeaba.

Uneori lipsa de putere denota ambreiaje arse.

Daca schimbi uleiul la o cutie deja uzata, practic arunci banii pe fereastra pentru ca nu vei putea reutiliza uleiul dupa ce o repari.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am pus-o azi pe un tester! Totul perfect, cu exceptia catorva momente!

Cutia: e'n regula! A dat doua erori! dar erau neinsemnate. Au aparut cu cateva zile in urma, si asta datorita faptului ca m-am oprit si n-am apasat "P" si doar am apasat butonul "Stop Engine". Recunosc, procedez uneori cand ma grabesc, sau vb la tel.mobil. Erorile sterse. Deci cutia n-are nimic.

Mi-a mai aratat eroare la bujiile de incandescenta de la cilindrul 2 si 3. Ceea ce intr-adevar am observat eu ca zilele trecute pe viscolul ala -10 C a stat afara vreo doua nopti , iar dimineata cand o porneam pentru cateva secunde maxim 10 sec. avea un sunet ciudat si vibra motorul rau. dar isi reveni rapid. Ceea ce inseamna ca le voi schimba.

 

Da, si desigur debitmetrul, nu functiona in parametrii normali, apasa acceleratorul turand motorul. Dupa cateva incercari mi-a spus ca ba functioneaza ba nu. A mai incercat-o si dupa aia de vreo cateva ori si nimic, nu functiona. Si apoi mi-am adus aminte cand conduceam din vreo 8 incercari de kick-down doar una prindea viteza si baga putere. Restul smucea. Desigur, m-a sfatuit in 1 rand sa-l schimb pe unul nou, sau sh, sau o alta varianta mai ieftina sa-l curat cu un spray (de ala special pentru curatarea pini-lor de la mufe, placilor electronice... si nicidecum cu W40.)

Ce sa zic?! Voi incerca ultima, iar daca nu-mi reuseste s-o readuc la viata... schimb cu una nou OEM. Cam astea!

A da, mi-a recomandat, in caz ca ma deranjeaza scaderea puterii motorului, sa-i scot mufa, dar m-a preintampinat, consumul imi va creste cu cel putin 1 litru. Am incercat, si am ramas uimit la cati cai s-au trezit in ea zici ca nu-s 218 ci mai multi. Derapam si la 40 km/h pe un carosabil uscat. Uimitor.

Edited by Adrian001
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Asadar, am revenit cu noi detalii. Dupa cum spuneam problema mea era debitmetrul aer, mi-am propus sa-l curat, desi la inceput doream sa-l schimb fara sa-l mai curat. Apoi am stat eu si m-am gandit: Ce-o fi sa incerc sa-l curat? Oricum n-am nimic de pierdut. Si, surpriza, dupa ce l-am curatat masina mea imi merge ca noua. S-au trezit toti caii in ea! Apropo l-am curatat cu un spray de contacte vechi ce l-am gasit prin garaj, am depistat ca era "Made in SUA" dar la mod sigur nu era CRC. Am descarcat tot spray-ul in debitmetru!

Debitmetrul l-am dat jos de doua ori. Abia din a doua incercare de curatare a functionat. Acolo sunt doua orificii unde trebuie sa dai cu spray-ul. Am sa pun si foto. In una din orificii e usor accesibil, iar in a doua e nevoie de perseverenta si multa rabdare fiindca se gaseste intr-un loc mai greu accesibil.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/689/dsc0157xja.jpg/

 

Da desigur am si curatat acolo jos unde intra in turbina, era uleios.

Edited by Adrian001
Link to comment
Share on other sites

In imagini daca observati sunt doua sageti una rosie si una verde. Cu culoarea verde am indicat "film"-ul care este usor de curatat fiindca il poti observa usor (cu ochiul liber), iar cu sageata rosie am indicat al doilea orificiu unde este mai greu de patruns, dar datorita paiului de la spray poti ajunge acolo fara dificultate (e nevoie de o zi cu soare si o lupa), paiul ala il bagati prin "sita" aia a debitmetrului exact cum indica directia sagetii. Dupa ce am curatat totul l-am lasat la soare sa se usuce vreo ora.

Bafta celor care se incumeta sa-l curete, inainte de a-l arunca la gunoi, incercati poate il readuceti la viata. Eu asa am facut si sper sa nu cedeze prea curand.

Link to comment
Share on other sites

Este si un spray special de curatat debitmetrul ,CRC Air Sensor Clean. Am si eu unnul , dar cand am dat jos debitmetrul sa il curat era perfect curat . La tine nu se vede bine in poze daca avea mult praf pe lamelele alea, sa imi fac o idee cum arata unul mai murdar.

Stiu de spray-ul asta. Si la mine arata curat, dar am dat in el pana am terminat tot spray-ul oricum avea termenul expirat :) Si poate sa nu mearga din prima, eu am mentionat l-am dat jos de doua ori: prima data era o zi cu ceata si innourata cu multa umezeala si am si dat cu spray doar pe filmul ala care se poate observa usor, si, m-am gandit eu sa-l dau jos si a doua oara, dupa ce am mai citit pe forumuri, unde deja am dat si prin sita aia (presupun eu ca e important, fiindca acolo mai sta un "film" ascuns. Deja a doua oara am curatat tot ce se putea de curatat fiindca m-am speriat vazand atata ulei acolo jos unde intra in turbina si in jurul ei, nu e nimic straniu sa gasesti ulei pe acolo, e firesc, asa ziceau cei ce au mai postat pe net.

Edited by Adrian001
Link to comment
Share on other sites

Atunci am sa ii fac si eu o curatare preventiva , la cat praf este, sigur nu are ce sa ii dauneze.Normal ar trebui sa ai si un consum mai bun acum daca iti functioneaza ok debitmetrul.

La urmatorul plin, fac si calculele respective referitor la consum, Si eu sunt foarte curios. Revin cu detalii.

Edited by Adrian001
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salut !

Sa va povestesc eu cum am rezolvat problema cu smucitul la plecarea de pe loc, la downshift, etc etc etc.... :) Problema la mine nu a venit de la cutie, ci de pe cardan si anume de la piesa nr 2: 26 11 7 572 664 My link.

E o chestie din cauciuc care se distruge in timp de la vibratii. Cu 400 de lei am rezolvat-o, si a disparut ABSOLUT orice urma de soc, schimbarile de viteze sunt fine, aproape imperceptibile. Acolo a fost buba, cel putin la mine.

Va recomand macar sa o verificati, sa vedeti in ce stare e (e mai greu de ajuns la ea, trebuie dat jos inclusiv esapamentul ) Mentionez ca acum am pe bord 139 200, piesa respectiva am schimbat-o la 137000, recent am schimbat si uleiul ( just to be safe :D )

Inca un link pe ebay, sa vedeti cum arata My link. Sper ca am fost de ajutor.

Numai bine !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.