Jump to content

ulei cutie automata


Recommended Posts

Buna.As fi interesat de schimbarea uleiului in cutia de viteze(AUTOMATA) LA Bmw 320d 2006,si in urma celor analizate nu sunt 100% lamurit ce tip de ulei de cutie,filtru, garnituri ,trebuie sa achizitionez si ce cantitate,deoarece am inteles ca capacitatea totala cutiei este de circa 9,5L,dar schimbul se poate face prin inlocuirea a max 6L.va rog daca puteti sa-mi transmite-ti din propriile voastre experiente ce am de facut.Precizez ca toate celelalte consumabile le-am schimbat.Multumesc

 

PS, TIP CUTIE GA6HP19Z

Edited by MAXMANU
Link to comment
Share on other sites

iti trebuie uleiul cu PN 83 22 0 142 516 sau codul nou 83220144137 original sau aftermarket

fara pompa flush poti schimba maxim 7 litri de ulei, cu pompa se schimba integral

in afata de asata iti mai trebuie filtrul de cutie si eventual suruburile de la filtru

Link to comment
Share on other sites

iti trebuie uleiul cu PN 83 22 0 142 516 sau codul nou 83220144137 original sau aftermarket

fara pompa flush poti schimba maxim 7 litri de ulei, cu pompa se schimba integral

in afata de asata iti mai trebuie filtrul de cutie si eventual suruburile de la filtru

Ce marca de ulei aftermarket este Ok eventual si un cod sau daca stii cumva pretul pe original.

Edited by MAXMANU
Link to comment
Share on other sites

Ce marca de ulei aftermarket este Ok eventual si un cod sau daca stii cumva pretul pe original.

 

 

au am FEBI la 65 lei/litru

uleiul original il gasesti undeva intre 90 - 120 lei/litru depinde de unde il iei ( nu mai vand original pentyru ca este ambalat la bion de 20 de litri )

Link to comment
Share on other sites

BMW nu recomanda schimbarea cu pompa flush.

Poti sa fii mai precis vizavi de nerecomandarea cu schimbul cu pompa flash adica si din convertizor.Sunt preocupat de aceasta problema deoarece vreau sa fac schimbul de ulei in cutie si nu vreau sa o dau in bara si sa regret o eventuala gresala

 

au am FEBI la 65 lei/litru

uleiul original il gasesti undeva intre 90 - 120 lei/litru depinde de unde il iei ( nu mai vand original pentyru ca este ambalat la bion de 20 de litri )

De unde mi-ai putea indica sau spune sa achizitionez 6L de ulei cutie original lifeguard 6,la un pret bun.

multam.

Link to comment
Share on other sites

Adica BMW recomanda schimbarea a 6 litri de ulei, nu schimbarea totala cu o pompa tip flush.

 

Oricum atata timp cat schimbi 6 litri, filtrul si cureti pilitura de pe magneti, in mare parte ai scapat de contaminari.

Salut.Acum sunt lamurit.Mersi.

Pentru cei interesati am gasit ulei zf lifeguard 6 la Arad la pret de 60ron/L si capac baie+filtru original 360 ron(la service faur bucuresti)

Link to comment
Share on other sites

Adica BMW recomanda schimbarea a 6 litri de ulei, nu schimbarea totala cu o pompa tip flush.

Este exact asa, dar invers :). Ai inteles un pic eronat.

 

BMW NU recomanda schimbarea a doar 6 l. In nici un caz!

Spune doar ca, fara scule speciale, nu ai cum sa scurgi tot uleiul din cutie, convertizor si radiator.

 

Deci daca nu ai echipamentele necesare, se admite sa scurgi cat ulei poti, completezi, mergi un pic cu masina cat sa se amestece uleiul nou cu cel vechi, dupa care mai faci o data schimbul partial.

 

Cand mi-am schimbat eu uleiul la cutie, am reusit sa scurg cam 5.5l.

 

Evident ca ar fi bine sa schimbi tot uleiul o data. Dar pentru asta ai nevoie de o pompa sau ceva de genul asta, care-ti permite sa scoti mai mult ulei decat se scurge pe cale naturala.

Link to comment
Share on other sites

Imi poti arata in TIS sau in alta documentatie BMW o recomandare sau o mentionare a unei scule speciale de schimb pentru ulei?

Mai ales avand in vedere ca schimbul de ulei, din punctul lor de vedere, nu este recomandat.

Sa scoti absolut tot uleiul nu cred ca este posibil.

De exemplu, chiar daca ai convertizorul demontat, uleiul din el e foarte greu de scos.

Daca-l lasi sa se scurga, la un moment dat nu mai curge. Daca mai invarti putin de convertizor, iar mai curge.

La reprezentanta nu folosesc nici o pompa speciala sa extraga ulei.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

expertiza reprezentatelor bmw in cutii este spre 0, daca le zice ceva testerul ok, daca nu nu, ei nu repara nimic la cutie ci doar inlocuiesc cu totul.

nu o sa aibe nici o scula specializata cata vreme ei nici nu recunosc necesitatea schimbului, in vreme ce documentatia ZF o cere in mod explicit.

Ziceai ca ai documentatii etc.. mai citestele putin mai atent..

 

 

Mergi apoi intr-un service ZF, sau in orice service din vestul europei mai rasarit, gen sa fie mai mare de 2 masini, si o sa vezi pompa de flush..

 

In romania nu stiu daca sunt 3 de astfel de pompe.. asta nu inseamna ca daca nu ai tu sau reprezentata bmw nu e ok sau nu e recomandat..

Edited by DOMI
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

e stiut faptul ca nu poti scoate tot uleiul din cutie si de pe circuitul de racire, o chestie pe care mi-a zis-o un mecanic este urmatoarea, nu stiu daca e buna sau nu, el zicea ca pentru a face un flush, foloseste 2 recipiente, unul cu noul ulei din care trage printr-un furtun conectat la sorb iar in celalalt recipient colecteaza ceea ce iese, bineineteles prin furtunul de retur de la radiatorul de racire deconectat de la cutie. Porneste masina si o lasa cateva minute, timp in care trece prin P,R,N,D, in felul asta si vezi cand incepe sa iasa uleiul curat si practic asa ar face flush...la o prima vedere pare logic, nu stiu insa daca din convertizor iese chiar tot. Am avut de curand motorul/cutia jos si am schimbat convertizorul, in el nu intra foarte mult ulei, ideea e ca la refill au intrat aproape 10L, bineinteles si cu ce se mai pierde pana ii pui la loc plug-ul si cu verificarile de rigoare! Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

nici cu pompa nu il scoti pe tot dar oricum scoti mult mai mult, la o cutie 6hp scoti vreo 9-10 l lejer, in loc de 6

si da mecanicul avea dreptate, unele masinute automate de flush chiar se conecteaza si la unul din furtunele de racire.

 

 

si depinde si cutie, mercedes au cam toate un dop mic si la convertizor, si acolo e mai simpla treaba..

 

 

ma rog s-a mai discutat asta..

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Aveti grija de cine ascultati, vad ca foarte multe da sfaturi fara sa aiba nici cea mai mica experienta in domeniu.

Ideea de baza e sa nu faceti schimbul de ulei daca vedeti ca uleiul din cutie arata foarte nasol sau daca miroase foarte urat.

In acel caz e prea tarziu, iar schimbul de ulei va inrautati lucrurile in loc sa le rezolve.

Doar Mercedes-urile vechi au buson la convertizor.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Salut.Acum sunt lamurit.Mersi.

Pentru cei interesati am gasit ulei zf lifeguard 6 la Arad la pret de 60ron/L si capac baie+filtru original 360 ron(la service faur bucuresti)

 

 

nu este original filtrul ala la 360 lei; niciodata

vezi care este pretul pe bmwfans.info sau realoem.com

L.E. poate e original, dar sh la banii aia

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

nu este original filtrul ala la 360 lei; niciodata

vezi care este pretul pe bmwfans.info sau realoem.com

L.E. poate e original, dar sh la banii aia

Este original si made in germany iar pretul este 360ron am intrebat inca odata furnizorul iar daca minte atunci mint si eu,ceea ce nu cred.

Edited by MAXMANU
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am vorbit si eu astazi cu un domn de la service Faur si mi-a confirmat cele spuse de MAXMANU, baia de ulei originala ZF 6HP19 este la pretul de 304 lei fara TVA si se aduce direct din fabrica.

Kitul complet pentru intretinerea cutiei respective se poate aduce la 260 euro fara TVA.

Atasez aici oferta primita.

Tarife schimb ulei cutii viteze ZF automate autoturisme.pdf

Link to comment
Share on other sites

Am vorbit si eu astazi cu un domn de la service Faur si mi-a confirmat cele spuse de MAXMANU, baia de ulei originala ZF 6HP19 este la pretul de 304 lei fara TVA si se aduce direct din fabrica.

Kitul complet pentru intretinerea cutiei respective se poate aduce la 260 euro fara TVA.

Atasez aici oferta primita.

 

 

baia de ulei original este BMW si nu ZF ( chiar daca ei produc cutia ) , adica trebuie sa aibe stanta BMW si part number pe ea

original ZF e una si original BMW e alta

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.