Jump to content

E46 "troncanit" la drum pietruit / denivelari mici si dese


Recommended Posts

de vina ar putea fi piesa nr.1

 

giilbertto, ti s-a intamplat si tie sa iti bata asa?Practic acolo sunt rulmentii rotii. Sa bata ei asa, si doar la viraj stanga???

Edited by GIM
Link to comment
Share on other sites

salut! ms de raspuns. In seara asta am fost la niste amici care sunt mecanici si au tras putin de ea si mi-au zis ca as avea joc in caseta de directie, Si, intr-adevar, eu fiind in masina iar ei dedesupt (tragand de "caseta") se auzea acelasi zgomot(dar mai putin intens). Din pacate, am aflat ce e, si nu e asa ieftin de reparat (macar de-ar fi de la asta :) )

nu arunca cu banii pe o caseta.......asa am facut eu, am schimbat-o degeaba. aveam joc in caseta si m-am grabit si nu s-a rezolvat nimic.

bataia din caseta se simte in volan, si e o bataie "ascutita". acuma tu stii cum stai cu banii.

90% din masinile din romania au joc in caseta si sunt fara simtome, cum era si a mea.

pune-i pe amicii tai mecanici sa demoneze telescopul, sa se uite la el...nu dureaza mult.

Edited by bmwadict
Link to comment
Share on other sites

nu arunca cu banii pe o caseta.......asa am facut eu, am schimbat-o degeaba. aveam joc in caseta si m-am grabit si nu s-a rezolvat nimic.

bataia din caseta se simte in volan, si e o bataie "ascutita". acuma tu stii cum stai cu banii.

90% din masinile din romania au joc in caseta si sunt fara simtome, cum era si a mea.

pune-i pe amicii tai mecanici sa demoneze telescopul, sa se uite la el...nu dureaza mult.

 

Salut!

Ma gandeam la reconditionare, dar, ar fi bine sa nu fie de la caseta. Sa stii ca zgomotul e pe partea dreapta unde si telescopul a iesit la teste mai slab decat celelalte. Ms mult de sfat.

Link to comment
Share on other sites

la fel eram si eu cu troncanit pe piatra cubica

am schimbat piesa nr 3, nici o problema dupa aceea ,

se poate schimba destul de usor ,am facut schimbul eu acasa , daca are cineva nevoie de indrumari , sa ma anunte

 

post-52826-0-73298300-1363987982_thumb.png

 

salutari

 

piesa numarul 5 poate cauza aceleasi simptome ,

Edited by fuelforlife
Link to comment
Share on other sites

la fel eram si eu cu troncanit pe piatra cubica

am schimbat piesa nr 3, nici o problema dupa aceea ,

se poate schimba destul de usor ,am facut schimbul eu acasa , daca are cineva nevoie de indrumari , sa ma anunte

 

post-52826-0-73298300-1363987982_thumb.png

 

salutari

 

piesa numarul 5 poate cauza aceleasi simptome ,

 

 

Salut!

Piesa 3 e de la caseta de directie?

Link to comment
Share on other sites

la fel eram si eu cu troncanit pe piatra cubica

am schimbat piesa nr 3, nici o problema dupa aceea ,

se poate schimba destul de usor ,am facut schimbul eu acasa , daca are cineva nevoie de indrumari , sa ma anunte

 

post-52826-0-73298300-1363987982_thumb.png

 

salutari

 

piesa numarul 5 poate cauza aceleasi simptome

 

Ma gandesc ca si asta ar putea fi cauza. De ce zic asta! Am fost la cineva cu garaj si am stat sub masina si cineva facea "joc" la volan (stanga - dreapta) si se auzea acel zgomot. Daca trageam cu forta in jos de caseta de directie (in dreptul imbinarii cu coloana de directie), zgomotul inceta. Eu am dedus ca ar fi de la caseta, dar acum ma gandesc ca poate fi si de la piesa 3 sau 5 de care zici. Ai idee cum se numesc si cam cat ar costa? Si, niste indicatii de schimb mi-ar prinde bine :)

Link to comment
Share on other sites

eu sunt in anglia , am intrebat aici la reprezentanta bmw (numai OEM am gasit )de piesa nr 3 este 105 lire , si eu am zis ca e caseta pana m-am dus la inspectia tehnica si acolo am observat cat a puso la teste

de indentificat e relativ usor , cu motorul pornit unul e in masina altul in fata masini cu ochii in stanga motorului pe piesa respectiva , e vizibil cand daca are joc , tot odata zgomotul apare si la rotirea scurta a volanului (Stanga-dreapta) se aude o bataie ,

 

cand se schimba piesa e bine sa fie doua persoane , eu am facuto singur pentru ca nu am avut cu cine si mi-a luat cam mult timp plus ca m-am si chinuit

 

inainte de toate , siguranta ! daca nu aveti acces la elevator masina ar trebui ridicata pe "capre" .

1. se demonteaza carcasa filtrului de polen si scuturile de protectie de sub masina , inclusiv cel metalic ,

2. se incepe cu partea de sus a piesei , trebuie sa rotiti de volan pana aveti acces la surub.

dupa ce se inlatura surubul din partea de sus ,

3. se trece la partea de jos

la fel trebuie rotit volanul pana aveti acces la surub. dupa ce se inlatura ambele suruburi, incepeti sa trageti usor ca sa scoateti partea de sus prima data , apoi partea de jos ,

 

la montare. ,se incepe din partea de sus si apoi in partea de jos (la fel cu rotati de volan ca sa aveti acces la suruburi)

 

 

(daca cumva patiti sa intre coloana de la volan catre caroserie , va folositi de reglajul volanului in adancime ca sa o scoateti afara iarasi )

cu partea de sus e mai dificil datorita spatiului care e acolo , la mine motorul e n42 cred ca e putin mai ingramadit decat restul (cred)

trageti de coloana care vine de la volan inafara incet si va fi mult mai usor sa racordati piesa noua cu coloana de la volan

atentie cand racordati partea de jos ! piesa are un canal in partea care vine surubul trebuie introdusa corect altfel nu o sa reusiti sa bagati surubul inapoi ) post-52826-0-58344000-1364080623_thumb.jpg

 

 

scuze daca nu am fost destul de explicit , sunt aici daca aveti nevoie de alte indrumari ,

poze din pacate nu am facut

Edited by fuelforlife
Link to comment
Share on other sites

eu sunt in anglia , am intrebat aici la reprezentanta bmw (numai OEM am gasit )de piesa nr 3 este 105 lire , si eu am zis ca e caseta pana m-am dus la inspectia tehnica si acolo am observat cat a puso la teste

de indentificat e relativ usor , cu motorul pornit unul e in masina altul in fata masini cu ochii in stanga motorului pe piesa respectiva , e vizibil cand daca are joc , tot odata zgomotul apare si la rotirea scurta a volanului (Stanga-dreapta) se aude o bataie ,

 

cand se schimba piesa e bine sa fie doua persoane , eu am facuto singur pentru ca nu am avut cu cine si mi-a luat cam mult timp plus ca m-am si chinuit

 

inainte de toate , siguranta ! daca nu aveti acces la elevator masina ar trebui ridicata pe "capre" .

1. se demonteaza carcasa filtrului de polen si scuturile de protectie de sub masina , inclusiv cel metalic ,

2. se incepe cu partea de sus a piesei , trebuie sa rotiti de volan pana aveti acces la surub.

dupa ce se inlatura surubul din partea de sus ,

3. se trece la partea de jos

la fel trebuie rotit volanul pana aveti acces la surub. dupa ce se inlatura ambele suruburi, incepeti sa trageti usor ca sa scoateti partea de sus prima data , apoi partea de jos ,

 

la montare. ,se incepe din partea de sus si apoi in partea de jos (la fel cu rotati de volan ca sa aveti acces la suruburi)

 

 

(daca cumva patiti sa intre coloana de la volan catre caroserie , va folositi de reglajul volanului in adancime ca sa o scoateti afara iarasi )

cu partea de sus e mai dificil datorita spatiului care e acolo , la mine motorul e n42 cred ca e putin mai ingramadit decat restul (cred)

trageti de coloana care vine de la volan inafara incet si va fi mult mai usor sa racordati piesa noua cu coloana de la volan

atentie cand racordati partea de jos ! piesa are un canal in partea care vine surubul trebuie introdusa corect altfel nu o sa reusiti sa bagati surubul inapoi ) post-52826-0-58344000-1364080623_thumb.jpg

 

 

scuze daca nu am fost destul de explicit , sunt aici daca aveti nevoie de alte indrumari ,

poze din pacate nu am facut

 

 

Apreciez mult explicatiile si indrumarile, Sunt de foarte mare ajutor. Am vazut in filmuletul postat cum sa verific exact si asta am sa fac. Am sa incerc si "jocul" la volan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Schimba bratul oscilant cu tot cu bucsa mare de pe caroserie. Eu ma patit asta pe ambele parti si s-a rezolvat. Imi trancanea de imi faceau oamenii semn pe strada. Eu unul nu cred in reconditionarea pivotilor de pe brate. Edited by Ralph
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.