Jump to content

NU MAI SCAP DE PROBLEME!


Recommended Posts

Acum dupa ce i-am schimbat electromotorul la e46 320d `99 o scot din curte plec frumos la lucru,merge bine...

Dupa 8 ore ies din parcare merg in Petrom,alimentez si dupa ce intorc la primul semafor simteam k dak o tin constanta acceleratia imi da in nas si incetineste foarte sesizabil(gen frana de motor).

Dupa vreo 5 KM de mers ajung la bariera unde incetinesc si observ in spate un fum .. nu imi dau seama de culoare are k e noapte dar e intepator la miros.La relanti motorul tot scadea si urca in ture 500-1000... se ineca.

Se accelera foarte greu si scoate un nor imens de fum.

Sa fie pompa? Ca nu mai stiu nimic, din decembrie pana acum am bagat 35 milioane in reparatii.... si vad k nu e gata...

Tin sa precizez k am incercat sa o pornesc si nu mai vrea, invarte dar degeaba!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Verifica injectoarele. Daca motorul nu mai trage si scoate fum sigur sunt injectoarele. am si eu acelasi motor pe 520d ( cel putin asa cred ) si am patit la fel anul trecut. Am schimbat cu alte injectoare, nu mai scoate fum, dar inca are momente cand nu trage motorul nici sa o impusti, si stiu, problema e de la injectorul cu fir..
Link to comment
Share on other sites

Verifica injectoarele. Daca motorul nu mai trage si scoate fum sigur sunt injectoarele. am si eu acelasi motor pe 520d ( cel putin asa cred ) si am patit la fel anul trecut. Am schimbat cu alte injectoare, nu mai scoate fum, dar inca are momente cand nu trage motorul nici sa o impusti, si stiu, problema e de la injectorul cu fir..

Masina nu scotea fum deloc... si tragea bine... doar dupa ce am alimentat in 1 Km au inceput simptomele.....Mama ei de masina k numa peri albi mi-a facut!!!

Link to comment
Share on other sites

Nu se alimenteaza corect :rolleyes: acum problema poate fi de la filtru, pompa, injectoare, dar eu sunt 90% ca problema este combustibilul!

 

ps:un prieten a alimentat la un peco in italia, apoi dupa vre-o 5km a ramas pe autostrada, ciudat au venit cei din peco dupa el, recunoscandu-si greseala (cica au varsat benzina in rezervorul de motorina)

Link to comment
Share on other sites

Pare a fi fum de ulei. Verifica nivel pe joja, sa fie scazut din cauza consum de ulei. Turbina in ce stare e?

Dupa 10 minute nivelul era la minim...Am mai avut probleme cand mi s-a turat blana si am schimbat culbutori, tacheti, supape; dar mecanicul mi-a anulat egr-ul pt ca imd dupa ce a reparat-o a facut la fel dar a oprit imediat motorul..si am mers cam 3000 km fara probleme! posibil sa fie turbina pe duca dar pornitul greoi si relantiul ce oscileaza si se accelereaza intrerupt de la ce? nu cred k sunt simptome de turbo astea...

Link to comment
Share on other sites

Dupa 10 minute nivelul era la minim...Am mai avut probleme cand mi s-a turat blana si am schimbat culbutori, tacheti, supape; dar mecanicul mi-a anulat egr-ul pt ca imd dupa ce a reparat-o a facut la fel dar a oprit imediat motorul..si am mers cam 3000 km fara probleme! posibil sa fie turbina pe duca dar pornitul greoi si relantiul ce oscileaza si se accelereaza intrerupt de la ce? nu cred k sunt simptome de turbo astea...

 

 

Salut,

Am avut aceeasi problema cu un 118d. S-a turat in blana si am schimbat tot ce ai schimbat si tu. Dupa 1000 de km mi-a scos fum alb, mult fum alb (era epuratorul). Dupa inca 5 000 de km mi s-a rupt vibrochenul. Dupa 6 luni am alfat ca motoarele de bmw nu se repara, se schimba. Am platit de doua ori mai mult pe reparatie decat as fi platit pe un motor sh. Pune-o la punct si scapa de ea sau fa ceva cu motorul. La noi nu exista mecanici care sa-ti calibreze motorul ca in fabrica, de aici apar defectiunile constante, Repari pe-o parte, crapa pe alta..

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca ar trebui sa verifici electrovalvele si furtumasele de vacuum... Daca era de la injectorul cu fir nu iti scadea relantiul. Am acelasi model ca al tau si am avut probleme si cu injectorul cu fir si cu turbina "si" lista poate continua, din spusele tale cam asta ar fi (cel putin asa a fost la mn)
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am avut aceeasi problema cu un 118d. S-a turat in blana si am schimbat tot ce ai schimbat si tu. Dupa 1000 de km mi-a scos fum alb, mult fum alb (era epuratorul). Dupa inca 5 000 de km mi s-a rupt vibrochenul. Dupa 6 luni am alfat ca motoarele de bmw nu se repara, se schimba. Am platit de doua ori mai mult pe reparatie decat as fi platit pe un motor sh. Pune-o la punct si scapa de ea sau fa ceva cu motorul. La noi nu exista mecanici care sa-ti calibreze motorul ca in fabrica, de aici apar defectiunile constante, Repari pe-o parte, crapa pe alta..

Soarte ii este pecetluita! O voi pune la vanzare!

Am aflat cauza! Am fost la pompa si am bagat benzina din greseala! Ceva defecte pot aparea? Ce e de facut??

Link to comment
Share on other sites

Nu se alimenteaza corect :rolleyes: acum problema poate fi de la filtru, pompa, injectoare, dar eu sunt 90% ca problema este combustibilul!

 

ps:un prieten a alimentat la un peco in italia, apoi dupa vre-o 5km a ramas pe autostrada, ciudat au venit cei din peco dupa el, recunoscandu-si greseala (cica au varsat benzina in rezervorul de motorina)

 

Da se pare ca am avut dreptate, eu sincer as goli tot rezervorul si as pune numai motorina, camera de ardere este foarte mica, benzina nu se comprima, pot aparea probleme grave, ungerea la pompa de injectie, injectoare se face prin motorina, daca tu ai benzina in circuit nu este bine de loc!

 

Pritene, vrei sa vinzi masina pentru ca nu vrea sa mearga cu benzina si motorina in acelasi timp? :console:

 

Fugi rapid la un mecanic si goleste toata instalatia! apoi bucura-te de placerea de a conduce! asteptam vesti :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.