Jump to content

Problema de nerezolvat releu si bujii E90 320d


Recommended Posts

Da, pe tester am eroare la toate bujiile si am schimbat releul, cu unul nou beru! Am crezut ca bujiile sunt ok daca au continuitate! Intrebarea e daca pot afla cand s-au ars, cu un tester... Daca data coincide la toate, e clar ca nu bujiile sunt, logic gandind! Nu?
Link to comment
Share on other sites

Ar fi edificator si nr de km! Tot aia ar fi, ca doar nu se ardeau toate il acelasi nr de km... E vorba de un bmw e90! Eroarea a aparut din senin, mai pusesem testerul pe masina si nu era... Masina e un bmw e90.

Erorile le-am tot sters in speranta ca nu mai apar!

Edited by B3free
Link to comment
Share on other sites

daca nu am mai fost sterse erorile niciodata, trebuie sa ti apara data si kilometrajul la care a aparut eroarea pt fiecare bujii in parte, mie asa imi aparea...oricum recomandat e sa schimbi si releul si bujiile :thumbsup:

Depinde de tester. In general se merge pe numarul de km, nu pe data.

 

Ar fi edificator si nr de km! Tot aia ar fi, ca doar nu se ardeau toate il acelasi nr de km... E vorba de un bmw e90! Eroarea a aparut din senin, mai pusesem testerul pe masina si nu era... Masina e un bmw e90.

Erorile le-am tot sters in speranta ca nu mai apar!

Ai putea sa schimbi bujiile si gata.

 

Daca le-ai tot sters, e clar ca nu ai cum sa mai vezi cand au aparut.

Link to comment
Share on other sites

Exista in DIS un test se numeste preheat test si il gasesti la DDE

Daca ai incercat bujiile pe baterie sigur le-ai ars ca merg la 6V nu la 12

E normal sa ai tensiune pe ele in functie de cat de incins e motorul si de starea DPFului

Cabul il poti verifica la mufa care intra in releu sa nu fie oxidata sau lamelele incinse si decalite si trebuie sa fie elastice dar trebuie desfacuta mufa si pentru asta trebuie da dai cablul jos de pe electromotor si admisia

Verifica in spatele torpedoului in panoul de sigurante o siguranta de la bujii

Si pe baterie in spatele capacului ai niste sigurante de putere, verifica-le cu ohm-metrul

Daca in continuare ai erori la preheat test raman bujiile pe care le-ai ars la baterie si trebuie schimbate

Si daca tot nu merge nici asa ramane cablul buclucas pe care ti-as recomnada sa-l schimbi ca costa o suta si ceva de lei daca tot dai admisia jos pentru bujii si scapi de-o grija

Releul sigur e bun ca si eu tot beru am pus ca era la juma de pret fata de original si al meu face 3 ani de cand il am

Bujiile iti recomnd sa le pui pe original ca eu am pus beru si in fiecare an mi se ard una, doua

O sa-mi pun si eu tot pe original

Link to comment
Share on other sites

In mod normal, bujiile se schimba si gata. Impreuna cu releul de bujii.

La diesel-uri e foarte nasol sa vrei sa le schimbi si sa te trezesti ca nu mai poti.

Nu au un pret prohibitiv.

 

Bujiile functioneaza intr-adevar nu doar la pornire ci si pana cand motorul ajunge la o anumita temperatura.

Sunt folosite si la regenerare. Deci sunt destul de importante si nu doar iarna.

 

Iti faci probleme in legatura cu niste erori de genul asta cand ai 50-60 000 km, nu o masina de peste 100 000 km.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Nu le-am incercat cu 12 v ci cu un tester cu bec rosu. Are u clema la capatul unui fir care se alimenteaza la 12 v iar in capatul lui un ac ascutit... Si pe el scrie 3-20v, deci o plaja larga! Becul s-a aprins la toate si mecanicul a spus ca au continuitate si nu sunt arse! Imi era teama sa nu rupa vreuna, asta a fost motivul pentru care am evitat sa le schimb mai ales ca am inteles ca au continuitate deci nu sunt arse....
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu le-am incercat cu 12 v ci cu un tester cu bec rosu. Are u clema la capatul unui fir care se alimenteaza la 12 v iar in capatul lui un ac ascutit... Si pe el scrie 3-20v, deci o plaja larga! Becul s-a aprins la toate si mecanicul a spus ca au continuitate si nu sunt arse! Imi era teama sa nu rupa vreuna, asta a fost motivul pentru care am evitat sa le schimb mai ales ca am inteles ca au continuitate deci nu sunt arse....

 

Pot sa aiba continuitate si sa treaca curentul prin ele si sa nu fie bune

Rezistenta trebuie sa fie mai mica de 0,1 ohmi, de preferat mai mica de 0,08, trebuie sa le masori cu ohm-metrul

si chiar si in cazul asta pot sa nu se incalzeasca uniform

Edited by razzzzvan
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine e sa faci in felul urmator:

 

Cu motorul cald trebuie demontate toate plasticele.

Apoi trebuie pornit din nou motorul si lasat motorul sa se incalzeasca foarte bine.

 

Apoi se demonteaza rapid galeria de admisie si se desfac bujiile.

E important sa nu le fortezi prea tare. Daca simti ca nu cedeaza, le strangi la loc. Apoi desfaci iar. Daca fortezi prea tare se vor rupe.

E buna si ideea cu WD-40.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Intrebam cu ce cuplu sunt stranse pt a configura o cheie dinamometrica... Deci pt a sti ce cuplu folosesc la desurubarea lor.

 

O sa incerc asa desi imi e groaza sa dau admisia iar jos...

 

Va multumesc pentru promtitudine si pentru spiritul de echipa! Sper sa rezolv problema si cert e ca informatiile sunt folositoare! O seara placuta va doresc! Revin pe masura ce fac operatia!

Edited by B3free
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

cand strangi trebuie sa reglezi cuplul.la desurubare, dumnezeu cu mila.. :)

 

 

la desfacere e problema, ca sunt unele asa de intepenite ca risti sa le rupi daca tragi prea tare de ele.

Incearca cum au sugerat colegii..

stiu ca teoretic nu exista un interval clar de schimb la bujii la diesel, dar risti pur sisimplu sa nu le mai poti scoate decat cu tot cu chiulasa, si mai bine platesti niste bujii decat manopera si bataia de cap provocata de ruperea unei bujii...

Link to comment
Share on other sites

Si vezi ca nu merge orice vaselina. Aia e mai degraba o pasta de asamblare, nu o vaselina normala.

 

Desi eu cred ca ar fi mai bine sa nu dai cu nimic. Un om care nu are experienta poate strange prea tare din cauza vaselinei. Vaselina te pacaleste cand vine vorba de cuplul de strangere.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.