Jump to content

evacuare marita 320d


bakal

Recommended Posts

:) Detin un e46 2000d/136(deocamdata), si acum cateva zile am vrut sa-i schimb filtrul de aer. Nu am reusit, dar am constatat ca traseul conductei de admisie aer, pa cat de mare pare, are o palnie care il ingusteaza drastic. ei bine eu am taiat-o, si astfel acum e la fel de mare pe cat arata. :blink:

Ca rezultat, masina parca trage ceva mai bine(dar nu sunt sigur), dar si suna altfel. Am sa incerc sa schimb si filtrul, cu unu de la kn si apoi sa vad ceva diferente, macar in sound si elasticitate motor. :)

Link to comment
Share on other sites

primele impresii mai amanuntite(dar fara filtru kn)

 

masina e usor mai elastica in acceleratie, si parca lagul de turbina e un pic mai mic. cu masina am incercat niste power slide-uri pe ice si se simtea un pic de diferenta la manevrarea din acceleratie. in linie dreapta, masina parca urca ceva mai repede in turatii in trapta a 4a de la 3000 spre 4000 dacat o facea inaite.

 

de mentionat ca masina cam are consumabilele pe punct de schimbare, deci cand o sa fie toate noi, o sa se comporte si mai bine.

 

acum, e posibil ca toate astea sa mi se para, dar eu zic ca se simte o imbunatatire, chiar daca doar am taiat ceva. urmeaza sa mai si pun cate ceva.

Link to comment
Share on other sites

evacuare parca e pe la gaze, ADMISIA e aia cu filtrul de aer :blink:

 

daca tot zici ca ai taiat palnia aia & stuff... sunetul cu siguranta s-a schimbat drastic, suna mai nervoasa masina, senzatia ca masina trage mai bine si ca accelereaza mai usor, esti SIGUR ca nu este un efect placebo din cauza sunetului???

Link to comment
Share on other sites

ai taiat degeaba, poate doar pentru sunet deoarece admisia are un debitmetru si motoru isi ia aer in functie de turatie si regim, adica degeaba faci gaura mare, pentru ca debitmetru nu da drumu la mai mult aer decat ar avea nevoie motoru in momentu ala. :blink:

186704[/snapback]

 

pai da si atumci cand el o sa aiba nevoie de aerul la turatii mari, el o sa vina ceva mai repede si deodata. si in plus la toate masinile sunt puse debitmetre. ce ar trebui sa se faca , sa nu se mai umble la admisii?

Link to comment
Share on other sites

pai da si atumci cand el o sa aiba nevoie de aerul la turatii mari, el o sa vina ceva mai repede si deodata. si in plus la toate masinile sunt puse debitmetre. ce ar trebui sa se faca , sa nu se mai umble la admisii?

186828[/snapback]

 

 

trebuie sa umbli si in calculator :blink:

Link to comment
Share on other sites

trebuie sa umbli si in calculator :)

187021[/snapback]

 

Tre sa umble la toata evacuarea incepand de la serpisori pana la toba finala iar castigul variaza in functie de motor , spre exemplu la un maxim 10 % increase of hp , dar real e maxim 8% si asta facut de un profesionist , asa ca ai taiat stiu eu ce pe acolo ....eu zic ca nu ai facut ,, primavara ,,

faci la o masina chip tuning de 30 hp increase si de abia atunci parca poti spune ca urca mai usor in ture sau trage mai bine , dar in cazul tau zic ca e doar ,,a fake impression ,, :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.