Jump to content

I need some info


ElJmeno

Recommended Posts

gata nu mai tine ma duc sa imi iau e60-ul si il inscriu in martie..si am nevoie de voi..pt ca nu stiu cateva chesti despre ea..si as avea nvoie de niste sfaturi de la voi:

E 530d ..automatic

 

 

1- ce ulei de motor i se potriveste?

2- ce ulei la cutie ii trebuie?

3-Cum are transmisia - cu curea sau lantz

4-la cutia automata in mers se poate da pe pozitia N...si apoi se poate reveni in D...(ex: 100 km/h..o mut din D in N si invers..)..se poate??

5-Deci vreau sa o aduc ..sa o tin o luna cu nr de zoll..si pe urma sa mai iau si unele rosii...ca pana atunci sa scada astia taxa de inmatriculare..ce stiti..imi dau astia nr rosii??

8- exista vro perioada maxima in care tre sa o inmatriculezi??..ca as tine-o asa inca ceva timp.

Edited by ElJmeno
Link to comment
Share on other sites

1- ce ulei de motor i se potriveste?

2- ce ulei la cutie ii trebuie?

3-Cum are transmisia - cu curea sau lantz

4-la cutia automata in mers se poate da pe pozitia N...si apoi se poate reveni in D...(ex:  100 km/h..o mut din D in N si invers..)..se poate??

5-Deci vreau sa o aduc ..sa o tin o luna cu nr de zoll..si pe urma sa mai iau si unele rosii...ca pana atunci sa scada astia taxa de inmatriculare..ce stiti..imi dau astia nr rosii??

8- exista vro perioada maxima in care tre sa o inmatriculezi??..ca as tine-o asa inca ceva timp.

186055[/snapback]

1 - Castrol GTD sau SLX.

2 - E in categoria cu pretentii de lifetime.

3 - Lant.

4 - Da.

5 - Fiind prima inmatriculare, da, ar trebui sa iti dea numere rosii.

6.. 7.. - a sarit inumaratoarea :blink:

8 - Acum ca numai e cu termenul limita la platitul vamii odata ce intrai cu ea in tara, poti teoretic sa astepti oricat. Mai bine mai astepti si alte pareri de la cei care au adus vreo masina anul asta.

Link to comment
Share on other sites

1 - Castrol GTD sau SLX.---ce dif e intre ele?

 

2 - E in categoria cu pretentii de lifetime.---la cat timp trebuie schimabt si cam cati litri are

 

4 - Da.----pai si la revenirea in D...stie cutia in ce treapta sa o introduca in funtie de

viteza..sau initial intra intr-a 1-a si pe urma se schimba pana la cea adecvata.

mai pe scurt...nu se supratureaza..la revenire in D

 

8 - Acum ca numai e cu termenul limita la platitul vamii odata ce intrai cu ea in tara, poti teoretic sa astepti oricat. Mai bine mai astepti si alte pareri de la cei care au adus vreo masina anul asta.------mai este necesar sa merg la vama...stiu ca nu se mai plateste..dar...poate pt vro stampila ceva?

Edited by ElJmeno
Link to comment
Share on other sites

1 - Castrol GTD sau SLX.---ce dif e intre ele?

 

2 - E in categoria cu pretentii de lifetime.---la cat timp trebuie schimabt si cam cati litri are

 

4 - Da.----pai si la revenirea in D...stie cutia in ce treapta sa o introduca in funtie de

viteza..sau initial intra intr-a 1-a si pe urma se schimba pana la cea adecvata.

mai pe scurt...nu se supratureaza..la revenire in D

 

8 - Acum ca numai e cu termenul limita la platitul vamii odata ce intrai cu ea in tara, poti teoretic sa astepti oricat. Mai bine mai astepti si alte pareri de la cei care au adus vreo masina anul asta.------mai este necesar sa merg la vama...stiu ca nu se mai plateste..dar...poate pt vro stampila ceva?

186745[/snapback]

1 - Pretul (SLX e 750-800 de mii, GTD e 350 de mii), durata unui schimb de ulei (SLX la aprox. 20.000, adica te iei dupa iDrive, GTD nu l-as tine mai mult de 10.000). SLX fiind longlife.

2 - Lifetime se vrea sa nu il schimbi niciodata. Cantitate nu stiu exact, daca ai nevoie neaparat, o sa ma uit.

4 - Da, stie. Daca ti-ar intra cumva in treapta intai la 200kmh, ar fi dramatic :blink: La revenire intra in treapta adecvata turatiei si vitezei.

8 - Stampila pe ce, ca poti sa treci si cu buletinul acum. Ce am zis cu privinta la punctul asta sunt doar deductii logice, atat timp cat e marea taxa in vigoare, nu am de gand sa schimb masina, deci nu cunosc ce proceduri mai sunt acum.

Link to comment
Share on other sites

prieteni...care sunt cele mai dese probleme intalnite la E60 530d....

Adik la ce ar trebui sa fiu atent.

...eu am auzit ca trebuie schimbat ulieul la cutie odata la 60.000 km..adik exact cat are a mea..(am gasit una, bunicul prietenei mele e german..el mi-a gasit-o(am zis asta ca sa nu imi ziceti ca am gasit pe net..si ca e fals-apropos costa 16.000 euro akolo e din 2005-singura plagere a actualului proprietar e ca consuma prea mult, 17% e cam mult de la ce s-ar putea targe acest conusm??))

 

am pus mai multe intrebari....

Link to comment
Share on other sites

prieteni...care sunt cele mai dese probleme intalnite la E60 530d....

Adik la ce ar trebui sa fiu atent.

...eu am auzit ca trebuie schimbat ulieul la cutie odata la 60.000 km..adik exact cat are a mea..(am gasit una, bunicul prietenei mele e german..el mi-a gasit-o(am zis asta ca sa nu imi ziceti ca am gasit pe net..si ca e fals-apropos costa 16.000 euro akolo e din 2005-singura plagere a actualului proprietar e ca consuma prea mult, 17% e cam mult de la ce s-ar putea targe acest conusm??))

 

am pus mai multe intrebari....

187137[/snapback]

 

Pretul e imposibil! (atentie la tepe). Consumul de 17% iar pare imposibil.

Link to comment
Share on other sites

Nu te grabi cu bucuria asta, sincer admir curajul tau de a te duce....!!!!!, personal(asa am inteles) sa cumperi masina din ue(nu ai specificat din ce tara), ai mare grija ca la banii astia este imposibil sa fie totul ok.

Crede-ma cu asta ma ocup :blink: si nu am gasit bmw(modelul si anul) la pretul asta, decat cu mari probleme tehnice(motor, cutie, si cel mai des electronica facuta varza), mare grija.

Si un sfat, nu mai crede tot ce vezi pe internet deoarece ei (cei din ue) sunt mult mai smecheri decat credem noi, vorbesc in cunostinta de cauza.

PS: considera sfaturile mele obiective, nu am nici un interes sa te ametesc cu nimic, sincer

Link to comment
Share on other sites

scz ca iti spun dar este o mare pacaleala, :blink: :) :) , se folosesc des pacaleli din astea cu vecinul care spune bunicului care are o matusa ...blablabla, tocmai pentru a inlatura suspiciunile, si acum LOGIC daca este din 2005 si este in Germania crezi ca este greu sa se duca la o reprezentanta sa verifice problema cu consumul????? mai ales ca are garantie ...logic, iti spun soto are electronica varza......din milione de motive
Link to comment
Share on other sites

When You Put the Car in Park

It may seem like a simple thing to lock the transmission and keep it from spinning; but there are actually some complex requirements for this mechanism:

 

You have to be able to disengage it when the car is on a hill (the weight of the car is resting on the mechanism).

You have to be able to engage the mechanism even if the lever does not line up with the gear.

Once engaged, something has to prevent the lever from popping up and disengaging.

The mechanism that does all this is pretty neat. Let's look at some of the parts first.

 

post-2935-1171379308_thumb.jpg

The output of the transmission: The square notches are engaged by the parking-brake mechanism to hold the car still.

 

 

 

The parking-brake mechanism engages the teeth on the output to hold the car still. This is the section of the transmission that hooks up to the drive shaft -- so if this part can't spin, the car can't move.

 

post-2935-1171379349_thumb.jpg

The empty housing of the transmission with the parking brake mechanism poking through, as it does when the car is in park

 

 

Above you see the parking mechanism protruding into the housing where the gears are located. Notice that it has tapered sides. This helps to disengage the parking brake when you are parked on a hill -- the force from the weight of the car helps to push the parking mechanism out of place because of the angle of the taper.

 

post-2935-1171379414_thumb.jpg

This rod actuates the park mechanism.

 

 

 

This rod is connected to a cable that is operated by the shift lever in your car.

 

post-2935-1171379464_thumb.jpg

Top view of the park mechanism

 

 

 

When the shift lever is placed in park, the rod pushes the spring against the small tapered bushing. If the park mechanism is lined up so that it can drop into one of the notches in the output gear section, the tapered bushing will push the mechanism down. If the mechanism is lined up on one of the high spots on the output, then the spring will push on the tapered bushing, but the lever will not lock into place until the car rolls a little and the teeth line up properly. This is why sometimes your car moves a little bit after you put it in park and release the brake pedal -- it has to roll a little for the teeth to line up to where the parking mechanism can drop into place.

 

Once the car is safely in park, the bushing holds down the lever so that the car will not pop out of park if it is on a hill.

 

 

Stiam Bine :)

 

da e perfect saitu mie imi place foarte mult ca au chestii animate, deci poti sa urmaresti "subiectul" in timpul actiunii !! si il intelegi mai bine.

 

Asta poate ca eu am memoria vizuala mai dezvoltata :)

 

IIIIIIOOOOOOOOIIIIIII me scuzati nu am respectat topicu :) sper ca nu ii bai :blink:

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.