Jump to content

probleme acceleratie...debitmetru?!tester


Recommended Posts

Am un e46 318d din 2003, i-am pus chip de la Upsolute Austria si am dus-o la 145cp(aceasta e doar o informatie in cazul in care considerati k am probleme din cauza chipului).Recent mi-a aparut o pauza in acceleratie in timp ce mergeam, la 2000de ture, dupa care tragea foarte tare.Am fost la BMW, au facut un tester si mi-au schimbat un senzor de turbina si debitmetrul.S-au schimbat multe, trage mult mai bine, isi justifica caii.Dar totusi, cand E MOTORUL CALD si STAU IN LOC si turez, am o pauza in acceleratie la 1500 de ture dupa care tureaza normal.Apoi IN MERS fara sa apas pedala tare, la 2900de ture brusc isi ia un avant mai mare.Daca apas pedala tare, masina merge normal pana la 4000ture.Am sunat pe cineva de la BMW crezand ca e debitmetrul din nou, cel care mi-a spus k e mai bine sa fac la BMW k am garantie 3 luni pe piese, si mi-a spus k testerul nu indica atat de exact k ar fii debitmetrul sau injectoarele sau pompa de aer defect.Testerul indica doar problema in alimentare:)Mersi, asta stiam si eu inainte sa duc masina prima oara.El imi sugereaza sa schimb injectoarele(1200euro), si daca tot nu merge trecem la schimbatul pompei de aer(daca tot insista testerul cu problema in alimentare).Momentan nu stiu ce sa fac, rulez masina si incerc sa ignor, neavand o solutie, e clar k nu sunt probleme la injectoare.Dar totusi cei de la BMW nu sunt interesati sa le arat unde e problema, vor direct sa schimbe.Nu stiu in cine sa mai am incredere.Daca aveti vreun sfat, va ascult.Apropo, am condus si alte 318d sau 320d(cu chip) si nu au aceste probleme.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca la 318d e la fel cala 320d cam asa ceva am avut si eu, nu am chip, dar nu cred ca e din cauza aia, sunt niste valve care au nu stiu ce legatura cu turbo, sorry ca nu mai stiu cum se numesc,

sunt pozitionate langa filtru de aer, una, in dreapta, si a doua in stg cam simetric.

la mn astea au fost si la inceput cand s-a stricat una facea cam cum iti face tie, eu cred ca alea sunt...

ba ce ma oftic ca nu mai stiu cum se cheama...........

Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca la 318d e la fel cala 320d cam asa ceva am avut si eu, nu am chip, dar nu cred ca e din cauza aia, sunt niste valve care au nu stiu ce legatura cu turbo, sorry ca nu mai stiu cum se numesc,

sunt pozitionate langa filtru de aer, una, in dreapta, si a doua in stg cam simetric.

la mn astea au fost si la inceput cand s-a stricat una facea cam cum iti face tie, eu cred ca alea sunt...

ba ce ma oftic ca nu mai stiu cum se cheama...........

186209[/snapback]

ok, dar tu cum le-ai identificat? te referi la ce patesc in mers k accelereaza brusc?sau cand stau, atunci se combina o zguduitura cu o pauza in acceleratie la 1500 de ture dupa aia se tureaza normal.

mersi

Link to comment
Share on other sites

ok, dar tu cum le-ai identificat? te referi la ce patesc in mers k accelereaza brusc?sau cand stau, atunci se combina o zguduitura cu o pauza in acceleratie la 1500 de ture dupa aia se tureaza normal.

mersi

186211[/snapback]

mi-a spus un mecanic

e o maghernita de service vis-a vis de bavaria pe centura buc

esti din buc?

acolo e unu bogdan sau daca nu e el e Tibi (mai bine du-te la el)

mie pe loc nu-mi facea nimic dar aveam un hop in acceleratie dupa 2500 rupea asfaltu

Link to comment
Share on other sites

mi-a spus un mecanic

e o maghernita de service vis-a vis de bavaria pe centura buc

esti din buc?

acolo e unu bogdan sau daca nu e el e Tibi (mai bine du-te la el)

mie pe loc nu-mi facea nimic dar aveam un hop in acceleratie dupa 2500 rupea asfaltu

186212[/snapback]

sunt din cluj, am sa incerc si eu la mecanic, oricum la reprezentanta BMW nu kred k mai merg.

Link to comment
Share on other sites

sunt din cluj, am sa incerc si eu la mecanic, oricum la reprezentanta BMW nu kred k mai merg.

186214[/snapback]

nu te duce la reprezentanta ca sunt escroci si daca nu ai pe cineva cunoscut...........

cauta un service calumea sau pe unu care se pricepe la bmw-uri.........

sau daca vii in buc in urm saptamani anunta-ma si o rezolvam

Link to comment
Share on other sites

Am un e46 318d din 2003, i-am pus chip de la Upsolute Austria si am dus-o la 145cp(aceasta e doar o informatie in cazul in care considerati k am probleme din cauza chipului).Recent mi-a aparut o pauza in acceleratie in timp ce mergeam, la 2000de ture, dupa care tragea foarte tare.Am fost la BMW, au facut un tester si mi-au schimbat un senzor de turbina si debitmetrul.S-au schimbat multe, trage mult mai bine, isi justifica caii.Dar totusi, cand E MOTORUL CALD si STAU IN LOC si turez, am o pauza in acceleratie la 1500 de ture dupa care tureaza normal.Apoi IN MERS fara sa apas pedala tare, la 2900de ture brusc isi ia un avant mai mare.Daca apas pedala tare, masina merge normal pana la 4000ture.Am sunat pe cineva de la BMW crezand ca e debitmetrul din nou, cel care mi-a spus k e mai bine sa fac la BMW k am garantie 3 luni pe piese, si mi-a spus k testerul nu indica atat de exact k ar fii debitmetrul sau injectoarele sau pompa de aer defect.Testerul indica doar problema in alimentare:)Mersi, asta stiam si eu inainte sa duc masina prima oara.El imi sugereaza sa schimb injectoarele(1200euro), si daca tot nu merge trecem la schimbatul pompei de aer(daca tot insista testerul cu problema in alimentare).Momentan nu stiu ce sa fac, rulez masina si incerc sa ignor, neavand o solutie, e clar k nu sunt probleme la injectoare.Dar totusi cei de la BMW nu sunt interesati sa le arat unde e problema, vor direct sa schimbe.Nu stiu in cine sa mai am incredere.Daca aveti vreun sfat, va ascult.Apropo, am condus si alte 318d sau 320d(cu chip) si nu au aceste probleme.

Multumesc

186193[/snapback]

 

In primul rand ar trebui sa elimini chipul,dupa care se poate diagnostica corect masina.

 

ps

 

Care este pompa de aer la diesel? :blink:

Link to comment
Share on other sites

In primul rand ar trebui sa elimini chipul,dupa care se poate diagnostica corect masina.

 

ps

 

Care este pompa de aer la diesel? :blink:

186220[/snapback]

 

Poate avea relevanta chipul, are legatura cu diagnosticarea masinii?Nu stiu care e pompa de aer:)

Edited by nedelcuts
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am fost azi pana la urma la bmw (mi-am facut curaj:) ) si am rezolvat, mi-a testat debitmetrul in fata mea, e in parametrii normali, iar treaba care o face pe loc cu o pauza in acceleratie mi-a zis k au mai vazut asa masini, sunt unele care fac si unele care nu fac asa, unele mai silentioase si aletele mai zgomotoase.In legatura k accelera brusc defapt nu accelera kiar asa brusc, numai un pik se simte si e din cauza k am rulat-o mai mult prin oras in ultimul timp si s-a depus calamina sau ceva de genu in turbina si trebuie curatata facand un drum lung pe afara.De aceea m-am dus azi deoarece urma sa plec in viena sapt viitoare si sa stiu k e masina ok...

Mersi la toti pt help

Link to comment
Share on other sites

iar treaba care o face pe loc cu o pauza in acceleratie mi-a zis k au mai vazut asa masini, sunt unele care fac si unele care nu fac asa, unele mai silentioase si aletele mai zgomotoase.

 

da, asta e din ciclu' "asa face toate dom'le...." raspuns de amatori...

193081[/snapback]

 

pei iti pot arata 320d din fabrica mai zgomotos k un 320d tot din fabrica

cel kare mi-a testat e de la reprezentanta bmw

nu stiu ce sa fac, testerul in fata mea arata totul ok...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
masina am facut-o sa mearga super, cei de la bmw nu au fost capabili sa rezolve problema.Era furtunul dintre intercooler si turbina..Cei de la bmw vroiau sa inlocuiasca calculatorul masinii(cred ca ECU).Le-am demonstrat ca chipul nu a afectat nici debitmetrul, nici calculatorul,nici turbina.acuma trage cum trebuie si e in parametrii pe tester.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
masina am facut-o sa mearga super, cei de la bmw nu au fost capabili sa rezolve problema.Era furtunul dintre intercooler si turbina..Cei de la bmw vroiau sa inlocuiasca calculatorul masinii(cred ca ECU).Le-am demonstrat ca chipul nu a afectat nici debitmetrul, nici calculatorul,nici turbina.acuma trage cum trebuie si e in parametrii pe tester.

 

 

si cum ai remediat probl;ema cu furtunu????

Link to comment
Share on other sites

pei simplu, am cumparat furtun cu colier totul original BMW si l-am inlocuit.Cica la 3000 de ture daca bine imi amintesc, trebuie sa aiba o presiune de 1.5 bari(parca),adica pui mana si e tare furtunul:P:P

 

Pana la urma am trecut pe benzina, pe 325i

 

 

 

da cum tiai dat seama ce a furtunu?? ca eu nu am loc sa ating furtunu ala adika il ating da numi dau seama daca e ok sau nu> tre sal dau jos sa vad daca e ok? si ai curatat si intercooleru? nu imi dai mai multe detalii daca te rog? merci mult

Link to comment
Share on other sites

pei simplu, am cumparat furtun cu colier totul original BMW si l-am inlocuit.Cica la 3000 de ture daca bine imi amintesc, trebuie sa aiba o presiune de 1.5 bari(parca),adica pui mana si e tare furtunul:P:P

 

Pana la urma am trecut pe benzina, pe 325i

 

 

 

da cum tiai dat seama ce a furtunu?? ca eu nu am loc sa ating furtunu ala adika il ating da numi dau seama daca e ok sau nu> tre sal dau jos sa vad daca e ok? si ai curatat si intercooleru? nu imi dai mai multe detalii daca te rog? merci mult

 

important e ca l-ai identificat.Cineva trebuie sa-ti tureze masina constant la 3000 si tu cand il atingi trebuie sa fie foarte tare.Daca il dai jos nu iti dai seama daca e bun:P...La un diesel nu ar strica sa cureti radiatoarele, mai ales pt turbina, parerea mea.Problema mi-a identificat-o un prieten care e mecanic,cica ar fii des intalnita la e46 diesel, alaturi de debitmetru si restul:P

Link to comment
Share on other sites

pei simplu, am cumparat furtun cu colier totul original BMW si l-am inlocuit.Cica la 3000 de ture daca bine imi amintesc, trebuie sa aiba o presiune de 1.5 bari(parca),adica pui mana si e tare furtunul:P:P

 

Pana la urma am trecut pe benzina, pe 325i

 

 

 

da cum tiai dat seama ce a furtunu?? ca eu nu am loc sa ating furtunu ala adika il ating da numi dau seama daca e ok sau nu> tre sal dau jos sa vad daca e ok? si ai curatat si intercooleru? nu imi dai mai multe detalii daca te rog? merci mult

 

important e ca l-ai identificat.Cineva trebuie sa-ti tureze masina constant la 3000 si tu cand il atingi trebuie sa fie foarte tare.Daca il dai jos nu iti dai seama daca e bun:P...La un diesel nu ar strica sa cureti radiatoarele, mai ales pt turbina, parerea mea.Problema mi-a identificat-o un prieten care e mecanic,cica ar fii des intalnita la e46 diesel, alaturi de debitmetru si restul:P

 

 

 

 

aha si daca nu e tare furtunu atunci nu e presiune s deci scapa pe la furtun? si care radiatoare ? presupun ca ala de la intercooler nu? deci la 3000 de ture tre s fie tare ca piatra. orcum cat costa unu? si din cauza asta sa nu aiba puterea care ar trebui sa o aiba? sau poate fi si celalat furtun care iese din radiator si intra in teava metalica care urca spre egr? hmm la asta nu mam gandit sa fie fisurat furtunu..merci si mai astept sugestii

Link to comment
Share on other sites

nu e neaparat furtunul de vina.Poate fii colierul dus.din cauza acelui furtun nu intra destula presiune in debitmetru, ca atare ai pierderi de putere intr-un final.Eu nu m-am complicat si am luat un furtun nou BMW original care in jur de 220ron a fost.Am incercat si cu alte coliere ``no name`` ca la mine asta era problema si au puscat colierele.Referitor la ce radiatoare sa speli, nu stiu exact.Poate toate trei,eu nu le-am curatat,doar am auzit k multi au facut asta si a dat roade.Nu stiu daca poate fii si celalalt furtun de care spui care merge spre EGR,eu doar cu acesta am avut treaba.Oricum, eu schimbasem controllerul EGR.

 

La reprezentanta vroiau atunci sa-mi schimbe tot calculatorul ECU,k nu dadea valori bune la debitmetru :blink: Dar cu frutunul acela am rezolvat.

Link to comment
Share on other sites

nu e neaparat furtunul de vina.Poate fii colierul dus.din cauza acelui furtun nu intra destula presiune in debitmetru, ca atare ai pierderi de putere intr-un final.Eu nu m-am complicat si am luat un furtun nou BMW original care in jur de 220ron a fost.Am incercat si cu alte coliere ``no name`` ca la mine asta era problema si au puscat colierele.Referitor la ce radiatoare sa speli, nu stiu exact.Poate toate trei,eu nu le-am curatat,doar am auzit k multi au facut asta si a dat roade.Nu stiu daca poate fii si celalalt furtun de care spui care merge spre EGR,eu doar cu acesta am avut treaba.Oricum, eu schimbasem controllerul EGR.

 

La reprezentanta vroiau atunci sa-mi schimbe tot calculatorul ECU,k nu dadea valori bune la debitmetru :blink: Dar cu frutunul acela am rezolvat.

 

 

 

ce nu am inteles eu e ca nu ii da destula presiune la debimeru.cum adica? eu am un furtun sau e din plastic care coboara din debitmetru in turbina si eu cred ca vb de ala care iese din turbina si merge la intercooler nu? ma gandesc. orcum o sa vad cum ii cu ala desi parea in regula. tre sa desfac pe acolo. auzi si ce coliere ai pus? ai zis ca alea ale tale au puscat. la furtunu nou nu ai pus tot coliere? hmm...hai ka o sa ma uit sa vad dacaa e tare furtunu ala si sa verific si colerele. merci mult

Link to comment
Share on other sites

no problem:P

e furtunul dintre intercooler si turbina.Datorita lui intra cu 50mg aer mai putin decat normal intr-un final la debitmetru, ceea ce se simtea.Nu m-am mai chinuit cu alte coliere, am luat direct un furtun nou original BMW care a venit cu doua coliere in set, desi iti trebuie doar unul.

Link to comment
Share on other sites

da auzi...ce nu am inteles eu e ca de ce nu are debitmetru presiune? sau cum afecteaza furtunu ala presiunea debimetrului. ca eu stiu ca aerul vine din filtru de aer trece prin corpu debimetrului si printrun furtun gros de plastic intra in turbina. si mai stiam ca aerul produs de turbina iese din ea prin furtunu ala de care zici tu si merge in intercooler de unde urca la admisie. nu? si de ai anu inteleg de ce nu are prisiune destula la deimetru. nu te supara ca insist da am inteles faza ca trebe schimbat ca nu are voie sa scape presiune dar daca esti bun sami explici de ce debitmetru iti raman recunoscator. merci mult
Link to comment
Share on other sites

da auzi...ce nu am inteles eu e ca de ce nu are debitmetru presiune? sau cum afecteaza furtunu ala presiunea debimetrului. ca eu stiu ca aerul vine din filtru de aer trece prin corpu debimetrului si printrun furtun gros de plastic intra in turbina. si mai stiam ca aerul produs de turbina iese din ea prin furtunu ala de care zici tu si merge in intercooler de unde urca la admisie. nu? si de ai anu inteleg de ce nu are prisiune destula la deimetru. nu te supara ca insist da am inteles faza ca trebe schimbat ca nu are voie sa scape presiune dar daca esti bun sami explici de ce debitmetru iti raman recunoscator. merci mult

asa mi s-a zis:p furtunul acesta scapa aer si de aceea nu ajunge presiune destula la debitmetru.Sincer nu stiu care e legatura si nu am ocazia sa aflu, deoarece am renuntat la diesel.Tu ce explicatie ai avea atunci despre acest furtun? inainte sa-l schimb aveam eroare la debitmetru cu 50mg aer mai putin iar dupa ce l-am schimbat totul a fost ok.Cica ar fii problema generala la bmw diesel.

Link to comment
Share on other sites

da auzi...ce nu am inteles eu e ca de ce nu are debitmetru presiune? sau cum afecteaza furtunu ala presiunea debimetrului. ca eu stiu ca aerul vine din filtru de aer trece prin corpu debimetrului si printrun furtun gros de plastic intra in turbina. si mai stiam ca aerul produs de turbina iese din ea prin furtunu ala de care zici tu si merge in intercooler de unde urca la admisie. nu? si de ai anu inteleg de ce nu are prisiune destula la deimetru. nu te supara ca insist da am inteles faza ca trebe schimbat ca nu are voie sa scape presiune dar daca esti bun sami explici de ce debitmetru iti raman recunoscator. merci mult

asa mi s-a zis:p furtunul acesta scapa aer si de aceea nu ajunge presiune destula la debitmetru.Sincer nu stiu care e legatura si nu am ocazia sa aflu, deoarece am renuntat la diesel.Tu ce explicatie ai avea atunci despre acest furtun? inainte sa-l schimb aveam eroare la debitmetru cu 50mg aer mai putin iar dupa ce l-am schimbat totul a fost ok.Cica ar fii problema generala la bmw diesel.

 

 

:blink:) eu ma gandesc sa aunc debitmetru ala si sa imi pun conducte de metal de la turbina la radiator si de acolo la admisie si sami fac si o galerie de admisie de metal si sa p[un un filtru de aer sport direct la turbina acolo unde intra furtunu de la debitmetru sa nu il las pe ala original inchis acolo in cutia aia si fara acces al aerului.... nu stiu...orcum visez la astea...merci mult pentru sfat omule

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.