Jump to content

Concurenti seria 1


545

Recommended Posts

Si asta este in mare parte adevarat, dar nu reusesc sa vad unde scade BMW la calitate... Si pentru ca suntem la capitolul asta, nici Audi. Despre Mercedes nu am nici un fel de cunostiinte.

 

La Alfa am fost in showroom, dar nu mi-a lasat nici un fel de impresie de calitate. Iar Golful si Astra, par a urca, am ramas placut impresionat de amandoua modelele...

 

Cu toate astea, e nevoie de o vizita la showroom-ul BMW si Audi. Sunt doua motive pentru care eu le spun premium: preturile si calitatea (materiale, design, conducere, etc)

 

Si apropos, Ovidiu Ghitan, bine ai venit!

Link to comment
Share on other sites

Si asta este in mare parte adevarat, dar nu reusesc sa vad unde scade BMW la calitate... Si pentru ca suntem la capitolul asta, nici Audi. Despre Mercedes nu am nici un fel de cunostiinte.

 

La Alfa am fost in showroom, dar nu mi-a lasat nici un fel de impresie de calitate. Iar Golful si Astra, par a urca, am ramas placut impresionat de amandoua modelele...

 

Cu toate astea, e nevoie de o vizita la showroom-ul BMW si Audi. Sunt doua motive pentru care eu le spun premium: preturile si calitatea (materiale, design, conducere, etc)

 

Si apropos, Ovidiu Ghitan, bine ai venit!

1306[/snapback]

Uita-te la levierele de deschidere a usilor din interior. La seria 1 si la X3. Nu prea arata, nici materialul nici executia, a BMW! Deci, cu calitatea am eu probleme. Nu cred ca e un secret ca sunt aceeasi persoana cu Ursa Mare. Revenind la calitate, fiind la MX am testat si un 735. Materialul, am hotarat ca e mai bine sa nu-l bagam. Era total defavorabil celor de la Bavaria si patronul nostru a preferat un articol cinstit cu seria cinci decat un razboi cu Bavaria sau un articol mult prea "indulcit" despre seria 7. BMW-ul 735 (modelul Bangle) pe care l-am avut la test avea sub 13.000 km si: nu-i mergea oglinda stg; perdeluta din spate nu se plia cand o cobora-i, ci ramanea mototolita pe plansa din spate si ii bocanea o rotula pe fata(cap de bara, pivot, nu stiu ca n-am ridicat-o pe rampa). Nu prea e explicabil la nava amiral a flotei bavareze. Nu mai stiu acum alte hibe, dar au fost suficiente pentru a-mi ridica semne de intrebare referitor la calitatea BMW-urilor.

Prima mea masina a fost un 518 din '81. Apoi am mai avut 520, 320, 528 aceeasi generatie, 325 si 320 ursulet si am mai purtat un 316 pisica. 518-el m-a facut fan BMW. 320 a adus toate argumentele la care m-as putea gandi pentru a fi, in continuare, fan BMW. 528 ar fi masina cu care as merge si azi daca as putea sa o inmatriculez (cand stransesem toate actele necesare mi-au fost furate impreuna cu geanta in care aveam toate celelalte acte si un parfum frantuzesc).

Singurul BMW nou in care am mai avut sentimentul deplin de BMW a fost 316, despre care am scris in MX si, bine inteles, M3 despre care, de asemenea, am scris.

Restul: 735, 530, 330, 530d sunt rapide, sunt confortabile, stau binisor pe drum, dar sunt complet sintetice. N-au nici un gust de BMW pentru mine.

Lasand la o parte opulenta interioara, Mercedes E500 mi s-a parut mai BMW decat cele anterior amintite. Mai ales pentru faptul ca, odata decuplat esp-ul te lasa sa virezi din gaz si suspensia, desi cam moale, e previzibila. BMW-ul nu-ti mai permite asa ceva. E o greseala tactica din punctul meu de vedere.

In concluzie, designul Bangle, castrarea electronica si problemele de calitate ma fac sa ma gandesc ca BMW are o problema. Poate ma insel si pe viitor se vor drege lucrurile, dar, deocamdata, mai astept un BMW care sa ma "sature". Insa perspectiva nu e roza. Ideea unei serii trei "nu tocmai monovolum, dar cu spatiu mai mare" nu este de natura sa-mi dea sperante ca BMW se indreapta spre ce as vrea eu.

Nu mai e ce a fost, in rest, de acord cu tine: ..."unul, ca nici unul"!

Link to comment
Share on other sites

:blink:

 

Fain. Nu pot sa comentez seria 1 si X3, dar promit ca fac tot posibilul sa ajung la un drive test cu seria 1. Seria 7 (E65) cu care m-am jucat, parea perfecta. X3... spui ca arata jale...? Hmmm, la asta nu ma prea asteptam. Am vazut cateva, dar cum X-urile nu prea sunt BMW in ochii mei, am trecut repede cu vederea si la propriu si la figurat...

 

Ceea ce ai scris tu mai sus, imi suna foarte cunoscut; mai sunt aici niste fani, care au aceasi parere cu tine. Sunt si oameni care lucreaza la BMW, la el acasa si care te vor contrazice.

 

Nu spun ca nu aveti dreptate in ce priveste calitatea, poate nu am cunoscut eu modelele mai vechi prea bine si nu am termen de comparatie... :)

 

Multi spun despre noul M5, ca este castrat electronic, dar pare ca in afara de SMG toate sunt decuplabile. Si pana la urma si Mercedes are 7-gtronic... Deci poate si SMG III si ale sale 7 trepte sunt justificate. Sper ca va fi la fel si la M3, cand va aparea si va parea traditia. Cat despre E90, nu pot sa ma pronunt. Imi place stilul vazut din poze, dar nu uit, ca nu mi-a placut stilul lui E60 in poze, dar in realitate a fost dragoste la prima vedere. Deci nu stiu ce sa spun pana nu "pun ghiara" pe unul...

 

Dar cu Z4 cu siguranta ca si acum te poti juca cu acceleratia (power drifting; am incercat eu). Nu e castrat si e tot din era Bangle. Interiorul arata decent si calitativ.

 

Interiorul mult criticat al lui E60... Ca e prea sec, ca nu are stil, ca materialele sunt proaste... Asa o fi, dar e aerisit si dedicat condusului si in plus nu pare sa zdrangane si e mult mai sportiv ca al lui A6 (cu altceva nu stiu sa compar). Nu m-am simtit la fel de bine in noul Audi A6. Si nu am simtit masini mai sintetice decat Audi A6 si Tuareg V10 TDI... Pe cand E60, pare viu, comparat cu ele, chiar si cu ActiveSteering... Si sa sti ca nu am condus un E60, care sa fuga si sa traga ca acel Tuareg V10... Deci nu e motorul de vina... Despre Mercedes iarasi nu pot sa ma pronunt.

 

Eu spun ca e relativ, depinde de unde pleci in a incerca sa evaluezi o masina. Cum eu nu plec de la 518, ci de la era E36/E46 probabil am un handicap (poate (cine pana mea?!?) o sa ma ajute :))... Ce-o fi spunand in cazul asta contemporanii lui 507?!? Chiar sa nu mai fi ramas nici un fan adevarat in conducerea BMW?!? Chiar numai rechini cu gulere albe si cu serii 7 sau Rolls-Royce-uri?!? Eu am mari dubii ca a plecat pasiunea din BMW si masinile sale...

Link to comment
Share on other sites

Ce sa scriu eu care am condus toate pana acum si multi km.E bine ca BMW nu construiesete masini pentru gustul unuia sau altuia se vad si cifrele de afaceri,si evident unitatile vadute.Sa nu uitam BMW nu este o uzina de stat si se finanteaza singur si este una din cele mai bune la ora actuala,ca nu ne satisface pe toti nu e o problema sunt atatea marci.Si daca vorbesc de capitalism nu cred personal ca Romania e o piata buna BMW si nici prea importanta.Dar ma bucur ca sunt si critici adevarati pe lumea asta ca e in primele 5 locuri si vinde masini unde altii nici nu pot.Sigur ca se intampa multe se strica dar problema e ca la altii mai mult.Sunt oameni care testeaza si alte masini si eu o fac dar nu indraznesc sa compar orice si oricum.Cred ca e o chestie de gust si de placere dar BMW va ramane ceea ce este chiar daca nu in Ro si la unii care testeaza pentru anumite articole.In fond discutia asta nu are rost fiindca noi nu vindem masini si nu le facem nici reclama si nu ne intereseaza banii avem destui o facem din placere si pentru adevarati fani BMW caci eu sunt si o sa fiu si cunosc mai mult si cand stau in masina ma simt bine.Dar orice articol comentariu e binevenit dar nu cred ca va influenta forumul asta sper.Caci cine a gustat odata ce poate un BMW va fii fan pentru todeauna.
Link to comment
Share on other sites

Ce sa scriu eu care am condus toate pana acum si multi km.E bine ca BMW nu construiesete masini pentru gustul unuia sau altuia se vad si cifrele de afaceri,si evident unitatile vadute.Sa nu uitam BMW nu este o uzina de stat si se finanteaza singur si este una din cele mai bune la ora actuala,ca nu ne satisface pe toti nu e o problema sunt atatea marci.Si daca vorbesc de capitalism nu cred personal ca Romania e o piata buna BMW si nici prea importanta.Dar ma bucur ca sunt si critici adevarati pe lumea asta ca e in primele 5 locuri si vinde masini unde altii nici nu pot.Sigur ca se intampa multe se strica dar problema e ca la altii mai mult.Sunt oameni care testeaza si alte masini si eu o fac dar nu indraznesc sa compar orice si oricum.Cred ca e o chestie de gust si de placere dar BMW va ramane ceea ce este chiar daca nu in Ro si la unii care testeaza pentru anumite articole.In fond discutia asta nu are rost fiindca noi nu vindem masini si nu le facem nici reclama si nu ne intereseaza banii avem destui o facem din placere si pentru adevarati fani BMW caci eu sunt si o sa fiu si cunosc mai mult si cand stau in masina ma simt bine.Dar orice articol comentariu e binevenit dar nu cred ca va influenta forumul asta sper.Caci cine a gustat odata ce poate un BMW va fii fan pentru todeauna.

1348[/snapback]

Nu vreau sa fiu inteles gresit, sunt in continuare fan BMW.

Am semnalat numai, cu sinceritate ce probleme mi se pare ca au acum, in fata mea, ca fan BMW.

Si, in ciuda presiunilor, articolele care au aparut imi reprezinta parerea sincera. Chiar acolo unde erau articole care trebuiau sa fie laudative, nu am laudat decat ce mi se parea ca merita laudat. Peste defectele acelor modele am trecut mai repede, dar nu le-am scos din text.

Iar Ro este o piata surprinzator de buna pentru cei de la BMW. Brand Manager-ul de la BMW imi spunea ca nu are destule BMW-uri cu motoare mari, cat ar putea sa vanda. Problema lui era ca motoarele mici nu sunt luate in calcul. Adica omul accepta sa-si ia Audi de 1,6l sau de 1,8, dar BMW-uri, nu. Si are dreptate. 316, 318 sunt niste masini remarcabile, BMW-uri adevarate plecand de la tinuta de drum si pana la ultimul surub.

Poate m-am facut mai clar, daca nu mai atacati-ma.

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa fiu inteles gresit, sunt in continuare fan BMW.

Am semnalat numai, cu sinceritate ce probleme mi se pare ca au acum, in fata mea, ca fan BMW.

Si, in ciuda presiunilor, articolele care au aparut imi reprezinta parerea sincera. Chiar acolo unde erau articole care trebuiau sa fie laudative, nu am laudat decat ce mi se parea ca merita laudat. Peste defectele acelor modele am trecut mai repede, dar nu le-am scos din text.

Iar Ro este o piata surprinzator de buna pentru cei de la BMW. Brand Manager-ul de la BMW imi spunea ca nu are destule BMW-uri cu motoare mari, cat ar putea sa vanda. Problema lui era ca motoarele mici nu sunt luate in calcul. Adica omul accepta sa-si ia Audi de 1,6l sau de 1,8, dar BMW-uri, nu. Si are dreptate. 316, 318 sunt niste masini remarcabile, BMW-uri adevarate plecand de la tinuta de drum si pana la ultimul surub.

Poate m-am facut mai clar, daca nu mai atacati-ma.

1361[/snapback]

 

Ai perfecta dreptate aici si imi pare bine ca ti-ai facut mai clara pozitia. Sunt totusi putin surprins, cum de cei de la Automobile Bavaria nu au destule masini incat sa vanda. Eu am avut surpriza vietii mele cand am vazut cam cate masini, care pareau noi, erau parcate in spatele firmei. Am crezut ca au o parcare mica, ca orice firma in spate, dar acolo era o "mare" de masini BMW.

 

Cu toate astea cifrele de vanzari BMW in Romania nu sunt mari, cred ca ce ai vrut sa spui este ca procentul din aceasta cifra este ridicat pentru cele cu motoare mari. Pai tocmai aici e problema... Eu as fi intrebat pe managerul de la BMW, cam care este procentul cu banii jos din cele vandute, sunt convins ca cifra era surprinzator de mare....

 

Dar intram aici in alt domeniu si ne indepartam de la subiect. Inteleg, pe scurt, ca cei de la Automobile Bavaria, nu prea spera sa vanda multe seria 1... Sau daca vand sunt doar cu dotari superioare si motoare mari.

Link to comment
Share on other sites

Cifrele se vad eu nu stiu ce inseamna mult si putin.Dar stiu un lucru ca s-au vandut intre 18-30 sept 3.000 buc deci in cateva zile sigur in vest si mai stiu un lucru ca BMW nu are la ora actuala capacitati de productie cate ar putea sa vanda caci deocamdata se fac numai la o fabrica in Regensburg si pe viitor la Leipzig parerea mea e ca daca ar fii asa de proaste sau s-ar fi scris negativ cine ar fi comandat atatea masini si nu e un Logan la 5.000-8.000 ? ci preturile incep in Ro la 16.900 Cip.Dar eu am mai scris si ma repet fiecare are gusturile lui si BMW nu e masina neaparat de familie ci una si pentru oamenii mai tineri si care le place sa aiba o masina spotiva.Eu inca nu am gasit atatea greseli la seria 1,dar nici nu uit ca e la inceput si masina e nou conceputa la clasa ei.Despre fani e altceva sigur fiecare e bine venit si eu ma bucur ca avem si prominenti printre noi.Dar sincer poate reusim sa ajutam pe cei de la BMW aratandule greselile sau anumite schimbari.Dar numai ele trebuie enumerate mai clar si mai bine definite caci cateodata nu se intelege ce e bine si ce e rau.
Link to comment
Share on other sites

:blink:

 

Fain. Nu pot sa comentez seria 1 si X3, dar promit ca fac tot posibilul sa ajung la un drive test cu seria 1. Seria 7 (E65) cu care m-am jucat, parea perfecta. X3... spui ca arata jale...? Hmmm, la asta nu ma prea asteptam. Am vazut cateva, dar cum X-urile nu prea sunt BMW in ochii mei, am trecut repede cu vederea si la propriu si la figurat...

 

Ceea ce ai scris tu mai sus, imi suna foarte cunoscut; mai sunt aici niste fani, care au aceasi parere cu tine. Sunt si oameni care lucreaza la BMW, la el acasa si care te vor contrazice.

 

Nu spun ca nu aveti dreptate in ce priveste calitatea, poate nu am cunoscut eu modelele mai vechi prea bine si nu am termen de comparatie... :)

 

Multi spun despre noul M5, ca este castrat electronic, dar pare ca in afara de SMG toate sunt decuplabile. Si pana la urma si Mercedes are 7-gtronic... Deci poate si SMG III si ale sale 7 trepte sunt justificate. Sper ca va fi la fel si la M3, cand va aparea si va parea traditia. Cat despre E90, nu pot sa ma pronunt. Imi place stilul vazut din poze, dar nu uit, ca nu mi-a placut stilul lui E60 in poze, dar in realitate a fost dragoste la prima vedere. Deci nu stiu ce sa spun pana nu "pun ghiara" pe unul...

 

Dar cu Z4 cu siguranta ca si acum te poti juca cu acceleratia (power drifting; am incercat eu). Nu e castrat si e tot din era Bangle. Interiorul arata decent si calitativ.

 

Interiorul mult criticat al lui E60... Ca e prea sec, ca nu are stil, ca materialele sunt proaste... Asa o fi, dar e aerisit si dedicat condusului si in plus nu pare sa zdrangane si e mult mai sportiv ca al lui A6 (cu altceva nu stiu sa compar). Nu m-am simtit la fel de bine in noul Audi A6. Si nu am simtit masini mai sintetice decat Audi A6 si Tuareg V10 TDI... Pe cand E60, pare viu, comparat cu ele, chiar si cu ActiveSteering... Si sa sti ca nu am condus un E60, care sa fuga si sa traga ca acel Tuareg V10... Deci nu e motorul de vina... Despre Mercedes iarasi nu pot sa ma pronunt.

 

Eu spun ca e relativ, depinde de unde pleci in a incerca sa evaluezi o masina. Cum eu nu plec de la 518, ci de la era E36/E46 probabil am un handicap (poate (cine pana mea?!?) o sa ma ajute :))... Ce-o fi spunand in cazul asta contemporanii lui 507?!? Chiar sa nu mai fi ramas nici un fan adevarat in conducerea BMW?!? Chiar numai rechini cu gulere albe si cu serii 7 sau Rolls-Royce-uri?!? Eu am mari dubii ca a plecat pasiunea din BMW si masinile sale...

1332[/snapback]

Oameni buni, am spus ca au scazut, ca nu prea sunt la nivel BMW, nu ca "X3 e... jale"! Pana la "jalea" BMW, multi mai au de muncit, daca vor ajunge vreodata acolo.

Link to comment
Share on other sites

Deci ajungem incet la problema au scazut dar altii nu se mai pot opri.Si cand ma gandesc acum 15 ani cine era o firma sau alta si unde au ajuns numai ca sa faca economii de costuri au produs ieftin si rau si la BMW nu e inca chiar asa dar globalizarea si piata nebuna te pune sa scoti modele tot mai des si sigur nu mai ai nici timp nici atatia bani sa le testezi asa de bine si apare un alt nivel decat era.Dar eu repet inca e BINE am vazut ce inseamna calitate la altii.Si eu as vrea sa stiu unde sunt greselile caci unele le stiu dar altele apar numai in timp,si ma intreb oare un om e perfect si sanatos tot timpul?
Link to comment
Share on other sites

Cred ca si voi ca si eu de altfel ne-am indragostit de BMW-urile anilor 1990-2000. Dupa acest an progresul, cel putin pe mine unul m-a surprins si nu prea m-a mai atras...Ma uit pe strada si vad un seria 5 nou si il admir...O ce misto e...dar totodata ma intreb...dar ce-mi place la el??? Vad jante, stopuri, aspectul general si atat. Daca trece un 5 model 2002 imi mut imediat privirea de la cel nou si ma fascinez. Acela este modelul care imi place cel mai mult. Si-i gasesc argumente pro de la faruri pana la stopuri. Apoi fac o revizie scurta la ce modele sunt prezente pe piata si in afara de 3, 7, x5 si z4 restul nu prea imi mai inspira BMW. Poate ca gresesc dar asta este impresia mea. Daca ar fi sa aleg intre 5-ul nou si E-ul de la Mercedes cred ca mi-ar trebui timp sa aleg. Cu toate ca sunt fan BMW. Dar dupa ce am mers cu un E320 diesel full options...parca imi zdruncina din crez. Despre seria 1...mie nu-mi spune nimic. Da-i jos emblema cu BMW zi-i Mazda si cred ca asa o cumpar.

Bafta voua!

Link to comment
Share on other sites

Hi everyone! Sint nou pe aici dar imi place BMW de mic copil. Daca imi permiteti, nu am facut un drive test cu seria 1 dar l-am vazut expus in Tomis Mall, si nu m-a incintat designul. Din fata este un BMW, dar din profil ??? Cum bine s-a spus, scoate-i emblema si ... ( E SI PAREREA MEA ).

See you later ! :blink:

Link to comment
Share on other sites

ams-ul compara serie1 cu A3 si A-klasse considerind ca fac parte din segmentul premium de lux, chiar daca se pare ca economiile facute la serie1 nu l-ar prea recomanda ca luxos; din punct de vedere sportiv, cred ca ar putea concura doar cu A3 si cu Alfa 147, aceasta din urma se misca foarte bine, dar e mai saracuta, sa zicem.

 

BTW, am vazut azi al doilea serie1 particular in Bucuresti ...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

ovidiu stie! bmw are o problema. am testat seria 7 si 5, ambele cu nr mic de km, la ambele boncanea dirctia. am avut x5 nou, de la 0 km avea o trosnitura in directie cand plecai de pe loc in marsarier pe care nu au reusit sa o rezolve pana la 25000km cand am dat-o in buy-back. la cca 7000km mi s-a rupt un taler de amortizor fara sa o scot vreodata de pe sosea. am un x3 care nu arata interior diferit de masini mult mai ieftine. seria 1 zici ca e de carton. pielea standard din bmw-uri e mai proasta ca cea din vw, nu mai vorbesc de audi sau mercedes. vrei piele buna iei napa care costa de te doare capul. noile motociclete bmw au de asemenea diverse probleme.

si totusi conduc bmw. de ce? parca ma simt acasa in bmw. e singura masina care imi da sentimentul asta desi am incercat si am avut multe altele. mercedes e500 munceste intr-adevar bine, e greu sa-l tii cu rotile pe pamant fara dsp. si 320 munceste binisor. frane super, peste bmw. si cu toate astea am schimbat e-ul pe bmw. eu cred ca pe de o parte aici a ajuns tehnologia, ca masina perfecta nu exista, ca factorul economic e presant de unde rabaturile la calitate si in ultima instanta fiecare e liber sa aleaga ce vrea.

 

Uita-te la levierele de deschidere a usilor din interior. La seria 1 si la X3. Nu prea arata, nici materialul nici executia, a BMW! Deci, cu calitatea am eu probleme. Nu cred ca e un secret ca sunt aceeasi persoana cu Ursa Mare. Revenind la calitate,

Link to comment
Share on other sites

turbo-mann, pe tine te plateste bmw sa le ridici osanale pe forum-ul asta? esti complet lipsit de obiectivitate, ai ajuns un fel e cnn pe aici, no.1 brainwash station.

 

Ce sa scriu eu care am condus toate pana acum si multi km.E bine ca BMW nu construiesete masini pentru gustul unuia sau altuia se vad si cifrele de afaceri,si evident unitatile vadute.Sa nu uitam BMW nu este o uzina de stat si se finanteaza singur si este una din cele mai bune la ora actuala,ca nu ne satisface pe toti nu e o problema sunt atatea marci.Si daca vorbesc de capitalism nu cred personal ca Romania e o piata buna BMW si nici prea importanta.Dar ma bucur ca sunt si critici adevarati pe lumea asta ca e in primele 5 locuri si vinde masini unde altii nici nu pot.Sigur ca se intampa multe se strica dar problema e ca la altii mai mult.Sunt oameni care testeaza si alte masini si eu o fac dar nu indraznesc sa compar orice si oricum.Cred ca e o chestie de gust si de placere dar BMW va ramane ceea ce este chiar daca nu in Ro si la unii care testeaza pentru anumite articole.In fond discutia asta nu are rost fiindca noi nu vindem masini si nu le facem nici reclama si nu ne intereseaza banii avem destui o facem din placere si pentru adevarati fani BMW caci eu sunt si o sa fiu si cunosc mai mult si cand stau in masina ma simt bine.Dar orice articol comentariu e binevenit dar nu cred ca va influenta forumul asta sper.Caci cine a gustat odata ce poate un BMW va fii fan pentru todeauna.

1348[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

bmw are o problema. am testat seria 7 si 5, ambele cu nr mic de km, la ambele boncanea dirctia. la 25000km cand am dat-o in buy-back.

 

 

Ciudat ! Am condus si eu cateva masini seria 5 si 7 dar nu am sesizat vreo problema la directie.

Cat despre ruperea talerului la un x5 nou,imi pare rau,dar nu te cred.

 

 

turbo-mann, pe tine te plateste bmw sa le ridici osanale pe forum-ul asta? esti complet lipsit de obiectivitate, ai ajuns un fel e cnn pe aici, no.1 brainwash station.

 

 

Aprecierile sunt cam deplasate!Nu crezi?Fiecare are dreptul sa isi spuna opinia.

Link to comment
Share on other sites

bmw are o problema. am testat seria 7 si 5, ambele cu nr mic de km, la ambele boncanea dirctia. la 25000km cand am dat-o in buy-back.

Ciudat ! Am condus si eu cateva masini seria 5 si 7 dar  nu am sesizat vreo problema la directie.

 

mergi si fa test la bavaria

 

Cat despre ruperea talerului la un x5 nou,imi pare rau,dar nu te cred.

 

mergi si consulta cartea de service a masinii

 

turbo-mann, pe tine te plateste bmw sa le ridici osanale pe forum-ul asta? esti complet lipsit de obiectivitate, ai ajuns un fel e cnn pe aici, no.1 brainwash station.

Aprecierile sunt cam deplasate!Nu crezi?Fiecare are dreptul sa isi spuna opinia.

26138[/snapback]

 

sigur, numai sa fie obiectiv. e clar ca unii pe aici sunt pusi sa faca un curent de opinie exagerat de pozitiv. asa e si pe forumurile de camere digitale..etc, te prinzi imediat care ia spaga. eu sunt un utilizator avizat si neutru.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.