Jump to content

Trage pe stanga


Recommended Posts

Am si eu o problema cu masina BMW E36 316i motor M43:

Acum de 2 luni am fost la mecanic la verificat directe capete de bara etc.mi a schimbat bieletele de la directie,cum e regulamentar am mers la reglat unghiul de fuga,

vreau sa zic ca totul am facut cu cauciucuri de iarna 195/65/15 masina merge la perfectie,

acum se incep problemele,am schimbat cauciucurile pe vara,(mentionez jante tabla fata mai ingust spate mai lat,

asa o iesit din fabrica)si nu au fost jentile amestecate una gros una ingust in fata sau invers.

cum am iesit din vulcanizare am simtit ca masina usor trage pe stanga cand nu tin volanul,cand pun frana mai brusc

si nu tin volanul,se aseaza cam in 10 grade pe stanga,asta vreau sa zic si daca las volanul in mers si cand pun frana

brusc intotdeauna uniform 10 grade se invarte volanul pe stanga nu mai putin nu mai mult.

vreau sa zic am luat o pereche de cauciuc in spate second uniform uzat amandoua,in fata am avut o pereche,dimensiuni

cauciuc vara 205/60/15 perechea din fata era uzat stanga mai bine interiorul dreapta mai bine exteriorul am gandit asta e problema,

am luat si in fata o pereche cauciuc second 205/60/15 uniform uzat amandoua direct am verificat sa fie uniform uzat,

vreau sa zic rotile centrate presiune verificat in fiecare data cand am schimbat cauciucurile dar nu mi s-a rezolvat problema,tot 10

grade tot in stanga,am mers inapoi in atelierul reglat unghiul de fuga am zis problema,ei mi au pus pe aparat sa le verifice dar

unghia de fuga nu difera nici o zecime de cand ei au reglat,spuneti ceva idee ca eu nu mai am,multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Salut,nu sunt Gugal dar poti sa mi zici ceva in legatura cu problema sau ai patit si tu odata cum si am patit si eu?

mi e tare ciuda ce poate sa fie :hmm:

 

 

Daca tu intelegi ceva din ce-ai scris, sau daca tu ai impresia ca cineva va intelege din ce-ai scris acolo, inseamna ca ori noi astia de "nu vrem" sa-ti raspundem suntem idioti, ori -vorba lui xxl- goagalul e almanahele lui vanghelie care este pe persoana fizica.:wacko:

Link to comment
Share on other sites

Da,sunt maghiar e vreo problema?pe site cand am registrat nu o scris niciunde ca numai pt romani,sau cel putin nu am vazut.

 

 

Prietene, poti sa fii si lipovean si tigan ca nu-i problema, forumul asta e deschis pt toata lumea, dar cel putin scrie corect romaneste sa intelegem si noi; e rusinos sa scrii in halul asta tinand cont ca ai facut o scoala in romania, indiferent de faptul ca esti roman de etnie maghiara...

Edited by Catalin BMW
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

cauciucurile sint de vina,exact la fel e la mine la un e46,jante+cauciucuri de iarna,articulatie verificata+unghiuri,masina mergea perfect.Am trecut la alte jante+cauciucuri de vara ,masina trage stinga si volanul sta inspre dreapta.

 

PS.eu am inteles destul de bine ce a scris,poate si din cauza ca umblu prin lume si sint tot felul de dialecte,decit sa-l luati la misto ,mai bine ignorati topicul,daca va simtiti jigniti in gramatica

Edited by catacfc
Link to comment
Share on other sites

Plec de la presupunerea ca ai doua seturi de jante.

Daca ti-au echilibrat jantele astea care zici ca-ti fac probleme si ei zic ca-s ok acum, iar cu celelalte nu-ti tragea stanga, ia-ti cauciucuri noi, nu mai umbla cu sh-uri, si o sa iti rezolvi problema.

(asa facea si la mine, aveam duse bucsele si un pivot pe dreapta si am schimbat toata puntea fata. din cauza bratelor cauciucurile erau uzate numai pe interior... si facea ca la tine dupa reparatie, numai ca la mine tragea dreapta. 2 cauciucuri noi si s-a rezolvat problema).

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Da,sunt maghiar e vreo problema?pe site cand am registrat nu o scris niciunde ca numai pt romani,sau cel putin nu am vazut.

 

 

Poti sa fii si tatar. Daca te-ai nascut si crescut in Romania ai bunul simt si scrie corect !

Link to comment
Share on other sites

Da,sunt maghiar e vreo problema?pe site cand am registrat nu o scris niciunde ca numai pt romani,sau cel putin nu am vazut.

 

De ce sari de cur in sus, voi sunteti aia care se pare ca nu tolerati romanii si Romania. Daca respecti tara si poporul exprima-te corect si vorbeste corect limba ROMANA!

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema cu masina BMW E36 316i motor M43:

Acum de 2 luni am fost la mecanic la verificat directe capete de bara etc.mi a schimbat bieletele de la directie,cum e regulamentar am mers la reglat unghiul de fuga,

vreau sa zic ca totul am facut cu cauciucuri de iarna 195/65/15 masina merge la perfectie,

acum se incep problemele,am schimbat cauciucurile pe vara,(mentionez jante tabla fata mai ingust spate mai lat,

asa o iesit din fabrica)si nu au fost jentile amestecate una gros una ingust in fata sau invers.

cum am iesit din vulcanizare am simtit ca masina usor trage pe stanga cand nu tin volanul,cand pun frana mai brusc

si nu tin volanul,se aseaza cam in 10 grade pe stanga,asta vreau sa zic si daca las volanul in mers si cand pun frana

brusc intotdeauna uniform 10 grade se invarte volanul pe stanga nu mai putin nu mai mult.

vreau sa zic am luat o pereche de cauciuc in spate second uniform uzat amandoua,in fata am avut o pereche,dimensiuni

cauciuc vara 205/60/15 perechea din fata era uzat stanga mai bine interiorul dreapta mai bine exteriorul am gandit asta e problema,

am luat si in fata o pereche cauciuc second 205/60/15 uniform uzat amandoua direct am verificat sa fie uniform uzat,

vreau sa zic rotile centrate presiune verificat in fiecare data cand am schimbat cauciucurile dar nu mi s-a rezolvat problema,tot 10

grade tot in stanga,am mers inapoi in atelierul reglat unghiul de fuga am zis problema,ei mi au pus pe aparat sa le verifice dar

unghia de fuga nu difera nici o zecime de cand ei au reglat,spuneti ceva idee ca eu nu mai am,multumesc.

 

Nekem van egy problĂŠma az autĂł BMW E36 316i M43 motor:

2 hĂłnappal ezelĂľtt elmentem a szerelĂľ, hogy ellenĂľrizze az irĂĄnyt bar vĂŠgzĂľdik bieletele etc.mi megvĂĄltoztatta az irĂĄnyt, mint a rendszeres mentem ĂĄllĂ­tsa be a szĂśget a repĂźlĂŠs,

Ăgy ĂŠrtem, minden, amit tettem a tĂŠli gumik 195/65/15 autĂł megy tĂśkĂŠletesen,

most a problĂŠmĂĄk kezdeni, megvĂĄltoztattam a nyĂĄri gumik (Ăłn ĂśtvĂśzet beszĂŠlve keskenyebb hĂĄtsĂł szĂŠles

Ă­gy az egyik ki a gyĂĄr), ĂŠs nem keverjĂźk egy vastagabb egy szĂťk felnik elĂśl, vagy fordĂ­tva.

Ahogy kiszĂĄlltam a kocsibĂłl, kĂśnnyen vulkanizĂĄlĂł ĂŠrezte hĂşzott balra, ha nem tartja a kormĂĄnykerĂŠk, amikor fĂŠkek hirtelen fel

ĂŠs ne tartsa a kormĂĄnykereket Ăźl kĂśrĂźlbelĂźl 10 fokkal balra, azt akarom mondani, ĂŠs ha elengedem a kormĂĄnyt ĂŠs a fĂŠket, ha fel

Mindig egysĂŠges hirtelen 10 fokos bal kerĂŠk forog, nem kevesebb, nem tĂśbb.

Ăgy ĂŠrtem, vettem hĂĄt egy pĂĄr gumi egyarĂĄnt hasznĂĄlt egysĂŠges viselt elĂľtt volt egy pĂĄr, mĂŠret

NyĂĄri 205/60/15 elsĂľ gumiabroncs viselte pĂĄr jobb belsejĂŠben hagyott jobb kĂ­vĂźl Ăşgy gondoltam jobb, ha ez a problĂŠma,

kaptam elĂľtt egy pĂĄr hasznĂĄlt 205/60/15 gumiabroncs egyenletesen kopott mind kĂśzvetlenĂźl ellenĂľrzĂśtt egyenletesen kell viselni,

Ăgy ĂŠrtem, a kĂśzponti kerĂŠknyomĂĄsra ellenĂľrizni minden egyes alkalommal, amikor vĂĄltoztatni gumik, de megoldotta a problĂŠmĂĄt, mind a 10

minden fokkal balra, mentem vissza a stĂşdiĂłba set futni szĂśg problĂŠma Azt mondtam, hogy engem a gĂŠp, hogy ellenĂľrizze Ăľket, de

nem kĂźlĂśnbĂśznek caster vagy tizedĂŠt, amikor meghatĂĄrozott, mondd meg nekem valamit fogalmam sincs, kĂśszĂśnĂśm.

Link to comment
Share on other sites

Comportamentul asta poate fi din cauza unor bucse uzate neuniform. Ca exemplu sa zicem bucsele mari de la bascula, a fost schimbata una la un moment dat, una e mai noua si una e mai veche. De aici rezulta ca una va fi mai moale din cauza uzurii iar la frana va avea un joc mai mare fata de cealalta. Datorita sarcinilor suplimentare aparute in franare (care nu pot fi simulate pe bancul de geometrie), geometria nu mai este in parametri si apare deviatia de la traiectorie.

Nu ai simtit asta pana acum deoarece aveai anvelope mai inguste. Ai crescut suprafata de contact cu anvelopele de vara si ai crescut si fortele ce apar pe elementele de directie/suspensie.

Sper ca ai inteles ceva.

Edited by mmneg
Link to comment
Share on other sites

Comportamentul asta poate fi din cauza unor bucse uzate neuniform. Ca exemplu sa zicem bucsele mari de la bascula, a fost schimbata una la un moment dat, una e mai noua si una e mai veche. De aici rezulta ca una va fi mai moale din cauza uzurii iar la frana va avea un joc mai mare fata de cealalta. Datorita sarcinilor suplimentare aparute in franare (care nu pot fi simulate pe bancul de geometrie), geometria nu mai este in parametri si apare deviatia de la traiectorie. Sper ca ai inteles ceva.

Ai dreptate si asta este o ipoteza ,dar baiatul a zis 10 grade. Sa fie chiar asa?

Edited by 99buz
Link to comment
Share on other sites

Si maghiari din ardeal isi vad de treaba lor, dar binenteles padure fara uscaturi nu este, si nu prea as crede ca este problema la cei de jos, traiesc printre ei si nu am simtit ca ar avea vreo problema

eu cred ca problema e mai mult de natura politica, cei care fac politica si ii reprezinta sunt cu musca pe caciula, cei de jos mananca aceiasi paine ca si cei langa care traiesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.