Jump to content

Problema acceleratie x3


Recommended Posts

Salut.

Masina este un x3 din 2007 2.0d 150hp, are in jur de 85mii km. Problema se manifesta in felul urmator: porneste normal iar cand accelerez de la relanti masina stagneaza cateva secunde in jur de 2000rpm moment in care motorul se aude ca si cum ar merge in 3 cilindri apoi isi revine brusc.Cand e moturul rece turatia variaza usor la relanti. Accelasi lucru se intampla si in mers in orice treapta de viteza cand incerc sa accelerez de la 2000rpm sau cand merg constant se intampla ca masina sa piarda brusc din putere cateva secunde. Cand accelerez brusc si schimb vitezele peste 3000rpm masina merge perfect. Am fost cu ea evident la bavaria, am facut revizia, mi-au schimbat vreo 2 bujii, releul de la bujii, nu mai stiu ce electrovalva si mi-au recomandat s-o iau o tura pe autostrada pentru a se curata filtrul de particule, lucru care l-am si facut in acceasi zi. Dupa toate astea si o groaza de bani dati problema a ramas acceasi. Am fost cu ea in alta parte am bagat-o pe calculator si i-am gasit o eroare la debitmetru. Am scos mufa de la debitmetru masina se tura normal nu mai existau intreruperi. Am zis ca gata, am rezolvat problema, mi-am cumparat debitmetru nou, l-am montat, surpriza, masina facea la fel.. Am fost in alta parte cu ea la cineva specializat pe bmw, am bagat-o iarasi pe calculator, i-a facut toate testele la toti senzori, singura eroare era in continuare de la debitmetru. N-au avut ce sa mai imi faca si mi-au spus ca problema poate fi de la turbo. Totusi nu-mi explic de ce masina merge normal cu mufa de la debitmetru scoasa.. Inainte sa mai dau alti bani degeaba prin alte parti astept sa mai vad si alte pareri despre ce poate avea.. Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut.

Masina este un x3 din 2007 2.0d 150hp, are in jur de 85mii km. Problema se manifesta in felul urmator: porneste normal iar cand accelerez de la relanti masina stagneaza cateva secunde in jur de 2000rpm moment in care motorul se aude ca si cum ar merge in 3 cilindri apoi isi revine brusc.Cand e moturul rece turatia variaza usor la relanti. Accelasi lucru se intampla si in mers in orice treapta de viteza cand incerc sa accelerez de la 2000rpm sau cand merg constant se intampla ca masina sa piarda brusc din putere cateva secunde. Cand accelerez brusc si schimb vitezele peste 3000rpm masina merge perfect. Am fost cu ea evident la bavaria, am facut revizia, mi-au schimbat vreo 2 bujii, releul de la bujii, nu mai stiu ce electrovalva si mi-au recomandat s-o iau o tura pe autostrada pentru a se curata filtrul de particule, lucru care l-am si facut in acceasi zi. Dupa toate astea si o groaza de bani dati problema a ramas acceasi. Am fost cu ea in alta parte am bagat-o pe calculator si i-am gasit o eroare la debitmetru. Am scos mufa de la debitmetru masina se tura normal nu mai existau intreruperi. Am zis ca gata, am rezolvat problema, mi-am cumparat debitmetru nou, l-am montat, surpriza, masina facea la fel.. Am fost in alta parte cu ea la cineva specializat pe bmw, am bagat-o iarasi pe calculator, i-a facut toate testele la toti senzori, singura eroare era in continuare de la debitmetru. N-au avut ce sa mai imi faca si mi-au spus ca problema poate fi de la turbo. Totusi nu-mi explic de ce masina merge normal cu mufa de la debitmetru scoasa.. Inainte sa mai dau alti bani degeaba prin alte parti astept sa mai vad si alte pareri despre ce poate avea.. Multumesc.

Salut Domnule,

Ca sa-ti raspund cind m-am apucat de aceasta problema am luat aproape si citiva priteni cu Service-uri Auto (sa le dea Dumnezeu sanatate ca sunt baieti buni). Nu are nicio legatura debitmetru de aer, verifica te rog galeria de admisie gaze, senzorul de acolo daca nu face problem. Daca totul e OK acolo intoarcete la EGR si senzorii de acolo. Nu stiu citi ai tu, eu nu ma pricep la masini ci doar m-am saturat de abureala de la reprezentante, ca eu am doi unul in capul la EGR si unul dedesubt (au fost defecti amindoi la mine - nu chair defecti ci aproape - deschideau si inchideau cind aveau ei chef). Apoi sa verifici furtunasele mici de vacuum sa fie OK, sa stea fix ca sa nu pierzi nici cea mai mica presiune. O sa inceapa apoi sa ai sincope la talpa ca si cum la un benzinar n-ar merge o bujie si pina in punctual asta am ajuns dupa vreo 3 luni de chin cu eroarea 449A ! Iti doresc success si tine-ma current daca ai rezolvat ceva ... vezi ca la galerie nu trebuie sa-ti iei alta se poate face o adaptare care costa pe la vreo 300 lei si nu 2.250 Lei (cum am dat eu pe aceasta ... ca am aflat foarte tirziu !). Parerea mea este sa verifici si viteza a 5 si a 6 sa vezi cum se manifesta la 2000 RPM ! Ai cuplu ? Trage masina, sau abia se tirie pina pe la vreo 2.600 RPM si apoi de acolo o ia bine la trap ? Nu te lasa pacalit la viteze mici, ca motorul are forta - cuplu si nu se manifesta bine defectul decit la pininion mai mic in cutia de viteze. SUCCES !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Va multumesc pentru raspunsuri. Problema a fost rezolvata. Am verificat tot ce se putea, toti senzorii, in final s-a dovedit a fi de la clapetele de pe admisie. Doua dintre ele erau gripate, aveau un hop la un moment dat, iar cand isi dadeau drumul masina mergea normal. Am preferat sa renunt complet la ele, inlocuindu-le cu niste dopuri. De atunci masina a mers impecabil.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.