Jump to content

bmw 320d 100 kw


claudiu11

Recommended Posts

sal baieti!stiu ca sa mai discutat chestiile astea ca nu trage samd.dar eu tot nu iam dat de cap

deci cum sa incep

masina merge cat de cat dar deloc cum ar trebui.ca viteza cred ca ajunge si la 200 dar nu are sprint,nu are deloc cuplu ala de bmw

turbina se aude cum merge chiar suiera un pic,furtunul se umfla dar nu stiu daca e de ajuns

furtunasele de vacuum leam inlocuit,am oturat chiar si egr dar tot nu trage

trage daca o iau incet,dar daca apas deodata pedala parca se inneca.ce naiba sa fac?cu ce sa incep?

aveti ceva idei?

 

 

vad ca nimeni nu are de gand sa zica ceva!

chiar nu mai e nimeni pe aici?

Edited by claudiu11
Link to comment
Share on other sites

Salut!Ai facut o diagnoza?Ce a iesit la diagnoza?

Furtunele de la vacuum(EGR,Fante radiator ,etc) le-ai schimbat?CE an este masina,are actuator ptr geometria variabila electronic sau actionat vacumatic?Debitmetrul in ce stare este?Sunt multe intrebari de pus,dar te rog sa raspunzi deocamdata numai la acestea.Astept!

  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Salut!Ai facut o diagnoza?Ce a iesit la diagnoza?

Furtunele de la vacuum(EGR,Fante radiator ,etc) le-ai schimbat?CE an este masina,are actuator ptr geometria variabila electronic sau actionat vacumatic?Debitmetrul in ce stare este?Sunt multe intrebari de pus,dar te rog sa raspunzi deocamdata numai la acestea.Astept!

 

are actuator vacuumatic,pe tester nu mia dat nicio eroare

 

tija de la actuator se misca sus jos

 

masina e din 99 si are motorul ala de 136 de cai

Link to comment
Share on other sites

are actuator vacuumatic,pe tester nu mia dat nicio eroare

 

tija de la actuator se misca sus jos

 

masina e din 99 si are motorul ala de 136 de cai

Salut!Ai schimbat vreo data de cand ai masina convertoarele de presiune de la EGR si de la turbo?De multe ori astfel de probleme sunt si din cauza acestor convertori pentru ca daca cel ce comanda geometria variabila este dus nu va comanda corespunzator si de acea nu trage masina decat in lung.Acel convertor are o garnitura din cauciuc,care datorita varstei se isi modifica proprietatile si atunci el este defect desi nu arata nimic la diagnoza.Mai tre sa faci un test,desfa de la imbinarea de dupa catalizatorul de sub scaunul pasagerului suruburile,baga un distantier ceva(sa poata iesi gazele afara)si fa o tura,in acest fel verifici daca nu ai cumva catalizatorul infundat.Nu ai spus nimic de furtunele de vacuum!Le-ai schimbat cumva?Astept!

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salut!Ai schimbat vreo data de cand ai masina convertoarele de presiune de la EGR si de la turbo?De multe ori astfel de probleme sunt si din cauza acestor convertori pentru ca daca cel ce comanda geometria variabila este dus nu va comanda corespunzator si de acea nu trage masina decat in lung.Acel convertor are o garnitura din cauciuc,care datorita varstei se isi modifica proprietatile si atunci el este defect desi nu arata nimic la diagnoza.Mai tre sa faci un test,desfa de la imbinarea de dupa catalizatorul de sub scaunul pasagerului suruburile,baga un distantier ceva(sa poata iesi gazele afara)si fa o tura,in acest fel verifici daca nu ai cumva catalizatorul infundat.Nu ai spus nimic de furtunele de vacuum!Le-ai schimbat cumva?Astept!

dap.leam schimbat pe toate si electrovalavele le-am dat jos si le-am curatat

 

daca tija se misca asta inseamna ca functioneaza convertorul nu?

asa presupun si cea de la egr iam scos furtunasul si lam blocat cu un surub

Link to comment
Share on other sites

dap.leam schimbat pe toate si electrovalavele le-am dat jos si le-am curatat

Sa stii ca la electrovalve acea curatare de care vorbesti tu nu ajuta mare lucru.Ele se defecteaza in interior,acel filtru pe care l-ai curata tu nu are o influenta asa mare asupra functionarii convertorului.Ai incercat sa dai jos intercooler-ul sa vezi daca are vreo fisura ,de obicei la acest model din cauza unei aparatori de plastic care este in dreptul intercooler-ului se face cate o fisura din cauza frecarilor.Si sa verifici catalizatorul.Cunosc cazuri care aveau aceasta problema cu trasul masinii din cauza catalizatorului infundat.

Link to comment
Share on other sites

dap.leam schimbat pe toate si electrovalavele le-am dat jos si le-am curatat

 

daca tija se misca asta inseamna ca functioneaza convertorul nu?

asa presupun si cea de la egr iam scos furtunasul si lam blocat cu un surub

Nu este obligatoriu ca o inspectie vizuala sa confirme ca acel convertor este in toate mintile.Am intalnit cazuri in care convertorul misca tija de la turbo dar el era defect.Una este cu motorul turat in gol si alta este in sarcina raspunsul tre sa fie promp si sa miste tija pe toata lungimea stabilita din fabricatie.Dar daca convertorii tai sunt de cand este fabricata masina schimba-i mai mult ca sigur ca sunt terminati de zile.Vezi ca u trecuta data fabricatiei pe ei si asa te poti orienta de cand sunt pe masina.

Link to comment
Share on other sites

Am un prieten care a avut un BMW din acelasi an cu al tau ,acelasi model,tot asa nu-i tragea.Se saturase,a vandut masina unui tip din Craiova si surpriza, a sunat ala din Craiova ca i-au rezolvat masina cei de la reprezentanta BMW din zona lui,dar nu tin minte sa-i fi spus care a fost defectul.Masina se repara ,problema este sa mergi la un mecanica care chiar cunoaste motoare de bmw,altfel........ Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

nicio parere?

 

am incercat varianta si cu debitmetrul

si cu mufa scoasa si fara tot la fel merge,e norma?

PAi in mod normal ar trebui sa se modifice mersul motorului cand se scoate mufa la debitmetru,asta arata ca totusi la debitmetru este o problema.Poti verifica in felul urmator,o masina ca ata care are debitmetrul bun,il pui la tine pe masina faci un reset ECU apoi mergi in proba ,daca trage este ok,ai gasit problema.Resetarea este obligatorie ,pentru ca daca debitmetrul are alt an de fabricatie decat cel de pe masina ta,fara reset nu ti-l vede ECU.Chiar daca cineva v-a spune ca nu este necesara resetarea fa aceasta operatiune ca nu au ce pierde.Eu m-am intalnit cu aceasta problema cand un "mecanic"a spun ca nu este necesare resetarea,am mers in probe si masina mergea parca mai rau.Am insistat sa faca reset,si dupa reset masina mergea bine,deci in concluzie ,de schimbi debitmetrul OBLIGATORIU resetare.Bafta ,ca ai multe de facut.Mai vorbim maine dupa ora 15.O seara buna!

Edited by botosanibmw
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

aha

stie cineva cum se probeaza?

Pai ti-am spus,sunt niste piese inselatoare,ele se misca,dar din cauza ca acel cauciuc din interior se face mai tare nu mai lucreaza in parametrii optimi,eu spun sa rezolvi intai cu debitmetrul si apoi vezi ce faci convertorii de presiune.Debitmetrul tau nu este "intreg la cap" ceva are,ma mir ca nu a iesit la diagnoza.Incerca la cineva mai renumit in diagnoze auto,totusi esti din Iasi tre sa gasesti tu vreun mester pe acolo.Bafta!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut!Ai facut o diagnoza?Ce a iesit la diagnoza?

Furtunele de la vacuum(EGR,Fante radiator ,etc) le-ai schimbat?CE an este masina,are actuator ptr geometria variabila electronic sau actionat vacumatic?Debitmetrul in ce stare este?Sunt multe intrebari de pus,dar te rog sa raspunzi deocamdata numai la acestea.Astept!

Nu inteleg!!!Pentru ce am primit un vot negativ???Ce este gresit??

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

pana in 2500 zici ca e moarta,apoi mai prinde ceva vana si merge mai bine,dar nu cum trebuie

surprinzator ca ieri masina si-a dat drumul dintr-o data si a mers ca niciodata,tragea super,apoi dupa ce am oprit motorul vreo 5 min si am pornit inapoi nu a mai vrut sa mearga bine.

azi ma duc sa probez un debitmetru sa vad cum se comporta

 

mai are cineva vreo parere despre acesta problema?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.