Jump to content

bmw 320d 100 kw


claudiu11

Recommended Posts

cum adica resetare dupa ce schimb debitmetru?

stergere eroare nu?

Salut!Atunci cand cumperi un debitmetru nou,o sa vezi ca in cutie scrie pe o foita ca trebuieste obligatoriu facut reset ECU,inseamna cu totul altceva decat stergerea erorilor.Acum ceva ani am avut si eu masina cu motorul care il ai tu pe masina,si am avut problema cu debitmetrul l-am schimbat,dar "meseriasul" care l-a montat a spus ca nu trebuieste resetat ECU,si masina mergea chiar mai rau decat cu debitmetrul defect.Am gasit instructiunile din cutia debitmetrului ,am aratat "meseriasului"si mai mult m-am rugat sa-mi faca resetul,el cosinderandu-se un fel de"Dumnezeu"in motoare,dupa resetare masina a prins viata,practic ea a recunoscut noul debitmetru.Daca ai gasi sa cumperi de nou debitmetru de aer care sa fi fost fabricat pana in anul 2000 nu ar mai fi nevoie de reset ECU.Si iti mai spun o data din experienta,faptul ca acea tija se misca la turbo nu garanteaza ca acel convertor de presiune lucreaza in parametrii optimi.

Edited by botosanibmw
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

pai cum dai reset ecu?am schimbat debitmetrul dar nu nou,e sh

intardevar trage mai bine masina dar in ture mai mari,dupa 2500 te baga in scaun

am fost si a puso pe tester si mia spus ca e bun,adica cand accelerez se modifica parametrii

e bine asa?

 

ma face cineva si pe mine sa inteleg? ca sa ii pot spune lu ala cu testerul

Edited by claudiu11
Link to comment
Share on other sites

pai cum dai reset ecu?am schimbat debitmetrul dar nu nou,e sh

intardevar trage mai bine masina dar in ture mai mari,dupa 2500 te baga in scaun

am fost si a puso pe tester si mia spus ca e bun,adica cand accelerez se modifica parametrii

e bine asa?

 

ma face cineva si pe mine sa inteleg? ca sa ii pot spune lu ala cu testerul

Salut!Si celalalt debitmetru era bun,dupa cum chiar tu ai spus,tot la acelasi om ai fost la diagnoza?Incearca sa gasesdti pe careva care sa dea un reset la ECU.La tine cred ca trebuiesc schimbati si convertorii de presiune.Faptul ca trage dupa 2500 poate fi din cauza geometriei variabile care deschide cam greu si asta arata ca:ori este imbacsita geometria variabila ori convertorul este prea batran.Nu mi-ai spus din ce am sunt convertorii de pe masina ta.Daca vrei sa cumperi acel debitmetru care spui tu ca este ok,cumpara-l,dar verifica si restul pieselor.

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

azi am observat altceva,in sensul ca

nu se umfla destul furtunul ce duce in egr, admisie..se simte ceva dar nu indeajuns

apoi mam uitat la vacuumul ce duce la egr si la turbo si am observat ca nu prea am vacuum la turbo

la intrare in bidonasul de vacuum se simte ca este vacuum dar la iesire foarte putin

asa tre sa fie?nu mai zic de electrovalva ca la iesire din ea nu se simte mai deloc vacuumul,,in schimb ce de la egr are vacuum,se simte la deget

ceva idei?

 

ma poate ajuta cineva?

ceva pareri?

Edited by claudiu11
Link to comment
Share on other sites

salut.daca cu mufa scoasa de la debitmetru trage tot asa,inseamna ca ai o problema cu el.la turbo,trebuie sa ai neaparat vacuum ca lumea.vezi ca s ar putea sa fie eletrovalva.din cate stiu eu cea de la egr si cea de la turbo sunt identice deci ai putea face o proba daca zici ca la egr ai vacuum.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

salut.daca cu mufa scoasa de la debitmetru trage tot asa,inseamna ca ai o problema cu el.la turbo,trebuie sa ai neaparat vacuum ca lumea.vezi ca s ar putea sa fie eletrovalva.din cate stiu eu cea de la egr si cea de la turbo sunt identice deci ai putea face o proba daca zici ca la egr ai vacuum.

debitmetrul l-am schimbat si trage dupa 2500m in sus,trage mult mai bine decat cu celalat

faza e ca daca elimin bidonasul de vacuum si pun direct in electrovalva atunci apare vacuum,dar tot la fel merge

tija aia de la actuator am vazut ca se misca ,dar nu stiu cat de bine se misca

de la ce turatie trebuie sa se miste?furtunul ce intra in admisie nu se umfla decat in ture mari,deci in ture mici nu am presiune nu?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.