Jump to content

Unde pot gasi garnitura pompa vacuum


thekid

Recommended Posts

Salut,

 

Am cautat pe net dupa garnitura pompa vacuum pt un bmw e90 318i 95kw si nu am gasit.Singurele informatii au fost ca aceasta vine cu pompa (nici mort nu cumpar pompa pt un o ring).Exista posibilitatea sa o gasesc separat sau firme care sa produca garnituri cu aceleasi caracteristici/dimensiuni?

Merci

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am cautat pe net dupa garnitura pompa vacuum pt un bmw e90 318i 95kw si nu am gasit.Singurele informatii au fost ca aceasta vine cu pompa (nici mort nu cumpar pompa pt un o ring).Exista posibilitatea sa o gasesc separat sau firme care sa produca garnituri cu aceleasi caracteristici/dimensiuni?

Merci

 

garnitura de la filtrul ulei se potriveste perfect , si 318i N42 de pe E46 are aceeasi problema si asta e solutia .

Edited by Myx
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Intra pe www.realoem.com, introduci ultimele cifre din seria masinii si vei cauta la categoria corespunzatoare garnitura pompei de vacuum, care in mod sigur se gaseste separat(daca vorbim de o-ring-ul dintre pompa si blocul motor) si vei obtine codul piesei respective, care o vei gasi la vanzatorii de piese de pe forum; uite un exemplu aici:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VG51&mospid=50491&btnr=11_3178&hg=11&fg=15

 

Daca te referi la garnitura dintre cele doua parti ce compun carcasa pompei de vacuum, nu o vei gasi separat, insa se poate incerca cu succes desfacerea, curatarea, inlocuirea cu ceva similar si etansarea cu "mastic", vezi mai jos:

 

http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?f=4&t=134590

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc mult pt raspunsuri.O sa incerc varianta cu garnitura filtru ulei.

Merge GARANTAT! Am facut operatiunea asta (pe e46 n42, sa inteleg ca si e90 are aceeasi problema), am comandat o garnitura de filtru de ulei originala, s-a potrivit la fix (am pus si ceva mastic pt temp. mari pt. linistea mea). Acum subiecte gen "garnitura pompa vacuum, miros de fum in masina, fum in partea dreapta a motorului dimineata" fac parte de domeniul trecutului de vreo 8 luni si sper sa faca in continuare :frantics:

Edited by raul_bog
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut, si eu am un 318i si la fel face, scoate fum cand sta mai mult timp in parcare fara sa o pornesc. mi-au zis si mie niste baieti priceputi ca ar fi niste scurgeri pe evacuare de pe la pompa de vaccum. initial m-am uitat de o pompa de vaccum si este cam scumpa. m-am uitat pe realoem si am vazut ca pompa vaccum are si un o-ring, am ajung la concluzia ca un set de o-ring-uri (setul contine vreo 20 de marimi de o-ring-uri, a cate 10 buc) ar rezolva multe problema la un motor de BMW. Eu am mai folosit o-ring-uri din setul respectiv si la furtunele de la sistemul de racire. La pompa de vaccum nu m-am bagat sa-l schimb inca pentru ca nu am conditiile necesare de lucru si nu prea stiu pasii care trebuiesc urmati.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut, si eu am un 318i si la fel face, scoate fum cand sta mai mult timp in parcare fara sa o pornesc. mi-au zis si mie niste baieti priceputi ca ar fi niste scurgeri pe evacuare de pe la pompa de vaccum. initial m-am uitat de o pompa de vaccum si este cam scumpa. m-am uitat pe realoem si am vazut ca pompa vaccum are si un o-ring, am ajung la concluzia ca un set de o-ring-uri (setul contine vreo 20 de marimi de o-ring-uri, a cate 10 buc) ar rezolva multe problema la un motor de BMW. Eu am mai folosit o-ring-uri din setul respectiv si la furtunele de la sistemul de racire. La pompa de vaccum nu m-am bagat sa-l schimb inca pentru ca nu am conditiile necesare de lucru si nu prea stiu pasii care trebuiesc urmati.

Ori de la pompa ce am eu ,o sa schimb garnitura aia(mai mult e chin sa ajungi la ea ca e pusa in spatele motorului),daca iti scapa mult sa nu fie garnitura culbutori.baga si tu o lanterna si vezi.Nu are rost sa cumperi toata pompa daca e doar garnitura.Din ce mi au zis baietii de pe forum cumperi un filtru ulei si o ringul se potriveste.

Link to comment
Share on other sites

Am avut eu exact aceiasi problema, fum de sub capota atunci cand se incalzea motorul dupa ce stationa cateva ore bune ( se scurgea ulei pe evacuare), asta in prima faza apoi dupa cateva luni am inceput sa am probleme cu frana(prima pedala era moale apoi trebuia sa astepti 5 6 sec sa se inmoaie). Rezolvarea a fost schimbarea pompei de vacum (la BMW Apan) , dar am impresia ca problema era tot doar acea garnitura. Masina in cauza e90 320i N46B20.
Link to comment
Share on other sites

Eu m-am dus la Hidraulica,in Brasov,si au fost amandoua garniturile de la pompa vacuum vre-o 10 ron.Prima oara schimbasem oring-ul din fata ( pe care il luasem de la piese auto si costase vreo 18ron),si am constatat ca tot curge.Am cumparat garnitura de la capacul culbutorilor,si tot degeaba.Am desfacut capacul din spatele pompei vacuum,m-am dus la Hidraulica si am luat ambele oring-uri.Deci va recomand ca sa schimbati ambele oring-uri de la pompa vacuum.Asta pt a nu schimba si garnitura de la culbutori degeaba.De atunci am scapat de problema.Precizez ca e vorba despe N42B20. Edited by danniell76
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare,aceeasi problema am avut-o si eu,e destul de inghesuita zona unde e pozitionata pompa dar cu calm si precizie se poate remedia cu bani putini,ce-i drept a fost mai greu de pus la loc :sweat: dar am scapat de mirosul urat din habitaclu. Pentru cei care nu se descurca,aveti in linkul urmator operatiunea detaliata cu poze,cred ca a mai fost postat pe undeva :cool: ... Spor !

http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?f=4&t=134590

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 years later...
Discutia este veche, dar ca sa nu deschid alt topic postez aici. Astazi am demontat pompa de vacuum la un e 90, motor N46 din cauza scurgerilor de ulei. Chin mare de tot din cauza spatiului mic. Am observat ca garniturile erau aplatizate, am comandat altele (ambele) cod 11668626471. ÂŞtuĂžul pe care intra furtunul are joc fata de carcasa pompei, adica se poate invarti cu mana. Este normal asa ceva? Ce pot face ca sa il fixez ferm pe carcasa? Multumesc anticipat!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.