Jump to content

Norme poluare BMW


popzic

Recommended Posts

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dupa ce am citit cu atentie imi dau seama ca multi nu inteleg care e treaba cu ''indicativele nemtesti'' E3, E4 , D3 , D4. Nu au nici o legatura cu cele de la noi, regasite in nr. de omologare al autovehiculului, la ei , cum mai spunea cineva anterior sunt doar niste indicative pt. plata taxelor (asigurare,impozit....), nu reprezinta implicit norma euro valabila in romania. E o simpla coincidenta faptul ca la noi in nr. de omologare apare E3 , D3 pentru Euro 3 respectiv E4 , D4 pentru Euro4. In Romania normele euro 2,3,4,5 reprezinta pe langa gradul de poluare si procesul tehnologic de fabricatie al masinii respective.(la fel cum spunea cineva anterior aceeasi masina echipata cu cutie manuala respectiv cutie automata este incadrata in norme ''euro'' diferite , nu e cazul la BMW , nu am auzit asemenea cazuri , insa cunosc la opel , ford , diferenta cauzata de procesul de fabricatie al cutiei de viteze). Oricum din ceea ce stiu (am de a face zilnic cu multe autovehicule ) BMW e singurul autovehicul care are euro 3 incepand cu 1998.

Mai citeam pe aici de euro 1 , asa ceva nu exista !!! Prin 1990-91-92 apar primele auto cu euro 2 in functie de fabricant (mai putin in romania unde abia in 2000 apar primele auto cu euro2 : Dacia , Daewoo). Cele care sunt inferioare lui euro 2 sunt considerate non-euro.

Edited by user008
Link to comment
Share on other sites

Conform acestui nr de omologare: AABM141E11B56E0, a rezultat Euro 2+

260560[/snapback]

 

De unde e nr. de omologare ?? In Romania nu exista asa ceva , sigur e o gresala , dacal-ai luat din talon ,verifica si in carte , poate au gresit cei de la politie.

Link to comment
Share on other sites

De unde e nr. de omologare ??  In Romania nu exista asa ceva , sigur e o gresala , dacal-ai luat din talon ,verifica si in carte , poate au gresit cei de la politie.

260578[/snapback]

 

 

o sa verific si in carte dar oricum Euro 2 are sigur. are catalizator.

Link to comment
Share on other sites

o sa verific si in carte dar oricum Euro 2 are sigur. are catalizator.

260579[/snapback]

 

Din nou ma repet , catalizator au aproape de cand a aparut injectia , insa nu asta inseamna Euro. Daca masina e cea din semnatura sigur nu are euro.

Link to comment
Share on other sites

De unde e nr. de omologare ??  In Romania nu exista asa ceva , sigur e o gresala , dacal-ai luat din talon ,verifica si in carte , poate au gresit cei de la politie.

260578[/snapback]

 

 

este identic cu cel din carte, omologat anul trecut

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
Eu ma refeream la situatia cand masina este deja inmatriculata in Romania. Spre exemplu cand platesti rovinieta de unde stie tanti aia de la peco ce norma are masina?

 

Codificarea data de ultimele doua caractere ale numarului de omologare

 

EURO 2 - X1, X2, X3, X4, X5, X6, Y1, Y2, Y3

 

EURO 3 - D3, E3, R3

 

EURO 4 - E4, R4

 

 

http://www.rarom.ro/rovigneta.html

 

 

Am si eu o intrebare.La mine scrie D4 in talon.Asta ar insemna ca e euro4? (e46 ,318i inmatriculat 10/99)

Link to comment
Share on other sites

Eu ma refeream la situatia cand masina este deja inmatriculata in Romania. Spre exemplu cand platesti rovinieta de unde stie tanti aia de la peco ce norma are masina?

 

Codificarea data de ultimele doua caractere ale numarului de omologare

 

EURO 2 - X1, X2, X3, X4, X5, X6, Y1, Y2, Y3

 

EURO 3 - D3, E3, R3

 

EURO 4 - E4, R4

 

 

http://www.rarom.ro/rovigneta.html

 

 

Am si eu o intrebare.La mine scrie D4 in talon.Asta ar insemna ca e euro4? (e46 ,318i inmatriculat 10/99)

 

Dupa cum vezi mai sus d4 nu exista in normele romanesti....poate nu te-ai uitat unde trebuie...

Link to comment
Share on other sites

Eu ma refeream la situatia cand masina este deja inmatriculata in Romania. Spre exemplu cand platesti rovinieta de unde stie tanti aia de la peco ce norma are masina?

 

Codificarea data de ultimele doua caractere ale numarului de omologare

 

EURO 2 - X1, X2, X3, X4, X5, X6, Y1, Y2, Y3

 

EURO 3 - D3, E3, R3

 

EURO 4 - E4, R4

 

 

http://www.rarom.ro/rovigneta.html

 

 

Am si eu o intrebare.La mine scrie D4 in talon.Asta ar insemna ca e euro4? (e46 ,318i inmatriculat 10/99)

Nu .. e euro 3. apropo .. din cate stiam eu si m-am informat apropo de asta.Y- euro 3, X euro 2 , Z euro 4.Nu bag mana in foc ca ar fii corecte.Asta mi s-a spus de catre cine de la Rar la un moent dat.Eu am euro 3 pe masina si am AY + cele 5 cifre. ( Y cica euro 3).Daca cineva stie mai multe si nu am dreptate rog sa ma corecteze !

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

salutari la toata lumea,

 

am si eu nevoie urgent de ajutor,

vreau sa achizitionez un bmw E36 din germania, preferabil 320i sau 325i din 92-95. imi poate spune cineva daca ar fi euro 2 sau nu? :twoup: daca te uiti pe autovit gasesti ca sunt trecute la euro 2 maojoritatea :D , dar din ceea ce am cititi aici nu stiu ce sa mai cred! plus ca diferenta de taxa e destul de mare dinre euro1 si euro2!

need hepl ps!!!!! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

salutari tuturor!

m-am tot uitat pe aici si prin actele mele de germania... nu am inteles mare lucru... am luat un bmw 318i, de 113 cp din 04.1992. in talonul nemtesc scria ca are g katalisator... iar mai departe... nu mai stiu unde sa ma uit... ca la cata germana stiu...

am o copie dupa talonul nemtesc al fostului proprietar dar ma uit ca curca-n lemne...

fahrzeug identifizierungsnummer wbaca31040fb38194 asta este seria despre care se vorbeste

ce euro are?

ce inseamna g kat?

help please :twoup:

mersi...

Link to comment
Share on other sites

G-Kat Geregelter Katalysator (German: catalytic converter)

 

Dupa parerea mea este Euro 2 insa vezi exct la RAR.

sper sa fie euro 2 :twoup:

si la rar tre sa merg cu masina? sau doar cu actele? sau tre sa merg atunci cand ii fac cartea de identitate?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
salut! vreau sa iau un BMW 318 tds, capaciatate 1665cmc primaq data inmatriculat in 11/1996 in belgia... am cipii xerox dupa niste acte de la masina dar nu vad nicaieri daca are euro1 sau euro2... unde ar trebui sa ma uit??? am gasit in certificatul de conformitate al masii la rurica "prototype/motorcode: 174T1"...mai stiu numarul de identificare al masinii WBACC51000ES26328, putere motor 66KW... astept un raspuns cu nerabdare... multumesc anticipat
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.