Jump to content

ajutati-ma va rog sau altfel ii dau foc!


vlad franc

Recommended Posts

acesta e primul bmw. dreptate la colegu merita sa-i dai foc ma gandesc sa o vand cu riscul sa pierd bani.speram daor ca daca am bacat bani sa si mearga adica la o adica cati bani poate manca masina asta? infinit? Tipul asta de motor il urasc! nu-l pot vedea! nu mai pot sa-mi vad masina in parcare am ajuns sa o urasc si pe ea.
Link to comment
Share on other sites

N42B20 cel mai prost motor ever facut de bmw!!! Degeaba a castigat motorul asta atatea premii daca testarea lui a fost facuta pe fata! am 4 prieteni cu motoare cu astfel de motoare si numai probleme cu ele! De tot felul!!! Repara-l si scapa de el, cu toate ca o sa fie foarte greu! Asta este sfatul meu! Nu mai baga bani in el ca este irecuparabil!!! O sa-ti mearga o vreme, dupa care o sa reapara alte probleme!!!! Multa bafta!

 

pardon, rectific, am vrut sa zic TESTAREA A FOST FACUTA PE PIATA, scuze

ce parere ai de N47 , unde s-a facut testarea ? cat ar trebui sa stea o masina in teste , pe cate continente , la cati useri , undeva la vreo 5 ani cred ca sa acopere toate problemele . Mai exact ce consideri tu o problema la motorul asta , ca eu am investit in el 1500 ron la motor si nu m-am panicat , am zis ca e mai ieftin ca o turbina de 320 d , sau un injector . Sau fata de N47 masina de xx xxx pret achizitie sh unde ai nevoie de 2000 E ca sa poti conduce pana la paine linistit ca nu sar ceva interne prin capota . :clover: Dar de 320 d la care sar clapete prin motoras si il fac praf ce parere inteligenta ai. Hai zi tu best choice of the BMW engine , dar unul asa pe care l-ai testat tu zeci de ani si ai fost satisfacut . Ca ai 4 prieteni care habar nu au ce sa faca cu ele si le tot carpesc am inteles toti .

Edited by Myx
  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ce parere ai de N47 , unde s-a facut testarea ? cat ar trebui sa stea o masina in teste , pe cate continente , la cati useri , undeva la vreo 5 ani cred ca sa acopere toate problemele . Mai exact ce consideri tu o problema la motorul asta , ca eu am investit in el 1500 ron la motor si nu m-am panicat , am zis ca e mai ieftin ca o turbina de 320 d , sau un injector . Sau fata de N47 masina de xx xxx pret achizitie sh unde ai nevoie de 2000 E ca sa poti conduce pana la paine linistit ca nu sar ceva interne prin capota . :clover: Dar de 320 d la care sar clapete prin motoras si il fac praf ce parere inteligenta ai. Hai zi tu best choice of the BMW engine , dar unul asa pe care l-ai testat tu zeci de ani si ai fost satisfacut . Ca ai 4 prieteni care habar nu au ce sa faca cu ele si le tot carpesc am inteles toti .

+1

nu are rost sa repet aceleasi chestii, dar ma amuza cei care cumpara "BiemWe", aprox 170 180mii km si vor sa mearga ca la 0 km,sa nu bage nici 1 ron, e normal sa mai crape cate o garnitura totusi 170 mii (care de obicei sunt vreo 270 mii)

vb lui myx decat o turbina, o clapeta in motor, un injector, mai bine ai grija de garniturile motorului...(cele mai grave probleme care pot aparea la n42 fiind separatorul ulei (5mil cu tot cu furtune) si semeringurile (10 mil cu tot cu manopera) deci 1500 ron si mai stai linistit 200 mii km.

 

Cat despre "mecanicii" care incep "domnle pfaiii motorul asta, asta e cel mai prost", ala nu se numeste mecanic, ala e mecanicul tipic romanesc, care prin mecanica intelege schimb filtre si ulei + 1 capat de bara

Edited by raul_bog
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ce parere ai de N47 , unde s-a facut testarea ? cat ar trebui sa stea o masina in teste , pe cate continente , la cati useri , undeva la vreo 5 ani cred ca sa acopere toate problemele . Mai exact ce consideri tu o problema la motorul asta , ca eu am investit in el 1500 ron la motor si nu m-am panicat , am zis ca e mai ieftin ca o turbina de 320 d , sau un injector . Sau fata de N47 masina de xx xxx pret achizitie sh unde ai nevoie de 2000 E ca sa poti conduce pana la paine linistit ca nu sar ceva interne prin capota . :clover: Dar de 320 d la care sar clapete prin motoras si il fac praf ce parere inteligenta ai. Hai zi tu best choice of the BMW engine , dar unul asa pe care l-ai testat tu zeci de ani si ai fost satisfacut . Ca ai 4 prieteni care habar nu au ce sa faca cu ele si le tot carpesc am inteles toti .

MYX, daca ai da un search pe forum ai vedea cate probleme sunt la motorul asta! bun, la N47 se stie, una singura, distributia, pe cand la N42B20 sunt o gramada de probleme, unele fara rezolvare!

 

+1

nu are rost sa repet aceleasi chestii, dar ma amuza cei care cumpara "BiemWe", aprox 170 180mii km si vor sa mearga ca la 0 km,sa nu bage nici 1 ron, e normal sa mai crape cate o garnitura totusi 170 mii (care de obicei sunt vreo 270 mii)

vb lui myx decat o turbina, o clapeta in motor, un injector, mai bine ai grija de garniturile motorului...(cele mai grave probleme care pot aparea la n42 fiind separatorul ulei (5mil cu tot cu furtune) si semeringurile (10 mil cu tot cu manopera) deci 1500 ron si mai stai linistit 200 mii km.

 

Cat despre "mecanicii" care incep "domnle pfaiii motorul asta, asta e cel mai prost", ala nu se numeste mecanic, ala e mecanicul tipic romanesc, care prin mecanica intelege schimb filtre si ulei + 1 capat de bara

voua vi se pare normal ca la 150-170 de km sa-i schimbi semeringurile si segmentii la o masina BMW? Acum sincer!

Link to comment
Share on other sites

MYX, daca ai da un search pe forum ai vedea cate probleme sunt la motorul asta! bun, la N47 se stie, una singura, distributia, pe cand la N42B20 sunt o gramada de probleme, unele fara rezolvare!

 

 

voua vi se pare normal ca la 150-170 de km sa-i schimbi semeringurile si segmentii la o masina BMW? Acum sincer!

poti sa le enumeri ?

fara "consumul de ulei" care se rezolva cu separatorul sau in cel mai rau caz semeringurile (1500 ron)

 

dar inainte sa imi raspunzi, spune-mi daca ai avut vreodata un n42 si stii ce ulei ii trebuie motorului asta (10w40 ca sa nu mai consume, ai ghicit)

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

poti sa le enumeri ?

fara "consumul de ulei" care se rezolva cu separatorul sau in cel mai rau caz semeringurile (1500 ron)

 

dar inainte sa imi raspunzi, spune-mi daca ai avut vreodata un n42 si stii ce ulei ii trebuie motorului asta (10w40 ca sa nu mai consume, ai ghicit)

da am avut, si i-am bagat ulei 5w30

 

problema lui era ca erau duse semeringurile si segmentii...la 148 de mii!!!

Link to comment
Share on other sites

da am avut, si i-am bagat ulei 5w30

 

problema lui era ca erau duse semeringurile si segmentii...la 148 de mii!!!

mi-au placut problemele enumerate de tine.

segmentii? spune-mi ca sunt curios cum ti-ai dat seama ca erau dusi :thumbsup: (probabil trebuia sa ii schimbi separatorul de ulei/semeringurile) si te-ai dus la un mecanic de ala care enumeram eu mai sus si ti-a zis SEGMENTARE ca papa ulei, dar l-ai vandut rapid ca e "Varza" motorul.

oricum nu are rost sa continui discutia, ma retrag (de obicei cand faci anumite afirmatii ar trebui sa ai puncte de vedere in care sa ti le sustii, nu din auzite), esti pe langa total fara suparare. bafta!

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

mi-au placut problemele enumerate de tine.

segmentii? spune-mi ca sunt curios cum ti-ai dat seama ca erau dusi :thumbsup: (probabil trebuia sa ii schimbi separatorul de ulei/semeringurile) si te-ai dus la un mecanic de ala care enumeram eu mai sus si ti-a zis SEGMENTARE ca papa ulei, dar l-ai vandut rapid ca e "Varza" motorul.

oricum nu are rost sa continui discutia, ma retrag (de obicei cand faci anumite afirmatii ar trebui sa ai puncte de vedere in care sa ti le sustii, nu din auzite), esti pe langa total fara suparare. bafta!

Pai hai ca o sa caut o factura de la bmw sa vezi ce-am schimbat eu la bmw-ul ala, inclusiv separatorul de ulei, garnituri corp filtru ulei, garnitura de _chiulasa_, capac uleim si multe altele.Nu vorbesc din carti am avut motorul asta, stiu ce probleme am intampinat cu el!

 

si constatarile si reparatiile au fost facute de catre o reprezentanta BMW din Bucuresti!

Link to comment
Share on other sites

Pai hai ca o sa caut o factura de la bmw sa vezi ce-am schimbat eu la bmw-ul ala, inclusiv separatorul de ulei, garnituri corp filtru ulei, garnitura de _chiulasa_, capac uleim si multe altele.Nu vorbesc din carti am avut motorul asta, stiu ce probleme am intampinat cu el!

 

si constatarile si reparatiile au fost facute de catre o reprezentanta BMW din Bucuresti!

nu trebuie sa imi vii cu nu stiu ce factura, eu vroiam sa stiu cum ai ajuns tu la concluzia asta ca trebuie SEGMENTAT...(ca trebuiau schimbate semeringurile e altceva fata de segmentare).

Link to comment
Share on other sites

nu trebuie sa imi vii cu nu stiu ce factura, eu vroiam sa stiu cum ai ajuns tu la concluzia asta ca trebuie SEGMENTAT...(ca trebuiau schimbate semeringurile e altceva fata de segmentare).

pai ti-am zis Reprezentanta mi-a zis treaba asta! masina era luata din romania, km reali!

Link to comment
Share on other sites

Ai inteles tu gresit, era vb de schimbat semeringuri, costuri 1000 ron. Nici vb de SEGMENTARE.

Au facut cativa colegi, si au consum de ulei 0 acum.

1000 ron chiar nu e un capat de tara, dar ajungem iar "nicaieri".

Ideea este: segmentare sau schimbat semeringuri nu e tot aia, de aici ti-a intrat tie in cap SEGMENTARE!

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Ai inteles tu gresit, era vb de schimbat semeringuri, costuri 1000 ron. Nici vb de SEGMENTARE.

Au facut cativa colegi, si au consum de ulei 0 acum.

1000 ron chiar nu e un capat de tara, dar ajungem iar "nicaieri".

Ideea este: segmentare sau schimbat semeringuri nu e tot aia, de aici ti-a intrat tie in cap SEGMENTARE!

nu m-ai inteles, am schimbat simeringurile ca alea aveau vina, erau duse, sunt fabricate dintr-un plastic foarte prost din cate am inteles, nu stiu excat daca este asa! Bun, si daca tot au desfacut motorul au schimbat si segmentii, care din spusele lor erau pe duca!!! in fine, discutiile astea sunt interminabile, dar totusi nu trebuie sa negam totusi cand spunem ca acest motor nu este unul cu probleme!

 

i-am poluat topicul omului aici!!! :(

Link to comment
Share on other sites

nu m-ai inteles, am schimbat simeringurile ca alea aveau vina, erau duse, sunt fabricate dintr-un plastic foarte prost din cate am inteles, nu stiu excat daca este asa! Bun, si daca tot au desfacut motorul au schimbat si segmentii, care din spusele lor erau pe duca!!! in fine, discutiile astea sunt interminabile, dar totusi nu trebuie sa negam totusi cand spunem ca acest motor nu este unul cu probleme!

 

i-am poluat topicul omului aici!!! :(

cred ca esti primul caz cand se aude de schimbat segmenti (asta se facea la dacii), de curiozitate la ce REPREZENTANTA BMW ai fost?

Si 320d are n probleme, si toate au cate ceva, ma indoiesc ca au zis hai sa schimbam segmentii ca is pe duca, ceva nu se pupa...

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Daca il tii din scurt nu cred sa ai probleme. Al meu n42b20 chiar e silentios nu face ca tractorul. Cam greu sa iei un "bemve"bun in ziua de azi,mai ales din tara cu km masluiti_defecte ascunse, si cu mecanicii sunt lamurit, putini se pricep la aceasta marca.

ce intelegi prin il tii din scurt?

Link to comment
Share on other sites

E model pretentios, trebuie schimbat la timp o sumedenii de garnituri, separator de ulei cu furtunele,intinzatorul de lant daca e modelul vechi, cam fiecare piese dupa ceva timp mai trebuie schimbata, daca nu schimbi iti mananci zilele la modelul asta. Cum la noi nu prea se schimba si nici nu prea se tine evidenta la km reali, nici nu stii practic la ce interval sa schimbi. Cam asta ar fi din scurt,adica ceva normal pt.modelul acesta.
Link to comment
Share on other sites

Alea se schimba la multe motoare (de fapt cam la toate), nu e caz izolat. Cam tot ce-i de cauciuc se deterioreaza odata cu trecerea timpului. Edited by ifx
Link to comment
Share on other sites

Daca il tii din scurt nu cred sa ai probleme. Al meu n42b20 chiar e silentios nu face ca tractorul. Cam greu sa iei un "bemve"bun in ziua de azi,mai ales din tara cu km masluiti_defecte ascunse, si cu mecanicii sunt lamurit, putini se pricep la aceasta marca.

 

 

fa si tu o filmare si pune o aici sa vedem...toate fac la fel

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.