Jump to content

E70 -Schimb Ulei cutie de viteze X5 DA sau NU ?


Ioan NEACSU

Recommended Posts

Clar ai dreptate ai tocmai de asta nici unul din ei nu dau garantie mai mare de 6 luni pentru ca nu știu peste ce nebun dau. Dacă mai da si peste unul cu resoftare la un diesel cu un cuplu enorm e logic ca o sa rupă iar cutia. Pe un range cu faimoasa cutie gm ce suporta maxim 390 nm dacă ii mai faci si o resoftare in 10000 cedează iar si ăla vine si zice ca ți ai bătut joc de el.

mie la 5hp 24 mi a căzut din cauza ca Zf Germania a proiectat greșit pistonul de marsalier f clutch si chiar dacă mergeam numai cu 10 km h tot ar fii cedat. La toate cedează . Dupa a cedat a clutch drum alta belea a lor. Aia sa zicem ca dacă nu o forjam ținea mai mult. Partea buna e ca poți remedia definitiv acest defect. Pana si cei de Zf au modificat carcasa drumului mutand siguranță . Deci si au recunoscut greșeală

Edited by malasorte
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ATRA astia vad ca sunt unii care repara cutii, schimba ulei.

 

Mi se pare normal sa spuna ca e foarte bine sa schimbi uleiul, doar ei fac bani din asta.

 

Nu stiu cine sunt acei specialisti auto.

 

La BMW nu e proiectat defectuos radiatorul de racire.

 

Sa fim seriosi, cand o cutie automata pica dupa 200 000 km pe bord, deci nici nu stii de fapt cat are de fapt, e aberant sa spui ca e vorba de o problema de proiectare.

Ai calculat la fiecare tip de motor de BMW cata caldura se produce in convertizor si ce capacitate de racire are fiecare radiator pus si esti 100% sigur.?BMW, ca orice marca auto are nenumarate exemple de defecte de proiectare, cel mai recent fiind minunea aia de diesel de 2l ...

ATRA aia sunt cea mai mare asociatie de profil din lume de specialisti in reparatii de cutii automate.

cred ca castiga mai mult din rebuild de cutii decat din schimburi de ulei, care in State sunt foarte ieftine..

 

In al doilea rand in Europa o mana de masini premium au in general cutii automate, oricum ca procentaj sunt sunt putine tare., pe cand in State, o cutie manuala e mai curand exceptia, si cutiile automate sunt puse pe multe masini non premium, pana si utilitarele au cutii automate, acolo nu se folosesc de ieri de azi, ci de prin anii 40 incoace...

 

Ca sa nu mai zic ca se fac km seriosi, nu ca la noi... cand te duci pana la la vecinul lipit de tine sa iei o cana de zahar ai sanse sa mergi vreo 20 de km....

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Problema e ca toti cei care repara cutii automate n-au cum sa cunoasca istoricul masinii, nr. real de km si modul in care a fost exploatata.

Exagerand putin, ca mecanic trebuie sa fii ca Dr. House, sa crezi ca toti te mint. Nu prea poti sa iei de bun ceea ce-ti zic clientii, deci n-ai cum sa-ti dai seama exact de ce a picat o cutie.

Sigur ca-ti dai seama ce piese cedeaza, dar e greu sa spui daca au cedat in urma uzurii normale sau din alte motive.

Nu o sa recunoasca nimeni ca isi ucide masina, ca a resoftat-o si ca o ucide si mai rau sau ca a schimbat uleiul si a pus un ulei ieftin. Sau ca e o cutie pe care a luat-o de la dezmembrari.

Cand ii intrebi, toti pun piese noi, toti isi intretin masina corespunzator, toti o conduc responsabil.

Mie mi-a picat cutia pe E39 pentru ca am condus ca un idiot.

ce inseamna ca ai condus ca un idiot?

Link to comment
Share on other sites

Adica mergeam foarte forjat, o acceleram des cu frana apasata inainte sa plec de pe loc ca sa demareze mai tare - niste tampenii.

Daca ma gandesc acum, ma si mir ca a tinut atat de mult.

 

Ai calculat la fiecare tip de motor de BMW cata caldura se produce in convertizor si ce capacitate de racire are fiecare radiator pus si esti 100% sigur.?BMW, ca orice marca auto are nenumarate exemple de defecte de proiectare, cel mai recent fiind minunea aia de diesel de 2l ...

ATRA aia sunt cea mai mare asociatie de profil din lume de specialisti in reparatii de cutii automate.

cred ca castiga mai mult din rebuild de cutii decat din schimburi de ulei, care in State sunt foarte ieftine..

 

In al doilea rand in Europa o mana de masini premium au in general cutii automate, oricum ca procentaj sunt sunt putine tare., pe cand in State, o cutie manuala e mai curand exceptia, si cutiile automate sunt puse pe multe masini non premium, pana si utilitarele au cutii automate, acolo nu se folosesc de ieri de azi, ci de prin anii 40 incoace...

 

Ca sa nu mai zic ca se fac km seriosi, nu ca la noi... cand te duci pana la la vecinul lipit de tine sa iei o cana de zahar ai sanse sa mergi vreo 20 de km....

 

Dar tu ai calculat? Pui niste intrebari de inginer care a proiectat vreo 3-4 cutii automate.

Am verificat temperatura uleiului daca asta te ajuta.

Atata timp cat aceste cutii trec lejer de 200 000 km, si-au demonstrat fiabilitatea.

Nu prea sunt atat de putine, sa fim seriosi, mai ales daca vorbesti de masini premium.

E o aventura sa gasesti o masina cu motor de 3 litri sau mai mare cu cutie manuala, deci cutiile automate nu sunt chiar atat de rare.

 

Asta e o generalizare. Exista americani care traiesc in mediul urban si americani care traiesc in mediul rural. Aia care sunt la o ferma care n-are nimic in jur si se duc la 20 km distanta ca sa intalneasca cel mai apropiat om sigur n-au vreo masina premium cu cutie automata moderna ci au un pickup sau ceva american.

Iar la ei un BMW, un Audi sau un Mercedes reprezinta masini exotice pe care nu si le cumpara oamenii normali.

Edited by Dorin Burtan
Link to comment
Share on other sites

Adica mergeam foarte forjat, o acceleram des cu frana apasata inainte sa plec de pe loc ca sa demareze mai tare - niste tampenii.

Daca ma gandesc acum, ma si mir ca a tinut atat de mult.

 

 

 

Dar tu ai calculat? Pui niste intrebari de inginer care a proiectat vreo 3-4 cutii automate.

Am verificat temperatura uleiului daca asta te ajuta.

Atata timp cat aceste cutii trec lejer de 200 000 km, si-au demonstrat fiabilitatea.

Nu prea sunt atat de putine, sa fim seriosi, mai ales daca vorbesti de masini premium.

E o aventura sa gasesti o masina cu motor de 3 litri sau mai mare cu cutie manuala, deci cutiile automate nu sunt chiar atat de rare.

 

Asta e o generalizare. Exista americani care traiesc in mediul urban si americani care traiesc in mediul rural. Aia care sunt la o ferma care n-are nimic in jur si se duc la 20 km distanta ca sa intalneasca cel mai apropiat om sigur n-au vreo masina premium cu cutie automata moderna ci au un pickup sau ceva american.

Iar la ei un BMW, un Audi sau un Mercedes reprezinta masini exotice pe care nu si le cumpara oamenii normali.

Aha, merci, nu de alta dar in curand imi voi cumpara prima mea automata si sa stiu ce sa nu fac...pai forjat eu nu merg oricum, dar daca ea schimba singura, cum poti evita sa nu mergi forjat; te referi la faptul sa nu o pui pe Sport sau ce?

Link to comment
Share on other sites

Trebuie macar evitate demarajele de pe loc. Adica poti merge tare, dar in general cele mai afectate ambreiajele sunt cele pentru treapta I.

ok, asta nu e o problema pentru mine:)

daca tot "te pricepi" la cutii automate, ce parere ai despre cutia asta de pe f30 SAG (automata sport), respectiv despre automata "normala" de pe F30? Sunt in regula, fiabile; mentionez ca masina fie o voi cumpara noua, fie va avea maxim 15000 km si luata de la BMW; Merci

Link to comment
Share on other sites

Nu am nici o parere pentru ca va mai dura mult pana voi ajunge eu sa repar una.

 

Cu siguranta nu vei avea probleme. BMW nu utilizeaza de putin timp cutiile automate, iar cele noi schimba extraordinar de bine si de rapid.

 

Cei care se tem de probleme le cutiile automate sunt cei care fie n-au avut niciodata o masina cu cutie automata*, fie au o masina cu peste 200 000 km.

Edited by Dorin Burtan
Link to comment
Share on other sites

Nu am nici o parere pentru ca va mai dura mult pana voi ajunge eu sa repar una.

 

Cu siguranta nu vei avea probleme. BMW nu utilizeaza de putin timp cutiile automate, iar cele noi schimba extraordinar de bine si de rapid.

 

Cei care se tem de probleme le cutiile automate sunt cei care fie n-au avut niciodata o masina cu cutie manuala, fie au o masina cu peste 200 000 km.

ok, merci; dar care e motivul pentru care cineva cu automata sa fie ingrijorat daca nu a avut manuala; eu unu am condus 10 ani manuala; de ce ar trebui sa ma tem mai putin decat unul ce a condus 10 ani automata, nu de alta dar nu am inteles rationamentul; merci

Link to comment
Share on other sites

ok, merci; dar care e motivul pentru care cineva cu automata sa fie ingrijorat daca nu a avut manuala; eu unu am condus 10 ani manuala; de ce ar trebui sa ma tem mai putin decat unul ce a condus 10 ani automata, nu de alta dar nu am inteles rationamentul; merci

Vroiam sa scriu automata.

Link to comment
Share on other sites

ce cautati pe acest topic. Bavaria nu poate sa intre aici sa spuna ceva in favoarea lui.

va rog sa va opriti.

 

 

se stie ca nu-i de colo sa scrii intr-un mediu elevat, compus din maladema si partaila.

  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Pai cum nu poate intra? I-a dat cineva ban?

Oricum poate intra aici chiar si fara sa se logheze. Doar pe chestia aia de forum au pus restrictii peste restrictii.

Asta e pretul pe care a trebuit sa-l plateasca ciupa pentru a-i avea acolo pe corifeii forumurilor.

Daca nu-i lasa sa faca ce vor, pleaca. Asa ca nu are incotro si inghite toate codoşiile aluia.

Link to comment
Share on other sites

ce cautati pe acest topic. Bavaria nu poate sa intre aici sa spuna ceva in favoarea lui.

va rog sa va opriti.

 

 

se stie ca nu-i de colo sa scrii intr-un mediu elevat, compus din maladema si partaila.

 

 

 

 

 

 

eu si rares am dat minus.partzaila, ca si izman de altfel, in ultima vreme a dovedit ca se poate si altfel

 

ar fi timpul sa punem trecutul deoparte.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

eu si rares am dat minus.partzaila, ca si izman de altfel, in ultima vreme a dovedit ca se poate si altfel

 

ar fi timpul sa punem trecutul deoparte.

 

 

 

 

bai v ati prostit?lol.nu cred ca ati pus botul

 

eu sunt ochi pentru ochi :flowers:

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Salutare la toata lumea !

 

Desi momentan nu detin un BMW, din experienta cred ca pot raspunde eu la intrebarea colegului.

Intradevar exista cutii de viteza la care nu se schimba eleiul, doar se completeaza si aici cel mai bun exemplu ar fi cele de la Ford, cutii capsulate la care doar se verifica uleiul si daca este cazul se completeaza. Aici merita mentionat faptul ca cutiile de transmisie mentionate mai sus sunt toar manuale.

 

Referitor la cele hidramate, indiferent daca sunt BMW, Honda, Mercedes etc. , daca are buson/surub de drenare, uleiul se schimba fara discutie ! Am vazut ca foarte multi colegi au relatat anumite defectiuni in functionare dupa schimbarea uleiului in CV, aceste "socuri" sau "sarit din viteza" cum le numesc colegii nu au nici cea mai mica legatura cu uzura ! Au legatura cu faptul ca schimbul de ulei NU S-A FACUT CORECT !!! Sau s-a schimbat uleiul si NU s-a AMORSAT cutia. Orice cutie de viteze hidramata, dupa schimbarea uleiului se amorseaza si se face o REINVATARE a treptelor !!! Fara aceste doua operatiuni cutia NU O SA FUNCTIONEZE NICIODATA CORECT si fara doar si poate apar defectiuni majore intr-un timp foarte scurt .

 

Asa ca aveti grija cum si pe unde schimbati uleiul la hidramate.

 

Sper sa va fie de folos !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.