Jump to content

Probleme, probleme, probleme


Recommended Posts

Deci treaba sta cam asa, discul de frana de pe roata dreapta fata se ovalizeaza foarte repede (trebuie sa le schimb la 10000-12000 km odata cu uleiul ), din cate am inteles si baiatul care a avut-o a schimbat cateva perechi de discuri, cauza..nestiuta. De aici rezulta tot felul de aspecte neplacute, vibratii, roata cu pricina scartaie etc. Am fost cu ea la un service sa-i fac geometria (eurotim), pe calculator a dat niste unghiuri astronomice iesite din "grafice", mi-au zis ca nu prea au ce face, bun ma duc la niste baieti care se ocupa cu echilibrari, unghiuri etc (de moda veche, undeva pe langa dambovita), mi-au zis ca la modelul meu de masina nu se prea poate regla mare lucru, dar se poate face ceva printr-o modificare facuta de ei, trebuia sa las masina o zi la ei, cost ~ 250 ron, am zis ca revin.

 

Acuma vin si va intreb, la modelele de 520i nu se pot regla unghiurile (chiar daca is iesite din tipar)? Banuiesc ca de acolo rezulta si ovalizarea prematura a discurilor, aaa si era sa uit, mi-au verificat captetii de bara, bieletele etc si au zis ca e ok. Deci sunt deschis la idei, opinii..etc Seara faina!

Link to comment
Share on other sites

Etrierele sunt ok, nu merge infranat, mai mult ca sigur a fost lovita destul de tare, altfel nu-mi explic.

 

@umbrella: am fost la 2 service-uri, aceeasi concluzie, ori nu stiu ori nu vor sa se complice.

Edited by chris-T
Link to comment
Share on other sites

Salutare!Exact, dar exact aceeasi problema o am si eu, singura diferenta ar fi ca la mine e pe partea stanga.Am masina, e39, 525, 2002, de vreo 2 ani si am problema asta tot de atuci.Am schimbat discurile si placutele noi, dar producator si ulterior le-am mai schimbat inca o data cu discuri si placute originale, dar problema a revenit si tot am rectificat discuri de frana de 2 ani incoace.Acum, chiar astazi am luat o fuzeta la mana a doua si maine voi merge sa o schimb pentru ca pur si simplu m-am saturat de dardaiala in masina.Sper sa se remedieze.Mersi si bafta multa.
Link to comment
Share on other sites

Salutare!Exact, dar exact aceeasi problema o am si eu, singura diferenta ar fi ca la mine e pe partea stanga.Am masina, e39, 525, 2002, de vreo 2 ani si am problema asta tot de atuci.Am schimbat discurile si placutele noi, dar producator si ulterior le-am mai schimbat inca o data cu discuri si placute originale, dar problema a revenit si tot am rectificat discuri de frana de 2 ani incoace.Acum, chiar astazi am luat o fuzeta la mana a doua si maine voi merge sa o schimb pentru ca pur si simplu m-am saturat de dardaiala in masina.Sper sa se remedieze.Mersi si bafta multa.

 

Sa revii cu un reply dupa ce schimbi fuzeta, sa ne spui daca s-a remediat problema. Bafta.

Link to comment
Share on other sites

la asta cu" lovita" m-am gandit si eu ...dar cat de idioti sa schimbe enspemii de discuri ovalizate fara sa verifice etrierii?

Am vazut un caz in care au inlocuit disc si placute noi la un etrier care era blocat. Daca a fost lovita trebuie vazut daca masina mai are air ducts pentru racire la locurile lor (18).

 

Lovita, lovita, dar de ce se ovalizeaza discurile? Eu nu vad o explicatie rationala.

Eu ma gandesc la supraincalzire. Discurile folisite sunt de calitate? Ai experimentat cu marci diferite? Dupa ce mergi cu masina, roata e calda?

Link to comment
Share on other sites

Deci pe langa problemele de mai sus, mai revin cu cateva din pacate Problema sta in felul urmator, masina la acceleratie imi scoate un fum alb + ca se aude o "pufaitura" la motor destul de ingrijoratoare + pe varful jojei e un fel de mazga de culoare maronie, iar cam aceeasi "mazga" e prezenta si la capacul motorului unde se introduce uleiul. Din ce m-am documentat ca simptome ar rezulta ca garnitura de _chiulasa_ e pe duca sau daca nu cumva e dusa deja, mai mentionez ca in mers dupa cum mai postat intr-un topic, imi intra un miros de benzina, tind sa cred ca toate astea se cam "leaga". Sper sa ma sfatuiti cam ce ar fii si ce trebuie sa fac. O sa postez niste poze + un video cu cele mentionate mai sus. Mersi.

 

http://s18.postimg.org/kk3vecrx1/DSC_0334.jpg

 

http://s18.postimg.org/gce52pwt1/DSC_0335.jpg

 

http://s18.postimg.org/6gd232r11/DSC_0336.jpg

 

Edited by chris-T
Link to comment
Share on other sites

Cum stai cu antigelul? Dispare din vas? Mazga aia albicioasa poate fi si de la condens daca parcurgi putini km pe zi pe timp rece. Cat priveste directia, nu exista sa nu poata fi reglata decat daca masina a fost lovita tare pe partea respectiva.
Link to comment
Share on other sites

In legatura cu roata, cum iti uzeaza anvelopa pe partea cu pricina, este o uzura uniforma sau...?

 

Cat despre mazga aia de pe capac, mai mult ca sigur garnitura e dusa, e prea accentuata ca sa fie doar din cauza condensului...deci exclud partea cu condensul.

Link to comment
Share on other sites

In legatura cu roata, cum iti uzeaza anvelopa pe partea cu pricina, este o uzura uniforma sau...?

 

Cat despre mazga aia de pe capac, mai mult ca sigur garnitura e dusa, e prea accentuata ca sa fie doar din cauza condensului...deci exclud partea cu condensul.

 

Ideea e ca pe caucurile de iarna nu prea se vede diferenta ca nu's rulate foarte mult, in schimb pe cele de vara se vedea ca anvelopa de pe partea cu pricina era mancata din ea, iar volanul trage unpic dreapta. In legeatura cu, treaba de la motor, asa banuiam si eu, oricum va trebui sa ma duc in service cu ea si sa verifice.

Edited by chris-T
Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca pe caucurile de iarna nu prea se vede diferenta ca nu's rulate foarte mult, in schimb pe cele de vara se vedea ca anvelopa de pe partea cu pricina era mancata din ea, iar volanul trage unpic dreapta. In legeatura cu, treaba de la motor, asa banuiam si eu, oricum va trebui sa ma duc in service cu ea si sa verifice.

 

 

Dupa parerea mea masina a fost lovita pe partea aceea iar reparatia nu a fost facuta corespunzator; probabil elementele de caroserie nu au fost centrate cum trebuie iar cand s-au montat celelalte elemente ale suspensiei a rezultat problema descrisa de tine. Ca si rezolvare, e putin mai complicat, aici trebuie luat fiecare component in parte si verificat daca sunt centrate corespunzator pe caroserie (bucse,brate,bielete,amortizor,etc), pt ca nu cred ca te va ajuta o simpla reglare de unghi.

Edited by Catalin BMW
Link to comment
Share on other sites

simptome ar rezulta ca garnitura de _chiulasa_ e pe duca sau daca nu cumva e dusa deja

Cam asa e, aia apa in ulei. Monitorizeaza atent nivelul de antigel si ai grija cand se incalzeste vremea. Daca e garnitura, trebuie reparata. De cand ai masina?

Link to comment
Share on other sites

In cel mai fericit caz este garnitura de chiulasa....sa nu fie cumva fisurat blocul motor. URGENT LA SERVICE CU MASINA !

Sa nu exageram! Mai greu blocul motor fisurat.

Probabil e garnitura afectata dar nu foarte mult, daca ar fi dusa de tot ar fierbe antigelul.

Oricum trebuie inlocuita, poate scapi de facut planeitatea chiulasei.

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Cam asa e, aia apa in ulei. Monitorizeaza atent nivelul de antigel si ai grija cand se incalzeste vremea. Daca e garnitura, trebuie reparata. De cand ai masina?

 

Un an si n-am bagat nici-un pic de antigel, chestia e ca e la minim cu motoru rece, dupa incalzire e undeva pe la jumate. Am fost la mecanic azi cu ea si a zis ca e normal si n-am de ce sa-mi fac griji, mi-a zsi ca daca era dus garnitura de la _chiulasa_ nu-mi mai baga aer cald in habitaclu + imi fierbea apa, la mine nu e asa, baga caldura si acul de la temperatura e in limite. Acum o sa astept pana se incalzeste si voi vedea daca e sau nu vreo problema. Mersi tuturor!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.