Jump to content

vreau sa il cumpar


vl20sas

Recommended Posts

Te rog eu frumos, daca nu te pricepi nu vorbi prostii. Crezi ca daca e M3 e facut din aur?

 

2 brate, un arc cu telescop, o bara stabilizatoare si o bieleta antiruliu? Dupa parerea ta cat costa toate astea? Maxim 1000 de euro daca stii de unde sa le iei si cu ce discount. Ca fapt divers, discount-ul la un depozit gen AutoNet, care aduce si piese OEM, poate ajunge si la 40% in functie de ce rulaj ai la ei.

 

Puntea e la fel cu orice E46 dupa cum vezi:

 

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...r=on&series=E46

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vorbeam de M3, nu de seria 6. Si se face cu 2-3 mii lejer. Farurile alea stii cat costa? 100-150 de euro bucata cu tot cu semnalizare, bara in jur de 400, aripa 100, capota 200. Asta e deja 1000. Ce o mai fi dus pe dedesubt si pe la motor plus airbag-urile inca 1000, iar manopera pentru vopsit capota, bara aripa hai sa zicem 400 si sa schimbe toate astea si eventual sa traga la loc ce e deplasat, inca 400, si tot nu ajung la 3000 mii. Ma rog, e M3, probabil unele piese sa fie mai scumpe, dar aproximarea e undeva in zona asta, 3000 si ceva.

 

Vorbesc din experienta......

 

http://www.BMW.info/bmw/WLF/E39.html

195205[/snapback]

WLF da ai reparato calumea nu gluma,cat te a costat toata distractia?

Link to comment
Share on other sites

Stimate WLF sunt atatia samsari care au ramas fara treaba odata cu taxa de inmatriculare... daca masina aia se facea cu 2-3 mii de euro maxim cum spui tu pana acum era deja scoasa la vanzare ca si reparata, nu mai era la vanzare lovita.  :)  Dar ma rog... poate tu stii ceva magie neagra si un hocus pocus eventual  :blink:

195787[/snapback]

 

Stai sa inteleg si eu de unde si pana unde ai aparut tu sa te bagi intr-o asemenea discutie asa dintr-o data si sa mi te adresezi cu "stimate". Nu inteleg, deodata ne tragem de sireturi sau cum? Mersi pentru parerea ta foarte avizata.

 

 

@xxlbastard: nu trebuie sa te conving ca atat ar duce reparatia. Daca recitesti primul meu post, am spus ca 3000 in functie de ce se afla dedesubt. Dar avand in vedere ca eu personal as putea procura piese noi la 40% discount, manopera vopsit+indreptat ar fi mai mult simbolica, iar restul de repere mari le pot procura second hand foarte usor, crede-ma ca nu vorbesc sa ma aflu in treaba.

 

Masina aia niciodata nu va fi luata de un samsar, pentru ca samsarii nu au curajul sa se complice cu un M3 si se va gandi ca il va costa o gramada de bani. Pentru ca majoritatea indreapta si chituiesc, nu schimba, daca nu iese din chit, nu se complica. Cel mai probabil va fi cumparata de un proprietar de service auto, va fi facuta si revanduta.

Link to comment
Share on other sites

WLF, din 3000 sigur nu faci din m3-ul ala masina :blink: pe langa ce ai enumerat tu eu mai observ intaritura de la aripa, aripa interioara, toate plasticaraiele alea de acolo, mai vin cred ca ceva conducte de benzina in partea aia, poate e pocnita si carcasa unde-i computeru. In poza din interior se vede ca e spart si parbrizul, asta inseamna ca si usa e deplasata, mai trebe poate trasa si acolo, sau schimbat. iar un far cu xenon, bandou ala de plastic, stropitoare, suport .. tot tot , nu cred ca il iei la 150 euro.. poate un 230 .. daca ai noroc. O capota de m3 nu cred ca e 200 euro. Din 3000, daca ai relatii, o carpesti pt vanzare, dar nu o faci klumea.
Link to comment
Share on other sites

dati-va intalnire undeva in oras la o cafea si nu va mai faceti atata sange rau pe forum.......Oricum M3-ul ala o sa il cumpere cineva care e pasionat dar are si bani pt reparatii. 3000 + ( in functie de ce o mai fi pe dedesupt) nu e o suma nici mica nici mare, dar nici de neglijat.

6-arul e reparabil fara probleme si sincer cred ca se repara cu mai putini bani decat M3-ul.

 

 

multa bafta !!!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

WLF , M3-ul ala , daca a ramas in starea initiala dupa accident , crede-ma ca s-ar putea sa coste si peste 10k reparatia......cutia smg era blocata si tot calculatorul de bord + toata partea electrica cu DSC * shit de la motor era lovita si facuta varza !
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Daca a cumparat cineva 6-arul a luat mare tzeapa. Saptamana trecuta am gasit intr-un parc din Hannover, in care merg des, un 645ci individual din 2004 la pretul de 29500 euro (tva inclus). Pe mobile.de preturile la 6-are incep de la 34000, insa in Germania, daca le cumperi de la proprietar ai toate sansele sa le gasesti mult mai jos:

http://mobile.de/SIDFVEWiEt-Kgk4VBPQNUzuFQ...11111273670629&

 

Problema principala o constituie taxa de inmatriculare care este destul de piperata la motoarele de peste 4000 cc. Bani platiti degeaba !

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

pe langa bani, va trebui sa bagi multa munca in ea sa o repari sa arate ca din fabrica.

daca pretul era mai mic, eu zic ca merita deranjul, asa a mai stat si 1 an printr-un garaj, trebuie schimbate mai multe, si apoi sa nu se stranga prea multe care trebuie schumbate si sa nu mai renteze afacerea.

poate sa filmezi reparatia si sa vinzi filmul la un discovery channel, sa mai scoti din investitie. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.