Jump to content

Tremurat la plecare de pe loc E91 Lci


Recommended Posts

E91 Lci an 2009 320d power reduction 120 kw, manualĂŁ, 102.000 km reali.

DupĂŁ mers ĂŽndelungat ĂŽn traficul intens, masina ĂŽncepe sĂŁ tremure la plecarea de pe loc, ĂŽn cazul ĂŽn care ĂŽncep sĂŁ dau drumul la ambreiaj la relanti sau ĂŽntre 1000-1400 ture.

Pedala de ambreiaj nu vibreazĂŁ deloc. DacĂŁ accelerez cam pe la 1600 ture, si dupĂŁ aia dau drumul la ambreiaj, nu mai vibreazĂŁ. Am fost la mecanic, zice cĂŁ nu-i volanta cĂŁ nu se aude nimic sub masinĂŁ. DacĂŁ ies din oras si fac 50 de km afarĂŁ, nu mai face.

Mai este un aspect interesant, dar care cred cã are legãturã cu sistemul energy regenaration, si anume, mergând În aglomeratie, barã la barã, plec cu masina, si dupã 5 metri când calc ambreiajul si frâna, consumul instantaneu urcã la 8-10 litrii, stã asa pânã masina se opreste si revine la 0.

 

Astept pĂŁreri....

Edited by Maxx85
Link to comment
Share on other sites

E91 Lci an 2009 320d power reduction 120 kw, manuală, 102.000 km reali.

După mers îndelungat în traficul intens, masina începe să tremure la plecarea de pe loc, în cazul în care încep să dau drumul la ambreiaj la relanti sau între 1000-1400 ture.

Pedala de ambreiaj nu vibrează deloc. Dacă accelerez cam pe la 1600 ture, si după aia dau drumul la ambreiaj, nu mai vibrează. Am fost la mecanic, zice că nu-i volanta că nu se aude nimic sub masină. Dacă ies din oras si fac 50 de km afară, nu mai face.

Mai este un aspect interesant, dar care cred că are legătură cu sistemul energy regenaration, si anume, mergând în aglomeratie, bară la bară, plec cu masina, si după 5 metri când calc ambreiajul si frâna, consumul instantaneu urcă la 8-10 litrii, stă asa până masina se opreste si revine la 0.

 

Astept păreri....

 

Dupa parerea mea, Sonda Lambda ar putea fii(te poti astepta la un pret destul de mare).Daca rezolvi, sa dai un mesaj.

Edited by vlad1826
Link to comment
Share on other sites

Variantele la care m-am gandit sunt urmatoarele:

1. Volanta sau doar discul de ambreiaj.

2. Tampon motor/ cutie - ĂŽnsĂŁ nu pot explica de ce ar face doar dupĂŁ ce se incalzeste in trafic aglomerat.

3. Disc Hardy sau ceva pe acolo- la asta nu ma pricep ca nu am mai avut tractiune spate.

4. M-am gandit si la urmatoarea ipoteza: poate ca sistemul de incarcare a bateriei functioneaza defect, si anume se cupleaza alternatorul in decelerare, si nu se deculpeaza in momentul accelerarii, astfel creste sarcina la care este supus motorul si cauzeaza o oarecare subturare...dar versiunea aceasta nu mi se pare plauzibilia....totusi vorbim de un motor de 120 kw..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Volanta e. Sau poate si arcurile din disc.

Si la mine are comportamentul asta in trafic intens si indelungat. Asa a fost de cand o am. Si nici un ambreiaj nou nu cred ca schimba comportamentul. Cel putin nu pentru mult timp.

Asta e neajunsul unei volante cu masa dubla.

 

Secretul cred ca e in calitatea slaba a arcurilor din volanta/disc, astfel incat la racire insuficienta se inmoaie prematur.

La mers extraurban isi revine pentru ca se raceste mai bine ambreiajul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.