Jump to content

Bord E39


Flo_55

Recommended Posts

vreau sa incerc sa "curat" ecranul ala problema de sub ceasuri. un prieten a reusit la un seria 7 si se vede mult mai bine... am desfacut bordul si am ajuns la ace..nu pot sa le scot. a incercat cineva sa le scoata si a reusit? am tras de ele incet, dar mi-e frica sa nu raman cu ele in mana. sau poate exista vreo alta metoda de a a ajunge la ecranul ala blestemat....10x
Link to comment
Share on other sites

vreau sa incerc sa "curat" ecranul ala problema de sub ceasuri. un prieten a reusit la un seria 7 si se vede mult mai bine... am desfacut bordul si am ajuns la ace..nu pot sa le scot. a incercat cineva sa le scoata si a reusit? am tras de ele incet, dar mi-e frica sa nu raman cu ele in mana. sau poate exista vreo alta metoda de a a ajunge la ecranul ala blestemat....10x

187350[/snapback]

Da-mi id-ul tau de messenger ca sa-ti dau un pdf , unde scrie pas cu pas ce trebuie sa faci

Link to comment
Share on other sites

vadim_braia mersi mult pentru pdf..chiar mi-a fost de ajutor, dar din pacate tot n-am reusit sa scot acele, cu toate ca m-am chinuit vreo 45 min...

dar am ridicat incet de rama aceea din tabla si am sters plasticul acela, exact cum scrie in prima parte a pdf-ului pe care mi l-ai dat. l-am montat la loc si se vede mai bine. cred ca dc reuseste cineva sa scoata acele, si sa faca tot ce scrie neamtul ala acolo se vor vedea toti pixeli. va rog, dc reuseste cineva sa-mi spuna si mie. va multumesc

Link to comment
Share on other sites

vadim_braia mersi mult pentru pdf..chiar mi-a fost de ajutor, dar din pacate tot n-am reusit sa scot acele, cu toate ca m-am chinuit vreo 45 min...

dar am ridicat incet de rama aceea din tabla si am sters plasticul acela, exact cum scrie in prima parte a pdf-ului pe care mi l-ai dat. l-am montat la loc si se vede mai bine. cred ca dc reuseste cineva sa scoata acele, si sa faca tot ce scrie neamtul ala acolo se vor vedea toti pixeli. va rog, dc reuseste cineva sa-mi spuna si mie. va multumesc

187618[/snapback]

 

sincer si eu am zis ca ma apuc sa fac precum neamtzul .....dar in momentu de fatza se vede pe ecran aproape toti pixeli si mi se pare un pic riscanta treaba aia ....si decat sa o fac de oaie ........ :) ...e vorba aia la romani ...ne descurcam cu ce avem :blink:

dar tare curios is sa vad dc e vreun viteaz care a si reusit

Link to comment
Share on other sites

Eu am ajuns pana la ace dar nu am reusit sa le scot. Am tras putin de ele, dar nu foarte tare. Mi-a fost frica ca ies cu tot cu ax. Pana la urma am renuntat si am montat bordul la loc.

 

La un moment dat gasisem sa cumpar un bord sa fac teste pe el, dar omul mi-a cerut mult prea mult.

Link to comment
Share on other sites

vadim_braia mersi mult pentru pdf..chiar mi-a fost de ajutor, dar din pacate tot n-am reusit sa scot acele, cu toate ca m-am chinuit vreo 45 min...

dar am ridicat incet de rama aceea din tabla si am sters plasticul acela, exact cum scrie in prima parte a pdf-ului pe care mi l-ai dat. l-am montat la loc si se vede mai bine. cred ca dc reuseste cineva sa scoata acele, si sa faca tot ce scrie neamtul ala acolo se vor vedea toti pixeli. va rog, dc reuseste cineva sa-mi spuna si mie. va multumesc

187618[/snapback]

cu placere , poate vei fi primul care va reusii sa faca tot cde scrie in pdf :blink:

 

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

vreau sa incerc sa "curat" ecranul ala problema de sub ceasuri. un prieten a reusit la un seria 7 si se vede mult mai bine... am desfacut bordul si am ajuns la ace..nu pot sa le scot. a incercat cineva sa le scoata si a reusit? am tras de ele incet, dar mi-e frica sa nu raman cu ele in mana. sau poate exista vreo alta metoda de a a ajunge la ecranul ala blestemat....10x

187350[/snapback]

 

 

Trebuie sa le tai.

 

Daca stii pe cineva care modifica km,iti explica mai bine :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

nu trebe sa ii tai :) Ce faci dupa aia pui scobitoare :) :)))

 

cred ca PDF-ul e mai pus pe aici pe undeva dar nu dau de el :D

 

sa nu te pui sa dai banda ce face legatura intre LCD si PCB ca poti sa ii zici adio

 

daca vrei sa o dai jos neaparat sa o dai jos cu acetona si cu betisoare de ureche dar numai de pe PCB

 

Bagi capatul betisorului in acetona si pui intre banda si PCB !! dar cu masura !! doar acetona dizolva lipiciul cu care e lipita banda de PCB

 

asta pt ca, virgula :) contactele de pe banda vor ramane pe PCB si atunci nu te vad bine :)

 

Acele se scot foarte usor cu un SHPITZ patent cu ciocu lung neaparat:

 

prinzi de axul motorasulu !!grija mare sa nu cumva sa ai intre "falcile" patentului vreo componenta in caz ca iti sare de pe ax => dezastru :D !!

 

bafta !!

 

la mine din pacate nu se mai poate face mare lucru ca aveam firicelele de carbon intrerupte la despartirea bandei de PCB asa ca acu caut ceasuri pt BANDA

 

De gasit pe net am gasit cu ce se poate inlocui dar nu se vinde decat in cantitati industriale :blink:

 

Sper sa te ajute Pixel_Repair.pdf

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

haide sa va zic eu care e problema de fapt :)

 

Eu am scos din fericire acele dar din nefericire au iesit cu tot cu axul de la motorase si le am stricat de tot :blink: . Dar am reusit sa repar displayul, din pacate a trebuit sa mi cumpar un bord nou, dar asta-i riscul meseriei. Problema cu displayul, daca cineva reuseste sa dea jos acele in siguranta, este ca are in spatele lui un elastomer, ca un fel de cauciuc care face leg pe toata suprafata displyului cu placa, si asta cu timpul se strica si nu mai preseaza cum trebuie, trebuie sa puneti ceva acolo care sa ajute la presat, eu personal am pus cauciuc pe interiorul placutei negre de metal care tine displayul. DAR NU RECOMAND LA NIMENI SA SE BAGE CA ACELE ALEA SUNT FFFF BINE PRINSE ACOLO

Link to comment
Share on other sites

nu fii tu asa de sigur ca tokmai asa sta treaba

 

uite eu le-am dat foarte usor jos

 

e char destul de simplu ce ai nevoie este doar un SHPITZ bun !!! ma refer la falci sa nu calce varful la un cm unul fatza de celalalt si rabdare !! bineteles trebuie sa fie unul lung la varfuri (gasesti in piatza la pret de nimic)

 

La cel de la consumul instantaneu trebue sa ai mi mult grija (presiunea de ulei la M) dar acela iese cu o surubelnita lata dar sa pui carpa (batista) pe varful surubelnitei sa nu zgarii plasticu (dial)

 

Cat despre restul acelor o data ce ai prins axul nu trebue sa faci decat sa rasucesti spre sensul lor de functionare cu 4 degete (pe cel mic il lasi deoparte :blink: )

 

inainte si inapoi si mai si tragi in sus ca sa il scoti de pe ax

 

Atentie mare sa nu scapi axul din SPHITZ si si mai mare atentie la arcul de pe ax !!!!

 

Insa la mine problema e altundeva pt ca nu am reusit fac sa reapara pixelii.

 

Eu cred ca e dus ori LCD-ul ori una din iesirile matricilor care controleaza LCD-ul pt ca am dat char si banda cu fire de carbon jos si am reasezat-o si din pacate tot aceiasi pixeli imi lipsesc.

 

Firele de pe, sau mai bine zis din banda alba is OK se pot masura cu aparatu de masura.

 

Da si eu caut un cluster dar nu am de gand sa iau unul nou :)

 

 

E cam asa sta treaba, recunosc iti trebuie putina indemanare dar asta deja depinde de fiecare, nu e imposibil de dat jos acele insa cu atentie

 

P.S. Daca cineva ma poate ajuta cu un cluster de 525d 2000 as fi foarte recunoscator, binenteles contra cost :)

 

Thanks in advance

Link to comment
Share on other sites

nu fii tu asa de sigur ca tokmai asa sta treaba

 

uite eu le-am dat foarte usor jos

 

e char destul de simplu ce ai nevoie este doar un SHPITZ bun !!!  ma refer la falci sa nu calce varful la un cm unul fatza de celalalt si rabdare !! bineteles trebuie sa fie unul lung la varfuri (gasesti in piatza la pret de nimic)

 

La cel de la consumul instantaneu trebue sa ai mi mult grija (presiunea de ulei la M) dar acela iese cu o surubelnita lata dar sa pui carpa (batista) pe varful surubelnitei sa nu zgarii plasticu (dial)

 

Cat despre restul acelor o data ce ai prins axul nu trebue sa faci decat sa rasucesti spre sensul lor de functionare cu 4 degete (pe cel mic il lasi deoparte :blink: )

 

inainte si inapoi si mai si tragi in sus ca sa il scoti de pe ax

 

Atentie mare sa nu scapi axul din SPHITZ si si mai mare atentie la arcul de pe ax !!!!

 

Insa la mine problema e altundeva pt ca nu am reusit fac sa reapara pixelii.

 

Eu cred ca e dus ori LCD-ul ori una din iesirile matricilor care controleaza LCD-ul pt ca am dat char si banda cu fire de carbon jos si am reasezat-o si din pacate tot aceiasi pixeli imi lipsesc.

 

Firele de pe, sau mai bine zis din banda alba is OK se pot masura cu aparatu de masura.

 

Da si eu caut un cluster dar nu am de gand sa iau unul nou :)

E cam asa sta treaba, recunosc iti trebuie putina indemanare dar asta deja depinde de fiecare,  nu e imposibil de dat jos acele insa cu atentie

 

P.S. Daca cineva ma poate ajuta cu un cluster de 525d 2000 as fi foarte recunoscator, binenteles contra cost :)

 

Thanks in advance

199617[/snapback]

 

vezi cauta p 4tuning la firmele de dezmembrari eu am gasit la 200 eur second. Insa asta nou aceeasi problema are. Auzi dak ai reusit zi mi si mie unde gasesc scula minune, ca as putea sa il desfac si p asta, sau pune o poza sa l vad si eu. Intradevar dak prinzi bine axul nu are cum sa iasa cu totul. Daca l ai presat si tot nu mere atunci ai nevoie de unul nou.

Link to comment
Share on other sites

vezi cauta p 4tuning la firmele de dezmembrari eu am gasit la 200 eur second. Insa asta nou aceeasi problema are. Auzi dak ai reusit zi mi si mie unde gasesc scula minune, ca as putea sa il desfac si p asta, sau pune o poza sa l vad si eu. Intradevar dak prinzi bine axul nu are cum sa iasa cu totul. Daca l ai presat si tot nu mere atunci ai nevoie de unul nou.

200200[/snapback]

 

d fapt cauta p www.4tuning.ro la bazar si da i search "dezmembrez bmw" sau asa si suna si tu la unu care are e39, banuiesc ca toate au clusterul la fel

Link to comment
Share on other sites

Uite instrumentul post-2935-1172836818_thumb.jpg

 

sunt cu ciocul si mai lung :blink: da cu asta m-am descurcat de minune

 

Ce priveste axul de la motoras e foarte rezistent nu ai cum sa il distrugi doar prinzand-ul

 

Meci mult pentru adresa am sa caut :)

 

Atentie mare dupa ce ai prins axul sa misti pointerul in sensul lui de deplasare nu invers si apoi aplici regula de inainte/inapoi si in acelas timp tragi de el in sus pt al scoate de pe ax.

 

E foarte important sa faci asa pt ca daca nu ai strans destul de bine de ax si dai pointerul inapoi pe langa ca il dereglezi (se poate invarti axul in ansamblu rotor) arcuesti si arcul (scuzati expresia) si decalibrezi motorasul

 

Ex la 50 L in rezervor va indica 45 - 35 depinde cat de mult l-ai dat inapoi asta pt ca arcul va opune o rezistenta mai mare la aceeiasi tensiune !!

 

Sper ca nu v-am bagat in ceatza

 

bafta la desfacut

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

n-am mai deschis alt topic dc pe asta nu l-ati inchis... sa va povestesc isprava

neavand ce face ieri :blink: m-a pus dracu' sa desfac iar bordu' ala....ca doar aia de la bmw n-or fi avand ei 7 capete si eu doar unu. pana la ace a fost totul ff usor...am ajuns si la ace, am tras de ele si au inceput sa iasa usor usor. faza naspa e ca fiecare ac are un tub de plastic in spate unde intra axul si n'aveam cum sa tin de ax decat dupa ce il scoteam f mult din bobina. le-am scos pe toate pana la urma, unul l-am scos cu tot cu ax :) :) .......am ajuns la ecranul lcd si surpriza...folia care face legatura dintre lcd si "placa de baza" se lipeste in timp din cauza caldurii, faza si mai naspa e ca se distrug traseele si de aceea dispar din pixeli. am incercat sa trag usor de ea si am dezlipit-o dar tot degeaba ca era terminata. axul pe care l-am scos cu totul l-al bagat inapoi dar are un arc ff fin care aduce acele la 0 dupa ce opresti motorul...si acum nu mai functioneaza deloc. resul de 4 axuri le-am impins inapoi cu grija dar nici acelea nu mai functioneaza klumea. cel de la motorina coboara sub 0...vitezometrul arata la 4000turi intr-a 5 100km\h......in concluzie nu mai inceracati sa-l desfaceti ca nu merge facut, singura solutie este aceea de a cumpara alt bord. am fost la ausburg sa vad dc au folia aia cu trasee si...pauza, au numai bordul cu totu la 27 de mil :) ...spunea cineva ca are unul pe forum pe aici..plsss ca sunt disperat

post-1391-1177334333_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

n-am mai deschis alt topic dc pe asta nu l-ati inchis... sa va povestesc isprava

neavand ce face ieri :blink: m-a pus dracu' sa desfac iar bordu' ala....ca doar aia de la bmw n-or fi avand ei 7 capete si eu doar unu. pana la ace a fost totul ff usor...am ajuns si la ace, am tras de ele si au inceput sa iasa usor usor. faza naspa e ca fiecare ac are un tub de plastic in spate unde intra axul si n'aveam cum sa tin de ax decat dupa ce il scoteam f mult din bobina. le-am scos pe toate pana la urma, unul l-am scos cu tot cu ax :)  :) .......am ajuns la ecranul lcd si surpriza...folia care face legatura dintre lcd si "placa de baza" se lipeste in timp din cauza caldurii, faza si mai naspa e ca se distrug traseele si de aceea dispar din pixeli. am incercat sa trag usor de ea si am dezlipit-o dar tot degeaba ca era terminata. axul pe care l-am scos cu totul l-al bagat inapoi dar are un arc ff fin care aduce acele la 0 dupa ce opresti motorul...si acum nu mai functioneaza deloc. resul de 4 axuri le-am impins inapoi cu grija dar nici acelea nu mai functioneaza klumea. cel de la motorina coboara sub 0...vitezometrul arata la 4000turi intr-a 5 100km\h......in concluzie nu mai inceracati sa-l desfaceti ca nu merge facut, singura solutie este aceea de a cumpara alt bord. am fost la ausburg sa vad dc au folia aia cu trasee si...pauza, au numai bordul cu totu la 27 de mil :) ...spunea cineva ca are unul pe forum pe aici..plsss ca sunt disperat

225140[/snapback]

 

Si eu am crezut ca le pot repara la fostul E39 si in prima faza chiar reusisem, dar nu se vedea temperatura ext. si am zis sa-l mai desfac o data. Atunci s-a dus!

Daca vrei sa-ti indice cat de cat corect acele tb. sa montezi bordul, numai ceasurile, dupa care pui contactul si le reglezi tu unde tb. sa stea: motorina sau benzina putin mai jos de 0, turometrul in momentul cand pui contactul il tragi tot pe 0 si asa mai departe. La turometru v-a apare doar o singura pb. Intre 1500 si 500 la turatie, v-a merge sacadat. Asta pana reusesti sa-ti cumperi alt bord! :)

Link to comment
Share on other sites

n-am mai deschis alt topic dc pe asta nu l-ati inchis... sa va povestesc isprava

neavand ce face ieri :blink: m-a pus dracu' sa desfac iar bordu' ala....ca doar aia de la bmw n-or fi avand ei 7 capete si eu doar unu. pana la ace a fost totul ff usor...am ajuns si la ace, am tras de ele si au inceput sa iasa usor usor. faza naspa e ca fiecare ac are un tub de plastic in spate unde intra axul si n'aveam cum sa tin de ax decat dupa ce il scoteam f mult din bobina. le-am scos pe toate pana la urma, unul l-am scos cu tot cu ax :)  :) .......am ajuns la ecranul lcd si surpriza...folia care face legatura dintre lcd si "placa de baza" se lipeste in timp din cauza caldurii, faza si mai naspa e ca se distrug traseele si de aceea dispar din pixeli. am incercat sa trag usor de ea si am dezlipit-o dar tot degeaba ca era terminata. axul pe care l-am scos cu totul l-al bagat inapoi dar are un arc ff fin care aduce acele la 0 dupa ce opresti motorul...si acum nu mai functioneaza deloc. resul de 4 axuri le-am impins inapoi cu grija dar nici acelea nu mai functioneaza klumea. cel de la motorina coboara sub 0...vitezometrul arata la 4000turi intr-a 5 100km\h......in concluzie nu mai inceracati sa-l desfaceti ca nu merge facut, singura solutie este aceea de a cumpara alt bord. am fost la ausburg sa vad dc au folia aia cu trasee si...pauza, au numai bordul cu totu la 27 de mil :) ...spunea cineva ca are unul pe forum pe aici..plsss ca sunt disperat

225140[/snapback]

 

 

Daca ai drum la TM sau esti din aprpiere te ajut inca se pot face daca vrei conditia e sa mai ai arcul de pe ax

 

la mine abia afisa ceva si acu afiseaza pe tot ecranul dar cu lipsuri :)

 

la tine arata folia destul de bine

 

L.E. eu le-am defacut de 4 ori sa il fac sa afiseze dar nu am mai bagat acele pana ce nu am reglat totul si am circulat cu ceasurile desfacute o saptamana ajustandule :)

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.