Jump to content

Vand M3 E46


stiprdr

Recommended Posts

Buna ziua, vand M3-ul meu e46, masina a fost tinuta in garaj pe perioada care a stat la mine, 55.000km, incepere fabricatie 21/12/2000, prima inmatriculare in Germania in 03/2001, prima inmatriculare in Romania in 2009, timbrul de mediu a fost platit, fiscalul este platit pana la sfarsitul anului, ITP expira in 22/09/2013. Din punct de vedere mecanic, pentru siguranta in 2012 a fost schimbat la BMW Atena cuzinetii, pompa de ulei si frana de mana ( din ce mi-au explicat cei de acolo si frana de mana ar fi o problema la unele modele ), desi s-au schimbat cuzinetii si pompa de ulei, motorul nu prezenta probleme sau tacanit suspect si mergea in regula, anul acesta am achizitionat de la Bavaria pompa de benzina, indicatorul de nivel pompa benzina si vasco-cupla de la elicea pentru racire. Mai mult acum 500km am facut o revizie completa la masina in care s-au schimbat ulei motor ( Castrol 10/60 ), lichid frana ( Motul RBF660 ), ulei diferential ( Motul Gear 300 75 W 140 ), am achizitionat si uleiul de cutie original BMW dar am observat ca pe cutie era un sticker verde care zicea ca uleiul din cutie nu se schimba, oricum e inclus, placute frana fata spate cu Ferrodo Racing DS2500, filtru aer, filtru benzina, filtru cabina si stergatoare parbriz. Din punct de vedere mecanic merge foarte bine masina si nu prezinta nici o problema pe partea de motor, transmisie sau tinichigerie. Cand am cumparat masina am verificat seria de sasiu unde s-au facut primele revizii ale masinii, ( BMW Frankfurt ) si la Bavaria si in programul lor masina nu arata sa fi avut niciodata un accident, am facut si eu de curiozitate "testul magnetului" ca sa zic asa si nu am gasit nici o zona a masinii cu probleme. Ca modificari masina are suspensie de CSL, frane CSL fata/spate, furtune metalice la etrieri Goodridge, grile negre fata, evacuare Eisenmann originala si soft ZOD Racing facut custom. I-am mai montat din dorinta unui suport mai bun un scaun Recaro la sofer, dar masina se va vinde fara acel scaun, in schimb evacuarea originala si grilele originale le va primi cumparatorul. Mai mult la ultima revizie am achitionat si toate cauciucurile noi Bridgestone Potenza RE050A care tot asa au maxim 500km. Deci tinand cont de toate astea eu zic ca este o masina intretinuta destul de bine si nu cu piese ieftine niciodata. Singurele probleme ale masinii sunt bara spate pe partea soferului este zgariata de la fostul proprietar ( efectiv nu mi-am facut niciodata timp sa o rezolv ), iar vara trecuta mi-a murit modulul mk3 de navigatie care am observat ca se gaseste second la bani ok si din ce am inteles se poate schimba si cu un modul mk4. Acestea ar fii toate detaliile si istoricul masinii, atasez mai jos poze, si o descriere a vin-ului ca sa puteti observa dotarile de fabrica ale masinii.

 

Code

 

Description (interface)

 

Description (EPC)

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Sun-blind, rear

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours

S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit

S435A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim

S441A RAUCHERPAKET Smoker package

S464A SKISACK Ski bag

S473A ARMAUFLAGE VORN Armrest front

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system

S522A XENON-LICHT Xenon Light

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice control

S629A AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN Car telephone (GSM) w card reader, front

S672A CD WECHSLER 6-FACH CD changer for 6 CDs

Code

 

Description (interface)

 

Description (EPC)

S674A HIFI-SYSTEM HARMAN/KARDON Hi-Fi System Harman Kardon

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE High gloss shadow line

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature German

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Delete clear coat

 

 

Code

 

Description (interface)

 

Description (EPC)

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamic stability control

S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Seat adjuster, electric, with memory

S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights

S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning

S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer

S550A BORDCOMPUTER On-board computer

S710A M LEDERLENKRAD M sports steering wheel, multifunction

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Headlining anthracite

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM Battery in luggage compartment

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German

 

 

http://imageshack.us/a/img341/9656/20130406153053hdr.jpg

 

http://imageshack.us/a/img824/1174/20130406153107hdr.jpg

 

http://imageshack.us/a/img826/5594/20130406153116hdr.jpg

 

http://imageshack.us/a/img259/8228/20130406153125hdr.jpg

 

http://imageshack.us/a/img202/7329/20130406153141hdr.jpg

 

http://imageshack.us/a/img201/4269/20130406153157hdr.jpg

 

http://imageshack.us/a/img829/6769/20130406153220hdr.jpg

 

http://imageshack.us/a/img593/148/20130406153244hdr.jpg

 

http://imageshack.us/a/img199/3097/20130406153229hdr.jpg

 

http://imageshack.us/a/img850/7501/20130406153256hdr.jpg

 

 

Masina se poate vedea in Bucuresti, in timpul saptamanii dupa ora 19, ma puteti contacta aici, e-mail: stiprdr@gmail.com sau 0745 175 709. Va multumesc pentru atentie.

 

Pret: 22500 Euro negociabil usor.

 

mai adaug cateva poze.

 

 

http://imageshack.us/a/img23/5717/20130406153321hdr.jpg

 

http://imageshack.us/a/img526/4677/20130406153335hdr.jpg

 

http://imageshack.us/a/img687/9084/20130406153502hdr.jpg

 

http://imageshack.us/a/img90/376/20130406153528.jpg

 

http://imageshack.us/a/img802/5505/20130406154715hdr.jpg

Edited by stiprdr
Link to comment
Share on other sites

La 22500 se gasesc CSL-uri. Plus ca e model 2000, fara verificare la suportii puntii spate, mai ales ca ai schimbat suspensia.

 

Te repeti spunandu-mi ca motorul este in stare foarte buna, de parca vrei sa-mi imprimi asta. Testul magnetului, asta ce inseamna ? Vine Magneto ? La lampa nu ai incercat ?

 

O masina se verifica daca a fost avariata in speta sasiul, pe platforme speciale ce compara anumite cote cu baza de date.

 

Poze cu interior nema. Erau ascunse.

Edited by Scufi
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut Scufi, am verificat puntea spate si nu are nici o crapatura, iar suportii sunt ok inclusiv bucsaraia diferential, suspensia de CSL fiind oem totusi nu streseaza oalele sau puntea ca o suspensie aftermaket. Am repetat in mai multe randuri pentru ca stiu ca multi se feresc pentru ca le este frica de aceste motoare, daca nu au fost intretinute corect. Inteleg ca te referi la cal si testat sasiul daca este in cote dar acest test nu l-am facut deoarece pentru mine a fost suficient cat am testat masina, geometria a iesit in cote totul a parut in regula. Poze cu interiorul am adaugat dupa dar vad ca apar doar ca linkuri, daca dai un click le poti vedea. Sincer eu nu am vazut vreun CSL la banii aia in stare buna si care merita luat in considerare. O zi buna.
Link to comment
Share on other sites

pretul relativ mare ce-i drept dar in rest masina pare ok,beleaua e ca mai pui 5000 si iei E90 ,multi au fug de S54 si datorita problemelor avute la cuzineti la primele modele,aici inteleg ca nu e cazul.suspensia CSL a fost bolt on? ar fi o idee de pus pe non M mai ales ca poti sa te joci mai mult pe partea de geometrie.

edit:de fapt suspensia originala o mai ai?

Edited by olyro2000
Link to comment
Share on other sites

Nici o problema Scufi, da consider ca daca esti putin pasionat si citesti un pic poti invata cum se verifica si un S54. Olyro e90M mai greu deoarece nu prea s-au vandut la noi din cate am vazut, in schimb e92-uri cred ca da gasesti unu in tara inscris cu ceva mai multi km la pretul la care spui tu. Suspensia CSL da este bolt-on, dar nu iti permite sa te joci mult mai mult, toe fata intre +0.4 si +1.1, camber fata -1.45 - -2.05, toe spate +0.4 - +1.0 si camber spate -1.50 - -2.10. Multumesc pentru commenturi. Suspensia originala nu o mai am, imi pare rau.

 

Adaug codurile pentru suspensie in caz ca cineva doreste sa isi cumpere

 

Suspension and spring (sachs, shorter spring and different damper and rebound rates) fronts 31312282505; 31312282506 front bump stop 31332282508 rear 33522282507, rear mount disc (CSL specific) 33532282503; bumper stop 33532282509

Edited by stiprdr
Link to comment
Share on other sites

da difera si barile anti-ruliu dar eu nu le-am mai schimbat, erau urmatoarele pe lista impreuna cu butucii de CSL dar se pare ca nu o sa mai apuc sa le schimb sa vad cum reactioneaza, daca doresti adaug si codurile pentru arb-uri

 

larger front sway bar (hollow) 30.8mm 31352282655

larger rear sway bar 22.5mm 33552282681

 

Imi cer scuze pentru posturile multe, nu doresc sa se considere up, dar am dorit sa raspund la intrebari/probleme, daca un admin considera totusi ca am gresit il rog frumos sa imi stearga posturile, multumesc.

Edited by stiprdr
Link to comment
Share on other sites

A mai pus cineva poze cu un M , tot la fel , in ultimul hal de jeg , o fi vreun cod la baietilor astia cu M . Avem si noi o manie , daca tot pui un anunt aici si ne holbam la el , pai sa nu ne sara praful in ochi . In rest ce sa zic e un M , e pt cunoscatori . Noi lustruim si un amarat de 316 i si ne simtit ca intr-un M . Macar e curat . No offence . Spor la vanzare :thumbsup: Edited by Myx
  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

mda din pacate nu o sa mai vand masina o perioada deoarece astazi am gasit-o lovita in parcare in bot si nu e chiar usr, gen bara, far, semnalizator, ornament far si capota indoita putin, si va trebui sa o fac...

 

in ce parcare ? S-a proptit in tine sau cum ?

Link to comment
Share on other sites

nu din pacate nu am casco dar acum o sa fac sigur ca nu se poate, am comandat azi far, semnalizator si ornament far si sincer mi-au cazut plombele cand am auzit pretul dar aia e.. ce sa zic mai tre sa comand bara si daca tot o fac cred ca o sa iau de csl... mai degraba a dat direct in masina mea nu e chiar proptit...

 

later edit am luat si bara de csl cu ocazia asta

Edited by stiprdr
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
merci frumos, nu am facut poze inainte, in schimb o sa pun cand o iau din service, vineri cred, cu ocazia asta am facut si bara spate de la fostul proprietar care o amanam de atata vreme... ieri am mai stat cat s-a demontat botul pentru ca eram curios si din fericire a scapat armatura din spatele barii si toata structura... macar atat.
Link to comment
Share on other sites

Guest Pole

Ma rog, din punctul meu de vedere cusuta cu ata in trei culori, de m fireste, povestea cu parcarea. Putin probabil sa ai atatea daune intr-o parcare, unde viteza de deplasare este totusi redusa.

 

bara, far, semnalizator, ornament far si capota indoita, mai ales ca banuiai ca ai indoita si armatura din spatele barii si structura, de unde inteleg ca a fost pocnita bine de tot.

 

In fine, daca se repara corespunzator nu vad o problema, insa eu cred ca ai lovit-o tu :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.